Hellas Transalp Forum

Ζιγκλερ για XL650V

Stoneman · 17735

Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #25 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 19:03:16 μμ
:spamsign:  ΟΝ

Για να μην αρχίζουμε τα ίδια, το ΤΑ είναι μια κατηγορία απο μόνο του.
Βγήκε την δημιούργησε , κυριάρχησε αφου δεν είχε ποτέ κάτι αλλο να την διεκδικεί και οταν εσβησε σαν όνομα η κατηγορία απλά έπαψε να υπάρχει.
Βρέστε ένα μηχανάκι στην ηλικία του σαν ανταγωνισμό που να είχε αξιοπιστία, V κινητήρα, δικύλινδρο, τα ίδια κυβικά, και να τα έκανε όλα εστω κ μέτρια.
Απλά δεν υπάρχει.
Και πιστεύω οτι αν η Ηonda το 2005 που ρετουσάρισε την 650 , την έβγαζε  με τον κινητήρα της 700αρας  και τα φρένα της , τότε θα βλέπαμε τα Vstrom μόνο στις εκθέσεις.
 :spamsign: OFF

Στο θέμα μας, Γιώργο, έχεις σχετική εμπειρία ωστε να ξέρεις πόσο μπορούμε να χαμηλώσουμε τα main της 650 ώστε να μην δημιουργήσουμε κάποιο πρόβλημα?
Υπάρχει δλδ περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα ? ξέρεις κάτι?

Στο παπί πχ που έχει το Townmare το 50αρι , καρμπ 14αρι με main 77.5 και pilot 12,5, το 80αρι έχει  καρμπ 16αρι με main 85 και pilot 15.
Μερικοί που τα ανεβάζουν στα 80cc για λόγους κόστους χρησιμοποιούν το ίδιο 14αρι καρμπ , το ίδιο pilot ζιγκλέρ επειδή είναι ανταλλακτικό της yamaha και δεν το βρίσκεις και απλά ανεβάζουν το main σε 85.
Μια διαφορά δλδ 85-77.5=7,5 αλλά στα διπλάσια κυβικά.

Εσύ βάζοντας τα ζιγκλέρ της 400αρας με τόση διαφορά δεν το ρισκάρεις?

Συγνώμη για την καθυστέρηση να απαντήσω τώρα είδα ότι είχα απαντήσεις.
Έχεις δίκιο σε ότι αφορά το θέμα ρίσκο. Το ρίσκο βρίσκεται στο πόσο φτωχό είναι το μείγμα που μπαίνει στον θάλαμο καύσης. Ένα υπερβολικά φτωχό μείγμα ανεβάζει τις θερμοκρασίες σε μεγάλο βαθμό πιθανόν και τόσο ώστε να βρεθεί το μοτέρ σε δύσκολη θέση. Η επιλογή ενός πολύ φτωχού μίγματος έχει ως αποτέλεσμα την κακή απόδοση (δεν τραβάει όπως πρέπει το μοτέρ) την ανύπαρκτη ουσιαστικά οικονομία (αφού ήδη ο κυβισμός είναι προεπιλεγμένος). Η απάντηση μου λοιπόν στο ερώτημα σου είναι πως δεν υπάρχει οικονομία με μικρότερα jets. Αυτό συμβαίνει γιατί ο θάλαμος καύσης σε ένα 600cc μοτέρ είναι για να γεμίζει με συγκεκριμένη ποσότητα καυσίμου - αέρα. Όταν με κάποιο τρόπο εμείς επεμβαίνουμε και αλλάζουμε την ποσότητα του ενός εκ τον δυο (αέρα ή καυσίμου) στην ουσία δεν επεμβαίνουμε στην οικονομία ή στις επιδόσεις του κινητήρα αλλά στον τρόπο θα δουλέψει. Μείωση του καυσίμου στον χώρο καύσης σημαίνει αυξημένος αέρας άρα ακραία καύση (αφού είναι πλέον σαν να μην καις μίγμα αέρα βενζίνης αλλά περισσότερο αέριο) με τα επακόλουθα ενός μοτέρ που καίει υγραέριο ή υδρογόνο (ζημιές στις βαλβίδες, υπερθέρμανση, διάτρηση φλαντζών, καταστροφή πιστονιών - ελατηρίων και τοιχωμάτων κυλίνδρου). Από την άλλη όταν βάζεις περισσότερο καύσιμο μέσα στον θάλαμο καύσης μπορείς να πιστέψεις πραγματικά ότι έχεις περισσότερη απόδοση η οποία είναι όμως σχετική και ο λόγος είναι πως όταν έχεις περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τον αέρα η καύση γίνεται ατελής με πολλά κατάλοιπα τα οποία επικάθονται σωρευτικά στο πιστόνι και στον κύλινδρο με αποτέλεσμα την αυτανάφλεξή τους σε άσχετους χρόνους και την δημιουργία φθοράς τους. Άρα καταλήγουμε πως η καλύτερη συνταγή για οικονομία καυσίμου είναι :
α. Αγορά μικρότερου κυβισμού μηχανής.
β. Ομαλή οδήγηση μιας καλορυθμισμένης μοτοσικλέτας δίχως απότομες αυξομειώσεις ταχύτητας και αποφυγή των πολλών στροφών στο μοτέρ.
γ. Επιλογή της συντομότερης διαδρομής για τον προορισμό μας.
Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να κάνεις περισσότερο οικονομική μια μότο με καρμπυρατέρ καθώς είναι φτιαγμένες με άλλη φιλοσοφία και μακρυά από την οικονομία. Έχω τοποθετήσει ζιγκλέρ για 400 όμως μόνο σε ότι αφορά τις μεγάλες στροφές (main jets) εν γνώση μου και με μεγάλη προσοχή καθώς αυτές τις ημέρες κινούμε μόνο εντός πόλης και δεν ζορίζω το μοτέρ πάνω από τις 4500 με 5000 στροφές. Περιμένω να μου έρθει ένα σετ επισκευής carbs για να βάλω τα μαμά όπως πρέπει (128 εμπρός και 130 πίσω).  Κάτι άκουσα πως έχεις οικονομική λύση για λαιμούς εισαγωγής κυλίνδρων? Ισχύει ή κατάλαβα λάθος?

