Hellas Transalp Forum

Καρμπυρατέρ (καθαρισμός / επισκευές / ρυθμίσεις)

επισκέπτης · 112816

Offline Malliouras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #25 on: Πέμπτη 02 Μάρτιος 2017, 19:14:51 μμ
Χαίρεται! Χθες ετοιχε να πάρω φίλο από συνεργείο, και όπως μιλάμε με το μάστορα, του λέω ΓΙΑΤΡΕ  μυρίζουν τα καυσαέρια, ιδίως το πρωί! Και μου λέει σύνηθες το φαινόμενο! Υπάρχουν και χειρότερα καθώς εχωσε το χέρι του στην εξάτμιση.! Εντάξει μου λέει τα τρανσαλπ έχουν θέματακι στο μπροστά καρμπυρατέρ, με 100 € θα τη γλυτώσεις... Τι κάνω ? Ισχύουν τα λόγια του?



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #26 on: Πέμπτη 02 Μάρτιος 2017, 19:16:56 μμ
Τι ακριβώς είναι τα 100,00€?

Εργασία και ......


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Malliouras

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #27 on: Πέμπτη 02 Μάρτιος 2017, 19:36:07 μμ
Ποτέ δεν μου παι ... Σε φάση φερ'το και θα σε φτιάξω  ;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #28 on: Πέμπτη 02 Μάρτιος 2017, 21:13:37 μμ
Είναι μάστορας των 100 ευρώ, αυτού του τύπου τα μαστόρια είναι διαχρονικά κ δεν καταλαβαίνουν απο κρίση .

Το 2010 εκανα σε μάστορα (πρώτη κ τελευταία φορά που πήγα το μηχανάκι σε συνεργείο) καθαρισμό , ρύθμιση κ συγχρονισμό στα καρμπς για 50 ευρώ.



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #29 on: Παρασκευή 24 Μάρτιος 2017, 23:49:50 μμ
Πως ακριβως καταλαβαινουμε αν οι μεμβρανες ειναι φθαρμενες. Αν σκισιμο οκ αλλα παιζουν κιαλλα ρολο; το παχος; ανοιξα τα δικα μου και ηταν ζαρωμενες και μου φανηκαν πολυ λεπτες.

[img20170324_190730" border="0/img]



john lk

  • Guest
Reply #30 on: Σάββατο 25 Μάρτιος 2017, 09:23:44 πμ
Οι μεμβρανες αυτες ειναι παλιες / δουλεμενες και σαφως πιο ευπαθεις σε σκισιματα / τρυπουλες απο τις καινουργιες.
Ετσι ηταν και οι δικες μου και η μια ειχε ενα μικρο σκισιμο.
Παρατηρησε τις πολυ καλα στο φως τεντωνοντας τις λιγο για να δεις αν υπαρχει καποιο σκισιμο. Αν δεν υπαρχει μπορεις να τις χρησιμοποιησεις εχοντας υπ΄οψιν σου οτι σε καποια στιγμη να χρειαστουν αντικατασταση. Να παρατηρεις την λειτουργια του μοτερ και αν δεις οτι δεν δουλευει στρωτα σε καποιες στροφες η δεν τραβαει κλπ, μαλλον θα ειναι θεμα μεμβρανης. Παντα αλλαζουμε και τις δυο.
Επισης να δεις και τις μεμβρανες των πλαινων βαλβιδων στα καρμπς (air cut off valves) και να τις αλλαξεις προληπτικα (ταυτοχρονα με τις μεγαλες μεμβρανες).
Τελος μπορεις να κολλησεις προσωρινα ενα μικρο σκισιμο με κολλα στιγμης για λαστιχα (υπαρχει στα καλα καταστηματα που πωλουν εργαλια) η με φλατζοκολλα, αλλα μην περιμενεις καμμια τετοια λυση να κρατησει πολυ.
Εγω τις αγορασα απο τον Δημητριου στην Θεσσαλονικη (τα στελνει σε 1 μερα με αντικαταβολη) και τις αλλαξα μονος μου τις μεμβρανες (κολλητες, κρατανε σαν καινουργιες μετα απο 3 1/2 χρονια).



