Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Άλλες Μηχανές => Topic started by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 09 Σεπτέμβριος 2008, 22:05:10 μμ
-
(http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/09MS_FZ6R_wht_S4_d3d267f0.jpg)
(http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/09MS_FZ6R_wht_S3_2a830f07.jpg)
(http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/09MS_FZ6R_blu_S1_75caa786.jpg)
(http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/09MS_FZ6R_blu_S2_6d1f0648.jpg)
(http://www.yamaha-motor.com/assets/content/images/600/09SPBK_FZ6R_Y_A1_065_768be29e.jpg)
Όμορφο δεν λέω...αλλά γιατί ρε Yamaha βγάζεις ένα περίπου R6 και δεν το κάνεις σπορτ τουρινγκ;
Δεν κατάλαβα αυτήν την κίνηση.
Κρίμα γιατί ένα all rounder άρχισε να εξειδικεύεται σε μια κατηγορία εξ ορισμού δύσκολη...το έκανε και η Honda κάποτε όταν απο το "τα κάνω όλα και συμφέρω" CBR 600F το γύρισε σε SS και οι πωλήσεις πήραν την κάτω βόλτα...
Εσείς τι λέτε;
-
Πολύ άλλα μηχανάκια άρχισες να κοιτάς εσύ και δεν μ' αρέσει αυτό! :smackbottom: Στο 400άρι σου γρήγορα! :qriding:
-
Συμφωνώ με τον Αρκούδη ;D
παρεπιπτόντως...τι αηδία είναι αυτό το κατσούλι στην ουρά με τα φλας?
-
Όμορφο είναι....
-
Πολύ άλλα μηχανάκια άρχισες να κοιτάς εσύ και δεν μ' αρέσει αυτό! :smackbottom: Στο 400άρι σου γρήγορα! :qriding:
Το Fazer είναι η αδυναμία μου...εεε το κράτησα και παραπάνω απο κάθε άλλη μηχανή που είχα...
Πολύ στεναχωρήθηκα απο την καινούρια του μορφή...
Τι στο καλό ,όσο πάνε τα μικραίνουν τα μηχανάκια :(
-
Τι στο καλό ,όσο πάνε τα μικραίνουν τα μηχανάκια :(
Και είναι μ@λ@κία αυτό για εμάς τους μεγαλόσωμους (αν μη τι άλλο)....
-
Στην προσπάθειά τους να μειώσουν το βάρος και να απευθυνθούν και σε ευρύτερο κοινό, μειώνουν και τις διαστάσεις τους.
Ωραίο είναι για 1 άτομο. Με 2 δεν νομίζω ότι θα έχει την ίδια συμπεριφορά στο δρόμο, ούτε θα είναι άνετα για το συνεπιβάτη (η γυναίκα θα έρχεται με το ΤΑ?).
-
Εγώ βλέπω ότι τέρμα πια η μόδα με τις εξατμίσεις στην ουρά. Τώρα πια σχεδόν όλα τα steetάκια (naked ή όχι) έχουν το καζανάκι κάτω από τον κινητήρα και το τελικο βγαίνει (ελάχιστα) προς το πλάι. Πολύ σωστή κίνηση, τόσο για το κέντρο βάρος όσο και για τα οπίσθια του/της συνεπιβάτη, που έτρωγαν τρελή ζέστη από τα τελικά κάτω από τη σέλα.
Το νέο Fazer, αν τελικά θα βγει έτσι στην παραγωγή, ήταν επιτακτική ανάγκη, καθώς το παλιό είχε πια μπαγιατέψει πολύ. Λογικό ήταν, αφού τα μηχανάκια της κατηγορίας δεν έχουν τη διαχρονικότητα που έχουν τα on-off για παράδειγμα. Καλοδεχούμενη η αλλαγή επομένως και αναγκαία αλλά φαίνεται πως η Yamaha έχει χάσει το παιχνίδι της φιλικότητας και της ευχρηστίας, που είναι βασικά στοιχεία για την κατηγορία που παίζει το Fazer. Δε μιλάμε για supersport κατηγορία (εκεί υπάρχει το R6). Μιλάμε για κατηγορία sport-touring, όπου η πρακτικότητα, οι χώροι, η ανεση και η φιλικότητα συνδυάζονται με μια σπορ συμπεριφορά. Εδώ φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, ότι υπάρχει μόνο σπορ συμπεριφορά και τα άλλα πήγαν περίπατο. Αν μάλιστα και ο κινητήρας παραμείνει υστερικός (φουλ δύναμη στις 12.000 σ.α.λ. και ψόφιος στα χαμηλά), πιστεύω ότι η Honda με το Hornet και με το CB1000R θα κάνει περίπατο.
