Hellas Transalp Forum

Δίσκοι συμπλέκτη

George_Peristeri · 100272

Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #125 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 15:20:11 μμ
Αυτό είναι καλά νέα γιατί το πιο χρονοβόρο μέρος στην αλλαγή δίσκων συμπλέκτη σε ΤΑ600 είναι η ...αφαίρεση της παλιάς φλάντζας!  :goofy:




Θυμασαι?
2 ωρες καναμε...? 3?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #126 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 16:49:27 μμ
Πολύ τρίψιμο αδελφέ μου...πολύ τρίψιμο! :2hysterical:


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #127 on: Παρασκευή 05 Φεβρουάριος 2010, 14:46:08 μμ
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, ξεθαψα αυτό.

Υπάρχει περίπτωση να πατηναρει η μηχανή επειδή έχει λιγότερα (από το κανονικό) λάδια?
Επίσης, παίζει ρόλο η ρευστότητα του λαδιού?

Εγώ (από τα λίγα που ξέρω) συμβούλεψα ένα γνωστό μου,
Προτείνοντας του να συμπληρώσει τα λάδια στο mαx η' να βάλει ποιο χοντρό λάδι για να ελαττώσει το πατηνάρισμα που έχει. Μέχρι να αλλάξει δίσκους


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #128 on: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2010, 10:09:26 πμ
Χωρίς την κανονική στάθμη λαδιού μέσα στο κάρτερ, οι δίσκοι θα ζεσταθούν υπερβολικά με μεγάλη πιθανότητα να "καούν" πρόωρα. Το σύστημα των δίσκων του συμπλέκτη λειτουργεί σωστά (σύμφωνα με τον κατασκευαστή και τον τρόπο που σχεδιάστηκε) όταν το λάδι έχει τη σωστή ποσότητα, το σωστό ιξώδες και τις σωστές προδιαγραφές.

Αν (αποδεδειγμένα) πατινάρουν οι δίσκοι, τότε η σωστή λύση είναι η ... αλλαγή τους.

« Last Edit: Κυριακή 07 Φεβρουάριος 2010, 10:12:34 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline spyrusx

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Riding With the Wind...
Reply #129 on: Σάββατο 27 Μάρτιος 2010, 19:43:03 μμ
Καλησπέρα κι απο μένα παιδια.

Μιάς και την ημέρα της εθνικής μας εορτής την πέρασα στο συνεργείο φίλου να αλλάζω δίσκους και ενα γενικό συμμάζεμα στην καλή μου, οφείλω να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Αρχικά για όποιον επιχειρήσει να κάνει μόνος του τη διαδικασία, να ξέρει οτι χρειάζεται πλήρες συνεργείο, με πληθώρα εργαλείων και οπωσδήποτε αερόκλειδο. Στα ανταλλακτικά να θυμηθείτε να πάρετε εκτός απο δίσκους και φλάντζες, επίσης φλατζόκολλα και ενα ξυράφι για να βγάλετε τη παλιά φλάτζα. Καλό ειναι να πάρετε και καινούριο παξιμάδι για τον άξονα, γιατι με το βγάλε βάλε μπορεί να έχει φθαρεί (αυτο το τελευταίο για τους "ψείρες" που θέλουν τελειότητα στη δουλειά τους). Προσέξτε τα δίσκια να μπουν με τη σωστή σειρά, και καθαρίστε τις ροδέλες ανάμεσα πριν την τοποθέτηση. Απο κεί και πέρα, προσοχή στη ρύθμιση της ντίζας του συμπλέκτη μήν τη σφίξετε πολύ και πατινάρει.

Εν κατακλείδει επειδή ακόμα πονάει η μέση μου απο το σκύψιμο, χαλάλι τα λεφτά που παίρνουν οι μηχανικοί. Ταλαιπωρία το καθάρισμα της παλιάς φλάτζας, ζόρι το λύσιμο του παξιμαδιού αλλα για όποιον έχει χρόνο και όρεξη ας το προσπαθήσει. Εγώ το προσπάθησα και μέχρι τώρα το μωρό μου δουλεύει μιά χαρα. Να δούμε μέχρι πότε...


