Hellas Transalp Forum

Ρουλεμάν τιμονιού

επισκέπτης · 165249

Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #50 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 13:16:06 μμ
Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές! 
Ελπίζω να φανούν χρήσιμες και σε άλλους. ;)




pnefsis

  • Guest
Reply #51 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 19:51:22 μμ
Ξέχασα να σας πω, οτι τα ρουλεμάν που αγόρασα εγώ, ιαπωνίας, ήταν κομπλέ με τσιμούχες κώνους τα πάντα, 25 ευρώ.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #52 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 20:40:38 μμ
Με το λιμάρισμα που έκανες (για να φτιάξεις το λούκι που λες), μήπως θα χάνεις από εκεί το γράσσο που έχουν ή θα μπαίνει μέσα νερό/σκόνες και σε λίγο καιρό θα χρειαστεί να τα ξαναλλάξεις? Λέω τώρα... (δεν ξέρω τί ακριβώς έκανες).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


pnefsis

  • Guest
Reply #53 on: Τετάρτη 14 Μάιος 2008, 08:49:23 πμ
Καλημέρα,

το λούκι που έφτιαξα είναι απο τη μέσα μεριά, δηλαδή πίσω απο το ρουλεμάν, στο σημείο αυτό, θεωριτικά σφραγίζει και δε περνάνε νερά, εκτός των άλλων, εκεί ακριβώς πατάει ο κώνος οχι το ρουλεμάν, οπότε δε νομίζω να υπάρχει απώλεια γράσσου απο κεί.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #54 on: Τετάρτη 14 Μάιος 2008, 09:38:14 πμ
Αν έπρεπε να υπάρχει κενό, θα το είχε φτιάξει ο κατασκευαστής.
Για να βγουν τα ρουλεμάν, πρέπει να τα χτυπήσεις απο πίσω. Δηλαδή το πάνω θα βγεί χτυπώντας με ενα πχ μακρύ καλέμι βάζοντας το
απο την κάτω πλευρά του λαιμού.Αντίστοιχα για το επάνω.


pnefsis

  • Guest
Reply #55 on: Τετάρτη 14 Μάιος 2008, 09:54:46 πμ
Έτσι όπως τα λές είναι, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να βγούν μ αυτόν το τρόπο, όσο για τον κατασκευαστή πολλά θα μπορούσε να έχει φτιάξει αλλά δε το χει κάνει.



Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #56 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 10:36:13 πμ
Πήγα εχθές στο συνεργείο να παραλάβω τη μηχανή (XL 650 V) από το service των 18.000 χιλ.
Ο μηχανικός μου είπε οτι χρειάζεται αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού, και μου έδειξε το ελαφρύ σκάλωμα
που κάνει το τιμόνι όταν βρίσκεται ακριβώς στην ευθεία.
Ακολούθως μου πρότεινε να τα αντικαταστήσω με κωνικά, καθώς τα θεωρεί πιό ανθεκτικά.
Αυτό που με μπέρδεψε είναι οτι αν και η μηχανή είναι μόλις ενός έτους, από τα 2 χρόνια που έχει εγγύηση,
ο μηχανικός ισχυρίστηκε οτι η εγγύηση δεν καλύπτει τα ρουλεμάν.  :eusa_naughty:
Γιά να ακούσω απόψεις επί του θέματος. Θα έπρεπε να καλύπτει η εγγύηση τα ρουλεμάν,
να κάνω προσπάθεια με τη Honda για κάλυψη του κόστους, ή είμαι εγώ λάθος που μου φαίνεται
μή φυσιολογική η φθορά αυτή σε 18.000 χιλ. με ήπια χρήση της μοτοσικλέτας ?


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #57 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:13:46 μμ
18000 χλμ και θέλεις ρουλεμαν τιμονιού ???

Ή κάνεις εντούρο με το ΤΑ ...οπότε προτείνω αλλαγή μηχανής ...κάτι σε WR θα ήταν καλό...

