Hellas Transalp Forum

Διακοπές στην περιοχή των 6500 στροφών

jsiaper · 48710

Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #50 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 09:57:49 πμ
Nα το αλλάξεις οπωσδήποτε (το φίλτρο).
Το μαμά έχει γύρω στο 50άρικο.
Αν παίζει θέμα χρημάτων υπάρχουν
και τα΄ι΄βανέζικα με τα μισά.
Επειδή τα δοκίμασα και τα δύο,μπορώ
να πω με σιγουριά ότι μόνο το μαμά
φωλιάζει σωστά(δεν κουνιέται)στη
θέση του.
Τα δεύτερα " παίζουν" ελαφρώς. :)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #51 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 10:39:06 πμ
Εκανα τη ρυθμιση και των 2 στις 3,5 στροφες.

Ξαναβάλτες εκεί.

Στην δοκιμη με κρυα σχεδον την μηχανη δεν άκουγες τιποτα, όταν ζεσταθηκε  ειχαμε διαφορα μικρα μπαμ μπουμ. Το πηγα στις 4 στροφες και μετα απο "ξεσκισμα" ειχα μερικα σκασιματα πάλι, οχι εντονα ομως...
Εβγαλα και το ενα μπουζι να δω αν μαυρισαν, αλλα ηταν όπως το εβαλα.
Φυσικα στην νορμαλ οδηγηση (που κανω στην πολη) η μηχανη ακουγεται υπεροχα.

Το πολύ στις 3.5 στρ οι βίδες του μίγματος, και δεν έχουν καμμία σχέση με το μίγμα πάνω απο τις 2500στρ/λ, αρα οτι δοκιμάζεις στις υψηλές είναι ασκοπο
Καλά στα είπε ο Θανάσης, απλά καίς πεισσότερο καύσιμο.

Μηπως τελικα κατασταση του φιλτρου που εχω επανω δεν κανει την σωστη ρυθμιση?

Αργησες αλλά το κατάλαβες, :2hysterical: έχω ενα φίλτρο με πολύ λιγα χιλιόμετρα, στείλε πμ που βρίσκεσαι να στο δώσω. Δεν τπ βλέπω για γνήσιο αλλά δεν έχει σχεδόν καθόλου χιλιόμετρα:







Μου ειπαν τα παιδια εδώ σε αλλο ποστ οτι θελει αλλαγη, αλλα αν το αφησω ετσι εκτος απο τα καποια σκασιματακια (οταν το πιεζω) θα εχω αλλο προβλημα...

Πλάκα κάνεις ετσι? ;D
« Last Edit: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 10:59:47 πμ by Stoneman »



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #52 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 11:40:42 πμ

Αργησες αλλά το κατάλαβες, :2hysterical: έχω ενα φίλτρο με πολύ λιγα χιλιόμετρα, στείλε πμ που βρίσκεσαι να στο δώσω. Δεν τπ βλέπω για γνήσιο αλλά δεν έχει σχεδόν καθόλου χιλιόμετρα:


Eυχαριστώ παιδιά.
Ενταξει Νικόλα  αυριο θα τηλεφωνηθούμε να βρεθούμε.



john lk

  • Guest
Reply #53 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 16:05:41 μμ
Χαιρομαι που τακτοποιηθεκε Νικο!! :eusa_dance: :eusa_dance:
κανε αυτο που λεει ο αεριος και εισαι οκ!! :thumbright: :thumbright:

σορρυ....Δημητρη επρεπε να γραψω!!



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #54 on: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 22:30:31 μμ

Κουίζ... Ειναι ευκολο καποιος να υπολογίσει ποσο χρονο ή ποσα χιλιομετρα, εχει κανει αυτο το φιλτρό?






Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #55 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 01:37:50 πμ
Για ποιο λογο αν ειναι για πεταμα?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #56 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 10:22:12 πμ
Καθαρά εγκυλοπαιδικά ρωτάει.
Εγώ το βλέπω να μην άλλαξε ποτέ! ;D



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #57 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 18:29:27 μμ
Για ποιο λογο αν ειναι για πεταμα?

Για το γαμωτο ρε Κωστή...

Οταν πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένα (όπως σου ζητανε) και δινεις ΟΣΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ,
ΑΠΑΙΤΩ να έχω και τις αναλογες υπηρεσίες.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #58 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 20:04:02 μμ
Οταν πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένα (όπως σου ζητανε) και δινεις ΟΣΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ,
ΑΠΑΙΤΩ να έχω και τις αναλογες υπηρεσίες.

