Hellas Transalp Forum

To Bird!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

γκ · 10266

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 16:39:06 μμ
Προειδοποίηση: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 270 ημέρες.
Αν δεν θέλετε σίγουρα να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.

Ρε σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ! 270 μέρες θαμένο στην 9η σελίδα το αριστούργημα της Honda, προηδοποιήσεις, ...αν θέλετε σίγουρα να απαντήσετε....
... και το Θανάση και το Γιάννη να μας οικτήρουν για προκαταλήψεις, δογματισμό και απολογητές του Σοϊχίρο!



Ας αρχίσομε όμως από τα άσχημα, μα πολύ άσχημα νέα: Οι 4 παραπάνω μοτοσυκλέτες ανήκουν σε 4 διαφορετικά άτομα, που σημαίνει ότι μόνο το ΤΑ είναι δικό μου.  :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Και τι δουλειά έχει το σκονισμένο χρέπι σου με τα γυαλιστερά θηρία; Γιατί ματαίωσες τη χωμάτινη βόλτα σήμερα;

Μα για να οδηγήσω το Bird φυσικά.

Εκτός αυτού ένα νέο παιδί πήδηξε άλμα μέγα, από παπί στο 1000 GSXR, οπότε ο ρυθμός της βόλτας ήταν ρυθμός ΤΑ πλην.
Δεν έχει σημασία αν το Bird το κατατάσετε στην κατηγορία sport touring, ή touring sport, ή super touring κτλ. Το Bird είναι μια ΥΠΕΡΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. Εαν με εννοείτε, η παρακάτω φλυαρία δεν χρειάζεται, μιά υπερμοτοσυκλέτα είναι από μόνη της σοβαρός λόγος να χάσεις τον ύπνο σου, ή να την αγοράσεις.

Ελάχιστες Honda θεωρώ όμορφες, το Bird είναι αριστούργημα κατά την αυστηρή μου γνώμη, το γράφει και ο Fratelos προ 270 ημερών. Κυρίως επειδή είναι λιτό, απέριτο, διακριτικό. Το Μπούσα δυστυχώς υπέκυψε και είναι πολύ κραυγαλέο, το Κ, έχω να δω όμορφη BMW από τα 70ies, το Kawa είναι άχρωμο και άοσμο προς Γκαλάκτικα μεριά.