ή πας στην πόλη ανεβοκατεβαίνοντας τουλάχιστον 20 πεζοδρόμια την μέρα...

ρώτα και καναν άλλο μάστορη...μην σου λέει μπαρούφες τούτος...

πάντως η εγγύηση δεν νομίζω να ισχύει για ρουλεμαν ,για τον απλό λόγο οτι δεν μπορεί να πιστοποιηθεί αν είναι απο κακή χρήση, ή απο αστοχία υλικού.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #58 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:29:08 μμ
Να απαιτήσεις αλλαγή μέσα στην εγγύηση. Να γράψεις γράμματα σε όλες τις Χόντα (Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική Ασία, Αυστραλία, Αφρική κλπ). Απείλησε ότι θα δημοσιεύσεις το γράμμα σου σε όλα τα μοτοφόρουμ και μοτοπεριοδικά του κόσμου!

ΥΓ: Ρε παιδιά έχω κάνει τα τόσα χλμ (ΤΑ'93) και έχω πάει σε αφάνταστα δύσβατες, χωμάτινες και κακοτράχαλες διαδρομές, και έχω ανέβει σε χιλιάδες πεζοδρόμια, αλλά ρουλεμάν τιμονιού σεν άλλαξα ποτέ. Στην περίπτωση του ΤΑ650 πρόκειται καθαρά για αστοχία υλικού.
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:32:50 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #59 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:33:35 μμ
Ναι...θα ιδρώσει του Σαρακάκη το...αυτό....ντε .Το ρουλεμαν.


Άλλαξε τα ...βάλε κωνικά...και κόψε τις σούζες ;D

τα γράμματόσημα πιο πολύ θα σου στοιχίσουν....και αν θες και καμια βίδα...εδώ είμαστε ;)

Υ.Γ Χρήστο μην τον βάζεις σε μια χρονοβόρα διαδικασία με αμφίβολα αποτελέσματα για τα ρουλεμάν και μόνο. Οι εκάστοτε αντιπροσωπίες έχουν κουκουλώσει πολύ χειρότερες καταστάσεις ....θα τον γειώσουν.
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:36:02 μμ by DRAKE RAMORE »



Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #60 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:40:53 μμ
18000 χλμ και θέλεις ρουλεμαν τιμονιού ???

Ή κάνεις εντούρο με το ΤΑ ...οπότε προτείνω αλλαγή μηχανής ...κάτι σε WR θα ήταν καλό...

ή πας στην πόλη ανεβοκατεβαίνοντας τουλάχιστον 20 πεζοδρόμια την μέρα...

ρώτα και καναν άλλο μάστορη...μην σου λέει μπαρούφες τούτος...

πάντως η εγγύηση δεν νομίζω να ισχύει για ρουλεμαν ,για τον απλό λόγο οτι δεν μπορεί να πιστοποιηθεί αν είναι απο κακή χρήση, ή απο αστοχία υλικού.

Ούτε εντούρο, ούτε πεζοδρόμια.
Όπως αναφέρω, ήπια χρήση κάνω, αυτή για την οποία κατασκευάστηκε η μηχανή και θα έπρεπε να μπορεί να αντέχει για δύο χρόνια.
'Ετσι αντιλαμβάνομαι εγώ την εγγύηση, οτι θα μπορεί να κάνει για 2 χρόνια απροβλημάτιστα τις βόλτες μου στους Ελληνικούς δρόμους
και σε απλές χωμάτινες διαδρομές με μικρή ταχύτητα. Διάβασα στο φόρουμ οτι τα μοντέλα μετά το 2003 έχουν ευαισθησία στο ρουλεμάν τιμονιού.
Αυτό ακριβώς δεν υποτίθεται οτι καλύπτει η εγγύηση?
Τις κατασκευαστικές αβλεψίες ώστε να μπορεί να κάνει αυτά που πρέπει να κάνει ένα ον-όφ. Δεν ζήτησα τίποτα παραπάνω,
αλλα είναι λάθος να αρκεστώ και σε κάτι λιγότερο. ;D

