Hellas Transalp Forum

Βρεγμενο μπουζι

george2411 · 9024

Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 16:59:40 μμ
Καλησπερα σας.
Μετα απο την επισκευη - καθαρισμο στα βαρελακια των τσοκ (choke plungers), (τεντωσα λιγο παραπανω τα ελατηρια για περισσοτερη επαναφορα), παρατηρω οτι το πισω αριστερα μπουζι βγαινει βρεγμενο απο βενζινη.
Το αλλαξα με καινουργιο, και με το που βαλω μπροστα, δουλεψε δευτερολεπτα ρελαντι, σβηνω, το βγαζω απο πανω, και το εχει κανει και το καινουργιο μεσα στη βενζινη....
Καμια ιδεα? Ρελαντι και λειτουργια ολα καλα.
Αναφλεξη εχει κανονικα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 03 Φεβρουάριος 2018, 21:12:14 μμ
Βρεγμένο από βενζίνη?

Δλδ μετά από λίγο εξατμίζεται η τζινα κ στεγνώνει?

Αν έχει τόσο πλούσιο μίγμα θα πρεπε να δουλεύει μπουκωμενη. Η με τέρμα τσοκ



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2018, 09:21:24 πμ
Καλησπερα σας.
Μετα απο την επισκευη - καθαρισμο στα βαρελακια των τσοκ (choke plungers), (τεντωσα λιγο παραπανω τα ελατηρια για περισσοτερη επαναφορα)....

Τα Κέιχιν του ΤΑ είναι μεγάλης ακρίβειας κατασκευές και δεν δέχονται τέτοιες επεμβάσεις. Ο κύλινδρος πνίγεται στη βενζίνη, ή την αφήνει άκαυτη; Αυτό να ξεκαθαρίσεις πρώτα:
Υπάρχει όντως σωστός σπινθήρας;
Αν ναι γιατί το μίγμα είναι πλούσιο;
« Last Edit: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2018, 09:23:54 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #3 on: Κυριακή 04 Φεβρουάριος 2018, 16:28:03 μμ
Τα σωληνακια που ηταν πανω στα καρμπυρατερ απο την πανω μερια (breather hoses αν τα λεω καλα απο το manual) συνδεονται με ενα Τ και καταληγουν σε ενα σωληνακι το οποιο συνδεεται παλι σε ενα Τ, και καταληγει σε 2 εξοδους. Η μια παει στον δρομο και η αλλη στο πλαι της μηχανης.
Αυτα ηταν κομμενα σε 2 σημεια και βουλωμενα. Επισης αδειασα το δοχειο του ενος καρμπ απο την βιδα στραγγισματος, μηπως τυχον ειχε κολλησει το φλοτερ.
Απο την ωρα που εκανα αυτα τα 2 ολα καλα, κανενα θεμα με βρεγμενο μπουζι.

1) η βενζινη ηταν ακαφτη πανω στο μπουζι
2) σπινθηρα ειχα και με το παλιο και με το νεο μπουζι
3) Οσο αφορα τα ελατηρια δεν διαφωνω καθολου, αλλα πιστευω οτι αφορα καθαρα και μονο την επαναφορα των choke plungers, κατι το οποιο δεν το χρησιμοποιω ποτε (τσοκ) οποτε προτιμω να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ανοιγει και θα κολλαει. Καλως η κακως το εκανα.

Υ.Γ. Δεν μπορω να βρω τι ρολο βαρανε τα σωληνακια πανω στα καρμπς....



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #4 on: Δευτέρα 05 Φεβρουάριος 2018, 18:56:31 μμ
Υ.Γ. Δεν μπορω να βρω τι ρολο βαρανε τα σωληνακια πανω στα καρμπς....

