90 ευρω κανει μονο το σετ των δισκων για το 650
Συνολικη τιμη με την τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο honda 250 μου ειπαν Και οταν του ειπα οτι η τιμη που μου λεει με πονεσε η αναλυση κοστους του μαστορα ηταν η εξης:
90 οι δισκοι
40 τα λαδια
20 τα ελατηρια + ζουαν εξατμισης
100 εργασια συμπεριλαμβανομενου του ΦΠΑ
Συνολο 250
Λοιπον, ανακινω αυτο το θεμα καθως ηρθε η ωρα για δισκους συμπλεκτη στο ΤΑ μου που εχει 114Κ χμ. Ενοιωσα τα πρωτα πατιναρισματα το καλοκαιρι του 2010 οταν το ανεβαζα Αγγλια και τοτε ειχε 90Κ χμ. Προσφατα πατιναριζε για τα καλα οταν ανεβαιναμε Αραχωβα με 150αρια με τον Γιαννη-Τυφλα.
Αλλα χθες ξεκινησα για Τρικαλα δικαβαλος και φορτωμενος (προλαβα τη σημερινη βροχα
) και το μηχανακι αγκομαχουσε στην πεμπτη, στο παραμικρο αποτομο ανοιγμα μετα τα 120χμω ανεβαινανε οι στροφες ψηλα χωρις κερδος σε ταχυτητα. Μαλιστα για διαστηματα με σταθερη ταχυτητα οι στροφες ητανε παραπανω απο το κανονικο πχ ειχα 6000σαλ και αντι για 130 το κοντερ εγραφε 120χμω οταν ειχε την παραμικρη ανηφοριτσα, μολις ισιωνε ερχοτανε παλι στα ισα του
Αλλα η χαριστικη βολη ηρθε κατεβαινοντας το Δομοκο, οπου παω να προσπερασω (καρα-)σβελτη νταλικα ανοιγοντας αποτομα και το στροφομετρο κανει μια βολτα μεχρι τον κοφτη
με τριτη σε κατηφορα Μαλλον θ'αφησω το ΤΑ εδω και θα γυρισω Αθηνα με το VFR. Δεν πιανομαι τωρα μεσα στις γιορτες αλλα θα ξαναρθω το Φλεβαρη και τοτε θ'ασχοληθω εχοντας φερει και τα ανταλλακτικα. Θα το δωσω σε τοπικο συνεργειο για τον συμπλεκτη (εξουσιοδοτημενο Honda μεχρι περσι και τους εχω εμπιστοσυνη) αλλα με την ευκαιρια θα το λυσω να κανω και βαλβιδες που ισως χρειαζονται (τελευταια φορα στα 80Κ), καθαρισμο καρμπυρατερ, αλλαγη φλαντζας καπακιου κεφαλης πισω κυλινδρου που ψιλοχανει και αλλαγη των κολλαρων μεταξυ καρμπυρατερ και κυλινδρου που εχω ηδη παρει. Θα ενημερωσω για το ακριβες κοστος ανταλλακτικων / εργασιας.
[οφφτοπικ]
Και πετυχα χθες τους Blues Wire των Ζαϊκου/Ζηση στην "Κεντρικη Πλατεια" οπου δωσανε ρεστα 12-2:30πμ
[/οφφτοπικ]