Δεν με ενοχλούν οι μακροσκελείς απαντήσεις τύπου σεντόνι.
Κατανοητόν , αρα κρατάμε τα ήδη υπάρχοντα και δεν πειράζουμε κάτι για να βελτιώσουμε την οικονομία κατά 0.5 λ/100χλμ και να προκαλέσουμε ζημιά πολλαπλάσιας αξίας, κοινώς να πάρουμε το κινητήρα στο χέρι.
Για τους λαιμούς εισαγωγής είχα βρεί στην Σπ. Πάτση σιλικονούχο σωλήνα σε μπλού και μπλάκ χρώμα ιδιας διατομής και σε καλή τιμή.
Ομως η μόνη διαφορά σε σχέση με τους γνήσιους ήταν:
α) οτι ισως χρειαζόταν άλλα κολάρα λόγω διαφοράς διατομής ,
β) οτι οι γνήσιοι εσωτερικά σχηματίζουν μια πατούρα που πρώτον κρατάει τα καρμπς σε μια σταθερή αποσταση απο τον κινητήρα και δεύτερον (ισως) επειδή έχει την ίδια διάμετρο με την εισαγωγή δεν αφήνει την δημιουργία στροβιλισμών στο σημείο αυτό, και
γ) δεν είμαι σίγουρος για την διάρκεια ζωής του σωλήνα αυτού. Ομως δεν θυμάμαι τιμή, αλλά δεν ηταν με το μέτρο αλλά με το κομμάτι περίπου 70εκ που επιτρέπει να κατασκευάσεις 3-4 ζευγάρια.
Είναι ενα γωνιακό μαγαζί κοντά στο Νο71 της Σπ. Πάτση στο ρεύμα πρός την Ιερά Οδό.