Πήγαινα για σκούτερ ... ενα κάτι σε Beverly 250 και ετσι ... ηθελα στα 48 μου να αναβαθμιστώ ο άνθρωπος μετα τον γέροπάπο της οικογένειας ενα Yamaha Townmate T-50 με κοντα 50600χλμ, που έχω ακόμα.
Οταν οδήγησα την CB400 του δάσκαλου, καθότι δεν είχα ούτε δίπλωμα, ανακάλυψα αυτό που λένε τεπόζιτο ανάμεσα στα μπούτια και έλεγχο του πίσω τροχού με συμπλέκτη.
Τότε διέγραψα κάθε σκέψη για αυτόματο η ημιαυτόματο, και θα είχα πουλήσει και τον γεροπάπο αλλά λυπήθηκα την δουλειά που είχα ρίξει για να τον αναπαλαιώσω.(
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17047.0.html )
Εψαχνα κάτι ψηλό για να μην είμαι σαν ελέφαντας καβαλα σε μυρμήγκι καθότι 1.87, αρα ον-οφ και επειδή τα πιό χωματερά είχαν σέλα για σκληρό
. Οχι σγουφτό γιατί είμαστε και ολίγον σητεμένοι ...
Ηθελα ασημί ζάντες με ακτίνες.
Και κάτι με τραχειά λειτουργία κινητήρα, να τρέμει, να κάνει μπρρρρρρρ, 4 κύλινδρο σε σειρά είχα και στο αυτ/το, δεν ήθελα ηλεκτρικό μοτέρ ηθελα V .
Και έπρεπε να προλάβω να βρώ μηχανάκι δίχως ηλεκτρονικά ντιτζιταλ όργανα σαν να καβαλάς Playstation ενα πράμα.
να μου δείχνει τα νούμερα οχι να τα διαβάζω.
Oπότε Vstrom η Transalp?
είχαμε και αυτό δλδ.
Μακριά απο ψεκασμό, τον είχα ακριβοπληρώσει στο αυτ/το, ασε που το Vstrom ηταν ενα σαν ... σαν ... ήταν κάπως τέλος πάντων και μου ερχόταν να το πλακώσω στις κλωτσιές.
Ενώ η Transalpina? όμορφη και απλή, μια πλεξούδα και τέλος, ούτε αντλίες καυσίμου, ούτε αισθητήρες στροφάλου, πιέσεως, θερμοκρασίας, μιγματος, αέρα, νερού, σκόνης, ηλιακής ακτινοβολίας ...
Καρμπς και αγιος ο Θεός, βγάζεις φυσάς και ξεκινάς.
Οτι είχε και ο Μπαρμπαπάπος δλδ αλλά σε ποιό μεγάλη έκδοση πιό φαγανή, είχε και φρένα ενώ ο πάπος με δύο ατομα αποκτούσε ABS, φώτα αντί για κεράκια .... και 50 αλόγατα αντί για 2.1 τσίτα γκάζι.
Ετσι πήρα μια μαύρη ΤΑ τον Δεκέμβρη του 2009 και εχω κάνει μαζί της 10000 και κάτι αξέχαστα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.