Δλδ Δημήτρη είχες πληρώσει φίλτρο και δεν το άλλαξαν? Αυτό εννοείς η κατάλαβα λάθος?



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #59 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 21:41:16 μμ
Δλδ Δημήτρη είχες πληρώσει φίλτρο και δεν το άλλαξαν? Αυτό εννοείς η κατάλαβα λάθος?

Δεν ξερω Νικο, δεν θυμαμαι  ουτε στα λιγα χαρτια που εχω λεει κατι για φιλτρο, αυτο που ξέρω ειναι οτι εως τα 45.000χιλ το μηχανακι πηγαινε μονο σε εξουσιοδοτημενα και εκεινες τις εποχές ΠΟΤΕ MA ΠΟΤΕ, δεν εβαλα το οικονομικο πάνω απο την συντηρηση όπως την "επιβαλει η honda.
Δεν ειναι υποχρεωμένος ο καθε κατοχος, μοτο ή ΙΧ, να ειναι μηχανικος τι στιγμη που τηρει ευλαβικά τα service που απαιτουν.

Αν μεσα σε 22.000χιλ μεσα στην πολη με χαλαρους ρυθμους που την συντηρουσα εγώ, γινεται ετσι το φιλτρο τοτε τα παιρνω πισω οτι ειπα.   



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #60 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 00:23:39 πμ



Εχθες κυριακη εφτιαξα φραπεδακι και πηγα στην καλή μου να την ¨ξεντησω" (3η φορα σε 10 μερες)
Αλλαξα το φιλτρο  ρυθμισα τις pilot stiw 3,5 strofes και την ξαναεντυσα. Ekana mia bolta kai ola kala.
Σημερα δεν την κυκλοφορησα καθόλου.

Ευχαριστώ και παλι τον Νικόλα για την προσφορά,...α, αλαξα και το κρυσταλο απο το πισω φλας.

...και παλι ευχαριστώ.  :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #61 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 11:29:31 πμ
Ετσι  :thumbright:, είναι ωραίο να βλέπεις τέτοια μηχανάκια να κυκλοφοράνε καλοσυντηρημένα, και καθαρά.

Οχι μόνο το δικό μας τζί-τζί  :goofy: , να βοηθάμε και κάναν άλλο, είναι και οι καιροί δύσκολοι.



Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #62 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 15:23:33 μμ
Ετσι  :thumbright:, είναι ωραίο να βλέπεις τέτοια μηχανάκια να κυκλοφοράνε καλοσυντηρημένα, και καθαρά.


  :moped: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline jsiaper

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #63 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2014, 15:23:48 μμ
Επανέρχομαι στο θεμα.

Τα μπούζι δεν τα έβγαλα διότι με φοβίζει ενδεχόμενο στραβοβιδωμα..

Κανα δυο φορές που πήγα να το βαλω μπροστά  έκανε κατι πυροβόλισμούς!!! από την εξάτμιση.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Eπίσης καμια φορά σε < ξερόγκαζιες > μου κανει backfire..,δλδ ακούω σκασιμο στο φιλτροκούτι..



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #64 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2014, 17:02:17 μμ
α) Επανέρχομαι στο θεμα.
β) Τα μπούζι δεν τα έβγαλα διότι με φοβίζει ενδεχόμενο στραβοβιδωμα..
γ) Κανα δυο φορές που πήγα να το βαλω μπροστά  έκανε κατι πυροβόλισμούς!!! από την εξάτμιση.
δ) Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;
ε) Eπίσης καμια φορά σε < ξερόγκαζιες > μου κανει backfire..,δλδ ακούω σκασιμο στο φιλτροκούτι..

α) καλώς επραξες, εμείς τι περιμένουμε δλδ?  ;D
β) να μην σε φοβίζει, τα βγάζεις και μετά τα βιδώνεις με το μπουζόκλειδο μεν αλλά με το χέρι μέχρι εκεί που σφίγγουν και μετά με το κλειδί.
Ετσι αν πάνε στραβά μόνο με το χέρι δεν παίρνουν δεύτερη στροφή.
γ) Χωρίς όμως να πάρει?
δ) Πολλά, αλλά ας κάνουμε μια διατριβή επι του θέματος: ;D

Backfiring μπορεί να προκαλούνται από διαφορετικές αιτίες:

Κείμενο Α  δεν θυμάμαι που το είχα βρεί (το μεταφράζω):

α) δεν σωστά ρυθμισμένη η ανάφλεξη (αλλά επειδή το σύστημα ανάφλεξης της Transalp δεν έχει κάποιες ρυθμίσεις  μπορούμε να το ξεχάσουμε αυτό)
β) κατάλοιπα καλύσης στον κύλινδρο
γ) αναλογία αέρα/καυσίμου πάρα πολύ κακή, αν ο κινητήρας έχει σκασίματα απο την εξάτμιση στίς  3.000 στροφές ,είναι ένα πρόβλημα απο φτωχό μείγμα στο ρελαντί.
Για να αποφευχθεί αυτό, τα καρμπς είναι εξοπλισμένα με aircutoff βαλβίδες, εμπλουτίζοντας το μίγμα στις χαμηλές στροφές (το ζιγκλέρ του ρελαντί είναι ενεργό μέχρι τις 3.000 στροφές!).

