Hellas Transalp Forum

Ποια μηχανή ψάχναμε και καταλήξαμε σε transalp;

trelomhxmhx · 14611

Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 02:58:33 πμ
επειδή είμαι σε αναζήτηση μηχανής πάλι και θυμήθηκα ότι κατά τύχη κατέληξα σε transalp την πρώτη φορά, είπα να ανοίξω ένα θέμα όπου θα καταγράψουμε τις μηχανές που θέλαμε να αγοράσουμε αλλά τελικά μας βόλεψε το transalp (και δεν μας χάλασε καθόλου)

κάνω την αρχή:

πριν καν βγάλω δίπλωμα είχα στο μυαλό μου να πάρω κανένα cbr/cbf 125 για να ξεκινήσω,

μόλις άρχισα τα μαθήματα για Α1 τα οποία έγιναν σε cbf125 (και άλλα τόσα σε cbf500) κατάλαβα ότι δεν είναι για μένα το 125,

οπότε είπα να ψάξω για κανένα cbf250 τα οποία επειδή είναι κλασσικά για Α1 (βγάζανε 25-34 ίππους) και σχετικά καινούρια, δεν τα έβρισκες κάτω από 2000€,

ψάχνοντας βρήκα το παραθυράκι των διπλωμάτων (<0,16Kw/Kg) το οποίο ικανοποιούσε το 400 και που μπορούσα να βρώ πολύ πιο φθηνά και ήταν και μηχανή και όχι μηχανάκι,

το πρώτο που βρήκα, με το που το καβάλησα (και πήρα και το οκ από τον μάστορα), κατάλαβα ότι ήταν για μένα



Offline vaggelis_peir

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 473
  • Το πιο όμορφο γουργουρητό
Reply #1 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 08:13:42 πμ
Εγώ έψαχνα V-Strom, καθώς τόσα χρόνια με τα endurakia ήθελα να αλλάξω λίγο στυλ. Δοκίμασα αρκετά και μου άρεσε η αίσθηση που μου άφηνε. Όμως βρήκα κατά τύχη, την μηχανη που τελικά αγόρασα και όταν την οδήγησα ένιωσα να οδηγάω εγώ την μηχανή και όχι εκείνη. Καμία τεχνολογία και το μηχανάκι να ακούει ακόμα και την πατάτα που μπορεί να κάνεις. Ένιωσα ότι το V-Strom πηγαίνει μόνο του ενώ το TA το είχα εγώ . Τελικά η βόλτα κατέληξε στον μηχανικό για να μου πει αν είναι ΟΚ.
Αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ ιδιαίτερο μηχανάκι και δεν ξέρω που πας μετά.



Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #2 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 10:38:48 πμ
Το transalp πάντα το γούσταρα και πάντα το είχα στο μυαλό μου για αγορά.Πριν από αυτό ένα KLR650 είχε περάσει από τα χέρια μου αλλά έφυγε γρήγορα


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #3 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 10:56:08 πμ
Μετά από κάμποσα χρόνια που ξανακαβάλησα μηχανή πήρα ένα χτ125. Καλό για τις διαδρομές που για κάμποσο έκανα. Από ένα σημείο και μετά δεν βόλευε κι άρχισα ψάξιμο για κάτι άλλο. Είδα πολλές, κυρίως street όπως cbf600, yamaha fazer, suzuki badit. Είχα καταλήξει για cbf600, αλλά ένας συνάδελφος που είχε ΤΑ και ο μήχανικός που πήγαινα και πηγαίνω μου αλλάξαν άποψη και καλά έκαναν. Τελικά πήρα ΤΑ 650 και δεν έχω μετανιώσει. Τα βάζω με την honda που σταμάτησε την παραγωγή.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #4 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 12:10:24 μμ
Καλό θέμα και σηκώνει καφεδάκι διότι αρχίζουν οι αναμνήσεις.