Το Bird βέβαια υστερεί και σε κυβικά και σε τεχνολογία από τα άλλα θηρία που 300αρίζουν.
 Υπήρχαν πολλοί λόγοι (στη θεωρία) να μη φτάσει ποτέ μια μοτό παραγωγής με μέσο αναβάτη τα 300 χλμ την ώρα. Ιαπωνέζοι και Γερμανοί όχι μόνο έστειλαν στα αζήτητα αυτές τις θεωρίες (κακή αεροδυναμική, ψηλό κέντρο βάρους των μοτό σε σχέση με τα αυτοκίνητα) αλλά έκαναν τις τρακοσαρίζουσες να μπορούν να οδηγούναι ΚΑΙ αργά, για δε το Μπούσα λένε ότι είναι καλό (το μόνο) και στη σπορ οδήγηση!!!!
Επειδή κυκλοφορούν πολλές -και ακριβοπληρωμένες- ανοησίες περί ροπής, αντρικών μοτοσυκλετών κλπ. σας δηλώνω υπεύθυνα ότι είναι πολύ εύκολο για το μηχανικό σχεδιαστή να σχεδιάσει μια αργή μοτοσυκλέτα. Η μεγάλη μαγκιά και πρόκληση για το μηχανικό, είναι να κάνει έναν πύραυλο, που να είναι απολαυστικός και στην αργή βόλτα! Όσο για το Μπούσα που λένε ότι αλλάζει και γρήγορα κατεύθυνση, (= σπορ οδήγηση) τι να πω, υποκλίνομαι. Όσο και να σας φαίνεται περίεργο, αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι απολαυστικές και σε ρυθμούς αργής βόλτας, γιατί ακόμα κι' αν γουργουρίζουν με 2, 3, 4 χιλιάδες στροφές, έχουν το δικό τους τρόπο να σου πουν ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!! πρόσεξε πτωχέ τι κάνεις με το δεξί σου χέρι. Κάτι που δεν σου λέει ούτε το ΤΑ, ούτε το Vara, ούτε φυσικά τα αργόστροφα μαστόδοντα, τα οποία είναι ικανά και μόνο για αργές βόλτες, αλλά και έτσι μπορεί να σου τη φέρουν λόγο βάρους, αναρτήσεων και φρένων. Μη παρεξηγηθεί κανείς Μπεμβεδάκιας, τα τσόπερ εννοώ, ούτε φυσικά το XR του Παύλου Α εννοώ. Συνεχίζεται, γιατί μόλις γύρισα και έχω δουλειά στο κήπο, για όσο φέγγει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1 on: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 21:09:37 μμ
Συνεχίζω λοιπόν αιρετικά, μια υπερμοτοσυκλέτα ξεχωρίζει και από τον τρόπο που πάει αργά! Και ένα RR ας πούμε, μπορεί να πάει αργά ελέω ψεκασμού, σε αγχώνει όμως έτσι που οδηγείς μπρούμητα σαν το Ρόσσι και χωρίς πίσω φτερό, μη τυχόν και σε περάσει κανένα παπί και γίνεις ρεζίλι. Αντιθέτως μια superbike δεν σε αγχώνει ποτέ. :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Άντε να ανοίξομε και το γκάζι, εκεί που ο όρος υπερμοτοσυκλέτα δικαιώνεται.
Βήμα βήμα όμως, γιατί το ΤΑ και το Bird στην άσφαλτο τα χωρίζει άβυσος. Έχω οδηγήσει DL 1000 και BMW 1100GS. Το καλύτερο που έχω να πω γι' αυτές, είναι ότι είναι μεγάλες ΤΑ. Επ' ουδενί θα πλήρωνα τη χρηματική διαφορά που τα χωρίζει. Οι μεγάλες on off, είναι μεγάλα ΤΑ, τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Δεν είναι το κάτι άλλο, δεν εμπνέουν το δέος που εμπνέει μια υπερμοτοσυκλέτα, ακόμα και τα σύγχρονα πολύ ακριβά μεγάλα on off... Επιμένω στη κατά πολύ φθηνότερη λύση, κρατώ το μεσαίο on off και αγοράζω μια μεσαία ή μεγάλη street, ανάλογα με τα γούστα. Μια ιδέα (ίσως για να παραμείνει φιλική, ίσως για να θεωρείται on off;) πιό γρήγορη είναι η τρικύλινδρη 1050, αλλά με 17άρα ζάντα, δεν τη θεωρώ on off και από επιδόσεις δεν τη θεωρώ 1000άρι street.

Πάμε λίγο πιό γρήγορα. Πώς λέγεται το 1000άρι street V2 της SUZUKI, SV;
 Εδώ μάλιστα, μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, φτηνή και αποτυχημένη εμπορικά.
Από τότε που το οδήγησα, όποτε δω DL 1000, λέω από μέσα μου: Που να ήξερες τι χάνεις ρε φίλε! Αχ κακόμοιρε, πεταμένα φράγκα! Η διαφορά στους ίππους δεν είναι μεγάλη 100 το ένα 120 το άλλο;
Το SV όμως έχει το χάρισμα: Σου λέει ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ακόμα και με κλειστό γκάζι, πόσο μάλλον όταν το ανοίγεις.
Επειδή η διαφορά στους ίππους δεν είναι και τεράστια, καταλήγομε στο συμπέρασμα ότι τα on off είναι ευνουχισμένα και ανάλογα γραναζωμένα, για να είναι φιλικά για τον πολύ κόσμο και για να μπορούν να τα λασπώσουν οι λίγοι. Το ίδιο κλάμα και συμπόνια θα είχα και για τους κατόχους των Vara, αλλά η Honda έκανε χοντρή μ@λ@κί@ με το VTR. Ο εμπρός τροχός του VTR δε λέει να πατήσει στην άσφαλτο, κυρίως λόγω κοντού ψαλιδιού. Μια υπερμοτοσυκλέτα δεν βάζει την ιπποδύναμή της στο δρόμο με κασκαντερικά. Υποτίθεται ότι μπορείς να βάλεις μακρύτερο ψαλίδι, αλλά τρίχες, ποιός παίρνει μια μοτό των 3000€ για να της βάλει ψαλίδι με άλλα τόσα; Ας φρόντιζε η Honda, δεν θα πληρώνομε εμείς τα σχεδιαστικά λάθη των εργοστασίων. Το VTR μπορεί να φανεί χρήσιμο μετά από .... τρακάρισμα για να μεταμοσχευθεί ο κινητήρας του σε Vara. Vara δυνατό, εξατάχυτο, καρμπυρατεράτο!!! Και με τις αναρτήσεις του Άφρικα; :goofy: ή του CR; :goofy: :goofy: ή μήπως του 800GS; :goofy: :goofy: :goofy: Παρασύρθηκα, το θέμα δεν είναι η super on off, αλλά η superbike και ειδικά το Bird που είναι η επιλογή μου.
Το VTR λοιπόν είναι λάθος, του SV του λοίπουν κύλινδροι και επιδόσεις για να είναι υπερμοτοσυκλέτα, το έχω ψηλά στην καρδιά μου πάντως, όπως το VFR.