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #31 on: Σάββατο 25 Μάρτιος 2017, 10:00:45 πμ
Ποσο κανουν? Να ειμαι ετοιμος μην παθω κανα εγκεφαλικο...



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #32 on: Σάββατο 25 Μάρτιος 2017, 16:17:09 μμ
Πως ακριβως καταλαβαινουμε αν οι μεμβρανες ειναι φθαρμενες. Αν σκισιμο οκ αλλα παιζουν κιαλλα ρολο; το παχος; ανοιξα τα δικα μου και ηταν ζαρωμενες και μου φανηκαν πολυ λεπτες.

[img20170324_190730" border="0/img]http://

Προσοχή! Στη θέση που δείχνεις τις μεμβράνες, το σκίσιμο δεν φαίνεται ούτε με μεγενθυτικό φακό! Μη λυπηθείς να τις τεντώσεις, όπως στη φωτό που ακολουθεί.



Η παρακάτω ετοιμάζεται να σχιστεί. Έχει λίγη ζωή ακόμα.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #33 on: Σάββατο 25 Μάρτιος 2017, 16:27:52 μμ
Δεν θυμαμαι ακριβως, η μια καπου στα 30-35 ευρω νομιζω. Παρε τηλεφωνο να μαθεις (τηλεφωνο στο car.gr)



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #34 on: Τετάρτη 29 Μάρτιος 2017, 14:24:53 μμ
Λοιπον μετα απο ενα καλο καθαρισμα και αφου βγηκε πολυ μαυριλα, εβαλα παλι τις ιδιες μεμβρανες(Τις κοιταξα καλα και δεν ειχαν σκισιματα). Αυτο που παρατηρησα στην μια πολυ πιο εντονα ηταν οτι ειχε ξεχυλωσει. Σα να ειχε μεγαλωσει η διαμετρος της και ζοριστικα να την βαλω στο λουκι που εχει. Και η μια air cut off ειχε λιγο ταλαιπωρηθει αλλα την καθαρισα επλυνα και πηρε τα πανω της. Το θεμα ειναι οτι δεν ειδα καμια διαφορα στο θεμα που ειχα.
😢https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23529.0
Α αλλαχτηκαν και οι λαιμοι με καινουριους. Οποτε δεν τραβαει αερα απο εκει(απο πουθενα μαλλον).
Και επειδη αυτο ειναι το τελευταιο μηχανολογικο πριν παει για βαψιμο θελω να το λυσω πριν. Μην χρειαστει να μπαινωβγαζω φρεσκοβαμενα μερη για να βγαλω παλι carbs.



john lk

  • Guest
Reply #35 on: Τετάρτη 29 Μάρτιος 2017, 16:45:56 μμ
Οπως ειχα αναφερει και στο αλλο νημα (ιατρικο συμβουλιο) ξεβιδωσε σταδιακα τις pilot εως οτου σταματησουν να σκαλωνουν οι στροφες στο πεσιμο. Επαναλαμβανω οτι οι 2 1/2 στροφες εξω ειναι Η ΑΡΧΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ, απο εκει και περα οπου χρειαζεται να ρυθμιστει...εκει πρεπει να παει.
Ξεβιδωνε μιση - μιση στροφη σε καθε pilot ελεγχοντας με ξερογκαζια αν πεφτουν ομαλα οι στροφες εως το ρελαντι.
Δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορεις να κανεις.



