Hellas Transalp Forum

Προσωπικές σκέψεις

XLGeorge · 30344

Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9898
Reply #25 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 14:56:23 μμ
1ον: Νέο θέμα άνοιξα γιατί όταν σε ρώτησα μου είπες σβήσ' τα, αλλά δεν το έκρινα σκόπιμο.

2ον: το πιο είναι το κατάλληλο μηχανάκι για On-Off κλπ χρήσεις είναι καθαρά προσωπικό θέμα γι αυτό...

3ον: ... προσωπικά πίστευα και πιστεύω ότι το ΤΑ είναι το μηχανάκι που τα κάνει όλα, αλλά τίποτε τέλεια.

Οπότε αν θέλει κάποιος ένα μηχανάκι για όλες τις χρήσεις παίρνει ΤΑ (ίσως και το νέο V-Strom), αν όμως το θέλει για ταξίδια που θα περιλαμβάνουν και δύσκολα off-road κομμάτια, το ΚΤΜ990 είναι αυτό που ψάχνει (δεν έχω δοκιμάσει το GS στο χώμα και δεν έχω άποψη)


Αλλιώς κάνουμε αυτό που κάνουν στη Γερμανία: Αυτοκίνητο + trailer με μηχανάκι βουνού και βουρ


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #26 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 15:05:55 μμ

Αλλιώς κάνουμε αυτό που κάνουν στη Γερμανία: Αυτοκίνητο + trailer με μηχανάκι βουνού και βουρ

προϋποθέτει δεύτερο άτομο να σε περιμένει στο σημείο τερματισμού. Η ρομποτική δεν έχει προχωρήσει τόσο πολύ.
Εκτός και αν το να σχηματίζεις μαργαρίτες στον χάρτη, είναι στόχος της εκδρομής.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #27 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 15:17:55 μμ
Ή νομίζετε ότι όλοι οι ραλίστες είναι ψηλοί;

Οχι, αλλα καποια στιγμη δεν πρεπει να πατησεις κατω?




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9898
Reply #28 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 15:25:24 μμ
Εκτός και αν το να σχηματίζεις μαργαρίτες στον χάρτη, είναι στόχος της εκδρομής.

Ακριβώς. Έχεις μια βάση και "οργώνεις" τα βουνά. Το είχες κάνει κάποτε στο Παρανέστι και δεν πέρασες και άσχημα, έτσι;


Παύλος Καρούμπης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #29 on: Παρασκευή 01 Ιούλιος 2011, 16:38:40 μμ
Ακριβώς. Έχεις μια βάση και "οργώνεις" τα βουνά. Το είχες κάνει κάποτε στο Παρανέστι και δεν πέρασες και άσχημα, έτσι;

Ναι αλλά με τι μηχανάκι. Αν μιλάμε για τέτοια φάση, παίρνεις το πιο ελαφρύ, δε σε νοιάζει και τόσο η αυτονομία
και άντε γεια.


Transalpinos

  • Guest
Reply #30 on: Κυριακή 03 Ιούλιος 2011, 20:02:59 μμ
Υπάρχει και το G GS650 (το παλιό μονοκύλινδρο) της BMW με βάρος μόλις 192 kgr γεμάτο. Διαχρονικό, φτηνό και τίμιο έχοντας αποδείξει την αξία του και ταξιδέυει και πολύ καλά.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #31 on: Κυριακή 03 Ιούλιος 2011, 22:58:26 μμ
χάλι μαύρο...
ασε που μετά τα 50Κ οτι GS650 έχω δει, χάνει λάδια σαν ελαιοτριβείο.


Transalpinos

  • Guest
Reply #32 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 10:03:41 πμ
Νομίζω ότι έχει μια δόση υπερβολής αυτό που λες. Ο άνθρωπος μιλάει για μια all-round μηχανή που μπορεί να σε ταξιδέψει με αξιοπρέπεια και άνεση (δεν είπαμε να πας στην Μογγολία με το GS -αν και κάποιοι το έχουν κάνει-) και να είναι αρκετά ον-off και ελαφρύ ώστε να σε διασκεδάσει σε ελαφρια χρήση trial enduro.
Μια χαρά είναι για αυτή τη δουλειά και με καταπληκτική κατανάλωση. Καμία μηχανή δεν είναι τέλεια σε όλα, κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #33 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 12:14:34 μμ
Και γιατί να μην έχει το ΤΑ τότε ? δεν είναι οτι δεν έχει μηχανάκι.