Δια της εις άτοπον απαγωγής λοιπόν, αποκλείοντας μοτό που έχω οδηγήσει, καταλήγω σε συγκεκριμένο ζευγάρι, γιατί ζευγάρια υπάρχουν πολλά. Άλλοι ας πούμε ζευγαρώνουν το μεγάλο on off με μικρό ή μεσαίο, φτηνό ή ακριβό, καθαρόαιμο.

Γιατί το ΤΑ μου με το Bird, αφού το Bird ίσως είναι το χειρότερο από τις 300ρίζουσες μοτό; Γιατί δεν κάνω συγκριτικό τεστ, παραμιλάω ο παραλυμένος για πιθανή (εντάξει όχι και πολύ πιθανή) αγορά. Το Bird είναι φτηνό!
Το Bird της βόλτας και των φωτογραφιών πωλείται 3.500€. Είναι του 01 με ψεκασμό, 47.000χλμ και από εμφάνιση, ιστορικό, συνεργείο και βόλτα φαίνεται ότι το πρόσεχαν. Μπήκαν καινούρια λάστιχα και αλυσίδα. Θα μπει και μια Ermax, βγάζει και το μαγαζί, ταξίδεψε και στη Χίο, πόσο να του το πήραν, 2.500; Είπαμε κρίση!







Συνεχίζεται...... Κάποιες θα αποκλείσομε, κάποιες θα παινέψομε....
« Last Edit: Κυριακή 04 Σεπτέμβριος 2011, 21:24:09 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #2 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 07:09:21 πμ
Ετσι, ειδες το φως το αληθινο..... ;)
Respect στο 'μπαμπα' (xx)


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 09:55:09 πμ
πολύ καλή επιλογή για sport touring.
Φυσικά με 5000 έχεις δυο μοτοσικλέτες για τα πάντα.
δηλαδή αντί να πάρεις ένα GS1200 με 18000 (3πλάσιο +) έχεις ένα ΤΑ και ένα Bird.
TA για κάθε μέρα και περιπέτειες και το bird για 3 ταξίδια το χρόνο. Ένα στην Ευρώπη για 5-10000χλμ
και δυο ταξίδια στην Ελλάδα για τα μακρινά ζευγαρωτός.
Έτσι έχεις αποσβέσει (αν ισχύει αυτός ο όρος στις μοτοσικλέτες) το μεν bird στον πρώτο του χρόνο, το δε ΤΑ... αξία ανεκτίμητη.





Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #4 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 12:00:34 μμ
Το Bird ειναι μηχαναρα, the definitive hyper sports tourer, και ειναι πραγματικη απωλεια για τη Honda το οτι δεν το εξελιξε αλλα το σταματησε.

Δεστε και το νημα http://vfrh.forumotion.net/t2896-topic στο VFR φορουμ με αρκετες πληροφοριες και σχολια. Οπως εχω γραψει, το σκεφτηκα πολυ πριν παρω το VFR αλλα ηθελα κατι πιο all-rounder για καθε μερα και για την πολη.

Οσο για τον συνδυασμο ΤΑ/Bird, ειναι φοβερος ετοιμαζομαι να ξανακατεβασω το ΤΑ στην Ελλαδα ωστε να εχω τον συνδυασμο TA/VFR που ειναι παρομοιος αν και το Bird ειναι σαφως πιο υπερ-γαλακτικο  ;) 8)


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 16:45:46 μμ
πολύ καλή επιλογή για sport touring.
Φυσικά με 5000 έχεις δυο μοτοσικλέτες για τα πάντα.
δηλαδή αντί να πάρεις ένα GS1200 με 18000 (3πλάσιο +) έχεις ένα ΤΑ και ένα Bird.
TA για κάθε μέρα και περιπέτειες και το bird για 3 ταξίδια το χρόνο. Ένα στην Ευρώπη για 5-10000χλμ
και δυο ταξίδια στην Ελλάδα για τα μακρινά ζευγαρωτός.
Έτσι έχεις αποσβέσει (αν ισχύει αυτός ο όρος στις μοτοσικλέτες) το μεν bird στον πρώτο του χρόνο, το δε ΤΑ... αξία ανεκτίμητη.

