Το περασμένο Σάββατο το μεσημέρι τέλειωσα τις πρωινές υποχρεώσεις (εξωσχολικές δραστηριότητες της μικρής, ψώνια εβδομάδας κλπ) και όλως τυχαίως βρέθηκα έξω από ένα μαγαζί στην Καλαμάτα που είχε φέρει αυτές τις μέρες για test ride την 900άρα Bonneville. Καιρός τέλειος για βόλτα, λιακάδα και δροσιά!
Αρκετοί από εσάς γνωρίζουν ότι είμαι κάτοχος και ενός Enfield Bullet 500, οπότε δεν θα απορήσουν γιατί έκανα αυτό το test ride: Ήθελα να δω το Enfield 70 χρόνια μετά (αφού μιλάμε για τεχνολογία του 1948).
Οπτικά έχουν καταφέρει το απαιτούμενο αποτέλεσμα: Το vintage δίχρωμο ασπροκόκκινο ρεζερβουάρ, ο αερόψυκτου look υδρόψυκτος 2κύλινδρος κινητήρας (από το πλάι φαίνεται σα μονοκύλινδρος) , οι διπλές pea shooter εξατμίσεις, οι χρωμιωμένες ακτίνες και όχι μόνο, όλα εκπέμπουν άρωμα κλασσικό.
Τα σύγχρονα καλούδια (ABS, Traction control, USB υποδοχή, trip computer, ηλεκτρονική γκαζιέρα κλπ) υπάρχουν βεβαίως βεβαίως!
Το έκανα μια πολύ μεγάλη βόλτα, 90 χιλιομέτρων, στο ορεινό στροφιλίκι του Ταΰγετου. Αρχικά μπήκα στον αυτοκινητόδρομο, όπου απλά διαπιστώνεις ότι ταχύτητες πάνω από 120-130χλμ είναι απαγορευτικές χωρίς κάποιο φέρινγκ.
Όταν μπήκα όμως στο φιδογυριστό ορεινό στροφιλίκι...Μαγεία! Σαν να καβαλούσα το Enfield του μέλλοντος. Ελαστικός κινητήρας με θετικό τράβηγμα από χαμηλά, ωραίος ήχος, ξεκούραστη όρθια θέση οδήγησης, χαμηλό κέντρο βάρους, εύκολα πλαγιάσματα μέχρι να ακουμπήσουν οι σόλες (έχει χαμηλά μαρσπιέ), αξιοπρεπή φρένα. Και σε χαμηλούς και σε γοργούς ρυθμούς οδήγησης το fun factor ήταν πολύ ψηλά! Ακόμα και στο χωματόδρομο απλά σηκώνεσαι, πανεύκολα, όρθιος και με πολύ καλό κοντρόλ περνάς από παντού φτάνει να προσέχεις την απόσταση από το έδαφος.
2 ώρες σχεδόν που κράτησε η βόλτα δεν είχα κανένα σημάδι κούρασης από τη σέλα/θέση οδήγησης.
Μια μοτοσυκλέτα για κατασταλαγμένους μοτοσικλετιστές, που μετά από ένα κύκλο μοτοσικλετιστικής ζωής θέλουν μια μοτό που να τους θυμίζει την πεμπτουσία του μοτοσικλετισμού.
Αναλυτική παρουσίαση από το bikeit.gr:
http://www.bikeit.gr/test-bikes/custom-cruisers-test-bikes/triumph/11227-dokimes-2017-test-triumph-bonneville-t100-2017.html