Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Alompar on Παρασκευή 26 Μάρτιος 2010, 10:53:27 πμ
-
Καλησπέρα σε όλους μετά από πολύ καιρό.
Εκανα ενα σερβις πριν τρεις εβδομαδες περιπου. Μετα το σερβις παρατηρησα οτι η καταναλωση σε βενζινη εχει αυξηθει σε σχεση με πριν. Δηλαδη ενω εβγαζα γυρω στα 200-215 χλμ μεσα στην πολη, τωρα με το ζορι φτανει στα 180-200. Επίσης παρατηρησα οτι στο ρελαντι δουλευει λιγο πιο ψηλα γυρω στις 1500 με 2000 στροφες. Δεν ξερω αν αυτα τα δυο σχετιζονται. Επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τα μηχανολογικα μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να φταιει;
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Μήπως έχεις ανοιχτό το τσοκ;
-
Οχι φιλε μου. Το τσοκ ειναι κλειστο.
-
δεν νομιζω οτι πρεπει να δουλευει τοσο ψηλα το ρελαντι...
1500-2000 θαρρω ειναι πολυ ψηλα
ας βοηθησει ενας εμπειρος :-
-
γυρω στα..... 200-215 ...... 180-200.
Γύρω στα 200 έβγαζες (200-215)
Γύρω στα 200 βγάζεις (180-200)
Το ρελαντί είναι ψηλα!!!!!!!!!!
-
Οχι φιλε μου. Το τσοκ ειναι κλειστο.
1)Δοκιμασε το κι ολας γιατι μπορει να εχει κολησει η ντιζα η η πεταλουδα.Αλλαζει συμπεριφορα με το που ανοιγεις?
2)Υπαρχει περιπτωση ο μηχανικος σου να ανεβασε το ρελαντι για να το κρατησει να δουλεψει λιγο(χωρις τσοκ) μετα το σερβις και να ξεχασε να το κατεβασει οποτε οταν το ζεστανεις κατεβασε το(πιστευω θα εχει το ιδιο συστημα αναμεσα στο καρμπυρατερ με το 600).Δοκιμασε κι αυτο και μετα βλεπουμε.Πιστευω οτι δεν θα ειναι κατι αλλο.
Μετα αναλαμβανουν τα παλιοσειρια μας!!
-
Παιδες ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση. Πηγα σημερα μια βολτουλα απ το μαστορα. Μια απλη ρυθμιση ηθελε στο ρελαντι ( κατι που εμαθα να κανω και εγω πλεον :2hysterical: :eusa_clap:) και ολα οκ.
Σας ευχαριστω ολους.
-
Αν και 'κατόπιν εορτής'...
Ρελαντί πάνω από της 1500 ποτέ.
Κατ αρχάς πρέπει να σου χτύπαγε πολύ την 1η ταχύτητα..
Και σίγουρα έχει να κάνει (έστω και λίγο) με την κατανάλωση.
Το ρελαντί πρέπει να είναι 1200-1300 στροφές
-
kalispera se olous.eimai kainourios sto forum kai thelw na me voithisete se kati..(zitw sugnwmi gia ta greeklish,alla den tin paleuw me tpt me ta ellinika!).
kai arxizw..
simera kuriaki,kathws kai wraios kairos outside,piga volta me 2 filarakia pros dimitsana meria.egw me to transalp 650 tou 2001 pou katexw,ki ekeinoi me ena ninja 900 kai ena v-strom antistoixa.to thema mou einai to eksis...logw vlakeias,viasunis,i opws thelete peite to,pigainame s olo to dromo me 150-160 akatevata..re paidia einai dunaton na mou evgale ena ntepozito 145 xlm?????????alitheia!!
to foulara ligo prin tin ethniki,kai sta 147 xlm gia tin akriveia me afise apo venzini,me apotelesma na paei o enas na mou ferei ena mpoukali ap to kontinotero venzinadiko!
to mixanaki exei kanei ola ta service,einai prosegmeno,kai den exei kapoio mixaniko provlimma..panta iksera oti to TA kaiei..alla prwti fora toso!to thema einai oti mou xei vgalei kai 280 xlm me poluuu suntiritiki odigisi!
dwste mou parakalw ta fwta sas..einai dunaton i anwteri me tin katwtati katanalwsi na diaferoun toso polu...?eleos!!
-
Χοντρικά...
Να έχεις 20 λίτρα στο ρεζερβουάρ, 150 χλμ... ---> 13l/100km μάλλον είναι υπερβολική κατανάλωση!!!!
-
akrivws!oute vrusi na anoiga kai na adeiaze! :o..to gsxr mou pantws kaiei makran ligotero skismeno..me 17 litra den mou xei anapsei lampaki nwritera apo ta 180 xlm..kai tou pina to aima...oxi twra me transalp!kai malista ethiki!entaksei ok..isws ta 155-160 pou pigaina na einai sxedon i telliki tou :P,alla oxi ki etsi..
-
με βαση τα γραφομενα σου εδω
''kalispera se olous.eimai kainourios sto forum kai thelw na me voithisete se kati..(zitw sugnwmi gia ta greeklish,alla den tin paleuw me tpt me ta ellinika!).''