Είμαστε φόρουμ ονοφάδων, κατασταλαγμένων, ανθρώπων με μέτρο, αλλά ο Κώστας μου έδωσε κι' άλλο ένα στοιχείο που ξεχωρίζει τις μοτοσυκλέτες από τις υπερμοτοσυκλέτες. Με τις δεύτερες δεν υπάρχει value for money, πρακτικότητα κτλ. Είναι αυτό που είναι, σημαδεύουν τον κόσμο της μοτοσυκλέτας για καμμιά δεκαετία, μετά γίνονται κλασσικές.
Για να γίνει αυτό οι μηχανικοί θα πρέπει να περάσουν μερόνυκτα πάνω από τα σχεδιαστήρια

Για να μη σας ζαλίζω και πολύ, αρκεί να είναι μεγάλη, με πολλούς κυλίνδρους; Όχι βέβαια, έτσι θα ήταν υπερμοτοσυκλέτες το CB 1300 και το Bandit 1250. Μια και τόφερε η κουβέντα, η καλή μας η Honda τα έκανε θάλασσα σε δυο κατηγορίες, σε αυτήν του CB 1300 λόγω τιμής και σε αυτήν του VTR λόγω ψαλιδιού, όταν η Suzuki έχει το Bandit 1250 και το sv 1000 πολύ φθηνότερα.
Αρκεί να έχει υπερεπιδόσεις μια μοτό, για να χαρακτηρισθεί υπερμοτοσυκλέτα; Όχι! Προσωπική πάντα η γνώμη, δεν νομίζω ότι τα super sport που παράγωνται για κάνα εξάμηνο και μετά έρχεται το νέο μοντέλο μπορούν να χαρακτηρισθούν superbikes. Για τον ίδιο λόγο που δεν μπορούν και τα μοτοκρός.

Επί τέλους η βόλτα.

Από την καρατιμόνα της Renthal στο clip on του XX η διαφορά είναι μεγάλη, αλλά δεν ένιωσα κάποια ενόχληση στους καρπούς! Ίσως χρειάζομαι μια άλλη γωνία, αλλά για όσο το οδήγησα, δεν ένιωσα το τιμόνι χαμηλό και ότι χρειάζεται ψήλωμα. Στα χέρια βέβαια πέφτει πολύ (σε σχέση με το ΤΑ) βάρος, αλλά τίποτα δραματικό. Έχει μάλιστα και το καλό του, το βάρος που πέφτει στα χέρια ελαφρώνει τη σέλα, της οποίας η άνεση είναι μακράν καλύτερη από την τροποποιημένη του ΤΑ. Τα κακά μαντάτα είναι από τα πόδια, πολύ μα πολύ διπλωμένα, τα μαρσπιέ πολύ κοντά στη σέλα. Είμαι 1,95 αλλά σε VFR 800 και CBR 600 F δεν είχα τόσο πρόβλημα. Σκούρα τα πράγματα, γιατί το χαμήλωμα των μαρσπιέ μειώνει την κλίση στις στροφές και το ψήλωμα της σέλας δεν είναι σοφό για τόσο γρήγορη μοτοσυκλέτα.

Η πρώτη έντονη και σαφής εντύπωση είναι ότι το ΧΧ κινείται σε ράγες, κινήται σε ευθεία, ακόμη και με πολλές στροφές στον κινητήρα και χαμηλή ταχύτητα στο κιβώτιο, το Μέτζελερ τσίριζε, αλλά το Bird πήγαινε ευθεία. Και οποία έκπληξη, το Bird σηκώνεται εύκολα από τη μια στροφή για να πλαγιάσει για την άλλη. Εδώ καταλαβαίνω ότι θα υπάρξουν ενστάσεις, από πιό ειδικούς και γι' αυτό διευκρινίζω, ότι για τις δικές μου δυνατότητες και απαιτήσεις στη σπορ οδήγηση, το Bird είναι υπέρ αρκετό.