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #36 on: Τετάρτη 29 Μάρτιος 2017, 16:48:41 μμ
Πιστευεις οτι ειναι θεμα ρυθμισης απλα; Οχι απο φθαρμενες μεμβρανες; αμα ειναι μην δωσω "τσαμπα" τωρα 70€ για καινουριες..



john lk

  • Guest
Reply #37 on: Τετάρτη 29 Μάρτιος 2017, 20:51:21 μμ
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι θεμα ρυθμισης, στο κατω κατω δοκιμασε την "φθηνη" λυση της ρυθμισης και μετα το ξανασυζηταμε. Απο την στιγμη που οι μεμβρανες δεν εχουν τρυπες κανουν την δουλεια τους, οχι τελεια λογω της χαλαροτητας, αλλα αποδεκτα.
Επαναλαμβανω (οχι μονο για σενα αλλα για ολους), μην παιρνετε παντοτε "τοις μετρητοις" τις στροφες εξω που λεει το βιβλιο, αν διαβασετε προσεκτικα γραφει σαφεστατα οτι αυτη ειναι η αρχικη ρυθμιση και απο εκει και περα ρυθμιζεις για το δικο σου μοτερ. Υπ΄οψιν οτι δυο "αδελφα" μοτερ ΔΕΝ ειναι ακριβως ιδια, ιδιως οταν ειναι δουλεμενα, αυτο εχει αμεσο αντικτυπο στις ρυθμισεις που δεχονται.
Υποθετω οτι δεν εχεις βαλει φιλτρο αερα πιο ελευθερο, ουτε εξατμιση ελευθερη...???



Offline GeoK

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #38 on: Τετάρτη 29 Μάρτιος 2017, 21:03:30 μμ
Οχι, "μαμισια" ειναι ολα. Θα κατσω αυριο να το παιδεψω και θα επανελθω με αποτελεσματα.



Offline nick kastor

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 40
Reply #39 on: Πέμπτη 30 Μάρτιος 2017, 10:57:47 πμ
Λοιπόν την πήρα την μικρούλα μου μετά από το μεγάλο SERVICE, πολύ στρωτό δούλεμα χωρίς κραδασμούς και ωραία απόκριση στο γκάζι, όσο αφορά τα καρμπς. όταν τα άνοιξε πήγα να δω, μέσα είχαν πολύ βρομιά τα καθάρισε με, γίνανε σαν καινούργια, οι μεμβράνες ήταν σε καλή κατάσταση και μέχρι να τελειώσει όλα τα άλλα τις άλειψε με βαζελίνη και τις άφησε μια μέρα, μετά τις καθάρισε και τις τοποθέτησε στο τέλος άλλαξα και τους λαιμούς με καινούργιους γιατί ψιλοέχαναν. δεν το έχω κυκλοφορήσει ακόμη πολύ για να δω οικονομία, λόγω καιρού, σε μικρές βόλτες φαίνεται ότι πάει αρκετά καλύτερα από πριν. θα δούμε αποτελέσματα σε λίγο καιρό. 



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #40 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 17:26:00 μμ
Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιοι που παίρνουν τη μηχανή τους μετά απο σέρβις και δουλεύει ρολόι. Εγω δεν το βλέπω όπως πάει.
Θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας για θέμα ρύθμισης καρμπυρατέρ.
Μετά λοιπόν απο ρύθμιση βαλβίδων, καθάρισμα - συγχρονισμό καρμπυρατέρ πάω να πάρω τη μήχανή, όλα καλά, πληρώνω και γειαααα.
Βγαίνω Εθνική μιάς και ήταν βράδυ και δεν είχε κίνηση και ...πρρρρρ η μηχανή δεν πήγαινε πάνω απο 130.
Σε αυτό το σημείο να σημειώσω οτι η μηχανή έχει φίλτρο K&N και εξάτμιση Remus.
Περνάω την άλλη μέρα απο το μάστορα, και μου λέει οτι έχει ρυθμίσει τον αέρα στις 2 3/4 όπως είναι για αυτή τη μηχανή και δεν πρέπει να τα πειράξω, να αλλάξω το φίλτρο να βάλω μαμίσιο και τέτοια.
Τέλως πάντων πάω σπίτι βγάζω φίλτρο αέρα ξαναπλένω - στεγνώνω - λαδώνω με σπρέυ για K&N βγαίνω δρόμο και λιιιιιιιιγο καλύτερα. (Μάλλον το λάδωσαν στο συνεργείο με λάδι για τη σαλάτα).
Πιάνω τα pilot screw σύμφωνα με οδηγίες manual και να μήν τα πολυλογώ μετά απο πολλά χιλιόμετρα πάνω κάτω στην εθνική και πολύ ψάξιμο με τα pilot και βάλε βγάλε μπουζί (τα οποία ακόμα και στις 4 1/2 στροφές ήταν άσπρα, ιδίως του πίσω κυλίνδρου) φτάνω σήμερα να είμαι σε ρύθμιση Pilot screw 5 για τον μπροστά και 5 1/4 για τον πίσω.
Με αυτές τις ρυμίσεις η μηχανή δείχνει να πάει καλύτερα, αλλά όχι όπως όταν την πήρα που πήγαινε για πλάκα 160 και σχετικά γρήγορα 170+, πάει δηλαδή μέχρι 150-155 χλμ, τα οποία άντε πές είχε και αέρα, θα δούμε.
Και οι απορίες τώρα....
Είναι υγειές για τους κυλίνδρους να είναι σε αυτές τις στροφές τα pilot?
Άν χρειαστεί να τα ανοίξω παραπάνω, μεχρι πόσες στροφές μπορώ χωρίς να κάνω ζημιά (στο καρμπυρατέρ ή τους κυλίνδρους και φάμε κανα κόλλημα).
Μήπως χρειάζεται ζιγκλέρωμα? ή θα μπλέξουμε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #41 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 17:52:33 μμ