-
Συμφωνώ με αυτά που λέτε αλλά φατσικώς εμένα μου άρεσε... ;D ;D
Ωραία μύτη, θεληματικό πηγούνι, κορμοστασιά... ;D ;D ;D ;D
-
"Γκομενοπαγίδα".
Για παλικαράκια που δεν τ αφήνει ο μπαμπας να πάρουν ss.
Αλλα θα πουλήσει ρε παιδιά αφού τέτοια θέλουν.
Πους παιρνει σπορτ τουρινγk 600 cc.ποιά ?
Να δειτε που αν τελικά ισχύσουν τεκμήρια γιά 500+ θα γεμίσει η αγορά μεγάλα μτχ,( :obsessed: και ένα σωρό κόσμος θα παίρνει σαν αυτό.
-
Το νέο fazer (έτσι όπως φαίνεται) κάθε άλλο παρά touring είναι. Ή μάλλον solo-touring!
-
ειναι ομορφο αλλα για αλλα πραγματα γρηγορα και στροφατα
-
Ωραίο είναι για 1 άτομο. Με 2 δεν νομίζω ότι θα έχει την ίδια συμπεριφορά στο δρόμο, ούτε θα είναι άνετα για το συνεπιβάτη (η γυναίκα θα έρχεται με το ΤΑ?).
Δύο άτομα δύσκολα θα ταξιδέψουν με αυτό.Πολύ γκρίνια απο τον συνεπιβάτη προβλέπω...
Η Άννα δυστυχώς δεν φτάνει να οδηγήσει το ΤΑ...προσπαθήσαμε αλλά δεν μπορεί να το κουμαντάρει με τις μύτες των ποδιών :(
Και έρχομαι εγώ τώρα και ρωτάω:
Τι κάνει κάποιος που δεν φτάνει η τσέπη του για Paneuropean και RT;(και όλα αυτής της κατηγορίας τιμής)....
και θέλει ένα μηχανάκι άνετο, σχετικά γρήγορο,όχι πολλά κυβικά (δεν ξέρουμε τι φυστίκι θα παίξει με τα τεκμήρια),και οικονομικό σε τέλη και κατανάλωση και για δύο άτομα;
Μέχρι τώρα το fazer ήταν μια λύση...τώρα;
Να πας σε Deauville;....Τσούζει το 10χίλιαρο σε σχέση με αυτά που σου δίνει....
Νομίζω πως η μόνη τίμια μοτοσυκλέτα που έχει μείνει και μπορεί να κάνει τα παραπάνω είναι το V-strom (έστω και με παραχωρήσεις)...
Υ.Γ Πολύ το μελετάω τελευταία το στρώμα... ::)
-
Για αυτό και το V-strom έχει γίνει ανάρπαστο! Προσφέρει πολλά σε προσιτή τιμή! Έχει πιάσει τον παλμό και τις ανάγκες του μέσου χρήστη. Μόνο αν θες κάτι παραπάνω ή παρακάτω ή διαφορετικό, θα κοιτάξεις (πραγματικά) αλλού.
Ή αν βρείς σε ευκαιρία μεταχειρισμένο αυτό που θα ήθελες (από καρδιάς) να έχεις.
-
Ή αν βρείς σε ευκαιρία μεταχειρισμένο αυτό που θα ήθελες (από καρδιάς) να έχεις.
Το ένα που ήθελα απο καρδιάς απο την εφηβεία ακόμα, το πήρα...
...το άλλο είναι to paneuropean...όποτε χλωμό το κόβω...πόσα να κυκλοφορούν στην Ελλάδα...που να πωλούνται....και σε τιμή ευκαιρίας;
-
Δύο άτομα δύσκολα θα ταξιδέψουν με αυτό.Πολύ γκρίνια απο τον συνεπιβάτη προβλέπω...
Η Άννα δυστυχώς δεν φτάνει να οδηγήσει το ΤΑ...προσπαθήσαμε αλλά δεν μπορεί να το κουμαντάρει με τις μύτες των ποδιών :(
Και έρχομαι εγώ τώρα και ρωτάω:
Τι κάνει κάποιος που δεν φτάνει η τσέπη του για Paneuropean και RT;(και όλα αυτής της κατηγορίας τιμής)....
και θέλει ένα μηχανάκι άνετο, σχετικά γρήγορο,όχι πολλά κυβικά (δεν ξέρουμε τι φυστίκι θα παίξει με τα τεκμήρια),και οικονομικό σε τέλη και κατανάλωση και για δύο άτομα;
Μέχρι τώρα το fazer ήταν μια λύση...τώρα;
Να πας σε Deauville;....Τσούζει το 10χίλιαρο σε σχέση με αυτά που σου δίνει....