Αυτά με το Τ είναι αναπνοή. Δηλαδή φέρνει την ατμοσφαιρική πίεση σε κάποιο μέρος του καρμπυρατέρ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #5 on: Δευτέρα 05 Φεβρουάριος 2018, 23:23:03 μμ
Σε ευχαριστω πολυ



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #6 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 10:36:20 πμ
Καλη σας μερα.
Χτες λυνοντας τα μπουζι για τσεκαρισμα (ειμαι σε καλο δρομο) μετα απο ρυθμισεις των pilot, παρατηρω οτι το πρωι με κρυο καιρο, οταν πρωτοπαταω την μιζα (χωρις τσοκ) κανει ενα σκασιμο απο την εξατμιση (ακαφτη).
Μετα παιρνει κανονικα μπροστα. Και στο μυαλο μου το συνδιαζω με το βρεγμενο μπουζι (απο βενζινη) που βρισκω αραια και που.
Υπαρχει πιθανοτητα να εχει καποιο θεμα το pair system? (αναφερομαι σε αυτο γιατι νομιζω οτι παιζει ρολο στην ακαφτη βενζινη).
Το θεμα ειναι οτι -σπανια μεν αλλα ισχυει-, μενει λιγη ακαφτη βενζινη μεσα στον κυλινδρο.
Και να τονισω οτι συμβαινει μονο πρωι, και μονο 2 φορες απο τις 7 που θα το βαλω μπροστα. Στην διαρκεια της ημερας, ακομα και αν περασουν αρκετες ωρες, δεν υπαρχει κανενα θεμα.



john lk

  • Guest
Reply #7 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 11:50:09 πμ
Σημειωσε οτι το σκασιμο απο την εξατμιση δεν ειναι ακαφτη βενζινη, ειναι απο φτωχο μειγμα. Δοκιμασε την επομενη φορα που κανει κρυο να δωσεις λιγο τσοκ πριν πατησεις την μιζα.
(ακαυτη βενζινη δεν ειναι ποτε δυνατον να εχει παραμεινει στον κυλινδρο, γινεται ατελης καυση (πλουσιο μειγμα), η αποψη περι ακαυτης βενζινης ειναι παντελως λαθος σε οποιαδηποτε μορφη της)



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #8 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 12:58:30 μμ
Σημειωσε οτι το σκασιμο απο την εξατμιση δεν ειναι ακαφτη βενζινη, ειναι απο φτωχο μειγμα. Δοκιμασε την επομενη φορα που κανει κρυο να δωσεις λιγο τσοκ πριν πατησεις την μιζα.
(ακαυτη βενζινη δεν ειναι ποτε δυνατον να εχει παραμεινει στον κυλινδρο, γινεται ατελης καυση (πλουσιο μειγμα), η αποψη περι ακαυτης βενζινης ειναι παντελως λαθος σε οποιαδηποτε μορφη της)
Δεν διαφωνω μαζι σου αλλα τα μπουζι δεν δειχνουν οτι δουλευει φτωχα, ισα ισα το αντιθετο. Εκτος αν εννοεις οτι ισχυει μονο για την περιπτωση εκκινησης το πρωι.



john lk

  • Guest
Reply #9 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 13:06:06 μμ
Ναι για την εκκινηση εννοω, εχω διαβασει τις αναρτησεις σου και ειδα οτι ηταν στο πλουσιο και τωρα αρχιζουν να επανερχονται.
Μην δισταζεις να παιζεις με τις pilot screws εως οτου δεν εχεις σκασιματα (με το μοτερ ζεστο, οταν ειναι κρυο ισως να εχεις κατι ελαχιστα) και το χρωμα των ακιδων και της πορσελανης των μπουζι εχουν ενα καφε-σταχτι-μπισκοτι χρωμα (δες το spark plug colour chart της NGK στο internet). Ταυτοχρονα θα μειωθει και η καταναλωση.
Μην εκπλαγεις αν δεις οτι χρειαζεται τελειως αλλες ρυθμισεις απο την αρχικη (βασει βιβλιου) ρυθμιση.



