Hellas Transalp Forum

Φώτα Xenon

KostasC · 118083

Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #150 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 15:54:45 μμ
Quote
Καλωδιώσεις και τα μπάλαστ τα είχε ρε Παναγιώτη, και απλά τα συνδέεις, αλλά αυτά με γραμμές από μπαταρία και ρελέδες κ.λ.π. δεν τα καταλαβένω…

Γιάννη, δεν έκανα κάτι περίεργο.  Το κιτ που πήρα εκτός από το μπαλαστ (control box ή όπως αλλιώς το λένε) είχε ενσωματωμένο και ένα μαύρο πλαστικό κουτάκι (αυτό λέω ρελέ), πάνω στην δικιά του καλωδίωση.  Αυτά λοιπόν συνέδεσα στην μπαταρία.  Επειδή όμως αυτό το μαύρο πλαστικό κουτάκι τραβούσε ρεύμα ακόμη και με κλειστό τον διακόπτη της μηχανής, αναγκάστηκα να παρεμβάλλω ένα δικό μου extra διακοπτάκι.
Πίστεψε με, δεν είμαι από αυτούς που τους αρέσει να παιδεύονται.  Αντίθετα μου αρέσουν τα απλά πράγματα, αλλά όπως φαίνεται αυτό που αγόρασα είναι λίγο πιο μπλεγμένο...


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #151 on: Πέμπτη 04 Ιούνιος 2009, 16:08:34 μμ
Κάθε κιτ για Η4 περιλαμβάνει:

1) Λυχνία xenon με μηχανισμό εναλλαγής
2) Ballast
3) Control Box (το μαύρο κουτάκι που έχει μέσα και ρελέ).

Αν έκανες σωστά τη συνδεσμολογία, το κουτάκι δεν τραβάει ρεύμα από μόνο του.
Μήπως είναι ελατωματικό? Είναι το πιο ευπαθές εξάρτημα σε όλο κιτ.

Μπορείς να ποστάρεις τη συνδεσμολογία?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #152 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 02:28:30 πμ
μια ερώτηση κι απο μένα σχετικά με τα xenon
βρήκα εδώ θεσσαλονίκη στο κατάστημα που πήγα για έξτρα χειριστήριο για τον συναγερμό μου, xenon kit μικρή-μεγάλη σκάλα με εναλλαγή μέσω ηλεκτρομαγνήτη στην τιμή των 120€
μου δίνει 1 χρόνο εγγύηση και στην τιμή αυτή τα περνάει κιόλας.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω? Θυμάμαι Χρήστο σε κάποιο νήμα είχες αναφέρει κάτι σχετικά με το ballast και αν είναι pulse ή κάτι άλλο, μήπως θα μπορούσες να το εξηγήσεις?


Transalp XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #153 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 08:00:23 πμ
Ο μηχανισμός εναλλαγής της λάμπας (μεσαία/μεγάλα) να γίνεται με τάση και όχι παλμό.
Τα πρώτα είναι πιο αξιόπιστα από τα δεύτερα.
Αυτό δεν είναι θέμα ballast (τα οποία είναι κοινά και για τις δύο περιπτώσεις) αλλά control box και λάμπας (οι μεν δεν ταιριάζουν στις δε).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #154 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 11:17:35 πμ
στο κατάστημα για να μου δείξει πως δουλεύει, έβαλε στο ρεύμα 2 καλωδιάκια. Για όση ώρα τα ακουμπούσε στα 12v η λάμπα τραβιόταν μέσα.
αυτό είναι η λειτουργία με τάση?


Transalp XL650V


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #155 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:42:17 μμ
παιδια εγω εβαλα απο ebay bi-xenon αλλα το κακο ειναι οτι στη μεγαλη σκαλα τρεμει η λαμπα και ο λογος ειναι ο τροπος που αλλαζει απο μεσα ο μηχανισμος(δηλαδη βαζοντας μεγαλη σκαλα η λαμπα βγαινει λιγο προς τα εξω και πανω,γι'αυτο εχει και κρανδασμους)


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #156 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:43:27 μμ
Μαλλον η ποιοτητα της λαμπας φταιει.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline karharias

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 299
Reply #157 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:45:53 μμ
Νομίζω το έχουμε ξαναρωτήσει αυτό αλλά δε θυμάμαι απάντηση. Εγώ έχω βάλει μόνο την μικρή σκαλά xenon και η λάμπα θέλει περίπου 2 λεπτά να πιάσει την κανονική της φωτεινότητα. Αν βάλω κ στη μεγάλη σκάλα τι γίνεται με το σινιάλο? Υπακούει κανονικά η λάμπα κ μπορείς να κάνεις σινιάλο?