Και πω πω γκάζι! Το ΤΑ κελαηδάει στις 8000 στροφές και με ένα
φφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
προσπερνάει το Bird.
Mε 5000 στρφές παρακάτω!
Σαν να περνά το Ανακόντα team!
Και τι γραμμικότητα! Εδώ τα χαλάσαμε, έ όχι και τόσο γραμμική απόδοση! Ας σημειωθεί ότι οι κατασκευαστές για να πετύχουν "επίπεδη καμπύλη ροπής" δεν γεμίζουν μόνο τα χαμηλά της καμπύλης, που είναι δύσκολο, αλλά κουρεύουν τη κορυφή της!!!!!
Εντάξει τους 160 ίππους τους χρειαζόμαστε για μεγάλες ταχύτητες στον ανοικτό δρόμο, αλλά να μη μας τρομάζουν και λίγο όταν το επιδιώκομε;;;;
Έχουν και κάποιες αναβαθμίσεις στα φρένα και στις αναρτήσεις τα ψεκαστά, αλλά ίσως ψάξω για καρμπυρατεράτο! Φυσικά και για έναν άλλο σημαντικό λόγο:
ΤΟΝ ΗΧΟ ΒΕΒΑΙΑ! Τι έγινε και με τις ευροτόσο προδιαγραφές, μας κλέψανε και το μπάσο; Είναι τα παληά μπουμπουνητά των μοτοσυκλετών χαρακτηριστικό των πλουσίων μιγμάτων; Το μπάσο του καρμπυρατεράτου Vara με ακράπες του γείτονα και του vtr του Πέτρου δεν τον πετυχαίνουν τα ψεκαστά Vara με τίποτα. Καλή η οικονομία και η έλειψη ρύπων, αλλά όχι να μας πάρουν και τη μουσική; Πώς το δεχθήκαμε αυτό; Καλά εδώ μοσχοπουλιούνται πανάσχημες μοτοσυκλέτες, για τον ήχο θα κάναμε την επανάσταση; Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν εννοώ ένταση, αλλά χροιά του ήχου. Γιατί οι μοτοσυκλέτες σήμερα δεν έχουν μπάσο ήχο; Γνωρίζει κανείς;
   


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #6 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 17:20:09 μμ
Από την καρατιμόνα της Renthal στο clip on του XX η διαφορά είναι μεγάλη, αλλά δεν ένιωσα κάποια ενόχληση στους καρπούς! Ίσως χρειάζομαι μια άλλη γωνία, αλλά για όσο το οδήγησα, δεν ένιωσα το τιμόνι χαμηλό και ότι χρειάζεται ψήλωμα. Στα χέρια βέβαια πέφτει πολύ (σε σχέση με το ΤΑ) βάρος, αλλά τίποτα δραματικό. Έχει μάλιστα και το καλό του, το βάρος που πέφτει στα χέρια ελαφρώνει τη σέλα, της οποίας η άνεση είναι μακράν καλύτερη από την τροποποιημένη του ΤΑ. Τα κακά μαντάτα είναι από τα πόδια, πολύ μα πολύ διπλωμένα, τα μαρσπιέ πολύ κοντά στη σέλα. Είμαι 1,95 αλλά σε VFR 800 και CBR 600 F δεν είχα τόσο πρόβλημα. Σκούρα τα πράγματα, γιατί το χαμήλωμα των μαρσπιέ μειώνει την κλίση στις στροφές και το ψήλωμα της σέλας δεν είναι σοφό για τόσο γρήγορη μοτοσυκλέτα.

Γιαννη σου τοχα ξαναγραψει αυτο οταν μιλησαμε με για το Bird με πμ και εχει γινει και σχετικη κουβεντα στο νημα του VFR φορουμ που παρεθεσα παραπανω: τα μαρσπιε ειναι αρκετα ψηλα και κανουν τα ποδια να διπλωνουν πολυ, το ιδιο συμβαινει και στο Busa (και λιιγο περισοτερο). Το παραδοξο με το Bird ειναι οτι θελει μακρια χερια καθως τα κλιπ-ονς ειναι μακρια και χαμηλουτσικα (και καθως εισαι 1.95 βρε μπαγασα  :) αυτος ειναι και ο λογος που δεν σου φανηκε κουραστικο το τιμονι, εγω στα 1.80 θα το σηκωνα οπωσδηποτε - εδω σηκωσα του VFR  ;)) και θελει σχετικα μικρο καβαλο καθως τα μαρσπιε ειναι ψηλα. Αλλα ξερω πολλους μακρυσωμους - "μακρυσασους" τους λεει ο φιλτατος Doc - που βολευτηκανε, λιγο σηκωμα της σελλας (1-2εκ) θα βολευτει με ψηλοτερη ζελατινα (προτιμησε double-bubble). Και λιιγο χαμηλοτερα μαρσπιε (1εκ) και εισαι ετοιμος  - και θα ξυνεις και πιο ευκολα  ;) ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2011, 20:22:44 μμ
Ευχαριστώ Γιώργο, μου έδωσες ελπίδα! ;D ;D ;D