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #10 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 14:40:52 μμ
Ναι για την εκκινηση εννοω, εχω διαβασει τις αναρτησεις σου και ειδα οτι ηταν στο πλουσιο και τωρα αρχιζουν να επανερχονται.
Μην δισταζεις να παιζεις με τις pilot screws εως οτου δεν εχεις σκασιματα (με το μοτερ ζεστο, οταν ειναι κρυο ισως να εχεις κατι ελαχιστα) και το χρωμα των ακιδων και της πορσελανης των μπουζι εχουν ενα καφε-σταχτι-μπισκοτι χρωμα (δες το spark plug colour chart της NGK στο internet). Ταυτοχρονα θα μειωθει και η καταναλωση.
Μην εκπλαγεις αν δεις οτι χρειαζεται τελειως αλλες ρυθμισεις απο την αρχικη (βασει βιβλιου) ρυθμιση.
Σου βαζω φωτο να τα δεις να μου πεις γνωμη.
Σκασιματα εν κινησει με ζεστο μοτερ δεν κανει. Ουτε με κρυο. Μονο στην εκκινηση το πρωι αν τυχει θα σκασει μια φορα.
Σε ευχαριστω για την βοηθεια σου

https://imgur.com/a/hFFKu

« Last Edit: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 14:52:55 μμ by george2411 »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 15:44:28 μμ
Για να υπάρχει βενζίνη στο κύλινδρο δεν παίζει να υπερχειλίζουν τα λεκανάκια?

Τι λές Γιάννη?



john lk

  • Guest
Reply #12 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 16:47:22 μμ
Νικο δεν νομιζω οτι μπαινει βενζινη στον κυλινδρο (θεωρητικα θα μπορουσε...ισως), το βρεξιμο μαλλον γινοταν απο το τραβηγμα πλουσιου μειγματος μεσα στον κυλινδρο την στιγμη που σβηνεις το μοτερ (κοβεις την αναφλεξη) και παιρνει μερικες στροφες ακομα χωρις σπινθηρα για να καψει οτι εχει τραβηχτει μεσα.

Γιωργο το μπουζι ειναι γενικως ΟΚ, και μαλιστα θα ελεγα οτι δειχνει λιγο αδυνατο μειγμα. Ανοιξε τις pilot screws κατα 1/4 της στροφης (προς τα εξω) και μετα απο μερικες μερες/χλμ βαλε μια φωτο να δουμε πως ειναι το χρωμα (ταυτοχρονα παρατηρησε αν σου σκαει κατα την εκκινηση). Θα ηθελα να ειναι πιο προς το καφε/μπισκοτι, αυτο που βλεπω τεινει προς το ασπρο ιδιως στην κεντρικη ακιδα (το μαυρο στο δαχτυλιδι ειναι λογω λειτουργιας μεσα σε κινηση/πολη, φυσιολογικο αυτο)



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #13 on: Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018, 19:39:33 μμ
Ευχαριστω Γιαννη.  ;) :)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Σάββατο 17 Φεβρουάριος 2018, 19:54:03 μμ
το βρεξιμο μαλλον γινοταν απο το τραβηγμα πλουσιου μειγματος μεσα στον κυλινδρο την στιγμη που σβηνεις το μοτερ (κοβεις την αναφλεξη) και παιρνει μερικες στροφες ακομα χωρις σπινθηρα για να καψει οτι εχει τραβηχτει μεσα.

Και αυτό να συμβαίνει θα πρέπει να βγάλεις το μπουζί αμμέσως μόλις σβήσεις κινητήρα, αλλιώς η βενζίνη θα στεγνώσει, αν μάλιστα σκεφτούμε τις θερμοκρασίες που επικρατούν εκεί δεν νομίζω να μπορείς να βγάλεις βρεγμένο μπουζί απο κινητήρα.
Μάλλον λαδάκι πρέπει να είναι.