Νομίζω πως η μόνη τίμια μοτοσυκλέτα που έχει μείνει και μπορεί να κάνει τα παραπάνω είναι το V-strom (έστω και με παραχωρήσεις)...
Υ.Γ Πολύ το μελετάω τελευταία το στρώμα... ::)
Για δες και το cbf600s DRAKE RAMORE ή εκτος αν κοιτας μονο on-off
-
Για δες και το cbf600s DRAKE RAMORE ή εκτος αν κοιτας μονο on-off
Το 2005 ήμουν ανάμεσα στο cbf 600 και στο fazer 600...τότε επέλεξα το δεύτερο...
Δεν με έπεισε το cbf τότε...ούτε τώρα να πω την αλήθεια με πείθει...
Υ.Γ Δεν ψάχνω για ON OFF. Είμαι ευχαριστημένος με το ΤΑ σε αυτόν τον τομέα...κάτι πιο τουριστικό θέλω ;).
Υ.Γ 2 ...αλλά δεν ψάχνω τώρα...κουβεντούλα κάνω...ας μπει το 2009 να δούμε τι μας επιφυλάσσει ο αλογοτέτοιος και βλέπουμε ;)
-
Να βάλουμε όλοι μαζί να φτιάξουμε μια off-shore να κυκλοφορούμε ότι και όσα θέλουμε.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο βουλγαράκης!
-
Αποστολε......παρε ενα Capo....... ;D ;D ;D
-
Πλάκα στην πλάκα, αυτό που πήρε ο Γιάννης (tserts) είναι από τις καλύτερες σημερινές "ευκαιρίες" (εκτός του v-strom) αν θέλεις ένα δυνατό on-off τουριστικό για 2 άτομα. Πάς και σε κανένα βατό χωματόδρομο! Από οδηγική συμπεριφορά και αξιοπιστία δεν ξέρω, θα μας πεί εκείνος (Γιάννη να μιλήσεις σοβαρά).
Αν θέλεις κάτι πιο street, τότε ίσως κανένα καλό μεταχειρισμένο VFR800 (2-4 ετών)? Έχει πολύ καλό στήσιμο στο δρόμο. Δεν ξέρω όμως με 2 άτομα και φορτωμένο πώς θα πηγαίνει. Γιατί τα άλλα, τύπου ss, όταν βάλεις 2ο άτομο, πάνε μόνο σε...ευθεία. Σε στροφές δεινοπαθούν και αυτά και ο οδηγός (εξ ιδίας πείρας).
-
Δύο άτομα δύσκολα θα ταξιδέψουν με αυτό.Πολύ γκρίνια απο τον συνεπιβάτη προβλέπω...
Η Άννα δυστυχώς δεν φτάνει να οδηγήσει το ΤΑ...προσπαθήσαμε αλλά δεν μπορεί να το κουμαντάρει με τις μύτες των ποδιών :(
Και έρχομαι εγώ τώρα και ρωτάω:
Τι κάνει κάποιος που δεν φτάνει η τσέπη του για Paneuropean και RT;(και όλα αυτής της κατηγορίας τιμής)....
και θέλει ένα μηχανάκι άνετο, σχετικά γρήγορο,όχι πολλά κυβικά (δεν ξέρουμε τι φυστίκι θα παίξει με τα τεκμήρια),και οικονομικό σε τέλη και κατανάλωση και για δύο άτομα;
Μέχρι τώρα το fazer ήταν μια λύση...τώρα;
Να πας σε Deauville;....Τσούζει το 10χίλιαρο σε σχέση με αυτά που σου δίνει....
VFR800
-
Να βάλουμε όλοι μαζί να φτιάξουμε μια off-shore να κυκλοφορούμε ότι και όσα θέλουμε.
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο βουλγαράκης!
Χρήστο το Αγ.Ορος είναι κάτι σαν την Κύπρο (no offense for Cyprus).
Πάμε Αγ.Ορος για μία οφσορ στυλ Βατοπέδι?... ;D ;D ;D ;D
(μάλλον κλάμματα έπρεπε να βάλω όχι γέλια...αλλά ας μην το μιζεριάσουμε και αυτό το νήμα)
-
VFR800
Γιά το μπόι του Απόστολου.....?
Με τίποτα.
-
Και ο Ηλίας (transalp98) ψηλός είναι, αλλά VFR ετοιμάζεται να πάρει! Δεν είναι τόσο άβολο για ψηλούς!