Κείμενο Β απο εδώ http://www.f-ms.de/ta/faq/#back  (καταβάλω προσπάθεια μετάφρασης οποτε μην βαράτε)

Περιστασιακά backfires μπορεί κ να θεωρηθούν ως κανονικά(φυσιολόγικά).
Αν συμβαίνουν συχνά, ή συνοδεύονται από μια ασυνήθιστα υψηλή κατανάλωση καυσίμου (πάνω από 6 L) υπάρχει ένα πρόβλημα. Το φίλτρο αέρα μπορεί να είναι φραγμένο ή να παρουσιάζουν πρόβλημα οι ελαστικοί λαιμοί εισαγωγής.
 Το τελευταίο μπορεί να διαγνωστεί με τη χρήση σπρέι εκκίνησης,ψεκάζοντας επάνω στους ελαστικούς λαιμούς εισαγωγής με τον κινητήρα στις στροφές ρελαντί, μια διαρροή, θα προκαλέσει στον κινητήρα μια αύξηση στροφών.
Θα μπορούσε να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση να αφαιρέσουμε τους αποστάτες απο τα κολάρα , αυτό επιτρέπει να σφίξετε τα κολάρα περισσότερο.
 Μια άλλη αιτία για την διαρροή αέρα μπορεί να είναι μια τρύυπα στον σωλήνα υποπίεσης του ρουμπινέτου καυσίμου.
Backfires μπορεί επίσης να προκληθούν από μπλοκαρισμένη/κολημένη ντίζα τσόκ η κολημένες βαλβίδες τσοκ, αυτά είναι εύκολα να αφαιρεθούν και να ελέγχθούν.
Μερικές φορές αιτία μπορεί να είναι μια τρύπα σε μια απο τις μεμβρπάνες κενού στο καρμπυρατέρ.
Μια ματιά στα  μπουζί μπορεί να βοηθήσει στη διάγνωση.
Μπορεί επίσης να βοηθήσει το να ξεβιδώσουμε την βίδα του μίγματος στο καρμπυρατέρ απο μισή εως μια πλήρη στροφή.

Και Κείμενο Γ απο εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=886.msg9020;topicseen#quickreply

Το άκαυτο μίγμα στην εξαγωγή/εξάτμιση μπορεί να προέρχεται από πολλές αιτίες. Μερικές (οι πιο συνηθισμένες) είναι (κατά φθίνουσα σειρά):
1) Ρωγμές στις πλαστικές βάσεις των καρμπυρατέρ
2) Ελατωματική cut-off valve ή ρωγμές στη φούσκα της cut-off valve του καρμπυρατέρ
3) Ακανόνιστο μίγμα βενζίνης/αέρα
4) Ασυγχρόνιστα (πολύ) καρμπυρατέρ
5) Τρύπια εξάτμιση

ε) backfire είναι απο την εξάτμιση, απο το φιλτροκούτι είναι front-fire . :2hysterical:

Πέρισυ που είχα ενα θέμα με τα καρμπς, δοκίμασα το πώς δουλεύει δίχως το TPS.
Παρατήρησα λοιπόν οτι σε ανοίγματα του γκαζιού εως τις 4000στρ/λ και μετά αφήνοντάς το , αν το εκανα 2-3 φορές τελικά έσκαγε απο εμπρός, κάπου κάτω απο το φίλτρο.
Είχα σκοπο να την βγάλω βόλτα με το TPS αποσυνδεδεμένο αλλά το θεώρησα επικίνδυνο για τον κινητήρα και δεν το εκανα.
Γνώμη μου οτι τα σκασίματα επο εμπρός εχουν να κάνουν με TPS και ανάφλεξη, ενώ απο την εξάτμιση κυρίως λόγω μιγματος. Δοκίμασε να ανεβάσεις το μίγμα σου, αν δεν μειωθούν τότε το ψάχνεις παραπέρα.
Το πόσο μπορείς να ανεβάσεις το μίγμα? μέχρι εκεί που δεν σου μαυρίζει τα μπουζί στο ρελαντί και εως εκεί που θα ξεβιδώσεις τόσο τις βίδες που θα τις παρεις στο χέρι.(λέμε τώρα).