δυσκολα θα παρεις απαντηση διοτι ουτε κ εμεις την παλευουμε με την ''γραμμικη β''.
-
katalavainw ti dusanasxetisi twn greeklish..kai sumfwnw.apla to plitrologio mou den exei ellinika kai me duskoleuei.παντως θα βαλω τα δυνατα μου.αλλα δωστε μοθ και τα φωτα σασ ρε παιδια περι του θεματος..ειναι λογικο η χρειαζομαι κανα ρυθμισμα πουθενα........?
-
Για αρχή το πρώτο που θα κοιτούσα είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα και το σύστημα αναπνοής του κινητήρα καθώς και τα μπουζί. Μετά απο αυτό θα έψαχνα για κάτι πιο σοβαρό....
-
katalavainw ti dusanasxetisi twn greeklish..kai sumfwnw.apla to plitrologio mou den exei ellinika kai me duskoleuei.παντως θα βαλω τα δυνατα μου.αλλα δωστε μοθ και τα φωτα σασ ρε παιδια περι του θεματος..ειναι λογικο η χρειαζομαι κανα ρυθμισμα πουθενα........?
σιγουρα χρειαζεσαι ρυθμισεις σε καρμπυρατερ,τσεκ φιλτρο αερα οπως ειπε κ ο Σαββας.ξεκινα απο αυτα κ τεσταρε το.
ειναι τεραστια η καταναλωση που αναφερεις :o
λεω εγω τωρα...''μηπως δεν το γεμισε ο βενζινας κ σε γελασε?''
ειχες παρατησει ξανα μεγαλη καταναλωση?
-
καλησπέρα σε όλους. Είμαι καινούριος στο φόρουμ και θέλω να με βοιθισετε σε κάτι..( ζήτω συγνώμη για τα greeklish, άλλα δεν την παλεύω με ΤΝΤ με τα ελληνικά!). και αρχίζω.. σήμερα Κυριακή, καθώς και ωραίος καιρός outside, πήγα βόλτα με 2 φιλαράκια pros Δημητσάνα μεριά. Εγώ με το τρανσαλπ 650 του 2001 που κατέχω, κι εκείνοι με ένα νινζα 900 και ένα Ν- στρώμα αντιστοιχα. Το θέμα μου είναι το έξις... λόγω βλακείας, βιασύνης, η όπως θέλετε πείτε το, πηγαίναμε σ όλο το δρόμο με 150-160 ακατέβατα.. ρε παιδιά είναι δυνατόν να μου έβγαλε ένα ντεπόζιτο 145 χλμ; Ξύπνιοι;; αλήθειά!! το μουλάρα λίγο πριν την εθνική, και στα 147 χλμ για την ακρίβειά με άφησέ από βενζίνη, με αποτέλεσμά να πάει ο ένας να μου φέρει ένα μπουκάλι απ το κοντινότερο βενζινάδικο! το μηχανάκι έχει κάνει όλα τα service, είναι προσεγμένο, και δεν έχει κάποιο μηχανικό προβλιμμα.. πάλα ήξερα ότι το ΤΑ καίει.. άλλα πρώτη φορά τόσο! Το θέμα είναι ότι μου χει βγάλει και 280 χλμ με πολυφυή συβαριτική οδήγησή! δώστε μου παρακαλώ τα φώτα σάς.. είναι δυνατόν η ανώτερη με την κατωτάτη κατανάλωσή να διαφέρουν τόσο πολύ...; έλεος!
http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/indexen.php
Επρεπε να το μετατρεψω για να το διαβασω... (εχει πλακα αλλα διαβαζεται)
Λοιπον.... η αυτονομια που σου εβγαλε με τετοιες ταχυτητες 150-160 χλμ ηταν ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ....
Ε, παιδια? Δεν το προσεξατε το θεμα της τελικης ταχυτητας....
Ειπαμε το ΤΑ μετα τις 5500 σ.α.λ. δεν καιει απλα βενζινη, αλλα της αλλαζει τα φωτα.
Παραδειγμα....?
Σε χαλαρη οδηγηση σε δρομο με στροφες (στα Ζαγοροχωρια που ειχαμε παει) και με τον κινητηρα στις 3500-4000σαλ το πολυ... ειχα κανει 250χλμ και η βενζινη ηταν σττη τελευταια γραμμη, ενω στην Αθηνα (σταματα-ξεκινα στα φαναρια) στα 250χλμ ειμαι στη ρεξερβα. Εφτασα και τα 280χλμ καποια αλλη φορα και ειχα ακομα...
Στο γυρισμο βαλαμε βενζινη και μετα απο καποια διοδια, αφου χαιρετηθηκαμε, ειπα να το... ξεκαπνισω και ημουν στα 170χαω σταθερα (δεν παει και παραπανω...) για αρκετα χλμ.... Κοιταω το μετρητη καποια στιγμη και ειχε περασει την τελευταια γραμμη ενω ειχα κανει 167χλμ απο το τελευταιο γεμισμα... Εντελως αντιοικονομικη οδηγηση και εκοψα για να μην ξαναβαλω βενζινη πριν την Αθηνα....
-
http://tools.wcl.ece.upatras.gr/degreeklish/indexen.php
Επρεπε να το μετατρεψω για να το διαβασω... (εχει πλακα αλλα διαβαζεται)
Λοιπον.... η αυτονομια που σου εβγαλε με τετοιες ταχυτητες 150-160 χλμ ηταν ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ....
