Νικο οταν αρχιζει να παιζει το τιμονι ειδικα αν τα χλμ ειναι πολλα η ενδεδειγμενη κινηση ειναι να χαλαρωσουμε τα χερια απο τα γκριπ μειωνοντας σταδιακα (οχι αποτομα) την ταχυτητα μας και οχι να τα σφιξουμε Το σφιξιμο επιδεινωνει την κατασταση και αυξανει τον κινδυνο πτωσης
Η ταλαντωση ειναι τοσο γρηγορη και γινεται με τετοια δυναμη που δεν υπαρχει περιπτωση με τα χερια να κρατηθει το τιμονι στην απολυτη ευθεια Αν το φαινομενο επιδεινωθει πραγμα που γινεται οταν τα χλμ ειναι πολλα στο κοντερ τοτε ειναι ανατροφοδοτουμενο και πλεον (κατα περιπτωση) ισως μη διαχειρισμο απο απο το πλαισιο και τις αναρτησεις οδηγωντας τις περισσοτερες φορες σε πολυ ασχημη πτωση
Κώστα έγραψα μια ας πουμε εξήγηση της διαφοράς της λέξης ''κοσκίνισμα'' και της φράσης ''κοσκινιζε εννοω θελει συνεχεια λιγο διόρθωμα, ''
Εγώ κοσκίνισμα καταλαβαίνω το τρεμούλιασμα και ''διόρθωμα'' καταλαβαίνω οτι ''τραβάει'' το τιμόνι δλδ οταν αφήνουμε τιμόνι το μηχανάκι δεν πάει ευθεία αλλά αλλάζει πορεία.
Και εφόσον ο συμφορουμίτης εγραψε οτι
....το τιμονι κοσκινιζε ελαφρα στα λιγα χιλιομετρα (20-30χλμ)
απάντησα οτι το τρεμούλιασμα σταματάει/μειώνεται αν σφίξουμε τα γκριπ, αλλά οσο και να τα σφίξουμε δεν διορθώνει το τράβηγμα
....Εγω ειχα παρομοιο θεμα απο ασχετο λαστιχα ο οποιος με εστειλε να το λυσω σε επισης ασχετο μηχανουργο γιατι κατα το σφίξιμό τους εσπαγαν οι βιδες απο τα πλακακια στο κατω μερος του μπροστινου τροχου
Οι βίδες φταίγανε , η ο μηχανικάρας είχε χέρι σκέτο ροπόκλειδο ακριβείας.
Εμένα για κάτι τέτοιο με έστειλαν σε καλίμπρα, οτι δλδ το μηχανάκι τραβάει επειδή εχει στραβό σκελετό η τιμονόπλακες.
Τελικά στην καλίμπρα ο μηχανικός μου εξήγησε την διαδικασία πώς να το φέρω και το εκανα μόνος.
Μερικοί είναι και ανθρώποι, θυμάμαι μου είχε πεί: ''Ρε φίλε, αν κάθε φορά που ανεβαίνεις πεζοδρόμια θές καλίμπρα εγώ θα πλουτίσω''.