Hellas Transalp Forum

Πως θα ήταν μια Africa Twin 1200;

Tassos (Chios) · 20924

Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:09:25 πμ
Αναδημοσίευση από το

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/81667.asp

"…κάπως έτσι! Για την ακρίβεια, μάλλον πολύ κοντά έχει πέσει ο γνωστός πλέον για τα σχέδια του Oberdan Bezzi, ο οποίος παρουσίασε μια υποθετική απεικόνιση της μοτοσικλέτας που φαντάζει σαν το επόμενο «λογικό» βήμά του Big-H, στη κατηγορία των mega on-off.

Ο ανταγωνισμός έχει ανέβει στη συντριπτική του πλειοψηφία στα 1200 κ.εκ., η Aprilia ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα μεγάλο on-off με τον κινητήρα του RSV4, τα GS της BMW «σαρώνουν» στις πωλήσεις, η Yamaha αναβίωσε το Super Tenere και η Ducati με το Multistrada, έθεσε το πήχη της τεχνολογικής υπεροχής πολύ ψηλά. Το Varadero είναι μια πάρα πολύ καλή μοτοσικλέτα, ωστόσο στη Honda γνωρίζουν ότι δεν μπορεί να «αποκρούει» τους ανταγωνιστές της στο διηνεκές. Λίγο-πολύ, όλοι περιμένουν με αγωνία την επόμενη κίνηση της Honda στη κατηγορία, με τις φήμες να κάνουν λόγο για την επιστροφή ενός θρυλικού ονόματος, αυτού της Africa Twin.

Οι φήμες αυτές προφανώς ενέπνευσαν τον Bezzi ώστε να δημιουργήσει τα συγκεκριμένο σχέδιο, το οποίο ομολογουμένως είναι πολύ μελετημένο. Η μοτοσικλέτα με τη κλασσική τριχρωμία «λευκό-μπλε-κόκκινο» των Africa Twin, φέρει τον V4 κινητήρα του VFR 1200, έχει τα ψυγεία τοποθετημένα στο πλάι όπως το Varadero και διατηρεί σχεδιαστικούς δεσμούς με αυτό, χωρίς όμως να χάνει το στοιχείο της «φρεσκάδας» στο design. Όπως γράφτηκε και στην εισαγωγή, θεωρούμε πως αυτό που δημιούργησε ο Bezzi, είναι πολύ κοντά σε αυτό που μπορεί να παρουσιάσει η Honda, τουλάχιστον αν λάβουμε υπ όψιν τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας και την εξέλιξη που έχουν τα μοντέλα της."




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:21:30 πμ



Μικρες οι διαφορες εμφανισιακα ,μηχανολογικα εκτος απο τον κινητηρα τα υπολοιπα θα δουμε.




Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #2 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:24:33 πμ
Δεν ξέρω πώς θα είναι. Εκείνο που θα με ενδιέφερε πάντως, είναι το πόσο θα ζυγίζει.

Με το τωρινό Euro 3 Varadero να ζυγίζει αισίως 275 κιλά (πραγματικό βάρος, πλήρες υγρών), πόσο άραγε θα ζυγίζει το 1200άρι Africa ;



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #3 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:27:46 πμ
πόσο άραγε θα ζυγίζει το 1200άρι Africa ;
Οσο και το τενερε και τι εγινε ...?




Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #4 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:29:55 πμ
Φήμες ή τελικά σκέφτονται την επιστροφή του Africa ?????

Αν και η επίσημη παρουσιάσει του VARA σταμάτησε γιατί το πρόλαβαν το Tenere, Moutistrada, και νομίζω και το GS. Δηλαδή απ'οτι λένε είναι έτοιμο αλλα "δεν φτάνει τεχνολογικά" τα προαναφερώμενα. Και όπως έχω ακούσει και εγώ (με τα φτωχά πλην τίμια αφτάκια μου) η Honda θα επιστρέψει με ένα "ΘΗΡΙΟ" αλλά κατα πόσο θα λέγετε Varadero  ή  Africa  οι γνώμες διχάζονται.

Και μια ερώτηση,
Αν βγάλει ένα μοντέλο ποιο εξελιγμένο και με διαφορετική εμφάνιση (αρα καινούριο μοντελο) γιατι να λεγεται η συνέχεια του Vara ή του Africa, αφου δεν θα έχει καμία σχέσει με τον προκάτοχο  ??? ??? ??? Ρωτάω έτσι!! μην βαράτε!!  ;D ;D



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #5 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:30:58 πμ
Το βασικο ειναι οτι δεν παραγετε καποιο μοντελο με εμφανεις διαφορες κατι νεο ,κατι φρεσκο ρε παιδι μου .

