Hellas Transalp Forum

Επιλογή μπαταρίας για ΤΑ650

M. I. Pagalos · 78088

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #125 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2020, 15:22:13 μμ
Θα παίρνει πιο εύκολα, καθώς η μίζα θα γυρνάει με μεγαλύτερη ευκολία το μοτέρ.
Εξάλλου δεν κάνεις και υπερβολή. 20cca περισσότερα πιστεύω δεν βλάπτουν.
Η χωρητικότητα παραμένει ίδια, έτσι ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #126 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2020, 15:39:18 μμ
Χωρητικοτητα 11,2 a. Ακριβως ιδιες διαστασεις το ftz12s με την ftz14s που θελω να παρω της ιδιας εταιριας


XL650V


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #127 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2020, 06:34:37 πμ
Χωρητικοτητα 11,2 a. Ακριβως ιδιες διαστασεις το ftz12s με την ftz14s που θελω να παρω της ιδιας εταιριας

Είδα τα χαρακτηριστικά της. 0,2Α μεγαλύτερη είναι...
Προσωπικά θα την έβαζα...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2020, 18:51:52 μμ
Οχι , απλά βαζεις με όσο περισσότερα γίνεται.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #129 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2022, 16:42:47 μμ
Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 270 ημέρες.
Άρα τα βρήκαμε με ανορθωτές και μπαταρίες, να τι χρειάζονται τα φόρουμ.

Στο ΧΧ 1100 και στο ΤΑ 650, έχω μπαταρίες λιθίου (γύρο στο κατοστάρικο) εδώ και χρόνια.
Τώρα που ήλθε η ώρα για το ΤΑ 600, λιθίου ή Γιάσα Γιαπάν;

Μα υπάρχουν Yuasa made in Japan?
Έτσι φαίνεται, τις δίνει η Γιαμάχα σαν ανταλλακτικό για τα μοντέλα της, αλλά όλο και κάποια θα ταιριάζει σε ΤΑ 600. Τιμή γύρο στο κατοστάρικο επίσης Η ΜΟΛΥΒΔΟΥ.

Λοιπόν λιθίου ή Γιάσα Γιαπάν;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #130 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2022, 16:51:10 μμ
Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 270 ημέρες.
Άρα τα βρήκαμε με ανορθωτές και μπαταρίες, να τι χρειάζονται τα φόρουμ.

Στο ΧΧ 1100 και στο ΤΑ 650, έχω μπαταρίες λιθίου (γύρο στο κατοστάρικο) εδώ και χρόνια.
Τώρα που ήλθε η ώρα για το ΤΑ 600, λιθίου ή Γιάσα Γιαπάν;

Μα υπάρχουν Yuasa made in Japan?
Έτσι φαίνεται, τις δίνει η Γιαμάχα σαν ανταλλακτικό για τα μοντέλα της, αλλά όλο και κάποια θα ταιριάζει σε ΤΑ 600. Τιμή γύρο στο κατοστάρικο επίσης Η ΜΟΛΥΒΔΟΥ.

Λοιπόν λιθίου ή Γιάσα Γιαπάν;

Και εμένα μου είχαν πει παλαιότερα ότι δνε υπάρχουν Ιαπωνικές γιουάσα και φτιάχνονται Ταιβάν νομίζω. Εγώ θα έβαζα ηλιθίου, για το μικρότερο βάρος.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #131 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2022, 09:59:01 πμ
Αν δεν κάνω λάθος οι λιθίου θέλουν και ειδικό φορτιστή. Αυτό ισχύει για όλες τις μπαταρίες λιθίου , για τις αυτοκινήτου κ μοτό
δεν ξέρω  αν έχουν βρεί το κόλπο να δουλεύουν κ να φορτίζονται με αυτα τα απηρχαιωμένα συστήματα φόρτισης .

Οσο για τις μπαταρίες γενικώς , αν υποθέσουμε οτι μια μπαταρία τζαπανέζικη κ επώνυμη ζεί 8 χρόνια , λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται , αυτή λοιπόν η μπαταρία
δίνει το σωστό φορτίο της σε όλη την διάρκεια ζωής της? η τα τελευταία 2 χρόνια είναι ολίγον κουρασμένη?
Αν αυτή λοιπόν κοστίζει 100 ευρωπουλα , γιατι να μην βάλω μια ΤΤΖ ταιβανέζικη Yuasa MF  που θα ζήσει 4 χρόνια κ θα έχω μια φρέσκια μπαταρία? Θα έβαζα μια ΥΤΖ ακριβή αν η θήκη της μπαταρίας είναι πλάγια κ η μπαταρία κάθεται λοξά οπότε τα υγρα πάνε στην μια μεριά κ αφήνουν τα στοιχεία στεγνά , αυτό δεν συμβαίνει όμως στην 650, ουτε στην 600 .

