Hellas Transalp Forum

ΑΓΟΡΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

VVV · 19619

Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 02:24:00 πμ
Καλησπέρα σε όλους.
Μέσα στο καλοκαίρι σκέφτομαι να πάρω την πρώτη μου μηχανή η οποία να είναι για όλα (για μέσα στην πόλη,ταξίδια) και έχω κλήσει σε Transalp.Τα οικονομικά μου επιτρέπουν έως 2.300€ το πολύ και γι αυτό κοιτάζω σε χρονολογίες από 2000-2004.Αυτό που συζητούσα με ένα φίλο και μου είπε να προσέξω είναι αν είναι με σύστημα injection αλλιώς παίζει να καίει περισσότερα. Δεν έχω και μεγάλη ιδέα από αυτό απλά σκέφτηκα ότι οι 5/10 με μηχανές μεγάλου κυβισμού έχουν TA.Θα με βοηθήσει πολύ η γνώμη σας. Ευχαριστώ εξ αρχής.



Offline Makman

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
Reply #1 on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 09:00:29 πμ
Εγω εχω του 2002 με καρμπυρατερ.Καιει 6l/100 σε μεικτη οδηγηση και 6,5 /100 μεσα στην πολη.Την θεωρω λογικη καταναλωση για τα κυβικα της.Βεβαια παντα παιζει ρολο και ο καρπος μας.

Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #2 on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 09:37:02 πμ
Δεν υπάρχει transalp με injection πέρα απο το 700άρι που δεν θα το βρεις σε αυτα τα χρήματα


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #3 on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 11:18:46 πμ
Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ παιδιά.azwros το ξέρω φίλε και να σου πω την αλήθεια δε με καίει και τόσο το αν καίει και παραπάνω αν είναι με καρμπυρατερ.Σημασία έχει εντάξει να μη καίει τρελά περισσότερα.Αυτό με ενδιαφέρει.Και όσον αφορά εμφανισιακά περισσότερο μου αρέσουν οι πιο παλιές ΤΑ.



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #4 on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 12:53:26 μμ
Το 650 να πάρεις, μια χαρά μηχανάκι είναι και δεν θα σου ζητήσει πολλά.
Απο κατανάλωση ειναι νορμαλ,μέσα στα πλαίσια που τώρα σκέφτεσαι.
Υπαρχουν πολλά 650 αρια σ αυτά τα λεφτά,σίγουρα θα βρεις κάποιο.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #5 on: Σάββατο 04 Ιούνιος 2016, 13:28:42 μμ
Tα καρμπυρατερατα Τρανσαλπ 600/650 καινε πολυ μονο σε ταξιδια στην Εθνικη με πανω απο 140χμω (το 600 πανω απο 130χμω). Βεβαια η καταναλωση τους δεν θα ειναι ποτε σαν των πιο καινουργιων ψεκαστων αλλα ενα καλορυθμισμενο μηχανακι καιει νορμαλ (συγχρονισμος καρμπυρατερ, καθαρο φιλτρο).

Παντως σαν μηχανη για ταξιδια στην κατηγορια αυτη, ενα VStrom 650 ειναι προτιμοτερο, τα Τρανσαλπ 600/650 ειναι στο στοιχειο τους σαν μηχανακια παντος δρομου, συμπεριλαμβανομενου και του χωματος στο οποιο ειναι αποκαλυψη χωρις να το δειχνουν εμφανισιακα.


" the PouroDuro spirit "


Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #6 on: Πέμπτη 21 Ιούλιος 2016, 22:48:41 μμ
Καλησπέρα παιδιά και πάλι. Να ρωτήσω,ξέρει κάποιος αν αυτή η ΤΑ είναι όντως του '88 όπως λέει ο τύπος στην αγγελία; Ευχαριστώ
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8350932/



Offline Andreasnemea

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #7 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 00:18:25 πμ
Οτι και να ειναι φιλε χρεπι φενετε οποτε...



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #8 on: Παρασκευή 22 Ιούλιος 2016, 08:30:28 πμ
Καλησπέρα παιδιά και πάλι. Να ρωτήσω,ξέρει κάποιος αν αυτή η ΤΑ είναι όντως του '88 όπως λέει ο τύπος στην αγγελία; Ευχαριστώ
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8350932/

Τα τρανσάλπ από το 87 παράγονται, οπότε πόσο πιο παλιό να είναι; Θα πρέπει να το δει κάοιος που γνωρίζει όμως.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #9 on: Κυριακή 24 Ιούλιος 2016, 22:54:56 μμ
Για τις 400άρες τι έχετε να μου πείτε; Αν έχω καταλάβει καλά είναι αδερφάκι της 600άρας και καμία σχέση με άλλες του κυβισμού της. Εδώ Θεσσαλονίκη παίζουν πολλές (μετά τις καγκουροTDM...φιλικά πάντα   ;D )