Και ολίγη σημειολογία για τις σημαντικές αυτές μοτό κι' ας είμαστε φόρουμ ονοφάδων!

Το  Bird είπαμε είναι πανέμορφο! Η Honda όμως τα θαλάσσωσε στο όνομα. Χάριν του μάρκετινγκ και της αναγνωρισημότητας έδωσε στο παιδί της αγγλόηχο όνομα και μάλιστα αμερικάνικου αεροπλάνου. Τo Blackbird είναι θαύμα της αεροναυπηγικής, αλλά αμερικάνικο. Και εκεί που έδειξε κατινιά και σνομπισμό, είναι ότι δεν του έβαλε ram air, επειδή το επινόησε η Kawa, στερώντας μας τσάμπα ίππους! Οι άλλοι κατασκευαστές αναγνώρισαν το πανέξυπνο αυτό σύστημα και το υιοθέτησαν. Αυτό συνέβη στα πρώτα μοντέλα, τώρα που βλέπω τη φωτό που τράβηξα, στο ρύγχος έχει εισαγωγές αέρα. Είναι άραγε εισαγωγή για τον παπά ή μαϊμού; Γνωρίζει κανείς;

Αντίθετα η Suzuki έκανε το Μπούσα κραυγαλέο. Μια superbike δεν έχει ανάγκη να φωνάζει, δείχνει ανασφάλεια. Στο όνομα όμως κέντησε: Λες Χαγιαμπούσα και γεμίζει το στόμα σου. Και είναι ιαπωνική λέξη. Είναι το όνομα ενός γερακιού που όταν βουτάει πιάνει τα  300 χιλιόμετρα την ώρα!!!!!!!!!!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 09:38:48 πμ
btw επειδή ξέχασα να το πω χθες... Blackbird και μπλε.... με τίποτα. Black και μόνο black...


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #9 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 09:58:24 πμ
αν και γενικα δεν μαρεσουν οι μπλε μηχανες,
 το συγκεκριμένο μπλεδακι  ειναι πολυ ωραιο αμα το δεις απο κοντα


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #10 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 11:02:22 πμ
Επισης το γκρι μεταλλικο ειναι πολυ ωραιο... Αλλα το black λεει λογω ονοματος, συμφωνω με τον Κωστα.


" the PouroDuro spirit "


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #11 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 11:49:11 πμ
Δεν μπόρεσα να διαβάσω όλο το άρθρο καθώς έχω αρκετή δουλειά (άρα λίγο χρόνο), για αυτό ζητώ συγνώμη προκαταβολικά αν από αυτά που θα γράψω έχει ξαναγραφτεί κάτι.
α. Τα καλάμια δεν είναι στην σωστή θέση. Πρέπει ο φίλος να επισκεφθεί ένα συνεργείο να τοποθετηθούν σωστά, γιατί του χαλάνε τη γεωμετρία
β. Το μηχανάκι είναι καταπληκτικό. Άνετο ταξίδι, άνετη βόλτα, κρίμα που σταμάτησε! :(
γ. Σε περίπτωση που δεν τον ενημέρωσαν το μηχανάκι είναι 1999 μοντέλο.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 11:59:09 πμ

α. Τα καλάμια δεν είναι στην σωστή θέση. Πρέπει ο φίλος να επισκεφθεί ένα συνεργείο να τοποθετηθούν σωστά, γιατί του χαλάνε τη γεωμετρία

Πως φαίνεται η εμπειρία έτσι;


Χρήστο που το πρόσεξες αυτό αλήθεια;


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #13 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 12:04:18 μμ
H ροδέλα του καλαμιού ακουμπάει στο κλιπ ον. Κανονικά δεν πρέπει να ακουμπάει!
Το manual ορίζει ότι από την πάνω πλεύρα του καλαμιού (χωρίς την τάπα) πρέπει να έχει 39χιλιοστά. Τώρα είναι λιγότερο.
Αν το παιδί χρειαστεί τη σελίδα από το manual για το μηχανικό του, μπορώ να τη σκανάρω και να τη στείλω. Απλά θέλω ένα mail γιατί θα είναι αρκετά μεγάλη και δεν μπορώ να την σηκώσω εδώ.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #14 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 13:29:54 μμ
1ο
 Μη παίζετε με τον πόνο μου, τί χρώμα κτλ. δεν θα το αγοράσω!