Το έχει και ένας συνάδελφος που και αυτός και ψηλός είναι και αρκετών κιλών! Χωράει μια χαρά!
-
Αποστολε......παρε ενα Capo....... ;D ;D ;D
Πολύ καλή λύση...αλλά θα έχω το ίδιο με τον Γιάννη...μπρρρρ!
Γιά το μπόι του Απόστολου.....?
Με τίποτα.
Και ο Ηλίας (transalp98) ψηλός είναι, αλλά VFR ετοιμάζεται να πάρει! Δεν είναι τόσο άβολο για ψηλούς!
Το έχει και ένας συνάδελφος που και αυτός και ψηλός είναι και αρκετών κιλών! Χωράει μια χαρά!
Χρήστο ο Θανάσης ξέρει τι λέει ;)
-
Ενα άλλο μηχανάκι είναι το Blackbird 1100, ιδίως για μεγαλόσωμους αναβάτες με μακριά χέρια. Το σήκωμα του τιμονιού σ'αυτό επιβάλεται (κόστος 110 λίρες Αγγλίας) όπως και η τοποθέτηση μιας ψηλότερης double-bubble ζελατίνας (άντε και ένα σετ σκληρότερα ελατήρια με 10άρι λάδι μπροστά). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ο/η συνεπιβάτης έχει λίγο περισσότερο διπλωμένα πόδια, άρα δεν κάνει για ψηλόσωμους συνεπιβάτες. Το άλλο πρόβλημα είναι οτι το παίρνουν και πολλοί κάγκουρες αλλά μπορεί να βρεθεί μεταχειρισμένο με τουριστική κυρίως χρήση. Και έχει όση δύναμη μπορεί να ζητήσει κανείς ...and then some ;) ;D
-
Αυτό ναι...είναι μια λύση.
-
Όμορφο δεν λέω...αλλά γιατί ρε Yamaha βγάζεις ένα περίπου R6 και δεν το κάνεις σπορτ τουρινγκ;
Δεν κατάλαβα αυτήν την κίνηση.
Κρίμα γιατί ένα all rounder άρχισε να εξειδικεύεται σε μια κατηγορία εξ ορισμού δύσκολη...το έκανε και η Honda κάποτε όταν απο το "τα κάνω όλα και συμφέρω" CBR 600F το γύρισε σε SS και οι πωλήσεις πήραν την κάτω βόλτα...
Εσείς τι λέτε;
600άρι μηχανάκι με το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος πάνω απο τις 10000 στροφές είναι δύσκολο να γίνει sport touring. Η Yamaha άρχισε αυτή την "σπορτιβοποίηση" του Fazer με το τωρινό 600άρι τα οποίο είναι αρκετά πιο focused απο το προηγούμενο Fazer 600 της πρώτης γενιάς, το οποίο ήτανε απο τα πιο πολυχρηστικά μηχανάκια - άσχετα αν στην Ελλάδα δεν πούλησε λογω της εμμονής του Ελληνα με τα on-off... Το τωρινό 600άρι δεν είναι και φοβερά άνετο μηχανάκι για διπλά ταξίδια. Το καινούργιο τουλάχιστο δεν κρυβεται πίσω απ'το δάχτυλό του και είναι και πολύ όμορφο :)
Αλλά ακόμη χειρότερο είναι το τωρινό 1000άρι το οποίο έγινε roadster, ενώ το προηγούμενο ήτανε φανταστικά πολυχρηστικό μηχανάκι, με μόνες απαιτούμενες προσθήκες μια ψηλότερη ζελατίνα και ένα καλύτερο πίσω αμορτισέρ. Και είχε και δύναμη/ροπή για χαμόγελα μέχρι τ'αυτιά ;D
-
Να και το Diversion...
(http://2.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/SMYLMsK35WI/AAAAAAAAHnA/Rg5ExWCGlUY/s400/d05.jpg)
(http://2.bp.blogspot.com/_Mvhjidbvdzc/SMYK4DWtCiI/AAAAAAAAHm4/Mm1H-6uH7jA/s200/d06.jpg)
τρώγεται κάπως...
και σε κοκκινάκι...
(http://www.yamaha-motor-europe.com/Images/2009-XJ6S-static-09_prv_tcm26-265490.jpg)
-
Τί τα ψάχνεις και τα κοιτάς αυτά?
Αφού θα έχεις γκρίνια από συνεπιβάτη (λόγω θέσης). Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να κυκλοφορείς διπλός (με χαμόγελα και χωρίς γκρίνια) πάρε ένα που η θέση συνεπιβάτη είναι καλύτερη από του οδηγού. Αλλιώς, κοίτα για κανένα ss για τις δικές σου βόλτες/ανάγκες και μόνο.
