Hellas Transalp Forum

προβλημα θερμοκρασίας ΤΑ650

xarisTA650 · 31650

Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #50 on: Τρίτη 10 Μάιος 2016, 08:50:25 πμ
Χωρίς να θέλω να μειώσω το πρόβλημα, και επειδή ξέρω τι λύσιμο περιλαμβάνει η όλη υπόθεση μου φαίνεται καλύτερο να πηγαίνεις μέχρι 120, θα κάνεις και οικονομία στα καύσιμα.  :goofy:

 :lol: :lol: :lol:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #51 on: Τρίτη 10 Μάιος 2016, 09:52:13 πμ
Βέβαια !!! Οικονομιά πρώτα απ' όλα !!!  ;D ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #52 on: Τρίτη 10 Μάιος 2016, 17:01:50 μμ
Γιάννη, μέσα στην κίνηση ο ανεμιστήρας παίρνει για ώρα? η σε φυσιολογικά ορια?

Τι κουφό κ αυτό μεσα σε κινηση να επαρκεί η ψύξη και σε ανοιχτό δρόμο να μην επαρκεί.
Αντε κάνε ενα καθαρισμό να δουμε επιτέλους τι το προκαλεί.
Μακαρι να είναι αυτό.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #53 on: Τρίτη 10 Μάιος 2016, 22:15:19 μμ
Θα έλεγα ότι δουλεύει σε φυσιολογικά επίπεδα. Είναι στο δεξί ψυγείο κι αυτό μ' οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα είναι αριστερά  ;D ;D
Ανεβάζει θερμοκρασία σε παρατεταμένη κίνηση με 130, 140, 145 που ανεβαίνουν κι οι στροφές.
Δεν ξέρω, όπερ έδει δείξαι.
Τρόμπα; φτου, φτου....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #54 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2016, 12:03:51 μμ
Θα έλεγα ότι δουλεύει σε φυσιολογικά επίπεδα. Είναι στο δεξί ψυγείο κι αυτό μ' οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα είναι αριστερά  ;D ;D
Ανεβάζει θερμοκρασία σε παρατεταμένη κίνηση με 130, 140, 145 που ανεβαίνουν κι οι στροφές.
Δεν ξέρω, όπερ έδει δείξαι.
Τρόμπα; φτου, φτου....

Επειδή πάνω κάτω το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ... μάλλον πας κι εσύ για αλλαγή ψυγείου ή ψυγείων. Δυστυχώς η μη συντήρηση τους προκαλεί φθορά-άλατα-σκουριά με αποτέλεσμα να βουλώνουν και να μην κυκλοφορεί σωστά το νερό.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #55 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2016, 21:28:59 μμ
... μάλλον πας κι εσύ για αλλαγή ψυγείου ή ψυγείων.

δλδ όλα εντάξει? άλλαξες ψυγείο κ δεν έχεις πιά πρόβλημα?

Αντε να παίρνει κουράγιο κ ο Καψιώτης , σειρά του , ενα χρόνο την παλεύει ...  :goofy:



Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #56 on: Πέμπτη 12 Μάιος 2016, 08:07:39 πμ
Όχι..ακόμα δεν το άλλαξα. είμαι στο ψάξιμο! Αλλά σίγουρα είναι λόγω ψυγείου γιατί μίλησα με άλλον ένα παιδί που είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και ήταν απο βουλωμένο και σκουριασμένο ψυγείο (πολύ μικρές τρυπούλες)

Τέλος να πω οτι μάλλον θα πάω σε ψυγείο απο ΤΑ600 μιας και το βρίσκω πολύ πιο οικονομικά. Θέλει βέβαια μια μικρή μετατροπή στις βάσεις αλλα δεν είναι πρόβλημα αυτό!!!!



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #57 on: Πέμπτη 12 Μάιος 2016, 20:46:38 μμ
Χάρη είχα το ιδιο προβλημα με σενα οταν πρωτοπηρα τη μηχανη πριν 4 χρονια. λιγες μερες την ειχα και ειχα φαει την ιδια ξενερα. Τα ψυγεία μου ήταν βουλωμένα , πήγα σε ψυγειά και τα καθάρισα. Ο θερμοστατης ηταν διαλυμενος σε 3 κομματια απο τη σκουρια ( ο προηγουμενος ιδιοκτητης που τον ηξερα εβαζε νερο βρυσης αντι για απιονισμενο- φουλ τσιγγουνης σαν ανθρωπος γενικα-) και ήταν χαλασμενη η βαλβιδα θερμοκρασιας.
ο θερμοστατης σου και η βαλβιδα ειναι σιγουρα ενταξει;