We are not here for the path that lies in front of us, but for the path that lies behind us... The path that lies in front of us is the reason of our existence...


costas

  • Guest
Reply #130 on: Σάββατο 27 Μάρτιος 2010, 20:02:48 μμ
Τώρα που ξαναείδα αυτό το νήμα που είχα ανοίξει...... 1ος/2008 και έχουμε 3ο/2010 και.... δεν έχω αλλάξει δίσκους!!!!!! Οταν ανοίγω το γκάζι απότομα πατινάρει αλλά..... εντάξει είναι!!!!! Εχουν περάσει 2 χρόνια και έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα !!!!!! Τελικά ούτε αυτό το μηχανάκι δε θέλει να με χρεώσει.... :goofy:



Offline VAGGELIS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #131 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 15:04:52 μμ
Θα ηθελα αν μπορει καποιος να μου πει αν ειναι ευκολο να αλλαξω τα δισκακια στον συμπλεκτη. Αν εχετε να μου προτεινετε καποια μαρκα η να βαλω παλι τα γησια? και η τιμη τους? θα χρειαστω κατι αλλο εκτος απο τα δισκακια και την φλατζα απο το καπακι? μηπως πρεπει να αλλαχτουν και καποια ελατηρια? πρεπει να προσεξω κατι ιδιαιτερο? η μηχαμη μου ειναι transalp 600  με διπλο δισκοφρενο



Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #132 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 16:23:21 μμ
Φίλε αν δεν έχεις αερόκλειδο να λύσεις την κεντρική βίδα της καμπάνας ξέχασέ το θα ταλαιπωρηθείς  ;) Πήγαινε καλύτερα σε κάποιον έμπιστό σου μηχανικό  ;)


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #133 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 16:50:21 μμ
στην κεντρικη βιδα δεν ειχα κολήσει...

εκει που κολησα ασχημα ηταν στην αφαίρεση της παλιάς φλατζας (2-3 ωρες!).

Κατα τα αλλα την φαγαμε την μια μερα για την δουλεια. Βαλαμε τα γνησια ανταλακτικα, αλλαξαμε και ελατηρια, κόστος ομως δεν θυμαμαι... Ειναι βεβαια και τοσο παλια, που θα εχει αλλαξει σιγουρα τωρα.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #134 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 17:01:02 μμ
Οντως όπως λέει και ο Σωτήρης η αφαίρεση της παλιάς φλάντζας είναι pain in the ass  ;D θέλει πολύ τρίψιμο για να φύγει, ένα αφαιρετικό φλαντζών σε σπρέϋ της Loctite βοηθάει...αυτό που σε σκοτώνει περισσότερο όμως είναι ότι πρέπει να είσαι σκυμμένος πολύ ώρα και η μέση με τα γόνατα πάνε περίπατο  :goofy:



Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #135 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 17:03:24 μμ
Οντως όπως λέει και ο Σωτήρης η αφαίρεση της παλιάς φλάντζας είναι pain in the ass  ;D θέλει πολύ τρίψιμο για να φύγει, ένα αφαιρετικό φλαντζών σε σπρέϋ της Loctite βοηθάει...αυτό που σε σκοτώνει περισσότερο όμως είναι ότι πρέπει να είσαι σκυμμένος πολύ ώρα και η μέση με τα γόνατα πάνε περίπατο  :goofy:



με το αφαιρετικο αποκτάς μονιμους λεκεδες πανω στο καπακι (αν σου πεσει)
Εγω το ειχα κανει χωρις τετοιο