-
Ναι...αλλά όχι ακριβώς.
Το πρόβλημα της Άννας στο ΤΑ είναι οτι το ύψος των μαρσπιέ είναι πολύ κάτω σε σχέση με το καθισμά της.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργεί το πόδι της ορθή γωνία (ίσως και λίγο πιο ανοικτή απο 90 μοίρες) και να μουδιάζει μετα απο λίγο...
Σε μοτοσυκλέτες τύπου street τα πόδια της (λόγο της θέσης των μαρσπιέ) δημιουργεί το πόδι της κλειστή γωνία , και βολεύεται καλύτερα.
Σ.σ Ψάχνω να βρώ πατέντα να ανεβάσω τα μαρσπιέ στο ΤΑ για να ακολουθεί...
Υ.Γ Χαμόγελα είχα Χρήστο πριν πάρω το ΤΑ...τώρα μόνο γκρίνια :(...μόλις είδε το Diversion γυάλισε το μάτι της "αυτό μοιάζει σαν το fazer μας"...ενώ για το ΤΑ ποτέ δεν είπε "μας".
Υ.Γ 2 SS;....μισώ τα κλιπ ον.Street και πάλι street.
-
Υ.Γ Χαμόγελα είχα Χρήστο πριν πάρω το ΤΑ...τώρα μόνο γκρίνια :(...μόλις είδε το Diversion γυάλισε το μάτι της "αυτό μοιάζει σαν το fazer μας"...ενώ για το ΤΑ ποτέ δεν είπε "μας".
Τυχερέ! Εμένα όταν μου είχε πει "η μηχανή μας" μου γυάλισε το μάτι. "Δεν υπάρχει μηχανή μας" της λέω, "αυτή είναι η μηχανή μου"!
-
Ε τότε Απόστολε την έχεις έτοιμη τη λύση.
Ας ανέβει σε μερικά μοντέλα να δεί ποιο της αρέσει και σε ποιο κάθεται καλύτερα. Έτσι θα είναι και σαν δική της η επιλογή. Μετά δεν θα έχει λόγο να εκφρασθεί αρνητικά ή να μην ακολουθεί. Εκτός και σκοπεύεις να κινείσαι μονός οπότε αποφασίζεις μόνο εσύ.
-
Να και πρώτη διαφήμιση του Diversion:
http://www.youtube.com/watch?v=GrqEj7KO9uc
-
Ένα χιλιάρικο κάτω το TDM .
Με 8.450 παίρνεις μηχανάρα και καινούριο μάλιστα,γύρω στα 9 με abs.
Kρίμα σε όσους έχουν και θέλουν να τ αλλάξουν ένα τάληρο θα φτάσει το 900,
-
Πολύ όμορφη είναι , ιδίως η πρώτη φώτο στο λευκό με μαύρο είναι φοβερή .
Το θέμα είναι οτι την έχει κάνει πολύ σαν ss , και οι χώροι του φαίνονται ακόμα πιο περιορισμένοι , άρα θα συμφωνήσω σε αυτά που γράψατε πιο πάνω.. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι το fazer ποτέ δεν ήτανε φιλικό στον συνεπιβάτη (για γυναίκα συνεπιβάτη δεν ξέρω, αλλά αρσενικό πάνω απο 1.78 δεν την πάλευε ) πάντα το είχε αυτό το πρόβλημα, και απο οτι φαίνεται θα συνεχίσει να το έχει !!
-
μα καλά αναζητείτε τη λύση για τον αρκούδο (σόρυ αρκούδε) και δεν έχετε αναφέρει το Varadero. Αυτη είναι η λύση για το παιδί... καλη και δοκιμασμένη.
Τα άσχετε θα αφαιρεθούν σύντομα... εδω μιλάμε για το fazer Μόνο
-
...μια που θα αφαιρεθούν τα άσχετα..
Δυστυχώς απο τα τελευταία test ride και αν εξαιρέσω το fjr 1300 που κινείται σε άλλη κατηγορία έχεις δίκιο...
Μόνο το βάρα προσφέρει αυτά που ψάχνω (έστω και με υποχωρήσεις) ,και με αξιοπιστία ως μηχανικό σύνολο....
-
μα καλά αναζητείτε τη λύση για τον αρκούδο (σόρυ αρκούδε) και δεν έχετε αναφέρει το Varadero. Αυτη είναι η λύση για το παιδί... καλη και δοκιμασμένη.
Τα άσχετε θα αφαιρεθούν σύντομα... εδω μιλάμε για το fazer Μόνο
Συμφωνώ..
Varadero = σταθερή αξία για διάφορες χρήσεις…---