Απλα βλεπουν οτι ο κοσμος στρεφετε στα μεγαλα κυβικα (βλεπε BMW ) και αναμασανε τα ιδια σε μεγαλα κυβικα  :P




Offline ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1368
  • Μαργαρίτες μη μαδάς
Reply #6 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:31:19 πμ
Δεν ξέρω πώς θα είναι. Εκείνο που θα με ενδιέφερε πάντως, είναι το πόσο θα ζυγίζει.

Με το τωρινό Euro 3 Varadero να ζυγίζει αισίως 275 κιλά (πραγματικό βάρος, πλήρες υγρών), πόσο άραγε θα ζυγίζει το 1200άρι Africa ;
Πάντως με τέτοιο βάρος, δεν πας χώμα εκτός και αν είσαι και εσύ αλλο τόσο και ύψος τουλαχιστον 2,50μ.



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #7 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:33:17 πμ
...
Και μια ερώτηση,
Αν βγάλει ένα μοντέλο ποιο εξελιγμένο και με διαφορετική εμφάνιση (αρα καινούριο μοντελο) γιατι να λεγεται η συνέχεια του Vara ή του Africa, αφου δεν θα έχει καμία σχέσει με τον προκάτοχο  ??? ??? ??? Ρωτάω έτσι!! μην βαράτε!!  ;D ;D


Και τα δύο ονόματα είναι θρύλοι. Γι αυτό ίσως και να κρατήσουν κάποιο από αυτά.

Υπομονή, αργά η γρήγορα θα το μάθουμε και θα το δούμε. Ελπίζω μόνο να μην ξενερώσουμε  ;)



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #8 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 11:35:50 πμ
Φήμες ή τελικά σκέφτονται την επιστροφή του Africa ?????

Αν και η επίσημη παρουσιάσει του VARA σταμάτησε γιατί το πρόλαβαν το Tenere, Moutistrada, και νομίζω και το GS. Δηλαδή απ'οτι λένε είναι έτοιμο αλλα "δεν φτάνει τεχνολογικά" τα προαναφερώμενα. Και όπως έχω ακούσει και εγώ (με τα φτωχά πλην τίμια αφτάκια μου) η Honda θα επιστρέψει με ένα "ΘΗΡΙΟ" αλλά κατα πόσο θα λέγετε Varadero  ή  Africa  οι γνώμες διχάζονται.

Και μια ερώτηση,
Αν βγάλει ένα μοντέλο ποιο εξελιγμένο και με διαφορετική εμφάνιση (αρα καινούριο μοντελο) γιατι να λεγεται η συνέχεια του Vara ή του Africa, αφου δεν θα έχει καμία σχέσει με τον προκάτοχο  ??? ??? ??? Ρωτάω έτσι!! μην βαράτε!!  ;D ;D


Να, αυτά τους λές  :o και τους μπερδεύεις!!!  ;D


Γεια σου, ρε ΠοκαHonda!!  :eusa_clap: Μέσα σε όλα είσαι!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #9 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 12:31:45 μμ
Υπομονή, αργά η γρήγορα θα το μάθουμε και θα το δούμε. Ελπίζω μόνο να μην ξενερώσουμε  ;)

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... ΘΑ ΞΕΝΕΡΩΣΟΥΜΕ  :2hysterical:

Στην HONDA έχουν τεχνογνωσία αλλά πάσχουν από φαντασία...

Από την άλλη πάλι ποιός ο λόγος να βγάλουν μοντέλο κοντά στο Varadero?
Πόσες εταιρείες έχουν την πολυτέλεια να προωθούν μηχανές στα 700 στα 1000 και στα 1200 κυβικά? Στην περίπτωση αυτή το 1000αρι περισευεί... Αλλά όσο πουλάει δεν θα το κόψουν.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Παρασκευή 11 Ιούνιος 2010, 13:06:29 μμ
Το βάρος είναι εχθρός μας. 4 κύλινδροι είναι πολλοί για on-off.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #11 on: Σάββατο 12 Ιούνιος 2010, 19:20:02 μμ
Το βάρος είναι εχθρός μας. 4 κύλινδροι είναι πολλοί για on-off.