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline VAGGELIS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 34
Reply #136 on: Πέμπτη 01 Ιούλιος 2010, 22:14:14 μμ
Εχω αεροκλειδο τα παντα εχω απο εργαλεια! απλα ηθελα να μαθω αν εχει κατι το ιδιαιτερο. Το μονο μειονεκτημα ειναι οτι δεν εχω οτι θελω απο ανταλλακτικα την στιγμη που τα θελω. Ηρθα στην αθηνα και βρηκα τα παντα. Εδω σου ζηταν αδεια κ θα αργησουν πολυ να ερθουν κ ενα σωρο μ.......ες!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #137 on: Σάββατο 03 Ιούλιος 2010, 20:23:16 μμ
Έγινε μια συγχώνευση νημάτων με το ίδιο θέμα (για να μην επαναλαμβανόμαστε). Οπότε ρίξε μια ματιά από την αρχή του νήματος.  :wave:

Άλλα σχετικά νήματα και εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1730.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=584.0
« Last Edit: Σάββατο 03 Ιούλιος 2010, 20:49:07 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline koykoy

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #138 on: Σάββατο 18 Δεκέμβριος 2010, 16:41:05 μμ
Χαιρετε και καλα χριστουγεννα να εχουμε. Οι δισκοι συμπλεκτη του 400 ειναι ιδιοι με του 600?



Offline latua

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #139 on: Τρίτη 16 Αύγουστος 2011, 23:55:49 μμ
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά λόγω των ημερών.... πρόσφατα άλλαξα δίσκους συμπλέκτη. Έχω ένα τransalp 650 μοντ.2002..
παρουσιάζεται το εξής φαινόμενο... όταν η μηχανή είναι σβηστή έχω πατημένη μανετα με 1 ταχύτητα μέσα και βάζω μπρος η μηχανή κλωτσάει ....σαν να μην απομονώνει καλά...... έχει τύχει και σε άλλους? μετά την αλλαγή δίσκων ο μάστορας δεν έκανε καμιά ρύθμιση στον συμπλέκτη..το free play στην μανετα είναι σωστό... μήπως χρειάζεται ρύθμιση από τον κάτω ρυθμιστή?



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #140 on: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2011, 00:10:42 πμ
Χρονια πολλα!

Φυσιολογικο ειναι...
Οπως επισης μπορει να κλωτσαει οταν κουμπωνεις την πρωτη...




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #141 on: Πέμπτη 18 Αύγουστος 2011, 13:53:25 μμ


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline latua

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #142 on: Πέμπτη 18 Αύγουστος 2011, 18:11:43 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις.....



xl600v1999

  • Guest
Reply #143 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2012, 21:40:04 μμ
Για να μην ανοίγω νεο θέμα ξεθάβω αυτό  ;D
Θέλω να αλλάξω τα δισκάκια του συμπλέκτη σε 600άρι ΤΑ , καθόσον εδώ και 15.000 χλμ έχει αρχίσει και πατινάρει. Πλέον πατινάρει παντού και πάντα μετά τις 4.000 σαλ.
έχω βρει στο ebay τα εξής:
α.Lucas trw
β.ebc
γ.pamoto
τι  θα προτείνατε να παραγγείλω από αυτά; ή αν υπάρχει κάτι καλύτερο ή οικονομικότερο;
 



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #144 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2012, 07:09:37 πμ
Για να μην ανοίγω νεο θέμα ξεθάβω αυτό  ;D
Θέλω να αλλάξω τα δισκάκια του συμπλέκτη σε 600άρι ΤΑ , καθόσον εδώ και 15.000 χλμ έχει αρχίσει και πατινάρει. Πλέον πατινάρει παντού και πάντα μετά τις 4.000 σαλ.
έχω βρει στο ebay τα εξής:
α.Lucas trw
β.ebc
γ.pamoto
τι  θα προτείνατε να παραγγείλω από αυτά; ή αν υπάρχει κάτι καλύτερο ή οικονομικότερο;
 