XL650V


Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #58 on: Πέμπτη 12 Μάιος 2016, 23:10:10 μμ
Ο θερμοστατης δουλευει κανονικα. Τον εβρασα κ ειναι μια χαρα. Επισης η βαλβιδα δουλευει γιατι μετα απο σωστη εξαερωση και αλλαγη ταπας δουλεψε το βεντιλατερ. Αλλα μαλλον κι εμενα ο προηγουμενος εβαζε νερο βρυσης γιατι εκτος οτι το ενα ψυγειο (δεξι) ηταν βουλωμενο ειχε σαπισει.
Τελικα βρηκα απο africa να βαλω πανω. Μια μικρουλα μετατροπη θελει. Τη δευτερα θα το εχω στα χερια μου. Θα ενημερωσω μολις το τοποθετησω.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #59 on: Παρασκευή 13 Μάιος 2016, 00:15:21 πμ
Ωραίος καλή ευκολία να έχεις


XL650V


Offline xarisTA650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
Reply #60 on: Παρασκευή 27 Μάιος 2016, 09:13:05 πμ
καλημερα!!!!  ;D ;D

Σχετικά με το πρόβλημα που υπήρχε στο αριστερό ψυγείο... όπως είχα πει αγόρασα ένα μεταχειρισμένο απο Africa. έπρεπε βέβαια να γίνουν κάποιες πατέντες για να μπει όπως αλλαγή σε κάποια κολάρα (βασικά σε όλα) και στις βάσεις για να κάτσει πάνω στη μηχανή... Τελικά πήγαν όλα καλά... μπήκαν νερά έγινε εξαέρωση.. έβαλα μπροστά και περίμενα υπομονετικά να πάει η θερμοκρασία στη μέση...

και ναιιιιι  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:   άνοιξε το βεντιλατερ... η θερμοκρασία έμεινε στη μέση... και όλα καλα...  άντε να δέσουμε σήμερα να πάμε καμια βολτούλα γιατι 3 βδομάδες χωρίς μηχανή είναι κάπως δύσκολο..!!!!



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #61 on: Παρασκευή 27 Μάιος 2016, 14:10:43 μμ
Ωραίος καλώς ήρθες στην οικογένεια της HONDA και του τρανσαλπ!


XL650V


Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #62 on: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 17:16:27 μμ
Καλησπέρα σε όλους σας. Δεν ξέρω αν είμαι σε λάθος θέμα για να κάνω την ερώτηση μου αλλά από ότι βλέπω είναι το πιο σχετικό. Οπότε ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αν βγαίνω εκτός και ζητώ να μπει το μήνυμά μου στο σχετικό θέμα. Στο δια ταύτα, ΤΑ 650 του 2000 χτες γυρίζοντας από τη δουλειά μέσα στον καύσωνα ξαφνικά ένιωσα κάτι να με ψεκάζει στο αριστερό πόδι.  Αυτομάτως σκέφτηκα να ότι μου έσπασε το ψυγείο κάνω δεξιά (μέσα στην ερημιά) και βλέπω νερά να τρέχουν από αριστερά ψηλά στην αρχή σαν ψεκασμός και μετά σαν φτύσιμο. Ψάχνοντας και ψαχουλευοντας τελικά είδα ότι δεν έσπασε το ψυγείο αλλά το κολάρο είχε ένα "ανεύρυσμα " το οποίο έκανε ρήξη και με την αύξηση της πίεσης έφτυνε από κει τα πάντα. Γυρίζοντας σπίτι μετά από σύρσιμο ωρών....μέσα στη ζεστη, αποφάσισα να δω τι μπορώ να κάνω τουλάχιστον να το μπαλωσω για να μπορώ να το πάω στο συνεργείο.  Έβγαλα το κολάρο αυτό και έκανα ένα πρόχειρο μπάλωμα με μεγαλύτερο σωλήνα και αφού το τεσταρα με πίεση νερού ότι δεν χάνει το έβαλα πίσω. Ναι μεν τα έκανα όλα αυτά αλλά δεν έχω ιδέα τι άλλο να κάνω και πόσο εφικτό είναι να το κάνω. Πρέπει να γίνει αλλαγή στο αντιψυκτικό; Αν ναι μπορώ να βρω κάπου εδώ μέσα οδηγίες ; Η απόσταση στο συνεργείο είναι γύρω στα 20 χλμ. Αν μπορεί καποιος σε με βοηθήσει ευχαριστώ εκ των προτέρων ! :)
« Last Edit: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 17:19:43 μμ by GhostDog »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #63 on: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 18:36:48 μμ
Το κολλάρο πρέπει να αλλαχτει όπωσδήποτε, αν έτυχες απλά σε αστοχία στο σημείο δεν θα έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. Αν χρησιμοποιήσεις την αναζήτηση στο φόρουμ θα δεις ότι δεν είναι δύσκολη διαδικασία η αλλαγή του ψυκτικού, υπάρχει σχετικό θέμα στο "φτιαξτο μόνος σου" από το μέλος Stoneman. Απαιτείται μόνο προσεκτική εξαέρωση ώστε να μην έχεις θέματα με υπερθεμάνσεις και νεά τρύπια κολλάρα λόγω αύξησης της πίεσης στο κύκλωμα. Όλα αυτά περιγράφονται στο σχετικό θέμα.