Offline jsiaper

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #65 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2014, 17:23:58 μμ
Oταν κανει τις πιστολίες δεν παιρνει.. με την επομενη μιζιά

Εχω σκασιματα με κλειστο γκαζι στην κατηφορα στις χαμηλές στροφές , οποτε φτωχο μίγμα (σωστα;).

Μου φαινεται πως τα καρπμς αν και τα ρυθμισε ο μαστορας πριν κανα διμηνο και ειδα διαφορα , εχουν θεμα.

Επισης πρεπει να δω και τα σωληνακια - κολλαρα που μπαινουν κατω απο το φιλτροκουτι γιατι κατι μου λεει πως ενα ειναι λιγο τσακισμενο , αν θυμαμαι καλα, οπως καθεσαι στην μηχανη το πισω δεξια.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #66 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2014, 17:40:44 μμ
Οι ''πιστολιές'' εμπρός, είναι πολύ καύσιμο που υπάρχει στον κύλινδρο αλλά ο σπινθήρας έρχεται καθυστερημένα και ετσι αναφλέγεται απότομα και σκάει.

Εντάξει σκασίματα στην κατηφόρα και με κλειστό γκάζι θα έχεις πάντα, το θέμα είναι πόσο δυνατά είναι.
Εδώ ακόμα και στο ρελαντί να πλησιάσεις το αυτί σου στην εξάτμιση ακούς ψιλοσκασίματα.

Οταν λές θέμα? Η μόνη ρύθμιση που έχουν είναι μίγμα και συγχρονισμός.
Μίγμα ξέρεις να ρυθμίζεις? Είναι το πιο απλό, βιδώνεις τις βίδες εως ότου να πατήσουν ελαφρά , δεν σφίγγεις δλδ, και ξεβιδώνεις μετρώντας 3 στροφές.
Αυτή είναι η βασική ρύθμιση, απο εκεί και πέρα αν σκάει ξεβίδωσε 1/4 στροφής σε κάθε βίδα και δες τι γίνεται.
Για συγχρονισμό διάβασε εδώ το θέμα του Κώστα είναι πολύ καλό  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,14833.0.html

Κάτω απο το φιλτροκούτι και πίσω δεξιά?  :eusa_think:
Σωλήνες που συνδέονται στο φιλτροκούτι



η σωλήνες που συνδέονται στα καρμπς? μήπως εννοείς αυτές εδώ?






Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #67 on: Πέμπτη 06 Μάρτιος 2014, 18:48:07 μμ
Ένα πρόχειρο κολπάκι για να δείτε άν έχετε αντίστροφη διαροή σε αέρα κάρμπς. Ανάψτε ένα τσιγαράκι παρέα με ένα φίλο σας, πάρτε μια θεριακλήδικη τζούρα, φυσήξτε στην εισαγωγή του παπά τον καπνό. Ο φίλος σας εντω μεταξύ να παρακολουθεί άν εμφανιστεί καπνός από κανένα κολλάρο ή σύνδεσμο. Επαναλάβετε 2-3 φορές. Συνήθως δείχνει.



Offline jsiaper

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #68 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 02:03:35 πμ
Οι πιστολιές ειναι απο την εξατμιση. Ακουγονται σαν κανονικες πιστολιες, τρομος στην γειτονια.

Τα σκασιματα στις χαμηλες με κλειστο γκαζι ειναι απαλα και ευχαριστα μπορω να πω  ;D

Το Β ειναι το τσακισμενο



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #69 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 18:44:35 μμ
Ο Β σωλήνας είναι 3-4εκ σε μήκος, και μπαίνει κατ ευθείαν στο ψευδοκάπακο, δλδ εδώ:



τσακισμένο δεν μπορεί να είναι, οχι σωστά πατημένο ναι, αν όμως είναι ετσι θα τρέχει και λάδια.

Απο οτι καταλαβα   :phear: έχεις απο την εξάτμιση σε ψηλές στροφές. Αυτό κατ' εμέ σημαίνει οτι κατι συμβαίνει στις air cutoff βαλβίδες/α των καρμπς, αυτές οταν κλεινουμε αποτομα γκάζι κόβουν το καύσιμο απο το να πέφτει στον κύλινδρο και να σκάει. Είναι αυτή εδώ:



Μπαίνουν σε αυτό το σημείο



η μεμβράνη τους και το καπάκι εκτός καρμπ



Για το τι άλλο μπορεί να φταίει, ας απαντήσει και κάποιος άλλος ...