Αρχικά, σαν γνήσιος στρητάς, κοίταζα την SUZUKI RGV500 ή την RGV250 (προτιμούσα την 250 διοτι πλησίαζε περισσότερο στην εγοστασιακή 500άρα. Τελικά κατέληξα στο RGV50 (έτυχε εκέίνη την εποχή να φύγουν αρκετοί φίλοι με μηχανές, κυρίως με την Yamaha RD και επειδή δεν εμπιστευόμουν το εαυτό μου αποφάσισα ότι δεν ήθελα κυβικά/γκάζια).

Μετά από πολλά χρόνα πήρα την KAWASAKI Zephyr 400 και μετά άρχισα να θυμάμαι τα παλιά και γλυκοκοίταζα την DUCATI 916 (ακόμα την ζαχαρώνω, αυτήν ή την 996), αλλά φίλος με την TRANSALP 600 με κόλλησε και τελικά πήρα την 400 και δεν το μετάνοιωσα ποτέ.

(Βέβαια την αμαρτία μου την λέω. Η DUCATI ειναι όνειρο ζωής, έτσι κάποια στιγμή θα την πάρω, ακόμα και για να την βλέπω)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #5 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 12:34:43 μμ
Είχα ένα παπί 50αρι με διαφορικό ώσπου είδα ένα κυπαρισσι Τρανσαλπ το '95 σε κάποιο ΜΟΤΟ. Αυτό ήταν! Το πρώτο πραγματικό μηχανάκι, ένα  Τρανσαλπ 600 κυπαρισσί όπως το πρωτόδα στο άρθρο του ΜΟΤΟ, έγινε δικό μου. Το δευτερο μηχανάκι, πάλι Τρανσαλπ, το '99 που εξ αιτίας της κρίσης ρίζωσε, και με κυκλοφορεί ακόμα και σήμερα....  ;D




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 13:21:14 μμ
Ειχα ενα KDX200 και το XLR250 που εχω ακομη και νομιζα οτι τα μεσαια on-off παραειναι βαρια και ακαταλληλα για σοβαρο χωμα. Γυρω στο 1999 σκεφτομουνα να παρω Dominator και κωλυσιεργουσα. Το καλοκαιρι του 2000 και ενω ημουνα στη Χοντα Τρικαλων για καποια μικρη δουλεια στο XLR που δεν ειχα καιρο να κανω μονος εμφανιστηκε κατοχος Africa 750 και μετα απο κουβεντα με προετρεψε να παρω τα κλειδια να το δοκιμασω και να του το παω στο σπιτι το βραδακι. Αν ηξερε που θα το πηγαινα δεν θα μου τοδινε ποτε ;D αλλα στο τελος εκεινου του απογευματος ανακαλυψα οτι τα μεγαλα on-off πανε σε σοβαρο χωμα αν ξερει κανεις και εχει χερια  ;)

Οντας λοιπον ετοιμος να παρω Africa, το μοντελο του 2000 ειχε καταργησει τις πανεμορφες φλογες και ειχε εκεινο το πουλι (?) που δεν μου αρεσε καθολου :eusa_naughty:  Το 2001 εμεινε το ιδιο ντιζαϊν οποτε, οντας στη Γαλλια, αποφασισα να δοκιμασω το ΤΑ650 σαν πιθανο αντιδοτο. Πηρα το μηχανακι για ενα πρωι απο τον τοπικο dealer και διαπιστωσα οτι ητανε ουσιαστικα ενα πιο μαζεμενο, μανιτζεβελο και στριφτερο "Africa", οντας επισης πολυ πιο καταλληλο για τον σωματοτυπο μου  8) Το παραγγειλα επι τοπου δινοντας ανταλλαγη το KDX και παρελαβα σε λιγους μηνες στην αρχη του 2002 ενα απο τα πρωτα Ισπανικα ΤΑ650 με μαυρη ποδια και χουφτες. I never looked back, τωρα εχει 119Κ απροβληματιστα χμ σε καθε ειδους τεραιν.
« Last Edit: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 15:00:09 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #7 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 15:51:01 μμ
εγω μη εχοντας μηχανακι ποτε στην κατοχη μου,μονο κανα παπακι φιλου που οδηγουσα κ μια φορα πολλα χρονια πριν ενα KLR250.(χωρις να εχω διπλωμα για διτροχο).πριν 15 μηνες περιπου λεω δεν παει αλλο με το αυτοκινητο... με ειχε βαλει και στην πριζα ο αδερφος μου για μηχανη,εχοντας αλλαξει τρεις εκεινος.τοτε ειχε την BMW GS650.την οδηγησα δεν ξετρελαθηκα μπορω να πω αλλα καλη ηταν η εμπειρια.μου ελεγε να παρω σαν τη δικια του,οχι καινουρια βεβαια.βγαζω διπλωμα.ο δασκαλος με εβαλε σε ενα CB500.μαλλον δεκαετιας ΄90.μετα κοιταγα για GS650.ειχα καταληξει οτι δεν θελω μηχανη για να κανω αγωνες,ουτε σκυφτος να οδηγω.οποτε η GS καλη ηταν κι απο θεση οδηγησης.ρωταμε με εναν φιλο μου  εναν μηχανικο γνωστο του κ μας ειπε για το transalp 650. μου ειπε οτι καμια σχεση το ενα με το αλλο,το τρανσαλπ ειναι μου ειπε αιωνια μοτοσυκλετα και μηχανη θρυλος.αθανατη,απροβληματιστη πολυ πιο ξεκουραστη οδηγηση απο το GS κ πολλα αλλα που τελικα τα ειδα κι εγω στην πορεια κ απο τοτε ειμαι με το transalp 650 κ καλα εκανα τελικα.