Ε, παιδια? Δεν το προσεξατε το θεμα της τελικης ταχυτητας....
Ειπαμε το ΤΑ μετα τις 5500 σ.α.λ. δεν καιει απλα βενζινη, αλλα της αλλαζει τα φωτα.
Παραδειγμα....?
Σε χαλαρη οδηγηση σε δρομο με στροφες (στα Ζαγοροχωρια που ειχαμε παει) και με τον κινητηρα στις 3500-4000σαλ το πολυ... ειχα κανει 250χλμ και η βενζινη ηταν σττη τελευταια γραμμη, ενω στην Αθηνα (σταματα-ξεκινα στα φαναρια) στα 250χλμ ειμαι στη ρεξερβα. Εφτασα και τα 280χλμ καποια αλλη φορα και ειχα ακομα...
Στο γυρισμο βαλαμε βενζινη και μετα απο καποια διοδια, αφου χαιρετηθηκαμε, ειπα να το... ξεκαπνισω και ημουν στα 170χαω σταθερα (δεν παει και παραπανω...) για αρκετα χλμ.... Κοιταω το μετρητη καποια στιγμη και ειχε περασει την τελευταια γραμμη ενω ειχα κανει 167χλμ απο το τελευταιο γεμισμα... Εντελως αντιοικονομικη οδηγηση και εκοψα για να μην ξαναβαλω βενζινη πριν την Αθηνα....
Γιωργο προσεξε κατι...λεει οτι πηγαινε ταπα συνεχεια,ειναι δυνατον να στριβει το ΤΑ με 150-160?λεει οτι πηγε Δημητσανα,εκει δεν παιζουν τετοιες ταχυτητες.αντε να πηγε με οσα λεει μεχρι την Κορινθο,απο εκει κ περα ο δρομος εχει μεν 2 λωριδες αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι για ΤΑ με 150-160 χ/ωρα,ειδικα μετα την διασταυρωση για Αργος εχει αρκετες στροφες,ανοιχτες μεν αλλα οχι για τοσα με ΤΑ...
-
Πάντως αν το ΤΑ πάει με 160 σταθερά......τόση κατανάλωση έχει.
Οσα λέει ο υπερηχητικός και ο φίλος πιο πάνω.
Μετά βίας κάνει 165 χλμ......
-
Τοσα καιει αν εισαι συνεχως με το γκαζι τερμα.
-
Στο γυρισμο βαλαμε βενζινη και μετα απο καποια διοδια, αφου χαιρετηθηκαμε, ειπα να το... ξεκαπνισω και ημουν στα 170χαω σταθερα (δεν παει και παραπανω...) για αρκετα χλμ.... Κοιταω το μετρητη καποια στιγμη και ειχε περασει την τελευταια γραμμη ενω ειχα κανει 167χλμ απο το τελευταιο γεμισμα...
Ναι αλλά υπάρχει ακόμα διαφορά
Εσυ πήγαινες με 170 και έκανες 167+ χλμ
Ενώ ο φίλος λέει ότι πήγαινε με 150-160 και στα 147 χλμ τέλος η βενζίνη..
andrewssj. Είσαι σίγουρος ότι είχες 5 ταχύτητα σε όλη την διαδρομή?
Κι όπως ρώτησε και ο 3-21.. Είσαι σίγουρος ότι είχες φουλάρει σωστά?
Αν και το 280 που αναφέρεις σαν την καλύτερη αυτονομία που έχεις κάνει (με συντηρητική οδήγηση)
Ούτε αυτό μου φαίνεται φυσιολογικό.
Με συντηρητική οδήγηση, εχω περάσει τα 300χλμ.
-
Δε χρειάζεται να δυιλίζουμε το κουνούπι. Ο φίλος πήγαινε με πολλά και είναι λογικό για το ΤΑ (600 ή 650) να είναι η κατανάλωση στα ύψη. Την πάτησα μια φορά στην αρχή που την είχα πρωτοπάρει και από τότε έμαθα.
-
Εσυ πήγαινες με 170 και έκανες 167+ χλμ
Ενώ ο φίλος λέει ότι πήγαινε με 150-160 και στα 147 χλμ τέλος η βενζίνη..
Αν και το 280 που αναφέρεις σαν την καλύτερη αυτονομία που έχεις κάνει (με συντηρητική οδήγηση)
Ούτε αυτό μου φαίνεται φυσιολογικό.
Με συντηρητική οδήγηση, εχω περάσει τα 300χλμ.
Δεν ηταν ολα τα 167χλμ με τερμα γκαζι. Ειχαμε ξεκινησει χαλαρα για καποια χλμ...
280 και ειχε ακομα βενζινη μεσα, δεν εμεινα, αλλα λογω του ψυχολογικου οριου των 250 γεμισα...
-
Πάντως αν το ΤΑ πάει με 160 σταθερά......τόση κατανάλωση έχει.
Οσα λέει ο υπερηχητικός και ο φίλος πιο πάνω.
Μετά βίας κάνει 165 χλμ......