Transalpinos

  • Guest
Reply #34 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 12:21:08 μμ
Γιατί το ΤΑ είναι 25 kgr βαρύτερο. 4 ολόκληρα σκαλιά (σύμφωνα με την ορολογία του).
Αυτός έθεσε ότι το θέμα βάρος τον απασχολεί ιδιαίτερα και θέλει κάτι κοντά στα 190kgr ! 



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #35 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 15:00:49 μμ
έτσι όπως τα αναφέρεις... εδω είσαι.
Το έχω οδηγήσει σε εντουροχώμα... είναι απλά... ΤΟ εργαλείο και με συμβιβασμούς ταξιδεύεις.



Μπορεί να έχεις κάποιο θέμα με το ύψος του, αλλά παλεύεται γιατί είναι και ελαφρύ.
Φρενούμπες,ροπακλα,αυτονομία,αεροπορία...

Μετά θα κοιτούσα το 950/990 το ψηλό, όχι τη σουπιά το χαμηλωμένο.

Το βάρος δεν είναι όλη η ζημιά. Οι αναρτήσεις παίζουν τεράστιο ρόλο. Θα προτιμούσα δηλαδή σουπερ αναρτήσεις και 20 κιλά παραπάνω στα 200κιλά , παρά 180 και σουμιές με πεθαμένο άλογο πάνω.
Και το ΚΤΜ... τα έχει όλα ρε γαμώτο. Εδω και χρόνια...


Είναι και κούκλα



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #36 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 19:05:45 μμ

Είναι και κούκλα
Αλλα εχει και καποια "θεματακια" με τα οποια πρεπει να συμβιβαστει καποιος
-Παρα πολοι κραδασμοι που ενω σε επαρχιακο δικτυο και στους χωματοδρομους δεν ενοχλουν (το αντιθετο μαλιστα! ;D) σε πορεια σε εθνικη οδο κανουν τα σφραγισματα στα δοντια να φευγουν!
-Ακομα και αν αντεχει το κορμι αυτου που το οδηγαει στον αυτοκινητοδρομο δεν πρεπει να το πηγαινει για μεγαλο χρονικο διαστημα με σταθερα χλμ/ωρα και κοντα στην τελικη του (...καλα μικρο το κακο!) 8)
-Το συγκεκριμενο μοντελο με τους δυο δισκους μπροστα εχει τετοιο κυριλε βαψιμο στα πλαστικα του (χρωμα με μεταλο) που ειναι κριμα να γδαρθουν Πραγμα φυσικα αντιθετο με το τι μπορει να κανει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα -αν κρινω απο το αδελφακι του,το enduro LC4- στο χωμα!
-Δεν μπορει να τοποθετηθει ψηλο φτερο αφου τοτε το σωληνακι των φρενων που παει απο την μια δαγκανα στην αλλη θα βρισκεται εκτεθειμενο (διορθωνεται με σχετικα μικρο κοστος)
-Το ρεζερβουαρ ειναι αρκετα εκτεθιμενο σε πιθανη πτωση και ενω δεν τρυπαει ευκολα μιας και ειναι πλαστικο σιγουρα θα φθαρει σε ενδεχομενη πτωση
-Ζηταει αλλαγη λαδιων αρκετα συχνα καθε 2500-3000 χλμ, και η διαδικασια δεν ειναι η συνηθησμενη που ξερουμε αφου υπαρχουν τρεις βιδες αποστραγγισης του λαδιου (δυο στο καρτερ και μια στο πλαισιο) και απαιτειται και οπωσδηποτε εξαερωση Η κακη ή η μη εξαερωση καθως και η αμελεια (του ευκολου) ελεγχου του ελατηριου μιας βαλβιδας που ελεγχει  την ροη του λαδιου πιθανον να ειναι και η αιτια  που τα LC4 βγαλαν το ονομα του ζημιαρικου
-Ο κινητηρας ειναι αρκετα θορυβωδης και οσοι εχουν συνηθησει στην γλυκια λειτουργια των γιαπωνεζικων νομιζουν οτι καποιος εχει ριξει μεσα χαλικια
-Στην κινηση στην πολη οσο κινειται ο οδηγος ειναι μες την τρελη χαρα Οταν ομως τα πραγματα γινουν στριμοκωλα τοτε το μικρο (ρυθμιζομενο!) κοψιμο του τιμονιου, το μεγαλο υψος και η θερμοκρασια που θα ανεβασει θα του θυμισουν την επομενη να παρει το παπι για να παει Κυψελη-Παγκρατι! (αυτος βεβαια και την αλλη μερα θα προτιμησει παλι το αυστριακο γκρααααου!)
-Παρ' ολα τα κορυφαια περιφεριακα του η αξια μεταπωληση του (αν και οταν πουληθει) ειναι πολυ χαμηλη Ουσιαστικα η αγορατου σημαινει γαμος!