Και οι απορίες τώρα....
Είναι υγειές για τους κυλίνδρους να είναι σε αυτές τις στροφές τα pilot?
Άν χρειαστεί να τα ανοίξω παραπάνω, μεχρι πόσες στροφές μπορώ χωρίς να κάνω ζημιά (στο καρμπυρατέρ ή τους κυλίνδρους και φάμε κανα κόλλημα).
Μήπως χρειάζεται ζιγκλέρωμα? ή θα μπλέξουμε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Οσο κ να ξεβιδώνεις τα pilots αν βγαζεις καθαρά μπουζί δεν έχεις θέμα , το φτωχό μίγμα δημιουργει προβλήματα, απλά μην το παρακάνεις κ τα χάσεις αν τα ξεβιδώσεις πολύ.

Ναι η λύση είναι να ανεβάσεις το ζιγκλέρ. Το εχει κανει φίλος απο εδώ μεσα κ βρήκε διαφορα στην ρύθμιση όπως ηταν φυσικό αλλά δεν θυμάμαι αν είχε κ στην αποδωση.

Τωρα σε ότι εχει να κανει με την απόδωση, ισως κ να φταίει η ρύθμιση στις βαλβίδες .



john lk

  • Guest
Reply #42 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 17:59:57 μμ
Ακουσε προσεκτικα και κανε....
Οι 5 στροφες εξω ειναι μια χαρα απο την στιγμη που τα μπουζια σου εχουν το σωστο χρωμα (ψαξε NGK spark plug colour chart για να δεις το σωστο καφε/σταχτι χρωμα). Οι 2 3/4 στροφες εξω ειναι η ΑΡΧΙΚΗ ρυθμιση, απο εκει και περα ρυθμιζεις εσυ (δεν φταιω αν οι μηχανικατζες ειναι αγραμματοι...).
Εγω στην 600αρα μου με Κ&Ν φιλτρο ειμαι στις 4 1/2 εξω με 40αρι ζιγκλερ ρελαντι (το αλλαξα απο το μαμισιο 38αρι οπου ηθελε 5 με 5 1/2 εξω για να στρωσει).
Οι βιδες των pilot οσο και αρυθμιστες να ειναι δεν προξενουν καμμια ζημια η επιπλοκη στην μηχανη, απλα κανουν το μειγμα φτωχοτερο η πλουσιοτερο στις χαμηλες στροφες (μεχρι 2000-2500 περιπου)
Πειραματισου αφοβα εως να βλεπεις το σωστο χρωμα στα μπουζι, να μην εχεις σκασιματα (αδυνατο μειγμα) και να τραβα καλα το μοτερ. Το νου σου γιατι οι pilot ξεβιδωνουν απο το σπειρωνα τους και τις παιρνεις στο χερι στις 6 1/2 με 7 στροφες εξω, οποτε μην πας πανω απο 5 1/2 εξω.
ΜΗΝ ακους τους μηχανικους να μην πειραξεις τα pilot....πρεπει να σε εχουν πελατη....αν μαθεις να ρυθμιζεις εσυ τα καρμπς σου σε εχασαν!!!
Ολα αυτα σου γραφω απο προσωπικη μου εμπειρια.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #43 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 19:25:20 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.
Φίλε stoneman μου την έχει δώσει τόσο που θα τις πάω στις 8 στροφές έξω και θα κολλήσω σελοτέιπ να μή φύγουν!

