Συνεχίζω λοιπόν αιρετικά, μια υπερμοτοσυκλέτα ξεχωρίζει και από τον τρόπο που πάει αργά! Και ένα RR ας πούμε, μπορεί να πάει αργά ελέω ψεκασμού, σε αγχώνει όμως έτσι που οδηγείς μπρούμητα σαν το Ρόσσι και χωρίς πίσω φτερό, μη τυχόν και σε περάσει κανένα παπί και γίνεις ρεζίλι. Αντιθέτως μια superbike δεν σε αγχώνει ποτέ.
Άντε να ανοίξομε και το γκάζι, εκεί που ο όρος υπερμοτοσυκλέτα δικαιώνεται.
Βήμα βήμα όμως, γιατί το ΤΑ και το Bird στην άσφαλτο τα χωρίζει άβυσος. Έχω οδηγήσει DL 1000 και BMW 1100GS. Το καλύτερο που έχω να πω γι' αυτές, είναι ότι είναι μεγάλες ΤΑ. Επ' ουδενί θα πλήρωνα τη χρηματική διαφορά που τα χωρίζει. Οι μεγάλες on off, είναι μεγάλα ΤΑ, τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Δεν είναι το κάτι άλλο, δεν εμπνέουν το δέος που εμπνέει μια υπερμοτοσυκλέτα, ακόμα και τα σύγχρονα πολύ ακριβά μεγάλα on off... Επιμένω στη κατά πολύ φθηνότερη λύση, κρατώ το μεσαίο on off και αγοράζω μια μεσαία ή μεγάλη street, ανάλογα με τα γούστα. Μια ιδέα (ίσως για να παραμείνει φιλική, ίσως για να θεωρείται on off;) πιό γρήγορη είναι η τρικύλινδρη 1050, αλλά με 17άρα ζάντα, δεν τη θεωρώ on off και από επιδόσεις δεν τη θεωρώ 1000άρι street.
Πάμε λίγο πιό γρήγορα. Πώς λέγεται το 1000άρι street V2 της SUZUKI, SV;
Εδώ μάλιστα, μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, φτηνή και αποτυχημένη εμπορικά.
Από τότε που το οδήγησα, όποτε δω DL 1000, λέω από μέσα μου: Που να ήξερες τι χάνεις ρε φίλε! Αχ κακόμοιρε, πεταμένα φράγκα! Η διαφορά στους ίππους δεν είναι μεγάλη 100 το ένα 120 το άλλο;
Το SV όμως έχει το χάρισμα: Σου λέει ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ακόμα και με κλειστό γκάζι, πόσο μάλλον όταν το ανοίγεις.
Επειδή η διαφορά στους ίππους δεν είναι και τεράστια, καταλήγομε στο συμπέρασμα ότι τα on off είναι ευνουχισμένα και ανάλογα γραναζωμένα, για να είναι φιλικά για τον πολύ κόσμο και για να μπορούν να τα λασπώσουν οι λίγοι. Το ίδιο κλάμα και συμπόνια θα είχα και για τους κατόχους των Vara, αλλά η Honda έκανε χοντρή μ@λ@κί@ με το VTR. Ο εμπρός τροχός του VTR δε λέει να πατήσει στην άσφαλτο, κυρίως λόγω κοντού ψαλιδιού. Μια υπερμοτοσυκλέτα δεν βάζει την ιπποδύναμή της στο δρόμο με κασκαντερικά. Υποτίθεται ότι μπορείς να βάλεις μακρύτερο ψαλίδι, αλλά τρίχες, ποιός παίρνει μια μοτό των 3000€ για να της βάλει ψαλίδι με άλλα τόσα; Ας φρόντιζε η Honda, δεν θα πληρώνομε εμείς τα σχεδιαστικά λάθη των εργοστασίων. Το VTR μπορεί να φανεί χρήσιμο μετά από .... τρακάρισμα για να μεταμοσχευθεί ο κινητήρας του σε Vara. Vara δυνατό, εξατάχυτο, καρμπυρατεράτο!!! Και με τις αναρτήσεις του Άφρικα;
ή του CR;
ή μήπως του 800GS;
Παρασύρθηκα, το θέμα δεν είναι η super on off, αλλά η superbike και ειδικά το Bird που είναι η επιλογή μου.
Το VTR λοιπόν είναι λάθος, του SV του λοίπουν κύλινδροι και επιδόσεις για να είναι υπερμοτοσυκλέτα, το έχω ψηλά στην καρδιά μου πάντως, όπως το VFR.
Δια της εις άτοπον απαγωγής λοιπόν, αποκλείοντας μοτό που έχω οδηγήσει, καταλήγω σε συγκεκριμένο ζευγάρι, γιατί ζευγάρια υπάρχουν πολλά. Άλλοι ας πούμε ζευγαρώνουν το μεγάλο on off με μικρό ή μεσαίο, φτηνό ή ακριβό, καθαρόαιμο.
Γιατί το ΤΑ μου με το Bird, αφού το Bird ίσως είναι το χειρότερο από τις 300ρίζουσες μοτό; Γιατί δεν κάνω συγκριτικό τεστ, παραμιλάω ο παραλυμένος για πιθανή (εντάξει όχι και πολύ πιθανή) αγορά. Το Bird είναι φτηνό!
Το Bird της βόλτας και των φωτογραφιών πωλείται 3.500€. Είναι του 01 με ψεκασμό, 47.000χλμ και από εμφάνιση, ιστορικό, συνεργείο και βόλτα φαίνεται ότι το πρόσεχαν. Μπήκαν καινούρια λάστιχα και αλυσίδα. Θα μπει και μια Ermax, βγάζει και το μαγαζί, ταξίδεψε και στη Χίο, πόσο να του το πήραν, 2.500; Είπαμε κρίση!
Συνεχίζεται...... Κάποιες θα αποκλείσομε, κάποιες θα παινέψομε....