xlv 650


pan zak

  • Guest
Reply #8 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 16:57:21 μμ
Εγω ενω πουλησα την προηγουμενη μου xlr250 BAJA δεν εψαχνα για τιποτα..τελικα κ εντελως τυχεως αγορασα την γριουλα ΤΑ κοψοχρονιας κ δεν τοχω μετανοιωσει καθολου!!



Offline Gaffer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #9 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 17:11:27 μμ
Ημουνα μεταξυ V-Strom και ΤΑ700, επελεξα την ΤΑ γιατι μου καθησε καλυτερα στην θεση οδηγησης,πιο λεπτη,πιο μαζεμενη.Το αλλο μου φανηκε πολυ ογκοδες.Η αληθεια ειναι οτι συγκριτικα με το V-Strom η ΤΑ υστερει σε καποια πραγματα αλλα δεν με εκαναν να το προτιμησω.Επισης λογω Honda,οχι οτι η Suzuki εβγαζε προβληματα αλλα οπως κ να εχει ειναι ενα κλικ παραπανω σε αξιοπιστια.



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #10 on: Σάββατο 07 Σεπτέμβριος 2013, 18:37:46 μμ
-HONDA c50
-YAMAHA TZR 125
-YAMAHA DT 200
-YAMAHA Virago 250
-YAMAHA Genesis 400 Exup
-YAMAHA MAJESTY 400
-HONDA Africa Twin XRV 750
-KAWASAKI ZX 9R ninjia
-YAMAHA XT 600
-HONDA TRANSALP 650 και το νυν
-HONDA VARADERO XLV1000
 Ειχα βαλει ενα στοιχημα με τον εαυτο μου οταν ημουν 14 ετων.Πρωτα θα αποκτουσα ενα απο τα αντιπροσωπευτικοτερα μοντελα απο καθε κατηγορια μοτο και μετα θα αποφασιζα πιο ειναι το αγαπημενο μου....Δοξα τον θεο την τηρησα...Μεγα λαθος ο αποχωρισμος του ΑΤ αλλα δεν ειχα αποκτησει ακομη superbike οποτε επρεπε να φυγει..Δεν ειχα και δεν θα εχω τετρατροχο γιατι δεν το θεωρω μηχανη..Αποφασισα πλεον συνειδητα οτι τα on-off ειναι για μενα....απλα δεν εχω αποφασισει κυβικα!!! ;D


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #11 on: Κυριακή 08 Σεπτέμβριος 2013, 08:01:24 πμ

Εγώ έψαχνα για μεσαίο on-off και ήμουν μεταξύ της ΤΑ και της V-Strom. Κοιτάζοντας στην αγορά τι υπήρχε στην κατηγορία του τριχίλιαρου, σε Suzuki ήταν όλα ρημάδια. Οπότε καλό και συντηρημένο μηχανάκι βρήκα την ΤΑ του '06 που απέκτησα.