Ακριβώς επειδή δεν μπορεί να πιστοποιηθεί αν είναι απο κακή χρήση, ή απο αστοχία υλικού θα έπρεπε νομίζω να λαμβάνει υπ' όψιν της η Honda
οτι αρκετά transalp 650 το έχουν παρουσιάσει, οπότε δεν έχει το κατάλληλο εξάρτημα στην κατάλληλη θέση (κατά το κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη δουλειά).  ;D ;D ;D
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:54:16 μμ by Bullser »


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #61 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:44:42 μμ
Ναι...θα ιδρώσει του Σαρακάκη το...αυτό....ντε .Το ρουλεμαν.


Άλλαξε τα ...βάλε κωνικά...και κόψε τις σούζες ;D

τα γράμματόσημα πιο πολύ θα σου στοιχίσουν....και αν θες και καμια βίδα...εδώ είμαστε ;)

Υ.Γ Χρήστο μην τον βάζεις σε μια χρονοβόρα διαδικασία με αμφίβολα αποτελέσματα για τα ρουλεμάν και μόνο. Οι εκάστοτε αντιπροσωπίες έχουν κουκουλώσει πολύ χειρότερες καταστάσεις ....θα τον γειώσουν.

Γύρω στα 170 € με τα εργατικά για καλής ποιότητας κωνικά ρουλεμάν και φλάντζες μου είπε ο μηχανικός.
Που στο διάολο είναι τα κεντρικά της Honda και θα μου στοιχίσουν 170 € τα γραμματόσημα ? ;D
Εγώ σούζες δεν κάνω...φοβάμαι μήπως πέσω :goofy:
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:46:17 μμ by Bullser »


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #62 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:53:50 μμ
Γύρω στα 170 € με τα εργατικά για καλής ποιότητας κωνικά ρουλεμάν και φλάντζες μου είπε ο μηχανικός.
Που στο διάολο είναι τα κεντρικά της Honda και θα μου στοιχίσουν 170 € τα γράμματόσημα ? ;D

Για να στείλεις σε όλες τις Honda του κόσμου, και όλα τα μοτοπεριοδικά του κόσμου....καλά τα μοτοφόρουμ είναι δωρεάν... ;D

Πέρα απο την πλάκα...

Εγώ πιστεύω οτι έκανες ήπια χρήση...επίσης είναι γνωστό οτι στα 650αρια τα ρουλεμαν είναι πιο ευπαθη απο οτι στα 600αρια....

Αλλα η αντιπροσωπία θα πατήσει στα 18000 χλμ που έκανες και δεν πρόκειται να πιστέψουν πως ήταν ήπια η χρήση...

Είναι απλά ο λόγος σου ...δεν πιστοποιείται απο κάτι άλλο, και δεν μπορεί να αποδειχθεί το δίκιο σου.

Δεν νομίζω να δικαιωθείς με την Honda...ευαισθησία προς τον πελάτη έχω διαπιστώσει πως έχει μόνο η Yamaha.

Προσπάθησέ το πάντως δεν χάνεις τίποτα πέραν του χρόνου σου.Και απο την στιγμή που είναι ανεπαίσθητο το σκάλωμα έχεις ακόμα κάποια χιλιόμετρα.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #63 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:00:18 μμ
Το έχεις σφίξει ποτέ στο λαιμό ?
Άκου τώρα να δεις τι γίνεται.
Βγάζουν μιά βλάβη γενικά στο τάδε μηχανάκι .
Οι μαστόροι αλλάζουν το ανταλλακτικό όποτε γουστάρουν έχει δεν έχει πρόβλημα .
Στη δικιά μου χτύπαγε από τα 17,000 εκεί πρωτοέσφιξα.
Δυόμιση χρόνια μετά και με 43.000 χλμ πιά  , θα πάω γιά αλλαγή ,θααα πάω όταν κρίνω εγώ.(άμεσα τώρα πιά χτυπάει αρκετά.)

