Γιώργο καλό θα είναι να τον αλλάξεις, όταν λέει ότι αδυνατίζει δεν είναι μ@λ@κία.
Ενώ ο ιμάντας εμφανισιακά είναι Ο.Κ για τα μάτια τα δικά μας, εσωτερικά τα δόντια δεν είναι το ίδιο, μου έχει τύχει σε ξεκίνημα λίγο γρήγορο να πηδήξει δόντια ο ιμάντας στο ράουλο του στροφάλου, (στον κορμό του κινητήρα που παίρνει την κίνηση)
Είχε κουρέψει και λίγα δόντια, τα χιλιόμετρα ήταν οριακά περίπου στα 50000 ενώ στις 60κ έλεγε άλλαγμα.
Με τον ιμάντα δεν ρισκάρουνε, αυτά τα παλικαρίσια «εμένα μου άντεξε, και δεν παθαίνει τίποτα για 10000 χιλ παραπάνω» είναι μπούρδες. Και αν σου κάτσει που λένε?
Για 400 ευρώ να θέλεις καπάκι η μοτέρ?
Οι εταιρίες πήγαν σε ιμάντα για δύο λόγους, πρώτων για θέμα κόστους, η καδένα θέλει να δουλεύει μέσα σε κλειστό αλουμινίου καβούκι στο πλάι του κινητήρα, στεγανά γιατί δουλεύει μέσα σε λάδι, γλίστρα με υδραυλική πίεση λαδιού για να κάνει την δουλειά του τεντοτήρα, και όλα αυτά κοστίζουν πολύ, κατά δεύτερο είναι ο θόρυβος που είναι λιγότερος με ιμάντα και ακούγετε το μοτέρ ποιο πολιτισμένο.
Εξάλλου η αλλαγή στους ιμάντες επιβαρύνει τον πελάτη και αυτό το θέλουν οι εταιρίες μιας και σε έχουν στα πόδια τους για χρόνια…
Τώρα οι περισσότερες εταιρίες προσπαθούν να το αποφύγουν ( σε ποιο ακριβά μοντέλα) η χρησιμοποιούν πάλι ιμάντα αλλά με καλύτερο σύστημα «τρελών ρουλεμάν – τεντοτήρα» και μακρύτερους / μεγαλύτερους ιμάντες ώστε σε βάθος χρόνου λειτουργίας να έχουν κάνει λιγότερες περιστροφές από τους παλιούς για μεγαλύτερη διάρκεια.
Η λύση? Μην αγοράζετε γνήσια σετ, δύο – τρεις είναι οι εταιρίες που φτιάχνουν ιμάντες, τα ρουλεμάν είναι από τις γνωστές μάρκες που ξέρουμε.
Η διαφορά τιμής μεγάλη, τον αγοράζουμε εμείς, και τον αλλάζει ο μάστορας……
Αυτά…..