Στο περιοδικό ΜΟΤΟ διάβασα, ότι θα βγει το νέο varadero με τη μηχανή του VFR και μάλιστα σε σκίτσο που είχαν ο τετρακύλινδρος κινητήρας ήταν σαφώς μικρότερος (κι ελαφρύτερος) από τον δικύλινδρο που έχει σήμερα το varadero.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λέτε ότι οι 4 κύλινδροι είναι πολλοί. Ειδικά με την σημερινή τεχνολογία.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Κυριακή 13 Ιούνιος 2010, 14:25:43 μμ
O τετρακύλινδρος είναι πολύς για on-off, όχι λόγω του βάρους του μόνο, που με τα σημερινά δεδομένα είναι ελαφρύτερος του δικύλινδρου του Vara, αλλά λόγο πολυπλοκότητας και του τρόπου που αποδίδει σε σχέση με τον δικύλινδρο. Αν δεν θέλεις πάνω από 10000 σαλ και 150 ίππους γιατί να σκοτίζεσαι με παραπανίσιους κυλίνδρους. Αν βέβαια η Honda σήμερα σχεδίαζε έναν V2 1000 θα ήταν πιό ελαφρύς και από του Vara και από του VFR. Τι λέει επ' αυτού το περιοδικό;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #13 on: Κυριακή 13 Ιούνιος 2010, 17:40:36 μμ
O τετρακύλινδρος είναι πολύς για on-off, όχι λόγω του βάρους του μόνο, που με τα σημερινά δεδομένα είναι ελαφρύτερος του δικύλινδρου του Vara, αλλά λόγο πολυπλοκότητας και του τρόπου που αποδίδει σε σχέση με τον δικύλινδρο. Αν δεν θέλεις πάνω από 10000 σαλ και 150 ίππους γιατί να σκοτίζεσαι με παραπανίσιους κυλίνδρους.

Εγώ από μηχανολογικά δεν ξέρω, αλλά παλιότερα λέγαμε ότι δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 250 κ.ε., ανά κύλινδρο. Όπως ήδη ξέρεις, η αναλογία αυτή ξεπεράστηκε.
Μήπως δεν υπάρχουν τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες  που δεν πάνε πάνω από 10000 σαλ και 150 ίππους;
Δε νομίζω ότι χρειάζεται να τις αναφέρω.

Αν βέβαια η Honda σήμερα σχεδίαζε έναν V2 1000 θα ήταν πιό ελαφρύς και από του Vara και από του VFR. Τι λέει επ' αυτού το περιοδικό;

Τίποτα.


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #14 on: Τρίτη 15 Ιούνιος 2010, 18:50:00 μμ
Κάπου είχα διαβάσει ότι ο V4 των 1200 κυβικών που φοράει το νέο VFR θα χρησιμοποιηθεί (με διαφορετικές χαρτογραφήσεις) και στο μεγάλο ON-OFF της honda αλλά και σε άλλα μοντέλα.
Όσο για τις φωτογραφίες, όντως μοιάζει αρκετά με το VARA, αλλά ας μην ξεχναμε ότι πολλές φορές είναι στην πολιτική των εταιριών να βγάζουν διάφορα σκίτσα και να μετράνε αντιδράσεις.
Όσο για το όνομα;Μακάρι να μην τον βγάλει africa.


ΥΓ Επειδή υπάρχουν 2 ίδια θέματα ας τα συγχωνεύσει κάποιος


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #15 on: Τρίτη 15 Ιούνιος 2010, 19:35:20 μμ
Μεγάλο θέμα το βάρος.Και ότι και να κάνεις άμα πάς σε αυτά τα κυβικά η πλευρά του off συρικνώνεται.



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #16 on: Τρίτη 15 Ιούνιος 2010, 19:56:12 μμ
το θεμα ειναι να βγει ενα αφρικα που να ειναι αφρικα δλδ
μεχρη 800 ψηλο με πιο off χαρακτιρα κανα αναποδο μπροστινο και
ποδια αλουμινιου και γενικα να δοσουν βαση στην χωματινη μερια.
αν ειναι ναβγει ενα βαραντερο με αλο ονομα και τα ιδια κιλα δεν....
και μετα το μικρο αδερφακι του βαρα ειναι το ΤΑ ετσι απο την χοντα τωρα
λειπη ενα πιο χωματινο και κυριος πιο ελαφρι ψηλο με ρυθμησης στα αμορτισερ.
απλα πραματα.