Θα ρωτήσω πόσο πάει και μπορεί να τα κάνω μόνος,θα δω.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #64 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:05:19 μμ
να τα βάλουμε με τη σειρά τα πράγματα.
Αν είδες οτι κάνει πράγματι σκάλωμα και έχεις και περίεργη αίσθηση στο μπροστινό φρενάρισμα ή και χωρίς,
τότε ΝΑΙ θέλεις ρουλεμάν.
Να βάλεις τα κωνικά , ναι.
Έχουν κόστος 30Ε+ 5-10 οι τσιμούχες. Τα 170 είναι ΤΡΕΛΗ ΑΠΑΤΗ... κανονικά το κόστος είναι ενα 60ρι-80ρι σύνολο με τα εργατικά.

Ο Σαρακάκης μου έχει καλύψει σε εγγύηση ρουλεμάν.
Γράψε ενα καλό γράμμα στη τεχνική διεύθυνση (που να περιγράφεις την οδηγική σου ορθότητα) και ολα τα τακτοποιηθούν.
Βέβαια μέσα στην εγγύηση θα σου δώσει πάλι σφαιρικά, οπότε μάλλον πρέπει να τα πάρεις εσύ με 30Ε και τα άλλα είτε καβάτζα είτε σκόντο για το συνεργείο που θα τα κρατήσει.


Αν δε σε καλύψει η εγγύηση , και πιάνουν τα χέρια σου (καλά), μπορείς να κάνεις εσυ την αλλαγή.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #65 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:08:04 μμ
Πήγα εχθές στο συνεργείο να παραλάβω τη μηχανή (XL 650 V) από το service των 18.000 χιλ.
Ο μηχανικός μου είπε οτι χρειάζεται αλλαγή ρουλεμάν τιμονιού, και μου έδειξε το ελαφρύ σκάλωμα
που κάνει το τιμόνι όταν βρίσκεται ακριβώς στην ευθεία.
Ακολούθως μου πρότεινε να τα αντικαταστήσω με κωνικά, καθώς τα θεωρεί πιό ανθεκτικά.
Αυτό που με μπέρδεψε είναι οτι αν και η μηχανή είναι μόλις ενός έτους, από τα 2 χρόνια που έχει εγγύηση,
ο μηχανικός ισχυρίστηκε οτι η εγγύηση δεν καλύπτει τα ρουλεμάν.  :eusa_naughty:
Γιά να ακούσω απόψεις επί του θέματος. Θα έπρεπε να καλύπτει η εγγύηση τα ρουλεμάν,
να κάνω προσπάθεια με τη Honda για κάλυψη του κόστους, ή είμαι εγώ λάθος που μου φαίνεται
μή φυσιολογική η φθορά αυτή σε 18.000 χιλ. με ήπια χρήση της μοτοσικλέτας ?

Εγώ πάντως στο service των 12.000 χιλ που έκανα προχτές, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ρουλεμαν χρειάζονται αντικατάσταση αλλά αφού είναι στη εγγυηση τα άλλαξε δωρεάν χωρίς 2η κουβέντα.



Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #66 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:10:27 μμ
Αλλα η αντιπροσωπία θα πατήσει στα 18000 χλμ που έκανες και δεν πρόκειται να πιστέψουν πως ήταν ήπια η χρήση...