Όμως πριν καν ξεκινήσεις καλό θα ήταν να τσεκάρεις τον θερμοστάτη μήπως και δεν ανοίγει σωστά πράγμα το οποίο έκανε να "σκάσει" το κολλάρο στο πιο αδύνατο σημείο που είχε.



Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #64 on: Σάββατο 01 Ιούλιος 2017, 20:34:31 μμ
Οκ. Θα ψάξω εδώ σε ευχαριστώ πολύ. Η όλη πατέντα έγινε μόνο και μόνο για να μπορέσω να βγω 20 χλμ να πάω στο συνεργείο...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #65 on: Κυριακή 02 Ιούλιος 2017, 09:29:27 πμ
Αφού όπως λές έβγαλες το κολάρο του νερού αρα ''πιάνουν '' τα χεράκια σου, αγόρασε ενα καινουργιο λοιπόν άλλαξέ το κ μετα συμπλήρωσε ψυκτικό υγρό.

Αν δε έχεις πάνω απο δύο χρόνια να αλλάξεις άδειασέ το όλο , παίρνει κάπου 2.5 λίτρα , με 25 ευρω απο Σαρακάκη παίρνεις 5 λίτρα Prohonda κ είσαι μάχιμος .

Αν έχεις πρόβλημα με κολημένο θερμοστάτη θα είχες κ ανεβασμένες θερμοκρασίες , αν κ ο θερμοστάτης να κολήσει θα πρέπει να κολήσει ΚΑΙ η τάπα του ψυγείου η οποία μετα απο κάποια πίεση ανοίγει κ βγάζει τον ατμό απο το σωλήνα της υπερχείλισης που καταλήγει κατω απο το λεβιέ ταχυτητων μαζί με τους υπόλοιπους σωλήνες.

Να προσέξεις μήπως το παλιό κολάρο δεν ηταν σωστα τοποθετημένο κ ακουμπούσε κάπου με αποτέλεσμα να ''πληγωθεί'' κ για αυτό κ τρύπησε.



Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #66 on: Κυριακή 02 Ιούλιος 2017, 11:17:05 πμ
Αγαπητοί φίλοι σήμερα σε συνέχεια της χτεσινής κατάστασης συνέχισα το ψαχουλεμα με τα ανάλογα ευρήματα:

1) το οριζόντιο κολάρο όπως προείπα το μπαλωσα με πατέντα που αν σας δείξω θα γελάτε δύο χρόνια αλλά δεν πειράζει....χαχα :2hysterical:

2) συμπλήρωσα σήμερα στο ψυγείο αντιψυκτικό. Ήταν εντελώς άδειο. Δεν ξέρω αν άδειασε επειδή έφτυσε τα νερα. Το δουλεψα στο ρελαντί μπας και δω καμία φουσκαλα να ανεβαίνει το μηχανάκι μετά από αρκετή ώρα δεν ανεβάζει θερμοκρασία.

3) το καπάκι του ψυγείου ήταν τέρμα κατεστραμμένο το ελατήριο κολλημένο και τα ροδελακια ξεχαρβαλωμενα. Ευτυχώς είχα κάβα ένα καινούριο καπάκι ακριβώς ίδιο με ίδιο ελατήριο αλλά κορεάτικο.... Το έβαλα πάνω το ελατήριο είναι οκ.

Οι ικανότητες μου μέχρι εδώ φτάνουν. Αύριο αν όλα πάνε καλά θα το πάω στον μάστορα να ζητήσω αλλαγή στα κολάρα όλα προληπτικά, αλλαγη ψυκτικό υγρό , και γενικά μια καλή επίβλεψη. Χέρι στο δοχείο διαστολής δεν εβαλα. Λογικά τώρα πρέπει να το αφήσω στο κατώτερο επίπεδο έτσι;  Τι λέτε θα καταφέρω να διανύσω 20χλμ μέχρι το συνεργείο ή θα εκραγεί και θα με δείτε στην τηλεόραση ; Χαχαχ σας ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες.