Πολλοί χρησιμοποιούν βαλβολίνη και μετά διαμαρτύρονται οτι μπορεί να λερώνει κλπ.
Οκ , λερώνει αλλά ελάχιστο. Και για να γίνει αυτό πρέπει να γίνει σωστή εφαρμογή.
Όταν είχα δοκιμάσει με πινέλο, με λαδωτήρι, βούρτσα κλπ... πάντα άφηνε περισσότερη ποσότητα
απο αυτή που χρειαζόταν και λέρωνε περισσότερο.
Προσωπικά χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια ενα πολύ μικρό μπουκαλάκι απο κολλύριο το οποίο χωράει γύρω στα 20ml.
Βγάζει δυο λαδώματα τα οποία κάνω ανα 1000χλμ σε συνθήκες στεγνού και άσφαλτο.
Κατά την εφαρμογή περνάω μια φορά τη μύτη απο το μπουκαλάκι πιέζοντας το ελαφρά, πάνω απο κάθε πλευρά της αλυσίδας - πάνω απο το oring, όχι στους κρίκους στο κέντρο. Πάντα στην εσωτερική της πλευρά και ΟΧΙ πίσω στο γρανάζι όπως έχω δει μερικούς !
Σκοπός είναι να βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά, με τη φυγόκεντρο κατά την περιστροφή να λιπάνει μέχρι έξω.
Αν μπει η σωστή ποσότητα δε λερώνει ποτέ και κάνει άψογη δουλειά. Ενα μπουκάλι 1lt φθηνής βολβολίνης =4ευρώ. Βγάζει ... 5-6 χρόνια
για δυο μηχανάκια. Διαφορετικά θες 1-2 μπουκάλια τον χρόνο= >16ευρώ*5χρόνια = >80ευρώ αντί 4 της βαλβολίνης.
Κάποτε την είχα γρασάρει με ...ελαιόλαδο απο καντήλι. Λίγο αργότερα στην ίδια βόλτα τη γράσαρα με γράσο απο ενα μηχάνημα γεωτρήσεων. Το ελαιόλαδο ήταν μια χαρά και μύριζε ωραία. Το γράσο πέταγε κομμάτια στην αλυσίδα και στους πίσω.
Άρα φθηνή λύση = βαλβολίνη και πιο οικολογικά, ελαιόλαδο ακόμα και τηγανισμένο.
πχ. Δυο μπριζόλες, μια σαλάτα δυο μπύρες....και που σε ... μικρέ ...γέμισε και αυτό το μπουκαλάκι απο τη φριτέζα