α) Επανέρχομαι στο θεμα.
β) Τα μπούζι δεν τα έβγαλα διότι με φοβίζει ενδεχόμενο στραβοβιδωμα..
γ) Κανα δυο φορές που πήγα να το βαλω μπροστά έκανε κατι πυροβόλισμούς!!! από την εξάτμιση.
δ) Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;
ε) Eπίσης καμια φορά σε < ξερόγκαζιες > μου κανει backfire..,δλδ ακούω σκασιμο στο φιλτροκούτι..
α) καλώς επραξες, εμείς τι περιμένουμε δλδ?
β) να μην σε φοβίζει, τα βγάζεις και μετά τα βιδώνεις με το μπουζόκλειδο μεν αλλά με το χέρι μέχρι εκεί που σφίγγουν και μετά με το κλειδί.
Ετσι αν πάνε στραβά μόνο με το χέρι δεν παίρνουν δεύτερη στροφή.
γ) Χωρίς όμως να πάρει?
δ) Πολλά, αλλά ας κάνουμε μια διατριβή επι του θέματος:
Backfiring μπορεί να προκαλούνται από διαφορετικές αιτίες:
Κείμενο Α δεν θυμάμαι που το είχα βρεί (το μεταφράζω):
α) δεν σωστά ρυθμισμένη η ανάφλεξη (αλλά επειδή το σύστημα ανάφλεξης της Transalp δεν έχει κάποιες ρυθμίσεις μπορούμε να το ξεχάσουμε αυτό)
β) κατάλοιπα καλύσης στον κύλινδρο
γ) αναλογία αέρα/καυσίμου πάρα πολύ κακή, αν ο κινητήρας έχει σκασίματα απο την εξάτμιση στίς 3.000 στροφές ,είναι ένα πρόβλημα απο φτωχό μείγμα στο ρελαντί.
Για να αποφευχθεί αυτό, τα καρμπς είναι εξοπλισμένα με aircutoff βαλβίδες, εμπλουτίζοντας το μίγμα στις χαμηλές στροφές (το ζιγκλέρ του ρελαντί είναι ενεργό μέχρι τις 3.000 στροφές!).
Κείμενο Β απο εδώ
http://www.f-ms.de/ta/faq/#back (καταβάλω προσπάθεια μετάφρασης οποτε μην βαράτε)
Περιστασιακά backfires μπορεί κ να θεωρηθούν ως κανονικά(φυσιολόγικά).
Αν συμβαίνουν συχνά, ή συνοδεύονται από μια ασυνήθιστα υψηλή κατανάλωση καυσίμου (πάνω από 6 L) υπάρχει ένα πρόβλημα. Το φίλτρο αέρα μπορεί να είναι φραγμένο ή να παρουσιάζουν πρόβλημα οι ελαστικοί λαιμοί εισαγωγής.
Το τελευταίο μπορεί να διαγνωστεί με τη χρήση σπρέι εκκίνησης,ψεκάζοντας επάνω στους ελαστικούς λαιμούς εισαγωγής με τον κινητήρα στις στροφές ρελαντί, μια διαρροή, θα προκαλέσει στον κινητήρα μια αύξηση στροφών.
Θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση να αφαιρέσουμε τους αποστάτες απο τα κολάρα , αυτό επιτρέπει να σφίξετε τα κολάρα περισσότερο.
Μια άλλη αιτία για την διαρροή αέρα μπορεί να είναι μια τρύυπα στον σωλήνα υποπίεσης του ρουμπινέτου καυσίμου.
Backfires μπορεί επίσης να προκληθούν από μπλοκαρισμένη/κολημένη ντίζα τσόκ η κολημένες βαλβίδες τσοκ, αυτά είναι εύκολα να αφαιρεθούν και να ελέγχθούν.
Μερικές φορές αιτία μπορεί να είναι μια τρύπα σε μια απο τις μεμβρπάνες κενού στο καρμπυρατέρ.
Μια ματιά στα μπουζί μπορεί να βοηθήσει στη διάγνωση.
Μπορεί επίσης να βοηθήσει το να ξεβιδώσουμε την βίδα του μίγματος στο καρμπυρατέρ απο μισή εως μια πλήρη στροφή.
Και
Κείμενο Γ απο εδώ :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=886.msg9020;topicseen#quickreplyΤο άκαυτο μίγμα στην εξαγωγή/εξάτμιση μπορεί να προέρχεται από πολλές αιτίες. Μερικές (οι πιο συνηθισμένες) είναι (κατά φθίνουσα σειρά):
1) Ρωγμές στις πλαστικές βάσεις των καρμπυρατέρ
2) Ελατωματική cut-off valve ή ρωγμές στη φούσκα της cut-off valve του καρμπυρατέρ
3) Ακανόνιστο μίγμα βενζίνης/αέρα
4) Ασυγχρόνιστα (πολύ) καρμπυρατέρ
5) Τρύπια εξάτμιση
ε) backfire είναι απο την εξάτμιση, απο το φιλτροκούτι είναι front-fire .
Πέρισυ που είχα ενα θέμα με τα καρμπς, δοκίμασα το πώς δουλεύει δίχως το TPS.
Παρατήρησα λοιπόν οτι σε ανοίγματα του γκαζιού εως τις 4000στρ/λ και μετά αφήνοντάς το , αν το εκανα 2-3 φορές τελικά έσκαγε απο εμπρός, κάπου κάτω απο το φίλτρο.
Είχα σκοπο να την βγάλω βόλτα με το TPS αποσυνδεδεμένο αλλά το θεώρησα επικίνδυνο για τον κινητήρα και δεν το εκανα.
Γνώμη μου οτι τα σκασίματα επο εμπρός εχουν να κάνουν με TPS και ανάφλεξη, ενώ απο την εξάτμιση κυρίως λόγω μιγματος. Δοκίμασε να ανεβάσεις το μίγμα σου, αν δεν μειωθούν τότε το ψάχνεις παραπέρα.
Το πόσο μπορείς να ανεβάσεις το μίγμα? μέχρι εκεί που δεν σου μαυρίζει τα μπουζί στο ρελαντί και εως εκεί που θα ξεβιδώσεις τόσο τις βίδες που θα τις παρεις στο χέρι.(λέμε τώρα).