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #70 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 19:21:10 μμ
Οι air cut-off  κάνουν ακριβώς το αντίθετο:
ρίχνουν παραπάνω καύσιμο όταν κλείνεις το γκάζι. Τα δυνατά σκασίματα ψηλά μπορεί να δημιουργούνται από διάφορες αιτίες. Ξεκίνησε
από τα πιο απλά: Σωληνάκια, μπουζοκαλώδια, Μπουζί. Συνήθως οφείλονται σε περίσσεια αέρα (δημιουργείται δηλ φτωχό μείγμα). Τα σκασίματα λόγω πλούσιου μείγματος είναι λιγότερο ηχηρά και πιο μπάσα.




Sent from my mobile using Tapatalk
« Last Edit: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 21:17:58 μμ by Aerios »



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #71 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 20:51:13 μμ
Οι air cut-off  κάνουν ακριβώς το αντίθετο:
ρίχνουν παραπάνω καύσιμο όταν κλείνεις το γκάζι. Τα δυνατά σκασίματα ψηλά μπορεί να δημοουργούνται από διάφορες αιτίες. Ξεκίνησε
από τα πιο απλά: Σωληνάκια, μπουζοκαλώδια, Μπουζί. Συνήθως οφείλονται σε περίσεια αέρα (δημιουργείται δηλ φτωχό μείγμα). Τα σκασίμστα λόγω πλούσιου μείγματος είναι λιγότερο ηχηρά και πιο μπάσα.

Sent from my mobile using Tapatalk

'Εχει δίκιο ο Θανάσης (aerios).
Κοίταξε επίσης τους σωλήνες εισαγωγής του μείγματος από τα καρμπς στους κυλίνδρους μπορεί να έχουν σκισίματα ή ακόμη πιθανότερο να έχουν μετακινηθεί και να μην αγκαλιάζουν - φωλιαζουν στις εισαγωγές των κυλίνδρων ή των καρμπυρατέρ. Το έχω πάθει στο africa, και μιλάμε για μπιστολιά όχι αστεία !

Εσύ όπως τα περιγράφεις έχεις φτωχό μείγμα και μην το αφήσεις γιατί το φτωχό κάνει ζημιά. 



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #72 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 21:25:39 μμ
Οι air cut-off  κάνουν ακριβώς το αντίθετο:
ρίχνουν παραπάνω καύσιμο όταν κλείνεις το γκάζι...


Sent from my mobile using Tapatalk

Για να το εξηγήσω λίγο καλύτερα τώρα που έχω πληκτρολόγιο, οι air cut-off δημιουργούν στιγμιαία μια κατάσταση πλούσιου μείγματος κλείνοντας στιγμιαία τη δίοδο στου slow jet.
Και όπως πάντα, βασικός και κύριος μάρτυρας τέτοιων καταστάσεων είναι...τα μπουζί ;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #73 on: Παρασκευή 07 Μάρτιος 2014, 22:48:44 μμ
Θυμόμουν οτι οι cutoff εχουν σχέση με το μίγμα αλλά το θυμόμουν ανάποδα  ;D ;D

Τυχαία διάβασα και αυτό :

Στο πλούσιο μείγμα, αναφλέγεται η περισσευούμενη βενζίνη έξω από την/τις βαλβίδα/δες εξαγωγής και προκαλείται δευτερεύουσα καύση στην εξάτμιση.

Στο φτωχό μείγμα έχουμε κρουστική καύση (δευτερεύουσες εστίες) εντός του θαλάμου καύσης από το περισσευούμενο οξυγόνο που έρχεται σε επαφή με πυρακτωμένα κατάλοιπα στον θάλαμο τα οποία δεν τα ψύχει επαρκώς η βενζίνη αφού το μείγμα μας είναι φτωχό.

Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε σκασίματα στην εξάτμιση πάντως. Ακουστικά όμως διαφέρουν........

απο εδώ: http://www.mototrail.net/t1025-topic



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #74 on: Σάββατο 08 Μάρτιος 2014, 00:32:29 πμ


Στο φτωχό μείγμα έχουμε κρουστική καύση (δευτερεύουσες εστίες) εντός του θαλάμου καύσης από το περισσευούμενο οξυγόνο που έρχεται σε επαφή με πυρακτωμένα κατάλοιπα στον θάλαμο τα οποία δεν τα ψύχει επαρκώς η βενζίνη αφού το μείγμα μας είναι φτωχό.


Μεγάλη προσοxή στο :
 
δεν τα ψύχει επαρκώς η βενζίνη