Οσο για το βάρος δλδ τι διαφορά υπάρχει? η μια 4 κιλά κ η άλλη ενάμισο? η μιλάμε για γραμμάρια στα χάι τεκνόλοτζυ μηχανάκια 25 ετίας κ βάλε?

Γνώμη μου είναι οτι δεν χαλάνε οι μπαταρίες, μια μπαταρία κατασκευάστηκε κ ξεκίνησε την πολυτάραχη ζωή της μόλις μπήκαν τα υγρά .
Απο εκει κ πέρα  η ζωή της είναι οι μικροφορτίσεις / εκφορτίσεις που της δίνουν ζωή κ η καθημερινή χρήση.

Κάθε φορά που την ξελιγώνουμε είτε απο μιζάρισμα είτε επειδη μένει ενα χειμώνα αφόρτιστη μειώνουμε την ζωή της, και αυτό που λένε μερικοί οτι
την φόρτισα μηδένισε το ρεύμα κ όλα καλά δεν ισχύει, ο ταχυφορτιστής του ηλεκτρολόγου η ο φορτιστής που έχουμε στο σπίτι δεν την φορτίζουν την σκίζουν κ όσο πιο παλιά είναι τόσο λιγότερο φορτίο κραταει .
Η μπαταρία θέλει φόρτιση με σταθερό ρεύμα στο 1/10 του φορτίου της για δέκα ώρες, ποιός εχει τέτοιο φορτιστή ?

Οταν λόγω αφραγκίας έχουμε αφήσει τα μηχανάκια στην άκρη και το ρόλο της βόλτας τον παίζουν οι φορτιστές/συντηρητές  οι μπαταρίες κοιμούνται, και μετα απο λίγο πεθαίνουν.
Εδώ παίζουν ρόλο οι λιθίου που λόγω μικρότερων εσωτερικών διαρροών μπορουν απλά να μείνουν αφόρτιστες περισσότερο καιρό.

Προσωπικά μια τίμια ΤΤΖ για εμένα είναι η μπαταρία που προτιμώ. Κ ξέρω οτι δεν πρόκειται να ζήσει πολύ, αφου όπως κατάντησα οι 10λεπτες και 30λεπτες βόλτες δεν επαρκούν για να την φορτίσουν .



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #132 on: Τετάρτη 09 Νοέμβριος 2022, 17:35:06 μμ
Και εμένα μου είχαν πει παλαιότερα ότι δνε υπάρχουν Ιαπωνικές γιουάσα και φτιάχνονται Ταιβάν νομίζω. Εγώ θα έβαζα ηλιθίου, για το μικρότερο βάρος.

Στέφανε οι ταϊβανέζικες έχουν λογική τιμή, εδώ μιλάμε για μόλυβδο στην τιμή του λιθίου.


Οσο για τις μπαταρίες γενικώς , αν υποθέσουμε οτι μια μπαταρία τζαπανέζικη κ επώνυμη ζεί 8 χρόνια , λέμε τώρα κουβέντα να γίνεται , αυτή λοιπόν η μπαταρία
δίνει το σωστό φορτίο της σε όλη την διάρκεια ζωής της? η τα τελευταία 2 χρόνια είναι ολίγον κουρασμένη?
Αν αυτή λοιπόν κοστίζει 100 ευρωπουλα , γιατι να μην βάλω μια ΤΤΖ ταιβανέζικη Yuasa MF  που θα ζήσει 4 χρόνια κ θα έχω μια φρέσκια μπαταρία?

Σωστό Νικόλαε, μια των 100€ που θα κρατήσει 8 χρόνια ισούται με 2 των 50€ που θα κρατήσουν 4 + 4.
Όμως θα έχεις μείνει μια φορά λιγώτερη από μπαταρία.
Φαίνεται να έχει λυθεί το πρόβλημα με τους απαρχαιομένους φορτιστές και τις εκρήξεις.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Επειδή ο επόμενος οδηγός της μοτοσυκλέτας δεν είναι της αεροπορικής συντήρησης πάω για λιθίου.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!