2ο
 
H ροδέλα του καλαμιού ακουμπάει στο κλιπ ον. Κανονικά δεν πρέπει να ακουμπάει!
Το manual ορίζει ότι από την πάνω πλεύρα του καλαμιού (χωρίς την τάπα) πρέπει να έχει 39χιλιοστά. Τώρα είναι λιγότερο.
Δηλαδή Χρίστο, τα καλάμια ανεβαίνουν 39mm στην πλάκα, ενώ τα κλιπ ον παραμένουν χαμηλά στην πλάκα.

3ο
..... το manual για το μηχανικό του, μπορώ να τη σκανάρω και να τη στείλω. Απλά θέλω ένα mail γιατί θα είναι αρκετά μεγάλη και δεν μπορώ να την σηκώσω εδώ.
Χίλια ευχαριστώ, αλλά διάβασε το 1ο :2hysterical: :2hysterical:

4ο
Δεν μπόρεσα να διαβάσω όλο το άρθρο ......
Ε όχι και άρθρο....

5ο
Αν το παιδί χρειαστεί .....
Ε όχι και παιδί.

6ο
γ. Σε περίπτωση που δεν τον ενημέρωσαν το μηχανάκι είναι 1999 μοντέλο.
Για 01 το δίνουνε. Και τα 99άρια Χρήστο ήταν ψεκαστά;
Το ρωτάω και παραπάνω: Υπάρχουν Blackbird με Ram air, ή η εισαγωγή στο ρύγχος είναι μαϊμού;
Τα πρώτα δεν είχαν σίγουρα.
 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #15 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 13:39:46 μμ
1ο
 Μη παίζετε με τον πόνο μου, τί χρώμα κτλ. δεν θα το αγοράσω!

2ο
 Δηλαδή Χρίστο, τα καλάμια ανεβαίνουν 39mm στην πλάκα, ενώ τα κλιπ ον παραμένουν χαμηλά στην πλάκα.

3οΧίλια ευχαριστώ, αλλά διάβασε το 1ο :2hysterical: :2hysterical:

4οΕ όχι και άρθρο....

5οΕ όχι και παιδί.

6οΓια 01 το δίνουνε. Και τα 99άρια Χρήστο ήταν ψεκαστά;
Το ρωτάω και παραπάνω: Υπάρχουν Blackbird με Ram air, ή η εισαγωγή στο ρύγχος είναι μαϊμού;
Τα πρώτα δεν είχαν σίγουρα.
 
1. Και εμένα είναι πόνος, γιατί μετάνιωσα που το έδωσα το δικό μου.... :(
2. Σωστά! Καλάμια πάνω, κλιπ ον εφάπτωνται με την πλάκα.
3. οκ
4. Σόρυ, αλλά πήζω και εμένα μου φάνηκε εφημερίδα ολόκληρη (ίσως το βράδυ σπίτι να βρω χρόνο να το διαβάσω)
5. ουπς....
6. Μαύρο πλαίσιο, αναλογικά όργανα = 1999. Το 2000 είχε βγάλει γκρι πλαίσιο. Το 2001 δεν θυμάμαι, αλλά έχω την αίσθηση ότι είχε άλλα αυτοκόλλητα. Πάντως ισχύει και εδώ, ότι και στα ΤΑ. Το 10ο ψηφίο από το πλαίσιο, είναι η χρονολογία (Χ=1999, Υ=2000, 1=2001) για να το δει μόνος και ο φίλος σου.
Δώσε μου ένα mail να σου στείλω τη σελίδα για τα κλιπ ον να καταλάβεις τι παίζει.

6ramair. Από το 99 και έπειτα, έχουν ramair. Το ρύγχος είναι μαϊμού, μόνο στα καρμπυρατεράτα.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #16 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 14:58:20 μμ
Από το 99 και έπειτα, έχουν ramair. Το ρύγχος είναι μαϊμού, μόνο στα καρμπυρατεράτα.