Ακριβώς έτσι!!!!! :eusa_clap:
-
ΜΟΤΟ τ.408 (Φεβρουάριος ή Μάρτιος 08). Τεστ ΤΑ700 & Σύγκριση σε κοινή βόλτα (Ν. Εύβοια) Με το ΤΑ 650. Στην επιστροφή στην εθνική τα σκίζανε με αποτέλεσμα να μετρήσουν καταναλώσεις της τάξης του 8,5 λ/100 χλμ για το 700 και 12,5 λ/100 χλμ για το 650.
-
Αν πήγαινες με 160 μια χαρά σου έκαψε. Μη στεναχωριέσαι καθόλου
-
Πάντως με 160-170 χλμ/ώρα στην Αττική και το ΤΑ600 βγάζει περίπου 170 χλμ μέχρι να γυρίσει σε ρεζέρβα.
Όπως λέει ο Σώτος "καιει αν εισαι συνεχως με το γκαζι τερμα".
Η αναλογία αέρα/καυσίμου (AFR) των καρμπς στα ΤΑ600/650 δεν έχουν και την καλύτερη στοιχειομετρική απόδοση σε υψηλές στροφές. Το μίγμα είναι ιδιαίτερα πλούσιο για λόγους προστασίας του κινητήρα.
-
Γιωργο προσεξε κατι...λεει οτι πηγαινε ταπα συνεχεια,ειναι δυνατον να στριβει το ΤΑ με 150-160?λεει οτι πηγε Δημητσανα,εκει δεν παιζουν τετοιες ταχυτητες.αντε να πηγε με οσα λεει μεχρι την Κορινθο,απο εκει κ περα ο δρομος εχει μεν 2 λωριδες αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι για ΤΑ με 150-160 χ/ωρα,ειδικα μετα την διασταυρωση για Αργος εχει αρκετες στροφες,ανοιχτες μεν αλλα οχι για τοσα με ΤΑ...
καλισπερα ξανα και ευχαριστω για την ανταπόκριση.φιλε μου βασικα με τοσα πηγαινα στην πλειοψηφια της αποστασησ..το οτι δεν εστριβα με 160 χλμ,δεν σημαινει κατι..οι στροφές μου παρεμεναν ιδιεσ(αφου κατεβαζα..).
οσο για το αν στριβει,εγω προσωπικα θεωρω οτι μπορεισ να ξυσεισ και city-sliders με το μιχανακι(το εχω κανει προσ σουνιο...)αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα..(δεν θελω να το παιξω "πιλοτοσ" με τιποτα καθωσ δεν με διακρινει τετοιου ειδουσ ανωριμοτητα,αλλα λογω εμπειριασ σε πιστα me gsxr600-1000-1300 και Ρ1.....ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...
παντωσ θεωρω την καταναλωση ακραια,και σιγουρα θα προβω σε περαιτερω ελεγχο..δεν πιστευω πως σ ενα ταξιδιαρικο μιχανακι μπορω να δεχτω πωσ θα καψω περισσοτερο απ οτι καιει το starletακι ΚΠ60 2000κυβικων που εχω,η το usa μου!!!Ηλεοσ!! :'(
-
ΜΟΤΟ τ.408 (Φεβρουάριος ή Μάρτιος 08). Τεστ ΤΑ700 & Σύγκριση σε κοινή βόλτα (Ν. Εύβοια) Με το ΤΑ 650. Στην επιστροφή στην εθνική τα σκίζανε με αποτέλεσμα να μετρήσουν καταναλώσεις της τάξης του 8,5 λ/100 χλμ για το 700 και 12,5 λ/100 χλμ για το 650.
αν ειχα διαβασει αυτο το συγκριτικο ασ πουμε δεν υπηρχε να παρω το μηχανακι.......!!!!!!!!!!!
δεν επαιρνα νταλικα καλυτερα!!! :2hysterical:
κριμα παντως,γιατι οδηγικα ειναι απιστευτο..και κανει και πολυ ωραιεσ σουζες..................... :-X
-
Δηλαδή με λίγα λόγια, όσο αφορά το 650, μέχρι τα 120km/h και 5500 στροφές/λεπτό περίπου τα πράγματα είναι καλά.
Από εκεί και πάνω κλάφτα...
-
συγνωμη βρε παιδια για να καταλαβω
επειδη ειμαι νεος στο χωρο.
καιει τοσο πολυ το τ/α;
εμενα με μεικτο κυκλο...
δηλαδη βολτα σε παρνηθα,κινηση στο κεντρο κλπ
μεγιστο με γεματο ρεζερβουαρ εφτασε τα 250 χλμ.
νομιζω πως ειναι καλα;εσεις τι λετε;
-
Μαι χαρα ειναι. και εμενα τοσο μου καιει σε πολη και περιχωρα....
Αν βγεις εθνικη και πας σπασμενος, τοτε καιει.... δεν ειναι ψεκαστο, οποτε ....
Φυσικα δεν ειναι μηχανακι για να πηγαινεις με 150-160-170
-
Μαι χαρα ειναι. και εμενα τοσο μου καιει σε πολη και περιχωρα....
Αν βγεις εθνικη και πας σπασμενος, τοτε καιει.... δεν ειναι ψεκαστο, οποτε ....