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1086
  • Diamonds are forever
Reply #10 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 09:03:37 πμ
Για τις 400άρες τι έχετε να μου πείτε; Αν έχω καταλάβει καλά είναι αδερφάκι της 600άρας και καμία σχέση με άλλες του κυβισμού της. Εδώ Θεσσαλονίκη παίζουν πολλές (μετά τις καγκουροTDM...φιλικά πάντα   ;D )
Ξέχνα τις 400αρες,ειναι παλιά και ήταν μηχανάκια παραεισαγωγής.
Για τα λεφτά που λες, δυο είναι οι προτιμότερες λύσεις.....
....αν πάς επί τω πλείστων ταξίδια,κοιτάς για VSTROM που είναι ψεκασμού,πιο οικονομική και πιο σύγχρονος κινητήρας από τρανσαλπ,
....ή παίρνεις τρανσαλπ 650,που τα κάνει όλα,είναι βέβαια καρμπυρατεράτη,αλλά είναι πολύ τίμιο και αξιόπιστο μηχανάκι,που και να την παραμελίσεις λίγο στα σερβις της,δεν θα σου παρουσιάσει και ζητήσει το παραμικρό.


Diamonds are forever


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #11 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 15:29:29 μμ
Εγω θα διαφωνησω με τους προηγουμενους που σου προτεινουν να παρεις ΤΑ650 (Για ΤΑ60/400 δεν το συζηταμε καν!) Και ο λογος ειναι ενας και μονο: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ABS
Κατι που για εναν αρχαριο σαν και σενα  (αλλα και για ολους) θα ειναι σωτηριο στην κρισιμη στιγμη οταν απο πανικο θα τσαρουχωσεις τα φρενα Μια τετοια πτωση εφοσον εσυ σηκωθεις και δεν εχεις παθει τιποτα μαλλον θα σε πονεσει πολυ στην τσεπη ...αφου ο Σαρακακης πουλαει τα πλαστικα (και οχι μονο) του ΤΑ λες και ειναι απο χρυσαφι!

Μαζεψε λοιπον κανα ευρω παραπανω και παρε κανα vstrom που ειναι πολυ καλυτερο σε ολους τους τομεις, πλην βεβαιως της κινησης στο χωμα Το οποιο ομως εικαζω οτι ετσι και αλλιως -οπως και τους περισσοτερους τρανσαλπαδες- δεν σε ενδιαφερει



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #12 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 16:57:09 μμ
Κοίτα και κάνα F650 της BMW το οποίο είναι πολύ αξιόλογο, πάει παντού, καίει λίγο και ταξιδεύει άνετα με δεβαστές ταχύτητες. Νομίζω ότι με τα λεφτά που διαθέτεις θα βρείς



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #13 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 17:12:22 μμ
Κοίτα και κάνα F650 της BMW το οποίο είναι πολύ αξιόλογο, πάει παντού, καίει λίγο και ταξιδεύει άνετα με δεβαστές ταχύτητες. Νομίζω ότι με τα λεφτά που διαθέτεις θα βρείς
Σωστα! Μονο που δεν ειναι στο ιδιο επιπεδο αξιοπιστιας με το ΤΑ γι' αυτο και δεν το προτεινα



Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #14 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 18:36:57 μμ
Κοίτα και κάνα F650 της BMW το οποίο είναι πολύ αξιόλογο, πάει παντού, καίει λίγο και ταξιδεύει άνετα με δεβαστές ταχύτητες. Νομίζω ότι με τα λεφτά που διαθέτεις θα βρείς
Ως προκάτοχος του εν λόγο δικύκλου (BMW F 650) θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.
Πολύ περισσότερες ζημιές σε σχέση με το ΤΑ.
Ιδιες καταναλώσεις.
Συγκεκριμένα στάνταρ προβλήματα όπως πχ ο ανορθωτής ( ο οποίος μου λαμπάδιασε τη μηχανή την ώρα που ήμουν στο δρόμο)
Και το χειρότερο απ' όλα 650 κυβικά σε ένα κύλινδρο που σημαίνει  πολύ γρήγορες αυξήσεις θερμοκρασίας σε κίνηση.
Χίλιες φορές ΤΑ ή V strom


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #15 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 19:03:58 μμ
Βασικά καλό θα ήταν να μας πεις τι έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα.
Αν ξεκινάς τώρα χωρίς να έχεις προηγούμενη εμπειρία επάνω σε μηχανή και θέλεις να πας απ' ευθείας σε 650 κυβικά χωρις να θέλω να σε αποθαρρύνω θεωρώ ότι είναι λάθος.
Ακόμα και από παπί η μεταπήδηση σε κάτι τόσο μεγάλο είναι οριακή.


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #16 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 19:33:17 μμ
Μαζεψε λοιπον κανα ευρω παραπανω και παρε κανα vstrom που ειναι πολυ καλυτερο σε ολους τους τομεις, πλην βεβαιως της κινησης στο χωμα Το οποιο ομως εικαζω οτι ετσι και αλλιως - οπως και τους περισσοτερους τρανσαλπαδες- δεν σε ενδιαφερει

Και πλην της κινησης στην πολη και σε σφιχτους επαρχιακους. Εκει που υπερτερει σαφως το Strom - και που υστερει το ΤΑ - ειναι σε ταξιδι σε ανοιχτους δρομους. Αν εισαι σε επαρχια και εχεις σκοπο να ταξιδευεις αρκετα, τοτε δαγκωτο Strom. Αλλα αν εισαι Αθηνα και το θες για καθε μερα και απλα θα κανεις κανενα ταξιδι που και που, εκει παιζεται.