Επίσης η μεγάλη σκάλα συνήθως την ανάβουμε για λίγο, λόγο κίνησης, δίνει το περισσότερο φως που πρέπει ή δεν αξίζει τον κόπο να περαστεί?


Hey Bobby Marley, sing something good to me
this world go crazy, it's an emergency

www.syfamos.com


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #158 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:46:27 μμ
Μαλλον η ποιοτητα της λαμπας φταιει.

δεν νομιζω γιατι και στο μαστορα που τις εβαλα ο ολος μηχανισμος ειναι πολυ μελετημενος.κλεινει με λαστιχενια ασφαλεια,ξεκουμπωνει και βγαινει σκετη η λαμπα.θα κανω βεβαια κινηση να βαλω δοκιμαστικα καποια αλλη και θα σου πω


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #159 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:48:21 μμ
εμενα στο σινιαλο δεν μου εχει δημιουργησει προβλημα.καθυστερει κλασματα,


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #160 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:51:50 μμ
Και εγω που εχω στο ΤΑ δεν εχω τετοια προβληματα ειτε σε σταση ειτε σε ταχυτητες 130 και πανω που τα εχω κανει χρηση και η μεγαλη σκαλα δεν εχει τετοιο θεμα ..........
εσενα μονο στην μεγαλη το κανει η και στη θεση πορειας ?




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #161 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:56:12 μμ
Εγώ θα πρότεινα επιπρόσθετα νέα φώτα xenon. Δηλαδή προβολάκια. Έχεις επιπλέον φως εκει που πραγματικά το χρειάζεσαι
και δε σε απασχολούν προβλήματα αξιοπιστίας.
απλά είναι πιο ακριβά


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #162 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:58:54 μμ
Και εγω που εχω στο ΤΑ δεν εχω τετοια προβληματα ειτε σε σταση ειτε σε ταχυτητες 130 και πανω που τα εχω κανει χρηση και η μεγαλη σκαλα δεν εχει τετοιο θεμα ..........
εσενα μονο στην μεγαλη το κανει η και στη θεση πορειας ?
στη μικρη και να το κανει δεν το καταλαβαινεις καθολου,στη μεγαλη μονο μου το κανει και ειναι αισθητο


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #163 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 15:08:49 μμ
στη μικρη και να το κανει δεν το καταλαβαινεις καθολου,στη μεγαλη μονο μου το κανει και ειναι αισθητο
αν το εκανε και στις δυο ισως να ηταν θεμα στηριξης εφοσον στο κανει μονο στην μεγαλη τοτε ειναι θεμα λαμπας ......αλλα κοιταξε ξανα το θεμα τροφοδοσιας μην τυχον και ειναι εκει το προβλημα




Offline karharias

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 299
Reply #164 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 17:36:29 μμ
θενξ για τις απαντησεις. λογικα σε 1-2 βδομαδες παω για την μεγαλη σκαλα


Hey Bobby Marley, sing something good to me
this world go crazy, it's an emergency

www.syfamos.com


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #165 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 08:52:18 πμ
στη μικρη και να το κανει δεν το καταλαβαινεις καθολου,στη μεγαλη μονο μου το κανει και ειναι αισθητο

Αν στο κάνει έντονα μόνο στη μεγάλη σκάλα τότε πιθανόν η λάμπα στο σημείο μετατόπισής της (βλ. μεγάλη σκάλα) να μην έχει (ακλόνητη) σταθερή θέση και να έχει κάποιες ανοχές (τζόγο). Οπότε είτε η λάμπα είναι έτσι εκ κατασκευής (κακής ποιότητας?) είτε πρόκειται για ελατωματική (παρτίδα?).