Φυσικα δεν ειναι μηχανακι για να πηγαινεις με 150-160-170
ευχαριστω γιατι προς στιγμην νομιζα οτι ηθελα την ε.κ.ο χορηγο... ;)
-
Μέχρι τις 5500 στροφές η κατανάλωση είναι εντάξει. Μετά τις 6000 αρχίζει η άνοδος! Από τις παρατεταμένες 7000 και πάνω η κατανάλωση είναι απλώς... ασύμφορη. Και μην ξεχνάμε ότι όταν πολυζορίζεται ένας (και σε απόδοση) μικρός κινητήρας μπορεί να κάψει περισότερο από έναν πολύ μεγαλύτερο που δεν ζορίζεται.
Από εμπειρία, τα ΤΑ600/650 έχουν σχεδιασθεί για να ταξιδεύουν καλύτερα και άνετα με ταχύτητες 110-140 χλμ/ώρα. Για μεγαλύτερες (παρατεταμένες) ταχύτητες απλώς αλλάζεις μηχανάκι.
Μια μακρύτερη τελική σχέση (πχ. μεγαλύτερο μπροστά γρανάζι ή μικρότερο πίσω) μειώνει τις στροφές σε υψηλές ταχύτητες και βελτιώνει την κατανάλωση. Κάνε ένα search και δες τα ανάλογα νήματα.
-
.....ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...
Ολα στριβουν.....
.....αν τα στριψεις!Το θεμα ειναι πως στριβουν!!
Οταν πηρα το ΤΑ δοκιμασα να το στριψω στο Αρτεμισιο με 150-160? (με μαμα αναρτησεις και λαστιχα) και σιγουρα προστεθηκαν μερικες ασπρες τριχες στα ηδη ασπρα μου μαλια!!!
Κριμα παντως,γιατι οδηγικα ειναι απιστευτο..και κανει και πολυ ωραιεσ σουζες.....................
Επετρεψε μου να αμφιβαλω!
Λογω κατανομης του βαρους του ΟΤΑΝ σηκωθει μπορει να ειναι "λαμπαδα" αλλα βοσκει αριστερα-δεξια (μπρρρρρ!!)
-
file konkost θα διαφωνησω..εγω το μιχανακι το πιγαινω ταπα,και ισωσ και υπερβολικα χαλαρα(δεδομενου πωσ ι ελλειψη κινδυνου απο ενα μιχανακι εκκρεμει αλλουσ κινδυνουσ,βλ υπερεκτιμιση κλπ..),με μαμισια ολα(λαστιχα,αναρτισεισ,αυτοκολλιτα :P),
οσο για τισ σουζεσ,αν και ειναι εκνευριστικο να πρεπει να σικωνεσαι μονο με πρωτι(και με δευτερα μερικεσ φορεσ αλλα ΠΟΛΥ βαροσ γι αυτο!!!2-3 φορες και καταντασ να κανεισ παγκο 135 κιλα!!!),μ αρεσει,το θεωρω σταθερο(αν και δεν εχω φτασει μεχρι 3η στισ αλλαγεσ εβερ..),και γουσταρω να με χαζευουν οι τυποι με τα ΧΤ και τουσ δουκεσ!!!χαχαχαχαχα!!!
παντωσ σασ ευχαριστω για την ανταποκριση.παρολο που μου αρεσει τρελα το μιχανακι σαν αισθηση,αποφασισα να το δωσω και να παρω r1150gs.. :goofy:
-
Tο να πας την ΤΑ στα ορια ειναι μαζοχισμος , κατασκευαστηκε για αλλου ειδους οδηγηση.Αμα ομως θελετε ταχυτητα παρτε μια GSX-R1000 και πηγαινετε Βολο..... με 299 τελικη.
Σταλθηκε απο ενα φιλαρακι μου και επειδη εχει τρια μικρα παιδια αν ειναι αληθεια θα τον δειρω!!!!
<<Επειδή κανείς σας δεν θα ανέβαινε να τον πάω μια βολτίτσα μέχρι το βόλο για καφέ με τη μοτό μου, δείτε εκ του ασφαλούς από τη κάμερα πως είναι η ζωή στα 300 με GSX-R1000.>>
http://www.youtube.com/watch?v=fGwYvT499NU
-
Ο Rossi είναι μπροστά του? :2hysterical:
-
Σταλθηκε απο ενα φιλαρακι μου και επειδη εχει τρια μικρα παιδια αν ειναι αληθεια θα τον δειρω!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=fGwYvT499NU
Μην τον μαλωσεις.Ο δικος σου με τελευταια ταχυτητα τον αφηνε μπροστα τον αλλο με το "μαμουθ".Αν ηθελε...!!!
Ρωτα τον ποσο εκαψε.. :2hysterical:
-
Αν ειναι αυτος και δεν με δουλευει....Παντως οι ταχυτητες ειναι υψηλες θα ελεγα, 220χλμ σε στροφη.Ο φιλαρακος αναρωνει με δυο μηνες αδεια μετα απο πεσιμο, οπου προσθεσε αλλες δυο λαμες στη συλλογη του , αυτη τη φορα στο αριστερο χερι οπου επαθε καταγμα. Μονη του εννοια το σπασμενο φεριγκ, αιντεεεεε και τα μυαλα στα καγκελα.