" the PouroDuro spirit "


Offline VVV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
  • ...and the road becomes my bride
Reply #17 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 23:05:06 μμ
Βασικά καλό θα ήταν να μας πεις τι έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα.
Αν ξεκινάς τώρα χωρίς να έχεις προηγούμενη εμπειρία επάνω σε μηχανή και θέλεις να πας απ' ευθείας σε 650 κυβικά χωρις να θέλω να σε αποθαρρύνω θεωρώ ότι είναι λάθος.
Ακόμα και από παπί η μεταπήδηση σε κάτι τόσο μεγάλο είναι οριακή.

Και πλην της κινησης στην πολη και σε σφιχτους επαρχιακους. Εκει που υπερτερει σαφως το Strom - και που υστερει το ΤΑ - ειναι σε ταξιδι σε ανοιχτους δρομους. Αν εισαι σε επαρχια και εχεις σκοπο να ταξιδευεις αρκετα, τοτε δαγκωτο Strom. Αλλα αν εισαι Αθηνα και το θες για καθε μερα και απλα θα κανεις κανενα ταξιδι που και που, εκει παιζεται.


Θα είναι η πρώτη μου μηχανή. Δεν έχω άλλη εμπειρία αλλά λόγω δουλειάς και άλλων υποχρεώσεων δε ξέρω αν και σε λιγότερα κυβικά θα μπορούσε να με βολέψει τόσο. Μένω Θεσσαλονίκη και δε μπορώ να πω ότι προς το παρόν θα κάνω πολλά ταξίδια.Βέβαια, θέλω να την κρατήσω για πολλά χρόνια γιατί και τα οικονομικά δεν είναι τόσο καλά για να πάρω κάποια άλλη αργότερα και ότι πάρω τελικά θα είναι από έμπορο με δόσεις δυστυχώς.




Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1086
  • Diamonds are forever
Reply #18 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 09:00:11 πμ
Τότε,θα κοιτάξεις μια από τις δύο που σου συστήνουμε,εκτός της BMW που είναι μονοκύλινδρη.
Το κακό είναι ότι επειδή θα την πάρεις με δόσεις,θα την πληρώσεις λίγο παραπάνω,αλλά τι να κάνεις!!!! Αν μπορούσες να βρεις από κάπου τα χρήματα λέω,ισως και από την εργασία σου και να στα κρατάνε από τις αποδοχές σου,θα ήταν προτιμότερο να την πάρεις από ιδιώτη.
Ότι και να κάνεις,σου εύχομαι καλή επιλογή..........


Diamonds are forever


Offline pakos1406

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 681
  • Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα ονειρο
Reply #19 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 09:04:38 πμ
Οπότε εγώ θα επιμείνω.
Νομίζω ότι χωρίς προηγούμενη εμπειρία τα 650 είναι too much.
Ειλικρινά δε θέλω να σε αποθαρρύνω ή να σε απογοητεύσω αλλά παίζεις επικίνδυνα.
Μιλάμε για δύο αρκετά ογκώδεις και βαριές μηχανές (ειδικά το V - Strom) οι οποίες θέλουν εμπειρία για να τις χειριστείς χωρίς να παίζεις στα όρια του ρίσκου.
Ότι αποφασίσεις και πράξεις τελικά εύχομαι να είναι η σωστή επιλογή και να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει με πολλά και ασφαλή χλμ.


Η ψυχοσύνθεση μου δεν αντέχει τους ηλίθιους οδηγούς


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #20 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 10:25:02 πμ
Λυσαξατε με το ν στρομα 😀 Αφού ο φίλος μπήκε εδώ ψάχνει για transalp και καλά κάνει! Το μηχανάκι είναι ευκολοδηγητο σαν παπί ( τουλάχιστον το 600 που είχα πρωτοπορεί εγώ μεταπηδοντας από παπί) Προσοχή χρειάζεται μόνο τον πρώτο καιρό και ή εμπειρία θα έρθει σιγά σιγά. Άποψη μου είναι να πάρεις ΤΑ650 μετά το 2002 και όσο αντέχει ή τσέπη σου, και θα το ευχαριστήριος. Καλές επιλογές!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #21 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 10:28:45 πμ
(Πρωτοπάρει) .. Και (ευχαριστηθείς) αλλά το κινητό μου κάνει τα κόλπα του 😀😀😀

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Offline dimitriss 32

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #22 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 11:07:27 πμ
σορρυ που επεμβενω αλλα τι διαφορα εχει το 650 μετα το 2002 ??



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1086
  • Diamonds are forever
Reply #23 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 11:40:55 πμ
σορρυ που επεμβενω αλλα τι διαφορα εχει το 650 μετα το 2002 ??
facelift και αλαρμ,δεν γνωρίζω αν μου διαφευγει κάτι άλλο...


Diamonds are forever


Offline dimitriss 32

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #24 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 11:44:51 πμ
οχι κατι το ιδιετερο ειπα και εγω...... ???