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 18:38:38 μμ
http://www.moto-station.com/article8800-scoop-2011-un-v4-vfr1200-pour-le-nouveau-trail-honda-.html
Άστα να πάνε ??? V4 με χυτές δεκαεφτάρες και 300 κιλά :'(
« Last Edit: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 18:41:45 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #18 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 19:43:05 μμ
το θεμα ειναι να βγει ενα αφρικα που να ειναι αφρικα δλδ
μεχρη 800 ψηλο με πιο off χαρακτιρα κανα αναποδο μπροστινο και
ποδια αλουμινιου και γενικα να δοσουν βαση στην χωματινη μερια.
αν ειναι ναβγει ενα βαραντερο με αλο ονομα και τα ιδια κιλα δεν....
και μετα το μικρο αδερφακι του βαρα ειναι το ΤΑ ετσι απο την χοντα τωρα
λειπη ενα πιο χωματινο και κυριος πιο ελαφρι ψηλο με ρυθμησης στα αμορτισερ.
απλα πραματα.

Ακριβώς! Το Vara θα γίνει V4 που θα σκοτώνει σε επιδόσεις και τουριστική άνεση, τίγκα στα ηλεκτρονικά κοκοψόψαρα και η Africa αν βγει θα είναι δικύλινδο παράλληλο  με usd μπροστά και 18άρι τροχό πίσω και όλο κάτω από 200 κιλά και με το κουστούμι να μοιάζει με το παλιό. Αλλιώς πιάσε ένα ψυγείο Αμερικάνικο μπομπέ από τα παλιά και πλάκωσε το στα αυτοκόλητα του Africa και του HRC και ...πίνε μπύρες πίνε μπύρες πίνε μπύυυυυρες!


Και να ναι και μπούζι!


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #19 on: Πέμπτη 14 Οκτώβριος 2010, 19:49:02 μμ
Ακριβώς! Το Vara θα γίνει V4 που θα σκοτώνει σε επιδόσεις και τουριστική άνεση, τίγκα στα ηλεκτρονικά κοκοψόψαρα και η Africa αν βγει θα είναι δικύλινδο παράλληλο  με usd μπροστά και 18άρι τροχό πίσω και όλο κάτω από 200 κιλά και με το κουστούμι να μοιάζει με το παλιό. Αλλιώς πιάσε ένα ψυγείο Αμερικάνικο μπομπέ από τα παλιά και πλάκωσε το στα αυτοκόλητα του Africa και του HRC και ...πίνε μπύρες πίνε μπύρες πίνε μπύυυυυρες!
Και να ναι και μπούζι!
Το Βάρα όπως φαίνεται πιό πάνω έγινε. Δεν είναι φωτοσόπ. Πολύ αισιόδοξους σας βλέπω με τον cbfara, μακάρι!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #20 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 08:12:57 πμ

Ωχ! ωχ! ωχ! ωχ!
V4 και το 800; XLV 800; Ποιό Africa και ποιό on off;
Η Honda ακόμα και όταν πρέπει δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Προφανώς αγνoεί επιδεικτικά τους δρόμους που ανοίγουν άλλοι (BMW) και ξεκινά την κατηγορία crossover. Στα αυτοκίνητα η κατηγορία περπατάει, ακόμα και εδώ μέσα στη σφηκοφωλιά, πολλοί δηλώνουν δεν πάω χώμα....
Αν δεν της βγει, στο βαλιτσάκι διατίθεται και μαχαίρι για χαρακίρι.
« Last Edit: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 08:29:01 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #21 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 09:01:35 πμ

Ωχ! ωχ! ωχ! ωχ!
V4 και το 800; XLV 800; Ποιό Africa και ποιό on off;
Η Honda ακόμα και όταν πρέπει δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Προφανώς αγνoεί επιδεικτικά τους δρόμους που ανοίγουν άλλοι (BMW) και ξεκινά την κατηγορία crossover. Στα αυτοκίνητα η κατηγορία περπατάει, ακόμα και εδώ μέσα στη σφηκοφωλιά, πολλοί δηλώνουν δεν πάω χώμα....
Αν δεν της βγει, στο βαλιτσάκι διατίθεται και μαχαίρι για χαρακίρι.

Και να φανταστείς ότι το Africa Twin είναι XRV δηλαδή Off -on, μάλιστα το γράφει στα πλαινά καπάκια adventure sports !



