Άλλος ένας που του αρέσει το στρομ. Χεχεχε!
Συγνώμη, αλλά δεν είπα ότι μου άρεσε. Το θέμα μας δεν ήταν αυτό σε εκείνη τη συζήτηση. Είπα ότι μου έδωσε την ίδια περίπου (ίσως και καλύτερη) αίσθηση με το TDM στο χώμα (γιατί για χώμα μιλάγαμε σε εκείνο το σημείο). Αν ξαναδιαβαστεί η πρόταση και οι προηγούμενές της, τότε υπάρχει ένας ειρμός στην ακολουθία τους.
Γιωργάκη, πολύ ωραία η βόλτα σας και οι φωτό, αλλά επέτρεψε μου να σου πώ ότι αυτοί οι δρόμοι (που φαίνονται στις φωτό σου) είναι πατημένος χωματόδρομος και όχι χωματόδρομος με κροκάλες, λακούβες, νεροφαγώματα, ρυάκια και απότομες στενές κατηφορικές στροφές με χαλίκια (σαν και αυτούς που συναντά κανείς στα νησιά σε "κακοδρομιές" πηγαίνοντας για τις παραλίες). Και μιλάμε για δρόμους που είναι ... λακούβα και σφράγισμα!
Σε πατημένους χωματόδρομους έχω δεί (πχ. Μήλος) και CBR. Στη δε Άνδρο (σε μερικούς χωματόδρομους) ήμουν μαζί και με ένα GSXR (του κουνιάδου μου). Στο δρόμο προς Λιμνιώνα Ευβοίας (που πριν ήταν χωματόδρομος 20χλμ, τώρα πια είναι άσφαλτος) ήμουν παρέα με ένα TDM (του Γιώργου Μωραϊτη, παλιό μέλος του Club).
Όλα τα μηχανάκια πάνε χώμα, αλλά το χώμα έχει πολλές διαβαθμίσεις ως προς τη φύση του οδοστρώματός του. Ενώ η άσφαλτος, είναι πάντα άσφαλτος! Η ποιότητά της μόνο διαφέρει (βλ. κράτημα). Η δυνατότητα κάθε μηχανής (στο χώμα) εκφράζεται με το βαθμό του "κακού" οδοστρώματος που μπορεί αυτή να αντιμετωπίσει. Για αυτή τη διαφορά μιλάμε.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιανουάριος 2008, 21:27:21 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.