Φυσικά δεν το μετάνιωσα καθόλου και μπορώ να πω πως αν και δεν το βολεύομαι 100% (λόγο ύψους) δεν πρόκειται να το αλλάξω ! (Είναι το πρώτο μηχανάκι που έκανε την κυρά να ανέβει επάνω του !!!!!!!)  ;D
« Last Edit: Κυριακή 08 Σεπτέμβριος 2013, 08:04:33 πμ by Padis »


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Giorgio de Sarm

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 264
Reply #12 on: Κυριακή 08 Σεπτέμβριος 2013, 22:20:23 μμ
Ήταν Μάιος του 2003, που μη έχοντας προλάβει τα τελευταία africa twin σε μαύρο χρώμα, συμβιβάστικα με το transalp, σε μαύρο χρώμα εννοείται. Έψαχνα απεγνωσμένα, αλλά είχαν μείνει μόνο τα τρικολόρε που δε μου άρεσε καθόλου σαν χρωματισμός. Εννοείται ότι κινούμενος στη δεύτερη επιλογή του transalp, δεν το μετάνιωσα ποτέ, δεν παύει όμως το africa να είναι ο μεγάλος μου ανεκπλήρωτος πόθος.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #13 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 07:56:08 πμ
Μαθητης στα 17 οδηγουσα ενα Honda cf50 chaly, μαζι με Yamaha RZ 50, πιο μετα πηρα ενα Honda MB-8, ακομα το θυμαμαι το ατιμο.

Μετα μεγαλωνοντας και παιρνοντας διπλωμα αναβαθμιστηκα σε ενα φοβερο Honda NSR-250 καποιου φιλου, αλλα ηταν τοσο γρηγορο και επικινδυνο μηχανακι που το εδωσα πολυ γρηγορα. Αργοτερα εψαχνα ενα παραδοσιακο τετρακυλινδρο και κατεληξα στο Honda CB600F Hornet το κρατησα πολλα χρονια, αλλα μια μερα οδηγησα ενα ΤΑ650 και το ερωτευτηκα, περιμενα 2-3 μηνες που θα εβγαινε το καινουριο και πηρα το TA700 εδω και 5 χρονια.

Πριν 2 χρονια πηρα ενα ΧR250 για τα χωματα μιας και με το 700ρι μου ανοιξε η ορεξη για χωμα. Δεν μετανιωνω για καμια απο τις επιλογες μου, αν και τωρα τελευταια ψαχνομαι πολυ για το VFR800 η και το Crossrunner


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #14 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 14:23:18 μμ
Ήμουνα στη φάση άλλαγμα εκκεντροφώρου και κάτι άλλες ψιλοαλλαγές στο RF600 καθ'ότιν στρητάς. Ναι όσο και άν ακούγεται παράξενο. Εξακολουθώ να τα γουστάρω. Περνάει ένας συγγενής μου με την ασημί κούκλα στο μαγαζί μετά από το τανγκό που χορέψανε στην Πειραιώς. Αυτή φρεσκοκαλωπισμένη μετά το χορό αυτός τα μαύρα του τα χάλια. Ούτε να κάτσει σαν άνθρωπος δεν μπορούσε. "Αμ δεν καβαλάς με σορτσάκι και σαγιονάρες." "Την πουλάω". "Θα το έχω υπ'όψιν μου. Ωραία φαίνεται.". "Ναι την έφτιαξα μετά το πέσιμο". "Φεύγω τώρα" . "Κάτσε ρε να κάνω μια βόλτα ". Οι πρώτες ματιές κράτησαν λιγότερο από 5 λεπτά. Από τότε είμαστε μαζί.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 15:23:25 μμ
Πήγαινα για σκούτερ ... ενα κάτι σε Beverly 250 και ετσι ... ηθελα στα 48 μου να αναβαθμιστώ ο άνθρωπος μετα τον γέροπάπο της οικογένειας ενα Yamaha Townmate T-50 με κοντα 50600χλμ, που έχω ακόμα.