θενξ για τις απαντησεις. λογικα σε 1-2 βδομαδες παω για την μεγαλη σκαλα
Σημειωτέον τα απότομα και μικρής διάρκειας αναβοσβήματα μικραίνουν τη ζωή των λυχνιών xenon. Γι αυτό και δεν πολυσυνιστώνται για τη μεγάλη σκάλα (πχ. σε ΤΑ700) εκτός και αν γίνεται προσεκτική χρήση τους.
« Last Edit: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:00:05 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #166 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:04:12 πμ
Αν στο κάνει έντονα μόνο στη μεγάλη σκάλα τότε πιθανόν η λάμπα στο σημείο μετατόπισής της (βλ. μεγάλη σκάλα) να μην έχει (ακλόνητη) σταθερή θέση και να έχει κάποιες ανοχές (τζόγο). Οπότε είτε η λάμπα είναι έτσι εκ κατασκευής (κακής ποιότητας?) είτε πρόκειται για ελατωματική (παρτίδα?).
Τελευταία μου το παρουσίαζε και μένα ,δεν άναβε η μία καθόλου (έχω δυό φανάρια) και άναβε με λίγο χτύπημα.
Εβαλα λίγο WD40 στον βραχίονα που μετακινείται και στις επαφές.
Δε μου το ξανάκανε.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline karharias

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 299
Reply #167 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:07:58 πμ
Σημειωτέον τα απότομα και μικρής διάρκειας αναβοσβήματα μικραίνουν τη ζωή των λυχνιών xenon. Γι αυτό και δεν πολυσυνιστώνται για τη μεγάλη σκάλα (πχ. σε ΤΑ700) εκτός και αν γίνεται προσεκτική χρήση τους.

τώρα που το λες θυμήθηκα ότι εχει ξαναγινει αυτή η κουβέντα, προφανώς σε προηγούμενες σελίδες


Hey Bobby Marley, sing something good to me
this world go crazy, it's an emergency

www.syfamos.com


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #168 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:16:23 πμ
Απλώς (τα αναβοσβήματα) να μην γίνονται πολύ συχνά και άσκοπα. Με λίγη προσοχή και είσαι ΟΚ.
It's just a warning.
« Last Edit: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:19:22 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline karharias

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 299
Reply #169 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:19:06 πμ
γενικα αποφευγω να οδηγώ βραδινες ωρες λόγο γκαβωμάρας που έχω, δυστυχως από συχνή κίνηση αυτοκινήτων δε μπορώ να ανάβω μεγάλη σκάλα για πολύ. θα την βάλω όταν μπορέσω κ βλέπουμε. ελπίζω να μου κρατήσει


Hey Bobby Marley, sing something good to me
this world go crazy, it's an emergency

www.syfamos.com


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #170 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 09:54:09 πμ
Από τιμές για λάμπα Η4 Bi xenon γνωρίζει κανείς ?

Έχει αλλάξει ποτέ κανείς λάμπα και σε πόσο χρόνο ? 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #171 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 10:01:21 πμ
Από τιμές για λάμπα Η4 Bi xenon γνωρίζει κανείς ?

Έχει αλλάξει ποτέ κανείς λάμπα και σε πόσο χρόνο ? 
Εγω πηρα φετος απο τον Λιναρδο με 50 ε  για το ταξιδι τα εχω ενα χρονο τωρα κανενα προβλημα αλλα αποφευγω τα σινιαλα και καποιες φορες δεν τα αναβω αλλα αναβω τα μικρα .




Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #172 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 16:01:26 μμ
τα xenon που είχα δεί εγώ είχαν μία λάμπα και όταν ήθελες μεγάλη σκάλα τραβιόταν η λάμπα πίσω με ηλεκτρομαγνήτη.
λογικά αυτό δεν επηρεάζεται γιατί πολύ απλά η λάμπα παραμένει αναμένη (όταν κάνεις σινιάλο με αναμένα τα φώτα) και απλά αλλάζει θέση...σωστά?


Transalp XL650V


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #173 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 17:22:46 μμ
σωστα


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #174 on: Παρασκευή 11 Σεπτέμβριος 2009, 19:36:01 μμ
Εγώ έχω βάλει και στις δύο σκάλες xenon και δεν έχω κανένα πρόβλημα και η απόδοση είναι αισθητά καλύτερη.

Τώρα για την μεγάλη σκάλα το πρόβλημα είναι στο πρώτο σηνιάλο  που θα γίνει, για τα επόμενα δεν βλέπεις καθυστέρηση και η κόπωση μου είπαν δεν είναι μεγάλη.

Από διάρκεια ζωής της λάμπας πόσο να χάσει ρε deze… ας κρατήσει και λίγους μήνες λιγότερο δεν βαριέσαι…



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..