-
Να προσθεσω και κατι ακομα, 10 παρα κατι λιτρα στα 100χλμ μου καταναλωνει το αυτ/το με διαδρομες 80% εντος πολης, και ειναι 1600 κυβικα.
Τα 12-14 λιτρα στα 100χλμ για την ΤΑ ειναι υπερβολη ακομα και σε αυτες τις ταχυτητες.Πραγμα που σημαινει οτι η η μοτο δεν κατασκευαστηκε για τετοιες ταχυτητες, η ολες ''καινε'' οταν τις ζοριζεις. Την καταναλωση παντως επηρεαζουν δραματικα η κατασταση των μπουζι και του φιλτρου αερα αυτο ειναι σιγουρο, αν εξαιρεσουμε την περιπτωση βλαβης η λανθασμενης ρυθμισης στα καρμπς.
Με μια ''λογικη '' ταχυτητα 110-120 σε ανοιχτο δρομο ποσο καταναλωση εχει?
-
Σιγουρα οχι πανω απο 6lt/100
-
Να προσθεσω και κατι ακομα, 10 παρα κατι λιτρα στα 100χλμ μου καταναλωνει το αυτ/το με διαδρομες 80% εντος πολης, και ειναι 1600 κυβικα.
Τα 12-14 λιτρα στα 100χλμ για την ΤΑ ειναι υπερβολη ακομα και σε αυτες τις ταχυτητες.Πραγμα που σημαινει οτι η η μοτο δεν κατασκευαστηκε για τετοιες ταχυτητες, η ολες ''καινε'' οταν τις ζοριζεις. Την καταναλωση παντως επηρεαζουν δραματικα η κατασταση των μπουζι και του φιλτρου αερα αυτο ειναι σιγουρο, αν εξαιρεσουμε την περιπτωση βλαβης η λανθασμενης ρυθμισης στα καρμπς.
Με μια ''λογικη '' ταχυτητα 110-120 σε ανοιχτο δρομο ποσο καταναλωση εχει?
6.5/100 km 280 περιπου χιλιομετρα
-
6.5/100 km 280 περιπου χιλιομετρα
Γιωργη δικιο εχεις.Πιστευα οτι ειναι λιγοτερο(λογαριαζα με το 600 αλλα κι εκει λαθος εκανα).Εδω ειναι που οι ψεκαστοι με 1000αρια και μη γελανε.
Σε ανοικτο δρομο τα 110-120 ειναι μεν λιγα αλλα μπορεις να αντιδρασεις σε κατι..
Ενα θεμα ειναι που ο καθε κουλος(ακομα και νταλικες,πουλμαν) σε περνανε με καθε ρισκο.Ενταξει σε ταχειας κυκλοφοριας με 2+ η 3+ λωριδες.Στα "ξεφραγα" τις Κορινθου-Πατρων?
-
@ omega
εχεις δικιο ...παω αργα γιατι βιαζομαι
αλλωστε σε 2 ροδες ειμαστε συνεπως οι κινδυνοι ειναι περισσοτεροι
συγκριτικα με το ι.χ
-
Πάντως δεν ξέρω τι λέτε αλλά το δικό μου ΤΑ650 σε ταξίδι Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ (όσοι το έχουν κάνει ξέρουνε για την ατελείωτη βαρετή ευθεία ....)
με πολύ στύψιμο 150 - 165 χλμ/ω τα 200 χλμ τα έβγαζε με ένα ντεπόζιτο η βελόνα της βενζίνης φυσικά έφτανε κάτω από το κόκκινο, δηλαδή μαζί και με την ρεζέρβα
-
Πάντως δεν ξέρω τι λέτε αλλά το δικό μου ΤΑ650 σε ταξίδι Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ (όσοι το έχουν κάνει ξέρουνε για την ατελείωτη βαρετή ευθεία ....)
με πολύ στύψιμο 150 - 165 χλμ/ω τα 200 χλμ τα έβγαζε με ένα ντεπόζιτο η βελόνα της βενζίνης φυσικά έφτανε κάτω από το κόκκινο, δηλαδή μαζί και με την ρεζέρβα
αυτο μπορει να οφειλεται κ στην ποιοτητα της βενζινης η οποια εξω ειναι ανωτερη κατα πολυ...
πχ περυσι στην Αυστρια εκανα τα 280 χιλ (που θεωρειται η αυτονομια του ΤΑ) με 16 λιτρα... :o ενω εδω θελω 18.. :P
-
αυτο μπορει να οφειλεται κ στην ποιοτητα της βενζινης η οποια εξω ειναι ανωτερη κατα πολυ...
πχ περυσι στην Αυστρια εκανα τα 280 χιλ (που θεωρειται η αυτονομια του ΤΑ) με 16 λιτρα... :o ενω εδω θελω 18.. :P
στη Σερβία δεν νομίζω μύριζε παράξενα και το μηχανάκι ήταν γενικότερα πιο απρόθυμο.
Πάντως το γέμισμα γινόταν προσεκτικά ώστε να κερδίζουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία
-
Εχω την εντύπωση ότι η βενζίνη σε κάποιες χώρες (όπως στην πρώην γιουγκοσλαβία)
Έχει λιγότερα οκτάνια.