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #22 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 09:10:40 πμ
Και να φανταστείς ότι το Africa Twin είναι XRV δηλαδή Off -on, μάλιστα το γράφει στα πλαινά καπάκια adventure sports !

Δεν ξέρω τι γράφει αλλά αυτό είναι λες και γ@μησε ένα V Strom ένα Ντεβίλ και λυπηθήκανε να το πνίξουνε το μπαστάρδι.  :2hysterical:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #23 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 10:02:02 πμ
Δεν ξέρω τι γράφει αλλά αυτό είναι λες και γ@μησε ένα V Strom ένα Ντεβίλ και λυπηθήκανε να το πνίξουνε το μπαστάρδι.  :2hysterical:
Αυστηρός είσαι βρε Airhead! Η .... επικοδομητική κριτική και γρίνα είναι ότι η Honda εγκατέλειψε το αγαπημένο μας παιδί της - την Άφρικα - και δεν τολμά να μπεί στα χωράφια του GS 800.
Στα ασφάλτινα ταξίδια το τετρακύλινδρο 800 μπορεί να κάνει.... παπάδες που ούτε το Vara, ούτε η μεγάλη GS μπορεί. :goofy: Πιπέρι στο στόμα, φωτιά στο πληκτρολόγιο :goofy:
Περιμένω εναγωνίως το testride από τον XLGeorge. :goofy:
Εμφανισιακά το κατατάσω στα λίγα Honda που βλέπονται!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #24 on: Τρίτη 19 Οκτώβριος 2010, 16:28:09 μμ
Αυστηρός είσαι βρε Airhead! Η .... επικοδομητική κριτική και γρίνα είναι ότι η Honda εγκατέλειψε το αγαπημένο μας παιδί της - την Άφρικα - και δεν τολμά να μπεί στα χωράφια του GS 800.
Στα ασφάλτινα ταξίδια το τετρακύλινδρο 800 μπορεί να κάνει.... παπάδες που ούτε το Vara, ούτε η μεγάλη GS μπορεί. :goofy: Πιπέρι στο στόμα, φωτιά στο πληκτρολόγιο :goofy:
Περιμένω εναγωνίως το testride από τον XLGeorge. :goofy:
Εμφανισιακά το κατατάσω στα λίγα Honda που βλέπονται!

Ειναι κριμα που η Honda δεν βγαζει XRV800 αλλα οποιος θελει (σοβαρο) χωμα θελει και πιο μαζεμενο και ελαφροτερο μηχανακι, η BMW εδειξε το δρομο με το 800GS και η Triumph ακολουθει με το Adv XC, η Honda μαλλον δεν εχει κινητηρα για να μπει σ'αυτο το παιχνιδι - οχι οτι δεν μπορει να φτιαξει με το R&D που εχει, κατι ειχε ακουστει για δικυλινδρο εν σειρα αλλα τα εχουμε ξαναπει, δεν παιζει σ'αυτη την κατηγορια...    :-\ :-X

Απο την αλλη με τους V4 των VFR (800 και 1200) μπορει να βγαλει ΟN-off μηχανακια - off απλα με την εννοια "περναω ενα χωματοδρομο ή και μονο εχω το σχετικο look και θεση οδηγησης", συντριπτικη πλειοψηφια του ΤΑ club καλη ωρα - και αυτο φαινεται να παει να κανει με το XLV800 και με το Vara1200 που φημολογειται. Εμφανισιακα λεει πολυ με πινελιες σαν το μονομπρατσο/ζαντα πισω α λα VFR και αν εχει τον κινητηρα του VFR και το πλαισιο του (ετσι φαινεται στη φωτογραφια) τοτε μιλαμε για μηχανακι που θα φτιαξει κατηγορια - και ειλικρινα δεν βλεπω ποιος και γιατι να παρει το Vara1200 αν υπαρχει τετοιο μηχανακι με βαρος λιγο πανω απο 200 κιλα και στησιμο α λα VFR800 επι το ON-off. Νικο238 και πολλοι αλλοι εδω μεσα, δεστε το επομενο μηχανακι σος  ;) ;D

Test ride μολις γινει διαθεσιμο στην Αγγλια, λογικα γυρω στο Μαρτη αν φυσικα η ολη ιστορια δεν ειναι παλι φωτοσοπια, stay tuned. Επιτελους, να βγαλει και η Honda κατι καινουργιο σε on-off  :)


" the PouroDuro spirit "