Κανοντας το service των 80000χμ, ειπα να ρυθμισω και βαλβιδες που ειχα να κανω απο τα 52000χμ και να κοιταξω τον συγχρονισμο των καρμπυρατερ μια και τωρα εχω ενα carbtune. Την τελευταια φορα ειχα βρει τις βαλβιδες εξαγωγης και των δυο κυλινδρων λιγο κλειστες (το 20αρι φιλερ δεν περναγε με τιποτα αλλα το 15αρι περναγε πολυ ανετα) και τις ρυθμισα ακριβως ενω οι βαλβιδες εισαγωγης ητανε ok και τις αφησα οπως ητανε (το 15αρι φιλερ περναγε με μεγαλη δυσκολια και με σπρωξιμο με δαχτυλιθρα ραψιματος!). Αυτη τη φορα βρηκα ολες τις βαλβιδες κλειστες (τα φιλερακια 20 και 15 αντιστοιχα δεν περναγανε με τιποτα) και αποφασισα να τις ρυθμισω λιγο περισοτερο ανοιχτες. Για να το κανω αυτο αφησα το αντιστοιχο φιλερακι μεσα στο διακενο, πραγμα το οποιο δεν κανω συνηθως, και αφου εσφιξα την βιδα ρυθμισης πανω στο φιλερ οσο επαιρνε με το χερι, μετα την ξεσφιξα λιγο και “ασφαλισα” το διακενο με το παξιμαδι. Δοκιμασα σε ολες το σωστο φιλερ το οποιο περναγε αρκετα ανετα.
Πηγαινοντας να μονταρω και να βαλω το φιλτροκουτι, αντιμετωπισα τον ιδιο γριφο που ειχα αντιμετωπισει και την τελευταια φορα στα 52000χμ: το να βαλει κανεις τα τρια σωληνακια του φιλτροκουτιου και τα κολαρα στις δυο χοανες των καρμπυρατερ ταυτοχρονα και σε χωρο που χωραει μονο χερι (πολυ) μικρου παιδιου ειναι σταυρολεξο για πολυ δυνατους λυτες
Την τελευταια φορα στα 52000χμ εγκατελειψα την ιδεα και οδηγησα το μηχανακι χωρις φιλτρο μεχρι την κοντινη Honda οπου θα το πηγαινα ετσι κι’αλλιως για συγχρονισμο καρμπυρατερ. Αλλα αυτη τη φορα δεν ειχα λογο να το παω στη Honda αφου θα εκανα τον συγχρονισμο μονος μου και αποφασισα να το παλεψω. Μετα απο κανενα εικοσαλεπτο ιδρωματος καταφερα να βαλω τα παντα εκτος απο το σωληνακι στο πισω μερος του φιλτροκουτιου. Ενα τηλεφωνο στη Honda αποκαλυψε την λεξη-κλειδι “μυτοτσιμπιδο” και μετα απο μια συντομη επισκεξη σε μαγαζι εργαλειων το φιλτροκουτι μπηκε στη θεση του. Βαζω και το φρεσκοπλυμενο και φρεσκολαδωμενο K&N, κοτσαρω και το ρεζεβουαρ και ειμαι ετοιμος (αφησα την καρινα για μετα).
Γεμιζω και ψυκτικο και βαζω μπροστα για να ακουσω τις βαλβιδες να χτυπανε $*&^%@£*
Ζοχαδιασα τοσο που το παρατησα οπως ητανε και πηγα μια εντουροβολτιτσα με το μικρο (XLR250) για να ξεδωσω. Δεν ειχα σκεφτει ο μακακας να το βαλω μπροστα για λιγο χωρις φιλτρο και ψυκτικο, ετσι για να το ακουσω μονο, ιδιως μετα το “λιγο ανοιχτο” ρυθμισμα που ειχα κανει – τρομαρα μου. Καθως ξεμενα απο χρονο το αφησα ετσι και θα το τελειωσω την Κυριακη των Βαϊων που θα ξαναεπιστρεψω. Το κολπο που ανεφερα παντως και που σκεφτηκα a posteriori ειναι ενας καλος τροπος για να “ακουσει” κανεις τη ρυθμιση των βαλβιδων πριν ξαναδεσει το μηχανακι, το οποιο ειναι μια πονεμενη ιστορια στα TA. Οταν βρω χρονο θα φτιαξω ενα νημα για ρυθμισμα βαλβιδων σε 650 καθως τραβηξα και μερικες φωτογραφιες.