-
καιει τοσο πολυ το τ/α;
Για να ειμαστε και λιγο δικαιοι με το ΤΑ, ολα τα οχηματα καινε περισσοτερο οταν ο κινητηρας τους λειτουργει πανω απο τις στροφες που ειναι η μεγιστη ροπη ή ιπποδυναμη. Απλα το ΤΑ ισως καιει λιγο παραπανω αναλογικα με τα υπολοιπα....
-
Εχω την εντύπωση ότι η βενζίνη σε κάποιες χώρες (όπως στην πρώην γιουγκοσλαβία)
Έχει λιγότερα οκτάνια.
Δεν ισχύει αυτό, η αμόλυβδη βενζίνη στη Σερβία είναι 95RON και η προσωπική μου άποψη απο ταξιδιωτική εμπειρία, είναι πως η βενζίνη τους είναι ΠΟΛΥ ανώτερης ποιότητας απο την ελληνική.
Δες εδώ που έχει αναφερθεί παλαιότερα http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=5417.120
-
αυτο μπορει να οφειλεται κ στην ποιοτητα της βενζινης η οποια εξω ειναι ανωτερη κατα πολυ...
πχ περυσι στην Αυστρια εκανα τα 280 χιλ (που θεωρειται η αυτονομια του ΤΑ) με 16 λιτρα... :o ενω εδω θελω 18.. :P
Το αυτό! Κι εγώ στην Πολωνία το 2008 με το στρομ έκανα 507 χλμ με 18 λίτρα, ενώ εδώ κάνω μόνο 440.
-
Επειδή καλό είναι να εξαντλήσει ο φίλος την πιθανότητα κάποιας δεισλειτουργίας (πιο πάνω είπαν για φίλτρο αέρα κλπ), ας ελένξει και το τσοκ, οτι η ντίζα του λειτουργεί κανονικά και δεν έχει κολήσει.
-
Είναι επιβεβαιωμένο οτι ο φίλος μας του πίνει το αίμα. Και επειδή το μηχανάκι δυσανασχετεί θέλει να τελειώνει τη βόλτα του
πιο γρήγορα. Αναμενόμενη κατανάλωση αν είσαι ταπα γκάζι κολλημένος.
Ή αλλάζεις μηχανάκι ή αλλάζεις συνήθειες (και παρέες αν θες να τους ακολουθείς κατά ρόδας)
μα καλά πως έμπλεξες με τέτοιο μηχανάκι ?
-
φιλοι μου οπως καταλαβαίνεται οι περισσότεροι απο μια και μεμονωμένη περίπτωση δεν βγαίνουν συμπεράματα. Μπορει για 1002 λόγους να εκαψε τοσο η ΤΑ του φίλου αλλα δεν σημαίνει οτι αν το επαναλάβει θα του κάψει και παλι τοσο. Πολλα μπορει να παιζουν ρολο για λανθασμενα συμπερασματα οπως νοθευμένη βενζίνη, κακη ρυθμιση των καρμπς ή ελαττωματικό μπουζί, βάρος αναβάτη, μικρη πίεση ελαστικών (μεγάλη αντίσταση κύλισης) ή ακόμη και το ύψος αναβάτη/ζελατίνας (=μεγαλύτερη αντίσταση). Φανταστείτε ακόμη και να συντρέχουν και μερικά απο αυτά μαζί :o
-
φιλοι μου οπως καταλαβαίνεται οι περισσότεροι απο μια και μεμονωμένη περίπτωση δεν βγαίνουν συμπεράματα. Μπορει για 1002 λόγους να εκαψε τοσο η ΤΑ του φίλου αλλα δεν σημαίνει οτι αν το επαναλάβει θα του κάψει και παλι τοσο. Πολλα μπορει να παιζουν ρολο για λανθασμενα συμπερασματα οπως νοθευμένη βενζίνη, κακη ρυθμιση των καρμπς ή ελαττωματικό μπουζί, βάρος αναβάτη, μικρη πίεση ελαστικών (μεγάλη αντίσταση κύλισης) ή ακόμη και το ύψος αναβάτη/ζελατίνας (=μεγαλύτερη αντίσταση). Φανταστείτε ακόμη και να συντρέχουν και μερικά απο αυτά μαζί :o
Ότι από αυτά και να διορθωθεί, πάλι θα κάψει πολύ. Μην έχεις την παραμικρή αμφιβολία.
Το ΤΑ δεν είναι για υψηλές ταχύτητες. Εσύ το έχεις πάει με 160 για πολύ ώρα να δεις τι θα σου κάψει;
-
ναι οντως αλλα και τα παραπανω παιζουν σημαντικο ρολο πιστευω. Για πολυ ωρα οχι, δεν το εχω παει με 170. Η μεγιστη καταναλωση ομως με γρηγορη κινηση μεσα στην πολη και γκαζωτος στον περιφερειακο Θεσ/νικης μου καψε περιπου 8,5 λτ/100 χλμ. Παντως η αληθεια ειναι οτι εχει μεγαλη διαφορά αν το πηγαινεις στ'αυτια ή χαλαρά...
-
Για την ιστορια...
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=8773.new#new
-
Το αυτό! Κι εγώ στην Πολωνία το 2008 με το στρομ έκανα 507 χλμ με 18 λίτρα, ενώ εδώ κάνω μόνο 440.