Οταν οδήγησα την CB400 του δάσκαλου, καθότι δεν είχα ούτε δίπλωμα, ανακάλυψα αυτό που λένε τεπόζιτο ανάμεσα στα μπούτια και έλεγχο του πίσω τροχού με συμπλέκτη.
Τότε διέγραψα κάθε σκέψη για αυτόματο η ημιαυτόματο, και θα είχα πουλήσει και τον γεροπάπο αλλά λυπήθηκα την δουλειά που είχα ρίξει για να τον αναπαλαιώσω.(  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17047.0.html   )

Εψαχνα κάτι ψηλό για να μην είμαι σαν ελέφαντας καβαλα σε μυρμήγκι καθότι 1.87, αρα ον-οφ και επειδή τα πιό χωματερά είχαν σέλα για σκληρό :asshaking:. Οχι σγουφτό γιατί είμαστε και ολίγον σητεμένοι ...
Ηθελα ασημί ζάντες με ακτίνες.
Και κάτι με τραχειά λειτουργία κινητήρα, να τρέμει, να κάνει μπρρρρρρρ, 4 κύλινδρο σε σειρά είχα και στο αυτ/το, δεν ήθελα ηλεκτρικό μοτέρ ηθελα V .
Και έπρεπε να προλάβω να βρώ μηχανάκι δίχως ηλεκτρονικά ντιτζιταλ όργανα σαν να καβαλάς Playstation ενα πράμα. ;D να μου δείχνει τα νούμερα οχι να τα διαβάζω.
Oπότε Vstrom η Transalp? :eusa_think: είχαμε και αυτό δλδ.
Μακριά απο ψεκασμό, τον είχα ακριβοπληρώσει στο αυτ/το, ασε που το Vstrom ηταν ενα σαν ... σαν ... ήταν κάπως τέλος πάντων και μου ερχόταν να το πλακώσω στις κλωτσιές.
Ενώ η Transalpina? όμορφη και απλή, μια πλεξούδα και τέλος, ούτε αντλίες καυσίμου, ούτε αισθητήρες στροφάλου, πιέσεως, θερμοκρασίας, μιγματος, αέρα, νερού, σκόνης, ηλιακής ακτινοβολίας ...
Καρμπς και αγιος ο Θεός, βγάζεις φυσάς και ξεκινάς.
Οτι είχε και ο Μπαρμπαπάπος δλδ αλλά σε ποιό μεγάλη έκδοση πιό φαγανή, είχε και φρένα ενώ ο πάπος με δύο ατομα αποκτούσε ABS, φώτα αντί για κεράκια .... και 50 αλόγατα αντί για 2.1 τσίτα γκάζι.

Ετσι πήρα μια μαύρη ΤΑ τον Δεκέμβρη του 2009 και εχω κάνει μαζί της 10000 και κάτι αξέχαστα  και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. :love4:



Offline GEORGE V

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #16 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 16:54:32 μμ
Απο παιδί άκουγα τον κουνιάδο μου (άρρωστο Hondaκια,έχοντας στην κατοχή του δύο αυτοκίνητα ενα transalp 650 και μηχανή τετρακύλινδρη Honda φυσικά στο σκάφος του)να μιλάει όλο για την εταιρία αυτή.Δεν καταλάβαινα.Τα χρόνια πέρασαν και βρέθηκα στα σαράντα μου χρόνια να έχω για οικονομικούς λόγους ένα Kymco Downtown,όπου και πέρασα μαζί του τρία χρόνια απροβλημάτιστα και όμορφα αρχίζοντας να μου αρέσει ο χώρος των δύο τροχών όλο και περισσότερο.Διάβαζα,άκουγα,κοίταζα παντού........VSTROM.
Το Πάσχα αποφάσισα να προχωρήσω στο τόλμιμα μοτοσυκλέτα αντί σκούτερ.Βγήκα στο ψάξιμο για τι άλλο για VSTROM.
Οδήγησα 1,2,3,και στην Αχαρών σταμάτα ξεκίνα, απογοητεύτηκα.Δεν μπορεί λέω εγω φταίω που είμαι νέος οδηγός.Αλλά απο την άλλη απο παιδί οδηγάω φορτηγό τόσο πολύ βρε παιδί μου...........Πέρασα απο ένα κατάστημα και είδα ένα TRANSALP 700.Το ζήτησα να το οδηγήσω και απο την πρώτη στιγμη που έκατσα στην σέλα του κατάλαβα ότι κάτι διαφορετικό υπάχει εδώ,έκανα μια βόλτα και το χαμόγελο  ;D
Περιτό να σας πω οτι το έκλεισα αμέσως και δεν έπεσα έξω.Δεν θα κατακρίνω καμία μοτοσυκλέτα δεν είμαι σε θέση να το κάνω όμως ύστερα απο ένα moto tour που έκανα με τη γυναίκα μου φορτωμένος τριβάλιτσος,tank bag και σκηνή ΄κτλ.και διανύοντας σε 4 μέρες 1600 χλμ έχω δεθεί περισσότερο με το TRANSALP μου.
 :love4:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #17 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 17:09:37 μμ
το ξαναποσταρω για να ειναι μαζι με την φωτο του...


Ειχα mz, ειδα ενα τρανσαλπ καπου στην πανεπιστημιου εκει γυρω στο 93...
Και απο τοτε μου καρφωθηκε στον εγκεφαλο...
Την απεκτησα το 96... Και ηταν οτι καλυτερο ειχα ποτε...
Δηλαδη δεν εψαχνα μηχανη και βρηκα το τρανσαλπ... εψαχνα τρανσαλπ και μαλιστα το κυπαρισι...
Με εμαθε τα παντα... Μου αλλαξε την ζωη...








Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #18 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 17:58:25 μμ
Απο μικρό παιδι θαυμαζα το Transalp και το Africa σαν μηχανες.
Παντα ονειρευομουν μια τετοια μηχανη.
Οι περιπέτειες ξεκινανε καπου στο 95 με ενα Ηonda Chaly 50 "το πειραματοζωο"΄ και που δε με πήγε...
Μετα απο 1 χρονο μεταμορφώθηκε σε 90cc!
Και μετα απο αλλα 2 σε 100cc! (μηχανολογικες ανησυχίες ειναι αυτες)
Αν μπορουσα να το φτασω στα 650cc ακομη αυτο θα ειχα...  ;D ;D ;D
Καπου στο 2002, στην Αθηνα, αποφασισα να παρω νεο μοτοσακο.
Γενικα μου αρεσε το Οn-Off
Ψαχτηκα με KLE500, Suzuki DR  ενα μαυρο Transalp 600 μοντ. 95 νομιζω και με κατι παλιοσκουτερ....
Το τρανσαλπ ηταν λίγο πιο πανω απο το budget μου, αλλα εκεινη η γιαπωνέζα μου εκανε κλικ...
Τελικα αποφασισα οτι ενα σκουτεράκι θα ηταν πιο οικονομικό στην συντηρηση. (εκεινο το διαστημα ήμουν κ ανεργος)
Ετσι πηγα και πηρα ενα καινουριο Gilera Runner 200 (να μην εχουμε κ προβληματα..) - μέγα λάθος οπως αποδειχτηκε αργοτερα.
Το σκουτερακι μετα απο 3 χρονια αρκετες ζημιες και 50.000χλμ ηταν για αλλαγη, μην πω για πεταμα.
Μουτζωθηκα που δεν ειχα παρει τοτε τη γρια Transalp και εψαξα για ενα 650.
Ετσι βρεθηκα τον Ιουλιο του 2007 με ενα μπλέ 650 - 01  :)

Δεν ειμαι ο τυπος που θα αλλαξει πολλες μηχανες. Αν μου κανει το κρατάω. Μεχρι να σπάσει.
Αυτο και μου κανει και δεν σπαει!
« Last Edit: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 22:27:52 μμ by BilLar »




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #19 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 20:39:00 μμ
το ξαναποσταρω για να ειναι μαζι με την φωτο του...