Γιάννη έχουμε και την ίδια transalp βλέπω!
Τό χω ψάξει αυτό με το τί φάσμα στροφών και γκαζιού επηρρεάζουν οι βίδες των Pilot. Η πλάκα είναι οτι στους πολλούς πειραματισμούς που έκανα, όσο πιό ανοιχτές τις είχα επηρρέαζε και τις ψηλές στροφές, χωρίς να μπορώ να καταλάβω γιατί, αλλά τις επηρρέαζε. Π.χ. όταν την πήρα απο το μάστορα, 4η τέρμα γκάζι δέν πήγαινε εύκολα πάνω απο 7000 στροφές. Τώρα που τις άνοιξα πάει πιό άνετα, όχι όμως στα κόκκινα (δεν το κυνήγησα κι όλας). Έλα μου όμως που με τις 5 και 5 1/2 στροφές πάει στην Μεταμόρφωση στην ανηφόρα 145 και στην κατηφόρα 160 (ψιλοαργά αλλά πάει), ενώ πρίν αντίστοιχα 130 και 146 κατηφόρα.
Σκέφτομαι μήπως επειδή εκτός απο K&N έχω και τη Remus, μήπως θέλει ακόμα πιο πολύ καύσιμο και δεν έχει, και αυτός είναι ο λόγος που βλέπω τα μπουζί ασπρουλιάρικα (Νορμάλ κατα την NGK) φτωχαίνει το μείγμα μόνο και μόνο απο μικρότερο ζιγκλέρ απο ότι χρειάζεται δηλαδή, άν και αυτός που το πήρα μου είχε πεί οτι του είχε βάλει Dynojet (που να ξέρεις την αλήθεια μετα απο επίσκεψη στο μάστορη....).
Επόμενο βήμα μάλλον να κυκλοφορήσω δουλειά σπίτι κλπ και να δώ τα μπουζί μή τυχόν δείξουν πλούσιο μείγμα (αν και δεν έδειξε σημάδια μπερδέματος και μπουκώματος σε χαμηλές στροφές, εκτός απο το οτι ανοίγοντας το τσόκ δεν ανεβάζει στροφές και όταν είναι ζεστή μπουκώνει με το τσόκ αλλά δε σβήνει) και άν δω τα μπουζί με πλούσιο μείγμα πάω για ζιγκλέρ 40αρι όπως Γιάννης δλδ.
Σας ζάλισα αλλά έχω ένα άγχος μήπως στεγνώνουν οι κύλινδροι στις ψηλές στροφές και εν όψει ταξιδιού αρκετών χιλιομέτρων (βλ. πανελλήνια στα λουτρά, μιάς και μεγαλώνουμε να κάνουμε κανα λασπόλουτρο) στεγνώσει κανα μοτέρ και το πάρω στο χέρι.