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o και γώ με το ΤΑ που έχει τα ίδια κυβικά κάνω 250χλμ στο ντεπόζιτο :eusa_think:
έχει τόόόόόσο μεγάλη διαφορά ο ψεκασμός?
-
Εχει διαφορα, αλλα τα 250 χλμ τα κανεις με 15 λιτρα...! μενουν αλλα 3-4 λιτρα μεσα
-
Και μια που ο λογος ειναι για καυσιμα=χρημα , να κατι ενδειαφερον, σχετικα:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=14837
-
KAΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΟΙ Κ ΧΠΡΟΝΙΑ ΠΟΛΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΡΑΝSALP ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 2001.ΕΙΜΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ.ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ?Π.Χ ΙNTECTION η ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ? ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΠΑΩ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΣΗ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
η μηχανη σου φιλε μου καει λιγο παραπανω απο τις υπολοιπες και μιλω για καταναλωση 1-1,5 λιτρων . ειναι 650 κιβικα και λογικο ειναι να μη καει οσο ενα παπι.
αν σε ενθουσιαζει μη τη πουλας παρα μονο αν τα οικονομικα σου δε σου επιτρεπουν τη γενικη συντηρηση της η οποια λογω της αξιοπιστιας της δεν ειναι πολυ δαπανηρη.
αυτα κα ελπιζω να σε βοηθησα ;D
-
α και κατι ακομα τα τρανσαλπ 650 μεχρι τα 100-120 καινε περιπου 5,5λιτρα στα 100 , πιο λιγο μονο σκουτερ και αυτο με αμφιβολια
-
Μπορείς να βάλεις μπροστινό γρανάζι (κίνησης) με 1 δόντι παραπάνω.
-
Πάρε ένα παπάκι.
-
Γεια σου Στάθη,
ρίξε λίγο τους ρυθμούς σου. (Αφού βλέπεις οτι τόσα χρόνια τρεχάλα και ακόμα το οικονομικό σε καίει... ;) )
(γράφε με μικρά)
-
Μετατροπή σε υγραέριο είναι μια λύση :2tongue:
Σοβαρά τώρα, λόγο καρμπιρατέρ η αλήθεια είναι ότι "τσιμπάει" λίγο παραπάνω, αλλά αυτό είναι πταίσμα μπροστά στα υπόλοιπα θετικά της μοτοσυκλέτας! ;D
-
Το ΤΑ 650 πραγματικά καει λίγο παραπάνω σε σχέση με τα πιο σύγχρονα μεσαίου κυβισμού on-off. Αλλά σε ολα τα υπόλοιπα είναι σχεδόν άριστο.. Αυτη την στιγμή εγω εχω πάρει μια vstrom 650 οπου είναι πιο οικονομική στην κατανάλωση, για να κάνω ομως απόσβεση της διαφοράς στην κατανάλωση υπολόγισα οτι θα πρέπει να κάνω 100000χλμ !! Ολα τα μηχανάκια μεσαίου κυβισμού αν τα ανοίξεις καίνε, δεν είναι παπιά οπως πολύ σωστά σου γράφουν και τα υπόλοιπα παιδιά..
Αλήθεια τι μηχανή είχες πριν το ΤΑ ?
-
όλα ειναι συνάρτηση της "φαγούρας" που έχεις στο δεξί χερι!!
η αφρικα μου (94 μοντελο) μεχρι τα 110-120 καέι γύρω στα 6,1 λ/100 χλμ.όμως μετα τα 150 φτάνει 7,4 λτ/100 χλμ
-
Ένας λόγος που πήρα το Varadero μετά από 7 χρόνια συμβίωσης με το Transalp μου ήταν η κατανάλωση του στα ταξίδια και η μεγαλύτερη αυτονομία του.
Επίσης το injection κάνει αισθητή την παρουσία του στην μειωμένη κατανάλωση και αυτοί ουσιαστικά ήταν οι λόγοι της αλλαγής μου…..
a) Injection
b) Περισσότερα λίτρα στο ντεπόζιτο
Στο Transalp θα περιορισθείς στα λίγα και ασφαλή χιλιόμετρα των 120-140χλμ…….
-
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ (http://www.mybike.gr/topic/16245-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%88%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-injection-%CE%BA%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CF%8C%CF%83%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B1%CF%84%CE%B5/) Καθαρά ενημερωτικά :-*..........
-
φιλε ΛΕΟΝ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Κ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ.ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΘΕΣΕΙ,ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
-
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ..
-
όλα ειναι συνάρτηση της "φαγούρας" που έχεις στο δεξί χερι!!
η αφρικα μου (94 μοντελο) μεχρι τα 110-120 καέι γύρω στα 6,1 λ/100 χλμ.όμως μετα τα 150 φτάνει 7,4 λτ/100 χλμ
Το δικό μου (97 μοντ) μέχρι τα 110-120 περίπου 4,8-5,1λ/100 χλμ.
Έχεις κάνει τελευταία service ;
-
Γεια σου Στάθη,
(γράφε με μικρά)
+1
-
Το νήμα συγχωνεύθηκε με προϋπάρχον με συναφές θέμα.
Δες και αυτό το (σχετικό με τους προβληματισμούς σου) νήμα: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,14607.0.html