ΥΓ: Συγνώμη για το μακροσκελές.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #26 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 20:15:17 μμ
Πάντως αν σου αρέσουν οι πειραματισμοί το να εγκαταστήσεις ένα main jet μικρότερο από αυτό που φοράς έως και πέντε μονάδες δεν πρόκειτε να βλάψεις το μοτέρ σου και είναι πιθανό αντιληφθείς μια μικρή πτώση της κατανάλωσης. (Η ίδια η honda στα διάφορα μοντέλα που έχει βγάλει στην αγορά ανάλογα με τον προορισμό τους και το τοπικό κλίμα έχει επιτρέψει διαφορές των main jets έως και 15 μονάδες).



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #27 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 20:19:37 μμ
γιωργο,κατι μου λεει οτι με τον νικο -stoneman- θα τα πατε πολυ καλα και θα μπουκωσει ο σερβερ.  :2hysterical: :2hysterical:




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2014, 18:42:27 μμ
Δεν με ενοχλούν οι μακροσκελείς απαντήσεις τύπου σεντόνι. :thumbright:

Κατανοητόν , αρα κρατάμε τα ήδη υπάρχοντα και δεν πειράζουμε κάτι για να βελτιώσουμε την οικονομία κατά 0.5 λ/100χλμ και να προκαλέσουμε ζημιά πολλαπλάσιας αξίας, κοινώς να πάρουμε το κινητήρα στο χέρι. :2slap:

Για τους λαιμούς εισαγωγής είχα βρεί στην Σπ. Πάτση σιλικονούχο σωλήνα σε μπλού και μπλάκ χρώμα ιδιας διατομής και σε καλή τιμή.
Ομως η μόνη διαφορά σε σχέση με τους γνήσιους ήταν:
α)  οτι ισως χρειαζόταν άλλα κολάρα λόγω διαφοράς διατομής ,
β) οτι οι γνήσιοι εσωτερικά σχηματίζουν μια πατούρα που πρώτον κρατάει τα καρμπς σε μια σταθερή αποσταση απο τον κινητήρα και δεύτερον (ισως) επειδή έχει την ίδια διάμετρο με την εισαγωγή δεν αφήνει την δημιουργία στροβιλισμών στο σημείο αυτό, και
γ) δεν είμαι σίγουρος για την διάρκεια ζωής του σωλήνα αυτού. Ομως δεν θυμάμαι τιμή, αλλά δεν ηταν με το μέτρο αλλά με το κομμάτι περίπου 70εκ που επιτρέπει να κατασκευάσεις 3-4 ζευγάρια.

Είναι ενα γωνιακό μαγαζί κοντά στο Νο71 της Σπ. Πάτση στο ρεύμα πρός την Ιερά Οδό.
« Last Edit: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2014, 18:44:17 μμ by Stoneman »