Προτεινω τιποτα απο αυτα! (αν και ισως να ειναι και καλοι)
Προτιμησε τους μαμα δισκους για να εισαι σιγουρος για την ποιοτητα Δεν νομιζω οτι η τιμη τους θα ειναι εξωφρενικη
Για το 650 παντως εχουν κανα 90αρι ολο το σετ οποτε μαλλον καπου εκει θα παιζουν και για το 600 Τους ανωτερω που παρεθεσες ποσο τους βρηκες?
Σε καθε περιπτωση καλο παντως ειναι να αλλαξεις και τα ελλατηρια



xl600v1999

  • Guest
Reply #145 on: Σάββατο 02 Ιούνιος 2012, 20:24:38 μμ
Προτεινω τιποτα απο αυτα! (αν και ισως να ειναι και καλοι)
Προτιμησε τους μαμα δισκους για να εισαι σιγουρος για την ποιοτητα Δεν νομιζω οτι η τιμη τους θα ειναι εξωφρενικη
Για το 650 παντως εχουν κανα 90αρι ολο το σετ οποτε μαλλον καπου εκει θα παιζουν και για το 600 Τους ανωτερω που παρεθεσες ποσο τους βρηκες?
Σε καθε περιπτωση καλο παντως ειναι να αλλαξεις και τα ελλατηρια
Η τιμή που τους βρήκα κυμαίνεται από 50 έως 70 €.
Το 90άρι που αναφέρεις αφορά μόνο τους δίσκους ή όλο το σετ ελατήρια κλπ.;
και αν γνωρίζει κάποιος η τιμή για την τοποθέτηση που παίζει;
ευχαριστώ.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #146 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2012, 07:38:41 πμ
Η τιμή που τους βρήκα κυμαίνεται από 50 έως 70 €.
Το 90άρι που αναφέρεις αφορά μόνο τους δίσκους ή όλο το σετ ελατήρια κλπ.;
και αν γνωρίζει κάποιος η τιμή για την τοποθέτηση που παίζει;
ευχαριστώ.

90 ευρω κανει μονο το σετ των δισκων για το 650
Συνολικη τιμη με την τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο honda 250 μου ειπαν Και οταν του ειπα οτι η τιμη που μου λεει με πονεσε η αναλυση κοστους του μαστορα ηταν η εξης:
90 οι δισκοι
40 τα λαδια
20 τα ελατηρια + ζουαν εξατμισης
100 εργασια συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ
Συνολο 250
Στην περιπτωση του 600αριου και αν οι ανωτερω τιμες ισχυουν και γι αυτο πρεπει να προσθεσεις και το κοστος της φλατζας του καπακιου κινητηρα αφου το 650 δεν εχει

Δεν ξερω αν η τιμη για την εργασια που μου ειπε ειναι λογικη ή πιασοκωλικη αλλα ισως σε μη εξουσιοδοτημενο να ειναι μικροτερη
Ακομα η τιμη για τα λαδια που μου ειπε ειναι μεν λογικη για συνεργειο αλλα μπορει να κατεβει
Αρα ισως να μπορουσες να γλιτωσεις κανα 50αρι επιλεγοντας μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο και βαζοντας λαδια επιλογης σου
Ακομα θα μπορουσες να μετρησεις και να ελεγξεις  τους μεταλικους δισκους και αν ειναι ΟΚ να αγορασεις μονο αυτους με το υλικο τριβης Λυση βεβαια οχι και η καλυτερη (αφου θα αργησουν να πατησουν σωστα οι δισκοι μεταξυ τους) αλλα αποδεκτη αν θελεις να κανεις (λαθος κατα την γνωμη μου) οικονομια!





xl600v1999

  • Guest
Reply #147 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2012, 17:45:47 μμ
........Συνολο 250
....... :o

Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά με ένα σετ δίσκων , ένα σετ ελαστικών και ένα μεγάλο σέρβις αγόρασα άλλο ένα 600άρι καλόοοοοοοοοο!!!!