john lk

  • Guest
Reply #44 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 19:58:34 μμ
Μακη αυτα που παρατηρεις στις ψηλες στροφες τα παρατηρω και εγω.
Συμφωνω με αυτα που γραφεις, ιδιως οτι το μειγμα σου ειναι αδυνατο λογω Κ&Ν και εξατμισης. Συμφωνω επισης οτι θελει μεγαλυτερο ζιγκλερωμα, αν και οσο αφορα τις βελονες Dynojet, εχουν αποδειχθει αποτυχια (ετσι διαβασα σε διαφορα φορουμ).
Η γνωμη μου ειναι να πας σε 42αρι ζιγκλερ ρελαντι λογω φιλτρου και εξατμισης και ρυθμισε αναλογα (πιστευω οτι με 42αρι θα χρειαστεις περιπου 4 στροφες εξω) και αν ακομα δεν σε καλυπτει να πας σε λιγο μεγαλυτερα κυρια ζιγκλερ (1 με 2 νουμερα μεγαλυτερα). Επισης πιστευω οτι με 42αρι ζιγκλερ δεν θα δεις τεραστια αυξηση στην καταναλωση, ομως μαλλον θα δεις αυξηση αν μεγαλωσεις τα κυρια ζιγκλερ (οπως πιστευω οτι και με τις Dynojet πρεπει να εχεις αυξημενη καταναλωση)

Η δικια μου εχει Κ&Ν, εξατμιση απο 650 με τις κωνικες αποληξεις (ειναι λιγο πιο ελευθερη) και εχω κανει λιανση στην χυτευση των αυλων εισαγωγης. Τα δυο πρωτα δεν ζητησαν αλλαγη του ζιγκλερ (ειχα το μαμισιο 38αρι στις 5 στροφες εξω), η λειανση ομως αμεσως ηθελε περισσοτερο μειγμα (λογω αυξημανης ροης αερα) και εβαλα το 40αρι (4 1/2 στροφες εξω). Η καταναλωση μου με Κ&Ν μονο ηταν 5,7 με 6,0 λ/100 χλμ μεσα στην πολη, τωρα ειναι 6,2 λ/100 χλμ στην πολη. Στην εθνικη με 100-120 ειμαι στα 5,5 με 5,7 περιπου (εδω μειωθηκε λιγο η καταναλωση).



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #45 on: Κυριακή 21 Μάιος 2017, 22:03:56 μμ
Όντως η λογική αυτά λέει, οτι ίσως να χρειαστεί άλλο ζιγκλέρ, αλλά το περίεργο είναι οτι με αυτά που έχει πάνω (ότι και αν είναι dynojet ή μή), όταν την αγόρασα πήγαινε ΠΟΛΥ ικανοποιητικά και απο κατανάλωση, με έβγαζε μεσα στην Αθήνα κέντρο πάνω απο 220 χλμ το τεπόζιτο, ενώ τώρα μετά τις μαστορορυθμίσεις αυτονομία 180 χλμ και αρκετά λιγότερη απόδοση στην Εθνική.
Περίεργα πράγματα, αλλά έτσι είναι. Θα κάνω μερικά χλμ με τα pilot γύρω στα 5, 5+ σε μεικτές διαδρομές και θα δώ τα μπουζί.
Άν είναι όπως περιέγραψα παραπάνω θα πάω για ζιγκλέρ (άντε να δώ απο πού, πόσο και ποιός θα τα βάλει).
Είναι όμως πιστεύω άξιο λόγου τί μπορεί να πάθεις μετά απο καθάρισμα καρμπυρατέρ και μαστορορυθμίσεις, απο κεί που ήταν όλα καλά μπερδεύτηκε το θέμα.
Φαντάσου οτι το είχα πάει για βαλβίδες γιατί ακούγονταν λίγο και μόλις πήγα να το πάρω άκουσα και το "ά σου καθάρισα και τα καρμπυρατέρ, τώρα είναι ρολόι (ελβετικό ή κινεζικό δε μου είπε μονο)".
Τέλως πάντων έχω πολλές περιπέτειες να περιγράψω (προς αποφυγήν), αλλά ας μή γίνω κουραστικός ακόμα.
Θα ενημερώσω τί γίνεται απο καύση μετά απο μερικά χλμ στο κέντρο.
Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον. Αυτό μου αρέσει σε αυτό το φόρουμ, οτι πονάμε τις μοτοσυκλέτες μας και ενδιαφερόμαστε.