Είσαι θησαυρός, να μπαίνεις πιό συχνά στο φόρουμ, βέβαια είναι καλό που έχεις πολύ δουλειά!
Ευχαριστώ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline pissaman

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
    • eshop
Reply #17 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 15:03:46 μμ
πίστεψε με, δεν προλαβαίνω.... :(
Σε 2-3 μήνες θα αρχίσω να έχω λίγο χρόνο....  :goofy:


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #18 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 16:15:08 μμ
Στη βόλτα ήπιαμε και καφέ, οδήγησα και τη χοντρή.



Πολύ όμορφη σε κόκκινο άσπρο με χρυσές ζάντες, αλλά μακρυά. 1300 κυβικά χωρίς φαίρινγκ, δεν είναι μηχανή, είναι ανέκδοτο. Δεδομένου ότι δεν έχει τα πλεονεκτήματα των αλήτικων γυμνών. Έχει αυτό που λένε ποιότητα κύλισης, οπότε με φαίρινγκ - με φαίρινγκ είναι και πιό όμορφη - μήπως θα ήταν ένα καλό τουριστάδικο; :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: Στη τιμή του Χαγιαμπούσα; 3000€ πάνω από το Bandit 1250; Μακρυά! Κανένα σχεδόν δεν πουλιέται με φαίρνγκ, οπότε δεν θα υπάρχουν αύριο και μεταχειρισμένα.
Το CB είναι πολύ πιό αργό και ράθυμο στο να σηκωθεί από τη μια στροφή για να πέσει στην άλλη, χωρίς να είναι τραίνο, αν θες να πας ευθεία.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #19 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 16:21:34 μμ
ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ
Τι μυαλό κουβαλάνε ορισμένοι έμποροι και πάει ένας νεαρός για ανταλλαγή παπιού με 1000άρι gsxr και κάνουν την ανταλλαγή;
Μήπως με ανταλλαγή με μια μεσαία μοτοσυκλέτα η προμήθεια θα ήταν μικρότερη;
Ίσα ίσα που αν ο πελάτης είναι όντως για 1000, θα ξανάρθει να αλλάξει το μεσαίο όταν το χορτάσει.
« Last Edit: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 16:23:42 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


andy

  • Guest
Reply #20 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 17:43:56 μμ



andy

  • Guest
Reply #21 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 17:47:31 μμ



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #22 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2011, 21:32:45 μμ


η υποπιεση στο ρελαντι και στο αφημα του γκαζιου ειναι λιγη.ο κινητηρας μαλλον δεν ειναι και στα καλυτερα του.




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #23 on: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2011, 09:51:17 πμ
Οταν είχα δώσει το ΤΑ το καλοκοίταγα το "πουλί" . (της HONDA , τη μηχανή , να ξηγιόμαστε ..... :bullwhip: )
Τελικά οι τουριστικές ανάγκες μου λόγω δουλειάς είναι περιορισμένες και εξαντλούνται στο τριήμερο οπότε πολλά χλμ γιόκ.
Η όρθια θέση μ αρέσει .(μάλλον το συνήθισα κιόλας).
Φόρτωμα .   Αλήθεια πόσο μπορείς να το φορτώσεις αυτό ?
Πίσω βαλίτσα ?..... με τίποτα στο πουλί , θα γελάν κι οι κότες αλλά πρακτικά σημαντική.

Εμεινα με την όρεξη και πήρα το varadero , που για να πω την αλήθεια τοχω κάνει παπί πήγαινε έλα τράπεζες εφορίες .... πράγματα που ποτέ δε θάκανα μ αυτό.

Η εναλλακτική των δυό μηχανών  ? χμμμ δύσκολη μάλλον.
Αλλο ένα παπί και μηχανή και άλλο δύο πάνω των 600cc , τέλη , ασφάλειες , σέρβις , λαστιχάκια , αξεσουάρ ....... ε όλο και μιά δυσκολία την έχουμε πιά και γω πιά αρκετές ...... :-\

Τώρα το κοιτάω όταν τ αφήνουνε κάπου το θαυμάζω και εκπλήσσομαι κάθε φορά που ακούω την τιμή του σαν μτχ.

 :eusa_clap: Γιάννη  γιά το ποστ , το ΧΧ το αξίζει .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?