Hellas Transalp Forum

Αλυσίδα x-ring

hristos3 · 7468

Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2007, 12:14:08 μμ
Τι είναι αυτή η αλυσίδα και ποια διαφορά έχει από τις άλλες. Μπαίνει σε όλα τα μηχανάκια και αξίζει να την βάλουμε


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Τρίτη 27 Μάρτιος 2007, 13:38:35 μμ
Θεωρείται ως η επόμενη γενιά των O-ring. Στις O-ring, στα άκρα κάθε συνδέσμου της αλυσίδας (και από τις 2 πλευρές του) παρεμβάλεται από μια μικρή τσιμούχα. Στις Χ-ring αυτή η τσιμουχίτσα έχει (κάθετη) διατομή ενός Χ (εξ ού και η ονομασία της). Το πλεονέκτημα είναι να διατηρείται περισσότερο χρόνο μέσα στο σύνδεσμο το λιπαντικό-γράσσο που φέρει ώστε να μην φθείρονται γρήγορα τα (εσωτερικά) κινούμενα μέρη των συνδέσμων (εκεί δηλ. που δεν φτάνει το εξωτερικό λιπαντικό).

(ΔΙΟΡΘΩΣΗ): Αν λιπαίνεις τακτικά την αλυσίδα (και με καλό λιπαντικό) τότε βοηθάς πολύ στη μακροζωία της αλυσίδας! Φρόντισε μόνο να είναι καλή μάρκα και η αλυσίδα και το λιπαντικό.
« Last Edit: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 10:00:41 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #2 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 07:51:57 πμ
Ποιο είναι καλό λιπαντικό όμως? Ολα οσα εχω δεί είναι "κορυφαία" ??? και από προδιαγραφές και από τιμή.
Εγώ πήρα για πρώτη φορά της βιρτ. Σιλικονουχο και μπλαμπλαμπλα.  Για προτείνετε κάποιο που να το βαζετε για καιρό και να είστε ευχαριστημενοι....
Ευχαριστώ


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 10:04:01 πμ
Belray Superclean.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #4 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 10:30:30 πμ
Φανταζομαι σε ολα τα καταστηματα μοτοσυκλετών


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 11:12:57 πμ
90ρα βαλβολίνη ... μαρκα μ'εκαψες... τη βαζω απο 20.000 και η αλυσιδα τωρα στα 60000 ειναι για αλλαγη.
κόστος 3Ε για 15 χρόνια !
ουτε σπράυ ουτε πεταμενα λεφτα


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #6 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 11:19:38 πμ
Την μεγαλυτερη ζωη που εβγαλε ποτε αλυσιδα μου,ηταν αυτη που λιπαινα με βαλβολίνη.
Περιπου 55.000.
Ειναι λιγο σπαστικό, (πιο συχνα, λερωνει καπως πιο ευκολα, κλπ κλπ) αλλα αποτελεσματικό!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 12:03:41 μμ
Ορυκτέλαια, γράσα, βαλβολίνες λιπαίνουν και αυτά την αλυσίδα αλλά λερώνουν εύκολα τη ζάντα και το λάστιχο επειδή δεν συγκρατούνται πάνω στην αλυσίδα. Αν θυμάσαι Κώστα είχε κυκλοφορήσει πριν χρόνια ένα αυτόματο σύστημα λίπανσης (το Scot-oiler) που λειτουργούσε με απλό λεπτό λάδι. Αλλά δεν πολυ-έπιασε στην ελληνική αγορά (προβλήματα στον αυτοματισμό του). Ένα καλό σπρέυ (και λίπανση κάθε 500) είναι μια αξιοπρεπής και γρήγορης εφαρμογής λύση.

Άσχετο:

Πάει ένας τσιγκούνης στο βενζινάδικο και λέει στο βενζινά:
- Βάλε μου 50 σταγόνες βενζίνη και 10 σταγόνες λάδι
Και ο βενζινάς:
- Να σου βήξω και στα λάστιχα?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #8 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 12:22:52 μμ
Πάει ένας τσιγκούνης στο βενζινάδικο και λέει στο βενζινά:
- Βάλε μου 50 σταγόνες βενζίνη και 10 σταγόνες λάδι
Και ο βενζινάς:
- Να σου βήξω και στα λάστιχα?
Πάλι καλά που δεν του πρότεινε να του τα κλάσει  ;D ;D ;D ;D ;D (τα λάστιχα)


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #9 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 12:32:52 μμ
90ρα βαλβολίνη ... μαρκα μ'εκαψες... τη βαζω απο 20.000 και η αλυσιδα τωρα στα 60000 ειναι για αλλαγη.
κόστος 3Ε για 15 χρόνια !
ουτε σπράυ ουτε πεταμενα λεφτα
Το καλύτερο! Αυτό προτέινει και η HAYNES αν θυμάμαι καλά. Απλώς, όπως είπαν και οι Χρήστος και Σώτος αφ' ενός λερώνει και αφ' ετέρου είναι μπελαλίδικη στο να τη βάλεις. Αυτά ακριβώς δηλαδή που προσφέρει το σπρέϊ: ευκολία στη χρήση και συγκράτηση του λιπαντικού πάνω στην αλυσίδα.
Το σύστημα που αναφέρει ο Χρήστος το έχω στην απρίλια. Δεν μπορώ να πω ότι ήμουν και πολύ ευχαριστημένος.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 13:00:41 μμ
Μιχάλη το πουλάνε αλήθεια ακόμα στην αγορά αυτό το σύστημα?
Τί λάδι χρησιμοποιείς? Αυτό που δίνει η ίδια η εταιρία ή κάποιο άλλο?
Είχα μάλιστα ακούσει παλιά ότι ίδιο λάδι (με αυτό που δίνει η Scotoiler) είναι και το λάδι που χρησιμοποιείται για λάδωμα ... αλυσοπρίονων (το οποίο το αγοράζεις φθηνότερα!).

