Όλα σχετικά είναι. Προφανώς πήραν -μέρος της συμφωνίας με την ΒΜW της οποίας φτιάχνουν μικρούς κινητήρες- τα δικαιώματα χρήσης του 450άρικου κινητήρα των Βαυαρών της σειράς G που δεν είχε πουλήσει μία.
Ε τι πουλάει τώρα νιά νιάου στα κεραμίδια;
Τα διπλής χρήσης αντβεντσουροειδή, ντεπόζιτο φεριγκάκι κλπ κλπ. Μικρό φτηνό λόγω κρίσης όμως. Ε να το. Βάλτου όμως να γράφει CCM γιατί άμα το λένε KYMCO θα ψάχνουν όλοι να βρουν που μπαίνει το κουρδιστήρι.
Τώρα αν είναι καλό... Για ταξίδι με δύο άτομα, τριβάλιτσα, κοιλιές, ψωμάκια, πιστολάκια για τα μαλιά δεν είναι. Για μονοκάβαλο χωρίς κοιλιές κλπ μια χαρά. Για χωματάκι όσο ξέρουμε φτάνει και περισσεύει. Και τα περιφεριακούλια του μια χαρά μπλιμπλικάνε και άντε να τα βάλεις και σε ΤΑ να δεις πόσο κάνουνε.
Και ελαφρύ το κόβω και δυνατό, αλλα η βασική ερώτηση είναι πόσο θα κάνει;
Εξηγούμαι: Το BMW G 450 X από το οποίο προέρχεται το συγκεκριμένο ζύγιζε 120 κιλά γεμάτο και έβγαζε 40 άλογα. Τεχνολογίες πρωτοποριακές, ζύγισμα καλό κλπ κλπ αλλά με 9 χιλιάρικα που έκανε έπαιρνες τρεις μεταχείρω ΚΤΜάδες να έχεις να αλλάζεις να μην πλένεις συνέχεια.
Λογικά αυτό θα πηγαίνει καμιά 150άρα κιλά γεμάτο, και θα βγάζει τα ίδια άλογα. Σα να λέμε XR 400 adventure edition
δηλαδή ότι ζητάνε οι μισοί Μαγγελάνοι στο ADVRider, ένα μονοκύλινδρο με καλές αναρτήσεις, έχτρα λίτρα βενζίνης και μικρό φέρινγκ για να πηγαίνουν στα Starbacks και να ξεφυλίζουν τους χάρτες της Μογγολίας, στο ipad.
Aπο λίγο που το έψαξα -γιατί με φτιάχνει σαν ιδέα- έχει και δευτερεύον ντεπόζιτο, και καμιά 17άρα λίτρα συνολικά βενζίνης και το ένα από τα τρία είναι το φίλτρο αέρα για εύκολη πρόσβαση και καθάρισμα και από αναρτήσεις τούμπανον είναι. Έχει όμως κάτι ηλεκτρονικά preset αναρτήσεων και κοκοψόψαρα και τα σκιάζομαι.
Λογικά θα είναι καλό για τα εξής:
Λόγω κρίσης άμα δεν μπορείς να πάρεις και να συντηρήσεις ένα μεγάλο δικύλινδρο on-off. Η Κymco λόγω παραγωγής κλίμακας μπορεί και να το πουλάει 6 χιλιάρικα (με το υποχρεωτικό σύντομα abs?), όταν h Ηοnda ζητάει κοντά στα 5 για το 250άρι της
.
Για όσους έχουν πια καταλάβει αφού έκαναν την γύρα τους στα μοντέλα και τα κυβικά ως μοτοσικλετιστές, ότι το περισσότερο δεν είναι καλύτερο και δεν χρειάζεσαι 100 άλογα και 200 λίτρα αποθηκευτικού χώρου.
Γιατί αν είναι να πας και χώμα δεν μπορείς να το χαρείς με 200+ κιλά (άσε που τα κιλά τρώνε τα άλογα και εσύ απλώς πληρώνεις το λογαριασμό όλων), ενώ από κάποια άλογα και ταχύτητες και πάνω μπλέκεις άσχημα με το τι λάστιχα να βάλεις που να κρατάνε και στο χώμα και στην άσφαλτο κλπ κλπ. Και πόσο πάει άμα πέσεις μα τα φέρινγκ...
Γιατί κατάλαβες ότι δεν υπάρχει μηχανή που τα κάνει "όλα". Και να ταξιδεύει σαν Κ1200LT και να πηδάει τα χώματα σαν CRF και να μπαίνει στις στροφές σαν Motard. Και μην μου πείτε για το TA γιατί θα πάρω όσους από εδώ μέσα πήραν Stroma αλαμπρατσέτα θα ανέβουμε σε ένα κλαρί και θα σας πετάμε χαλασμένα ρουλεμάν.
Γιατί παίζει να καίει και κάνα 3άρι λίτρα στα 100...
Γιατί μπορεί να μην είναι καλό;
Γιατί μπορεί να έχει ύψος σέλας 90 εκατοστά. Μεταξύ μας το BMW G450X ήταν με σέλα σανίδα στα 96!
Γιατί μπορεί απλά ο κόλος σου να μη χωράει εκεί πάνω ούτε ο μισός! Γιατί η γυναίκα σου μπορεί να μη χωράει να την πας ούτε στη δουλειά, όχι ταξίδι.
Γιατί σύντομα μπορεί να ψάχνουμε όλοι για κάνα φτηνό παπί όχι για καινούργια μηχανή.