Hellas Transalp Forum

Double or Single Ester

KostasC · 4999

Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2007, 14:33:10 μμ
Ξερει κανεις  τι διαφορά έχουν τα λάδια double ester με τα απλά ester ?
Μιλαμε για συνθετικά .


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #1 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2007, 14:58:51 μμ
Ξερει κανεις  τι διαφορά έχουν τα λάδια double ester με τα απλά ester ?
Μιλαμε για συνθετικά .
Τσου.
Αλλά κοίτα αυτό και μετά πες μας τι κατάλαβες.
http://www.manilatimes.net/national/2006/aug/08/yehey/business/20060808bus18.html
Ρίξε μια ματιά και σε αυτό: http://www.mocomracing.com/product_details.asp?id=30&cat=12&sub=29
Αν κατάλαβα καλά έχει να κάνει με τη μοριακή δομή του λαδιού.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 10:59:21 πμ
Κώστα, αυτά είναι πλήρως συνθετικά λάδια για (αγωνιστικά κυρίως) αυτοκίνητα υψηλών αποδόσεων, αποτελούμενα από οργανικούς πολυεστέρες (πατέντα της Motul). Δεν κάνουν για τα δικά μας μηχανάκια. Αγόρασες κανένα F1 prototype?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 11:04:24 πμ
οχι ρε παιδια ! το συνθετικό της Motul το 300V 15W50 βαζω (αν θυμαμαι καλα το νουμερο)
Ειχα ενα παλιο μπουκάλι που ειχε ένδειξη ester ενω το νεότερο που πηρα λεει double ester.
Παντως με το παλιο η μηχανη δουλευε πολυ καλα- αψογα μεχρι τα 8000χλμ.
Με το νεο τωρα... δεν ξερω... σαν να μην την ακουω το ίδιο.

http://www.motul.fr/uk/compresse_GammeMoto_UK.pdf

Varadero λεμε... μη μπερδευτει κανεις με Transalp
« Last Edit: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 11:11:12 πμ by KostasC »




flwrina

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 11:57:36 πμ
μιας και μιλετε για λαδια να ρωτησω και εγω με την σειρα μου  για το transalp   valvoline 10-40 ειναι καλο?  για καθε 6000κμ?  η...θα κλαιω?  το ξαναλεω...καιει μονο και εφοσον το σπασω σε δουλεμα. πορεια πανω απο 7200 στροφες σε καμια αλλη περιπτωση δεν καιει. αν υπαρχει λλη γνωμη παρακαλω πειτε την...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 12:17:35 μμ
1) Κώστα (υποθέτω ότι) στο λάδι για μηχανάκια η προσθήκη σε double-ester είναι πολύ-πολύ μικρή σε ποσοστό (αν αντιθέσει με αυτό των αυτοκινήτων).

2) Λευτέρη, για την (παγωμένη) Φλώρινα μια χαρά είναι το 10W-40. Για τον Ελληνικό χώρο γενικότερα καλύτερο το 15W-50 ή το 20w-50 για κινητήρες με πολλά χλμ (δες και τις περιοχές θερμοκρασίας που καλύπτει το κάθε λάδι).

 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 12:49:12 μμ
1). Ναι,το valvoline 10-40 είναι καλό λάδι.

2). Σωστά νομίζεις ότι σαν να μην ακούς καλά το μοτέρ με το Motul 300. Κι εγώ motul έχω και κάθε φορά που πιάνω τον συμπλέχτη ακούγεται η καμπάνα του συμπλέχτη. Αντιθέτως, στο MOTO-GUZZI μου μόνο με Motul μπορούσες να αλλάξεις ταχύτητα!! Καλά δούλευε επίσης και η απρίλια και γι' αυτό είπα να τα βάλω και στο τρανσαλπ. Απογοήτευση! Πολύ σύντομα θα τα αλλάξω οριστικά.

3). Τα ester υποδηλώνουν την ύπαρξη βελτιωμένων προσθέτων (τα πρόσθετα που συζητούσαμε παλαιότερα) τα οποία όμως δεν σημαίνει ότι ταιριάζουν σε όλους τους κινητήρες (βλ.σχόλιο Νο 2). Πολλές φορές η παραπάνω προστασία του κινητήρα δεν κάνει καλό αφού εμφανίζεται η λεγόμενη υδροδυναμική αντίσταση που δημιουργεί τριβές και αντιστάσεις μεταξύ των κινουμένων μερών.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 14:03:11 μμ
2). Σωστά νομίζεις ότι σαν να μην ακούς καλά το μοτέρ με το Motul 300. Κι εγώ motul έχω και κάθε φορά που πιάνω τον συμπλέχτη ακούγεται η καμπάνα του συμπλέχτη. Αντιθέτως, στο MOTO-GUZZI μου μόνο με Motul μπορούσες να αλλάξεις ταχύτητα!! Καλά δούλευε επίσης και η απρίλια και γι' αυτό είπα να τα βάλω και στο τρανσαλπ. Απογοήτευση! Πολύ σύντομα θα τα αλλάξω οριστικά.


παντως τουλαχιστον μεχρι την προηγουμενη αλλαγη , τα motul 300V συνθετικά , τα ειχα για 3-4 αλλαγες
και μπορω να πω με σιγουρια οτι ηταν οτι καλυτερο εχω βαλει.Το κιβώτιο παρεμενε μεχρι τελους
στην ιδια αρχική συμπεριφορά (μαλακο).
Ξαναλεω ομως οτι τα ιδια λαδια ειχα δοκιμάσει στο ΑΤ μια φορα και ηταν ...χαλια.
Εκει οτι καλυτερο το ειχα με ημισυνθετικο 20W50.