Κώστα, η δική σου μηχανή που "κλαδεύει και θερίζει" στο δρόμο ,θα της αρέσει σίγουρα αυτό το λάδι! 

Γενικά πάντως για το σύστημα αυτό δεν είχαν ακουστεί κολακευτικά λόγια από αρκετούς χρήστες. Ίσως στην αρχή δουλεύει καλά, αλλά με την πάροδο του χρόνου συχνά "μπλοκάρει".



Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #11 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 13:03:04 μμ
     ...... Αν θυμάσαι Κώστα είχε κυκλοφορήσει πριν χρόνια ένα αυτόματο σύστημα λίπανσης (το Scot-oiler) που λειτουργούσε με απλό λεπτό λάδι. ..........


Το εχω ακουσει και ως Αυτοματο συστημα βρωμισματος πισω μερους μηχανης!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 13:09:20 μμ
Μιχάλη το πουλάνε αλήθεια ακόμα στην αγορά αυτό το σύστημα?
Τί λάδι χρησιμοποιείς? Αυτό που δίνει η ίδια η εταιρία ή κάποιο άλλο?
Είχα μάλιστα ακούσει παλιά ότι ίδιο λάδι (με αυτό που δίνει η Scotoiler) είναι και το λάδι που χρησιμοποιείται για λάδωμα ... αλυσοπρίονων (το οποίο το αγοράζεις φθηνότερα!).

Κώστα, η δική σου μηχανή που "κλαδεύει και θερίζει" στο δρόμο ,θα της αρέσει σίγουρα αυτό το λάδι! 

Γενικά πάντως για το σύστημα αυτό δεν είχαν ακουστεί κολακευτικά λόγια από αρκετούς χρήστες. Ίσως στην αρχή δουλεύει καλά, αλλά με την πάροδο του χρόνου συχνά "μπλοκάρει".
Δεν ξέρω αν υπάρχει στην αγορά ακόμα. Μιλάω για 15 χρόνια πριν. Εγώ το έχω στην απρίλια αλλά δεν το χρησιμοποιώ. Το είχα εγκαταλείψει πολύ νωρίς. Δεν το είχα βρει και πολύ βολικό. Ίσως σήμερα, με τη διαφορετική χρήση που κάνω, να είχα άλλη γνώμη. Τότε έκανα και πολύυυυυ χώμα και δεν εξυπηρετούσε και πολύ.
Λεπτό λάδι Νο 6 ήταν το ιδανικό, σαν αυτό των ραπτομηχανών και άλλων οικιακών συσκευών.
« Last Edit: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 13:14:13 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #13 on: Τετάρτη 28 Μάρτιος 2007, 13:28:59 μμ
Γενικά πάντως για το σύστημα αυτό δεν είχαν ακουστεί κολακευτικά λόγια από αρκετούς χρήστες. Ίσως στην αρχή δουλεύει καλά, αλλά με την πάροδο του χρόνου συχνά "μπλοκάρει".
Όχι, το πρόβλημα δεν ήταν ότι μπλόκαρε. Μια χαρά δούλευε. Το πρόβλημα ήταν κυρίως η σωστή τοποθέτηση, που έπρεπε να είναι σε τέτοιο σημείο ώστε οι σταγόνες του λαδιού να μην συμπαρασύρονται από την περιστρεφόμενη αλυσίδα και λόγω φυγόκεντρου να πετιώνται παντού. Αν το έβαζα σήμερα, θα διάλεγα κάπου στο μπροστινό γρανάζι που είναι καλυμένο. Αλλά πώς να το περάσεις εκεί μέσα?
Ένα άλλο βασικό πρόβλημα ήταν ότι στη θέση 1 δεν λίπαινε ικανοποιητικά και στο 4 γέμιζε τον κόσμο λάδια (είχε από το 1 έως το 4).
Γι' αυτό το λόγο δε, στα χώματα-λάσπες ήταν άχρηστο αφού στο 1 κατέβαζε μια σταγόνα κάθε μία ώρα και στο 4 κολλούσε στο σκόνη γεμίζοντας την αλυσίδα λάσπη!
Ξαναλέω, ίσως σήμερα με μια προσεχτική τοποθέτηση και με διαφορετική οδήγηση να είχα άλλη γνώμη. Αλλά δεν πρόκειται να κάτσω να πειραματίζομαι πια. Καλύπτομαι μια χαρά με το απλό σπρέϊ που βάζω απαραιτήτως κάθε βδομάδα.
Θα το βγάλω φωτογραφία να το δείτε.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!