Hellas Transalp Forum

Ερωτηση για Varadero.

jon t · 3081

Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
on: Κυριακή 08 Μάιος 2011, 23:18:42 μμ
Τοποθετησα στο Varadero μου (ΜΚ3) φίλτρο αέρα K&N και αφού επανατοποθέτησα το ρεζερβουάρ, βρήκα αυτό ακριβώς κάτω από την μηχανή.
Από την πίσω μεριά είναι επίπεδο χωρίς τρύπα.
Λαστιχένιο είναι σαν ταπούλα, σαν πατούρα - δεν ξέρω.

Μήπως γνωρίζει κανείς από που ... προέρχεται ?  :o


« Last Edit: Κυριακή 08 Μάιος 2011, 23:22:53 μμ by jon t »



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #1 on: Δευτέρα 09 Μάιος 2011, 21:46:38 μμ
Έτσι όπως το τράβηξες μάλλον από το "X Files".

Μην απογοητεύεσαι πάντως. Αν δεν είναι ΑΤΙΑ θα το βρεις.

The truth is out there! :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #2 on: Δευτέρα 09 Μάιος 2011, 21:51:55 μμ
Μηπως λεω μηπως ηταν καπου μεταξυ πλαισιου και ρεζερβουαρ για να αποφευγονται οι κραδασμοι ;;;


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Τρίτη 10 Μάιος 2011, 14:03:36 μμ
Πρέπει να είναι spacer απο την εσωτερική πλευρά του πλαινού fairing . Τα έχει για να μην ακουμπούν πάνω σε μεταλλικά μέρη .

Αν τα μισοξεκούμπωσες για να βγεί το ντεπόζιτο, δες τα επάνω. Αν τα έβγαλες τελείως... πρέπει να τα ξαναβγάλεις για δεις που λείπει.
 


andy

  • Guest
Reply #4 on: Τρίτη 10 Μάιος 2011, 14:05:33 μμ
Πρέπει να είναι spacer απο την εσωτερική πλευρά του πλαινού fairing . Τα έχει για να μην ακουμπούν πάνω σε μεταλλικά μέρη .

Αν τα μισοξεκούμπωσες για να βγεί το ντεπόζιτο, δες τα επάνω. Αν τα έβγαλες τελείως... πρέπει να τα ξαναβγάλεις για δεις που λείπει.
 
συμφωνώ



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #5 on: Τρίτη 10 Μάιος 2011, 15:28:26 μμ
Κώστα και Τάκη δίκιο έχετε, τα βρήκα στο Parts Manual

"RUBBER, TENSIONER ARM"

Δύο + δύο βρίσκονται στα πλαινα του φερινγκ.

Αύριο μεθαύριο θα αλλαξω παραφλου οπότε θα το λύσω το πρόβλημα.



Άσχετο.
Αυτά τα κάγκελα είναι απίστευτο το πόσο δυσκολεύουν απλές εργασίες συντήρησης.

(Προσωπικά δεν τα συμπάθησα ποτέ και δεν έχω βάλει πότε σε δικιά μου μοτο, μόνο αν τα βρω έτοιμα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη - στο Varadero στο αμήν είμαι να τα βγάλω τελείως))



Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #6 on: Τρίτη 10 Μάιος 2011, 15:48:56 μμ
Κι εμενα μου εχει τυχει για τα καγκελα να με ενοχλουν σε εργασιες συντηρησης αλλα ειναι πολυ χρησιμα-απαραιτητα για τις μηχανες αλλα και για τον αναβατη! Δεν μπορω να φανταστω  :eusa_naughty: τη δικια μου χωρις καγκελα...  :goofy: γυμνη τελειως! Μια φορα με γλιτωσαν απο πολλα σπασμενα πλαστικα στη μηχανη σε πτωση της απο σταση!


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Τρίτη 10 Μάιος 2011, 17:26:59 μμ
Κώστα και Τάκη δίκιο έχετε, τα βρήκα στο Parts Manual

"RUBBER, TENSIONER ARM"

Δύο + δύο βρίσκονται στα πλαινα του φερινγκ.

Αύριο μεθαύριο θα αλλαξω παραφλου οπότε θα το λύσω το πρόβλημα.



Άσχετο.
Αυτά τα κάγκελα είναι απίστευτο το πόσο δυσκολεύουν απλές εργασίες συντήρησης.

(Προσωπικά δεν τα συμπάθησα ποτέ και δεν έχω βάλει πότε σε δικιά μου μοτο, μόνο αν τα βρω έτοιμα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη - στο Varadero στο αμήν είμαι να τα βγάλω τελείως))

Τα ξεβιδώνεις για να χαλαρώσουν λίγο και κάνεις τη δουλειά σου πιο άνετα. Δυο πόντους θες να κερδίσεις.