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #148 on: Κυριακή 03 Ιούνιος 2012, 19:15:48 μμ
Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά με ένα σετ δίσκων , ένα σετ ελαστικών και ένα μεγάλο σέρβις αγόρασα άλλο ένα 600άρι καλόοοοοοοοοο!!!!
Αμ πως νομιζες οτι εξαφανιζονται σταδιακα τα παλια μηχανακια απο τους δρομους?



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #149 on: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 12:33:05 μμ
90 ευρω κανει μονο το σετ των δισκων για το 650
Συνολικη τιμη με την τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο honda 250 μου ειπαν Και οταν του ειπα οτι η τιμη που μου λεει με πονεσε η αναλυση κοστους του μαστορα ηταν η εξης:
90 οι δισκοι
40 τα λαδια
20 τα ελατηρια + ζουαν εξατμισης
100 εργασια συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ
Συνολο 250

Λοιπον, ανακινω αυτο το θεμα καθως ηρθε η ωρα για δισκους συμπλεκτη στο ΤΑ μου που εχει 114Κ χμ. Ενοιωσα τα πρωτα πατιναρισματα το καλοκαιρι του 2010 οταν το ανεβαζα Αγγλια και τοτε ειχε 90Κ χμ. Προσφατα πατιναριζε για τα καλα οταν ανεβαιναμε Αραχωβα με 150αρια με τον Γιαννη-Τυφλα.

Αλλα χθες ξεκινησα για Τρικαλα δικαβαλος και φορτωμενος (προλαβα τη σημερινη βροχα  ;)) και το μηχανακι αγκομαχουσε στην πεμπτη, στο παραμικρο αποτομο ανοιγμα μετα τα 120χμω ανεβαινανε οι στροφες ψηλα χωρις κερδος σε ταχυτητα. Μαλιστα για διαστηματα με σταθερη ταχυτητα οι στροφες ητανε παραπανω απο το κανονικο πχ ειχα 6000σαλ και αντι για 130 το κοντερ εγραφε 120χμω οταν ειχε την παραμικρη ανηφοριτσα, μολις ισιωνε ερχοτανε παλι στα ισα του  :) Αλλα η χαριστικη βολη ηρθε κατεβαινοντας το Δομοκο, οπου παω να προσπερασω (καρα-)σβελτη νταλικα ανοιγοντας αποτομα και το στροφομετρο κανει μια βολτα μεχρι τον κοφτη με τριτη σε κατηφορα  :o

Μαλλον θ'αφησω το ΤΑ εδω και θα γυρισω Αθηνα με το VFR. Δεν πιανομαι τωρα μεσα στις γιορτες αλλα θα ξαναρθω το Φλεβαρη και τοτε θ'ασχοληθω εχοντας φερει και τα ανταλλακτικα. Θα το δωσω σε τοπικο συνεργειο για τον συμπλεκτη (εξουσιοδοτημενο Honda μεχρι περσι και τους εχω εμπιστοσυνη) αλλα με την ευκαιρια θα το λυσω να κανω και βαλβιδες που ισως χρειαζονται (τελευταια φορα στα 80Κ), καθαρισμο καρμπυρατερ, αλλαγη φλαντζας καπακιου κεφαλης πισω κυλινδρου που ψιλοχανει και αλλαγη των κολλαρων μεταξυ καρμπυρατερ και κυλινδρου που εχω ηδη παρει. Θα ενημερωσω για το ακριβες κοστος ανταλλακτικων / εργασιας.

[οφφτοπικ]
Και πετυχα χθες τους Blues Wire των Ζαϊκου/Ζηση στην "Κεντρικη Πλατεια" οπου δωσανε ρεστα 12-2:30πμ  :eusa_clap:
[/οφφτοπικ]


" the PouroDuro spirit "