Τώρα Sotos γιατί έβαλες σαυτή την φωτογραφία?  Παίζεις με τον πόνο μου?  :P ;D

Βλέπω την 996 και μου τρέχουν τα σάλια.  ;D


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #20 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 20:50:03 μμ
Τη μηχανή του γκαζόν έψαχνα και έπεσα μέσα στα γιαπωνέζικα, στη σφηγκοφωλιά! :goofy:


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #21 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 23:39:13 μμ
Τώρα Sotos γιατί έβαλες σαυτή την φωτογραφία?  Παίζεις με τον πόνο μου?  :P ;D

Βλέπω την 996 και μου τρέχουν τα σάλια.  ;D

Ελα... Σκουπισετα...
Να βλεπεις το παρακατω, να σου περναει!



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #22 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 08:30:56 πμ
Μπα, δεν παίζει. :P

'Η το original ή τίποτα.  :'(

Το ίδιο και με την ΤΑ, ή ΤΑ ή τίποτα (καλά υπερβάλω, αν την πουλήσω ποτέ (που το βλέπω υπερβολικά έως και τελείως χλωμό), και δεν πάω σε DUCATI, θα αναβαθμιστώ σε VARADERO ή την νεα AFRICA -αν και όποτε βγεί)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Africaptan

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 643
Reply #23 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 11:49:57 πμ
Μετα απο 19 χρονια πορωμενος με Vespa (αλλαξα 4...) εφτασε η στιγμη να αναβαθμισω τη δικια μου. (μαστορεματα, βαψιματα, κτλ).
Ηταν μεγαλο το νουμερο και καπακι με μια προταση που ειχα απο εναν μπαρμπα μου να του τη δωσω, την εδωσα και πηρα ενα NX 250.
Το κρατησα δεν το κρατησα κανα εξαμηνο και μετα δεν μ εφταναν τα γκαζια...
Παντα λατρευα το Africa, αλλα λογο απειριας, λογο οικονομικων, και λογο φορολογιας (καποτε υπηρχε τεκμηριο στις μοτο πανω απο 600c.c.) κατεληξα στο πρωτο Transalp 600 με δισκοφρενο που βγηκε.
Περασα υπεροχα μαζι του. Το τι εκανα, δεν περιγραφεται. Το κρατησα κανα χρονο μεχρι που το εσπασα...
Καπακι, ειχαν απελευθερωθει και τα τεκμηρια...
Ενα Africa του 93, εγινε δικο μου !!!
Στον τελικο του Euro, το Africaνακι, εκαιγε πολυ, ανεβαζε θερμοκρασια, κτλ. Παει κι αυτο...
Πηρα ενα αλλο Africa, του 2000 αυτη τη φορα.
Παει κι αυτο... :(

Και στο ενδιαμεσο, περασαν απ τα χερια μου πολλα αλλα μηχανακια (δικα μου η ξενα) οπως Florett, Virago 535, Suzuki GS 400 και 500, παπια, και το Sym HD 200i που το εχω ακομα...


Υ.Γ.  Μεγαλωσαμε και συχνα σκεφτομια οτι βαση λογικης πρεπει να παρω ενα πιο "ευκολο" μηχανακι, ομως ειμαι ακομα ερωτευμενος με το Africaνακι..............  ;D


Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #24 on: Τετάρτη 11 Σεπτέμβριος 2013, 13:00:55 μμ
Έτος 1997 είμαι με ένα bmw R25 του '53 .
Πέφτω κατά τύχη πάνω σε αυτό http://www.tokyotolondon.com/ και τρελαίνομαι.
Απο εκείνη τη στιγμή ήθελα να φύγω και χρειαζόμουν μια μηχανή για ταξίδια.
Αποφάσισα οτι το ΤΑ είναι η μηχανή μου και έτσι με μικρή αναζήτηση βρήκα το ΤΑ600 του '88 το καφέ. Το οποίο ομολογώ οτι με κάλυψε και με το παραπάνω. Δε θυμάμαι δηλαδή να είχα κοιτάξει κάτι άλλο.