john lk

  • Guest
Reply #46 on: Δευτέρα 22 Μάιος 2017, 01:16:48 πμ
Η δικια μου καταναλωση σε χλμ (απο γεματο τεποζιτο εως να γυρισω σε ρεζερβα) ηταν μεσα στην πολη περιπου 250 με 260 χλμ, τωρα ειναι 240 χλμ, αυτο αντιστοιχει στα 5,7 με 6,0 λ/100χλμ στην πρωτη περιπτωση και 6,2 στην δευτερη.
Τα 220 και τωρα 180 δικη σου καταναλωση ειναι υπερβολικα μεγαλη.
Απο ο΄τι ξερω βαζουν βελονες Dynojet που εχουν διαφορετικο προφιλ και δινουν περισσοτερο καυσιμο, χωρις ουσιαστικη αυξηση αποδοσης, δεν εχω προσωπικη μως πειρα.
Ζιγκλερ εγω πηρα απο τον Γελαγιωτη, αλλα μπορεις να βρεις σε αρκετα μερη (δες και στον Σαρακακη), εχουν σπειρωμα Μ5.



Offline FEVGATOS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
  • Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...
Reply #47 on: Δευτέρα 22 Μάιος 2017, 08:08:28 πμ
Έχετε δοκιμάσει κάποιο συμπλήρωμα - βελτιωτικό καυσίμου για καθαρισμό καρμπυρατέρ;
Δεν θέλω να το λύσω.


Δεν πηγαίνω γρήγορα, φτάνω όμως μακρυά...


john lk

  • Guest
Reply #48 on: Δευτέρα 22 Μάιος 2017, 12:55:36 μμ
Εγω παντα τα λυνω για να τα καθαρισω, δεν νομιζω οτι μπορουν να καθαριστουν αποτελεσματικα μονο με ενα σπρευ η υγρο.



Offline makmanl

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 45
Reply #49 on: Δευτέρα 22 Μάιος 2017, 22:57:03 μμ
Μετά απο καμμιά 25αριά χλμ καρακέντρο, πατησιών, αλεξάνδρας, πανεπιστημίου κλπ, έβγαλα μπουζί και σήμερα, δεν δείχνουν κάτι περίεργο ή τουλάχιστο δεν βλέπω εγώ.
Προσπάθησα να σηκώσω φωτο αλλά δεν βρήκα ακόμη τον τρόπο.
Το μπροστά δεξιά δείχνει κάποιες επικαθήσεις καρβουνίλας στο δακτύλιο και τη βάση της ακίδας, δηλαδή λίγο πιό πλούσιο, ενώ το πίσω αριστερά με λιγότερες επικαθήσεις. Σημειωτέον οτι ο πίσω κύλινδρος έχει 1/4 με 1/2 στροφή πιό ανοιχτό pilot, δηλαδή 5 μπροστά και 5 1/4 πίσω.
Καί στα δύο δε, οι κορυφές της ακίδας είναι άσπρες. Είναι ανησυχητικό αυτό?

Στην εξάτμιση διακρίνεται κάτι σχετικά με την καύση? ή επειδή είναι πιό ανοιχτή πετάει ότι νάναι?

Αναφορικά με τα σπρέυ και τα υγρά, καλύτερα να βάζεις βενζίνη απο πρατήριο στανταρ, εταιρικό κατα προτίμηση και να κάνεις καθαρισμό καρμπυρατέρ σε τακτική συντήρηση, παρά χύμα βενζίνη όπου να ναι και να ψάχνεσαι για χώματα στο καρμπυρατερ.
Ένα σπρέυ που χρισημοποίησα παλιά στο αυτοκίνητο πάντως, επειδή είναι diesel πετούσε ποοοολλλύ μαυρίλα απο την εξάτμιση, αλλά τα πετρέλαια έχουν υπολοίματα πολλά. Κατα τα άλλα δεν μου γλύτωσε το βούλωμα των μπεκ απο μαπα καύσιμο.