Αν για τη Honda είναι πολλά τα 18000 χλμ μάλλον ψώνισα απο σβέρκο.
Με το παλιό μου το Suzuki DR250s το οποίο είχα πάρει μεταχειρισμένο σε πολύ χαμηλή τιμή,
έκανα καμιά 50.000 χιλ. + αυτά που είχε. Μιλάμε για σκληρό εντούρο, καγκουριές, σούζες και ξεζούμισμα.
Δεν μου έκαψε ούτε λάμπα. Μόνο τα service του και τα αναλώσιμα. Ούτε ρουλεμάν τιμονιού, ούτε ατέρμονες, ούτε τίποτα.
Με το transalp ήδη βιώνω το δεύτερο πρόβλημα σε 1 χρόνο (μου είχαν αλλάξει όλο το σύστημα του ταχύμετρου στα 12.000).
Αυτά περι αξιοπιστίας μιας ολοκαίνουριας αξιόπιστης Ιαπωνικής ( made in spain) Honda. :(
Ουφ, τα πα και ήδη αισθάνομαι καλύτερα... 8)


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #67 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:14:15 μμ
Εγώ πάντως στο service των 12.000 χιλ που έκανα προχτές, μου είπε ο μηχανικός ότι τα ρουλεμαν χρειάζονται αντικατάσταση αλλά αφού είναι στη εγγυηση τα άλλαξε δωρεάν χωρίς 2η κουβέντα.
Μήπως είσαι στο πρώτο εξάμηνο? Τόσο μου είπε ο μηχανικός μου οτι καλύπτονται τα ρουλεμάν από την Honda.
Αν όχι, πού κάνεις το service, για να πάω και γώ?


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #68 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:15:36 μμ

Θα ρωτήσω πόσο πάει και μπορεί να τα κάνω μόνος,θα δω.

Αυτοί εκει κάτω είναι πολλοι και μαζεύονται και τα φτιάχνουν τα μηχανάκια τους...παρεούλα

Εγώ όταν χρειάζομαι κάποιον να κρατήσει φωνάζω τον πατέρα μου.

Ξέρεις τι είναι να μην γουστάρεις μια τις μηχανές και ο γιός σου να σε αγγαρευει κράτα εδώ...κούνα εκεί...κοίτα αυτό;

Άκου τι θα γίνει....θα κανονίσουμε περιοδικές συντηρήσεις και ή θα έρχομαι εγώ εκει για τα σέρβις...ή εσύ εδώ...

Τι στο διάλο 1 ώρα μακριά είμαστε...

Κυριακή ...μπυρίτσα/τσιπουράκι...μεζέδες....και εργαλεία...

πάνε τα μηχανάκια :-X



Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #69 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:16:44 μμ



Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #70 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:18:41 μμ
Το έχεις σφίξει ποτέ στο λαιμό ?
Άκου τώρα να δεις τι γίνεται.
Βγάζουν μιά βλάβη γενικά στο τάδε μηχανάκι .
Οι μαστόροι αλλάζουν το ανταλλακτικό όποτε γουστάρουν έχει δεν έχει πρόβλημα .
Στη δικιά μου χτύπαγε από τα 17,000 εκεί πρωτοέσφιξα.
Δυόμιση χρόνια μετά και με 43.000 χλμ πιά  , θα πάω γιά αλλαγή ,θααα πάω όταν κρίνω εγώ.(άμεσα τώρα πιά χτυπάει αρκετά.)

Θα ρωτήσω πόσο πάει και μπορεί να τα κάνω μόνος,θα δω.
Όχι δεν το έχω σφίξει, φαντάζομαι (ίσως λανθασμένα) ότι αν αρκούσε θα το έκαναν στο συνεργείο.
Δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα να κάνω μόνος μου την αντικατάσταση.
Θα το ήθελα πάντως πολύ να έχω τις γνώσεις, ή έστω το χρόνο για να τις αποκτήσω.
Τί καλύτερο από το να περιποιήσαι μόνος σου τη μηχανή σου.


