Αλλά και πάλι, τον θόρυβο δε μπορώ να καταλάβω πως τον συσχετίζει ο μάστορας. Οι φαγωμένοι δίσκοι προκαλούν μειωμένη επιτάχυνση με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Πολύ σωστά! Οι φαγωμένοι δίσκοι δεν προκαλούν θορύβους. Απλώς πατινάρουν!
Η αιτία του "τακ-τακ" αλλού πρέπει να αναζητηθεί.
Μια ελατωματική καμπάνα συμπλέκτη προκαλεί μόνο ελαφρο-σκορτσαρίσματα στις αλλαγές ταχυτήτων και στις αυξομειώσεις ταχύτητας. Έχουν αυξηθεί οι ανοχές στο γρανάζι της.
Καποια στιγμη που το έψαχνα και εγω για αλλαγη δίσκων, σε κουβέντα που είχα με έναν μαστορα μου ειχε πει οτι τους μεταλλικους δίσκους τους αλλαζει μονο εάν πατινάρει παρα πολυ το μηχανακι.
Κατα ποσο αληθευει αυτο?
Δες το ανάλογο με την αλλαγή πλατώ-δίσκου στο αυτοκίνητο.
Στο ΤΑ, τα 6+1 ζευγάρια δίσκων (7 μεταλλικοί και 7 τριβής) "πατάνε" μεταξύ τους και σχηματίζουν κάποιο "pattern". Για καλή εφαρμογή και σωστό ροντάρισμα, καλό είναι να αλλάζονται μαζί. Αν και μεγαλύτερη σπουδαιότητα έχει η αλλαγή των 4 ελατηρίων. Αυτά καταπονούνται περισσότερο και χάνουν σταδιακά την επαναφορά τους.
« Last Edit: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 12:19:27 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.