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline Bullser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
  • Gentlemen start your engines.
    • Ταξίδια με μοτοσικλέτα
Reply #71 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:22:04 μμ
να τα βάλουμε με τη σειρά τα πράγματα.
Αν είδες οτι κάνει πράγματι σκάλωμα και έχεις και περίεργη αίσθηση στο μπροστινό φρενάρισμα ή και χωρίς,
τότε ΝΑΙ θέλεις ρουλεμάν.
Να βάλεις τα κωνικά , ναι.
Έχουν κόστος 30Ε+ 5-10 οι τσιμούχες. Τα 170 είναι ΤΡΕΛΗ ΑΠΑΤΗ... κανονικά το κόστος είναι ενα 60ρι-80ρι σύνολο με τα εργατικά.

Ο Σαρακάκης μου έχει καλύψει σε εγγύηση ρουλεμάν.
Γράψε ενα καλό γράμμα στη τεχνική διεύθυνση (που να περιγράφεις την οδηγική σου ορθότητα) και ολα τα τακτοποιηθούν.
Βέβαια μέσα στην εγγύηση θα σου δώσει πάλι σφαιρικά, οπότε μάλλον πρέπει να τα πάρεις εσύ με 30Ε και τα άλλα είτε καβάτζα είτε σκόντο για το συνεργείο που θα τα κρατήσει.


Αν δε σε καλύψει η εγγύηση , και πιάνουν τα χέρια σου (καλά), μπορείς να κάνεις εσυ την αλλαγή.

Η αλήθεια είναι οτι και εμένα μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά Άρη (Κώστα).
Ένας λόγος που ανέφερα το ποσό ήταν και ο σχολιασμός από τους έχοντες εμπειρία.


XL650V TRANSALP '07
Touring season has begun.
Gentlemen start your engines.

http://www.bikos.gr/


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #72 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:23:24 μμ
'Εχω πάρει ρουλεμάν κωνικά NACHI 19 € το 1 και τσιμούχες γνήσιες Honda (καπου στα 6€ και οι 2).
Θα επιχειρήσω αλλαγή το 3ήμερο, γιατι τα παλιά έχουν ξεφτιλιστεί...
Θα αναρτήσω λεπτομέρειες - εντυπώσεις.

170€??? Τι ρουλεμάν θα βάλει? NASA?




DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #73 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:27:18 μμ
Τί καλύτερο από το να περιποιήσαι μόνος σου τη μηχανή σου.

μπα αδερφέ...βάσανο είναι...αλλα που λεφτά για συνεργείο...
όταν για 30-35 € αλλαγή σου ζητάει 170...πάει να βγάλει 135€ εργατικά (διότι στα 35 που κοστίζουν τα ρουλεμάν εμπεριέχουν και το εμπορικό κέρδος) απο μια αλλαγή ρουλεμάν... :P

θα την πάω συνεργείο όταν δεν μπορώ να την φτιάξω ο ίδιος...και μην φανταστείς δεν είμαι και κανας μάστορης ...τα βασικά ξέρω.

'Εχω πάρει ρουλεμάν κωνικά NACHI 19 € το 1 και τσιμούχες γνήσιες Honda (καπου στα 6€ και οι 2).
Θα επιχειρήσω αλλαγή το 3ήμερο, γιατι τα παλιά έχουν ξεφτιλιστεί...
Θα αναρτήσω λεπτομέρειες - εντυπώσεις.


Γειά σου ρε Billy...έτσι άλλαξε της τα ρουλεμάν λέμε :D....είσαι ωραίος

....φωτογραφίες βάλε πολλές για να αλλάξουμε και του Λούρου μετά...τα δικά μου αντέχουν ακόμα...Japan λέμε ;)




Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #74 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:28:22 μμ
Μήπως είσαι στο πρώτο εξάμηνο? Τόσο μου είπε ο μηχανικός μου οτι καλύπτονται τα ρουλεμάν από την Honda.
Αν όχι, πού κάνεις το service, για να πάω και γώ?

Είμαι στο χρόνο, το service το κάνω στον Γεωργούση http://www.motogeorgousis.gr/ .