Αυτα ειναι τα μειον που θυμαμαι Σιγα τα μειον δηλαδη μπροστα σ' εκεινο της φημης δηλαδη του αναξιοπιστου που κυνηγα ολη την γκαμα της εταιρειας Κατι το οποιο ισως να εχει βαση ισως και οχι Το LC4 (μοντ '99 Αυτο με τα τουρκικα ρουλεμαν) που ειχα το εδωσα μετα απο 7 χρονια και 65000 χλμ χωρις ΚΑΝΕΝΑ σημαντικο προβλημα (η επισκευη στο γιαπωνεζικο micuni και κατι τσιμουχες,ντιζες και λοιπα νομιζω δεν θεωρουνται προβληματα)
Περασαν δε 5 χρονια με το τιμιο ΤΑ μου και εχω αρχισει πλεον να γλυκοκοιταζω ξανα σε κατι πιο αντρικο
Δεν ξερω....
Να δοκιμασω την τυχη μου για δευτερη φορα?
'Η θα λενε καποιοι μετα στα συνεργεια δειχνοντας με:
Kαλως τον Τον Μαλακα!






 



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #37 on: Δευτέρα 04 Ιούλιος 2011, 21:46:53 μμ
Αμα βρεις τον ρεγουλατόρο μεταξύ δεξιού καρπού και εγκεφάλου... είναι ασφαλής επιλογή.
Διαφορετικά γίνεσαι Τζερόνιμο και κάπου θα χαλκομανηθείς, σουνερ ορ λειτερ που λέει και ο Σταυρουλέιτορ.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9898
Reply #38 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 09:04:01 πμ

Περασαν δε 5 χρονια με το τιμιο ΤΑ μου και εχω αρχισει πλεον να γλυκοκοιταζω ξανα σε κατι πιο αντρικο
Δεν ξερω....
Να δοκιμασω την τυχη μου για δευτερη φορα?
'Η θα λενε καποιοι μετα στα συνεργεια δειχνοντας με:
Kαλως τον Τον Μαλακα!

Αν μιλάς για το μεγάλο αδερφάκι, προχώρα το. Απλά όπως λέει κι ο Κώστας θέλει ποοοοοολύ ευαίσθητο καρπό...είναι πολλά τα αλόγατα  ;D


Παύλος Καρούμπης


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #39 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 09:16:40 πμ
Υπάρχει και το G GS650 (το παλιό μονοκύλινδρο) της BMW με βάρος μόλις 192 kgr γεμάτο. Διαχρονικό, φτηνό και τίμιο έχοντας αποδείξει την αξία του και ταξιδέυει και πολύ καλά.

Ο Κωστας μπορει να υπερβαλλει αλλα το μηχανακι εχει βγαλει προβληματα μετα απο καποια χιλιομετρα, με πιο τυπικο την μιξη λαδιου/νερου λογω καποιων φλαντζων/τσιμουχων που τα παιζουν. Και επισης καποια ηλεκτρικα. Παντως ειναι γενικα οκ σαν μηχανακι και ο μονοκυλινδρος της Rotax αρκετα δυνατος.

Δεν ξερω το τελευταιο G GS650 αλλα το προηγουμενο GS650 (ιδιο με της Ελενης) επασχε απο αναρτησεις για χωμα και το μηχανακι το ξερω πολυ καλα καθως το ειχε παρει για ενα φεγγαρι ο μπατζανακης μου. Το πηρουνι ειχε πολυ ξερες αντιδρασεις, κατι που δεν διορθωθηκε με παχυτερο λαδι, και επισης το πισω δεν ητανε οτι καλυτερο στο χωμα. Αν και ελαφροτερο απο ενα ΤΑ600/650, τα τελευταια ειναι σαφως καλυτερα για σοβαρουτσικη εντουροχρηση.


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #40 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 09:37:38 πμ
Με 300€ αλλάζεις όλα τα ελατήρια και λάδια με πιο σφιχτά και τελειώνει εκεί το όποιο πρόβλημα ενδοτικότητας ενώ έχεις και τηλεπροφόρτιση. (Υπάρχει και το Dakar).

Το ΤΑ είναι καλό για απλά πράγματα στο χώμα, όχι όμως και για σοβαρή enduro-χρήση. (εξαρτάται βέβαια πως ορίζει κανείς το "σοβαρή"). Θα περάσει απο σχεδόν παντού και σχετικά διασκεδαστικά αλλά με πολλούς περιορισμούς και φυσικά με ρυθμό που κάθε άλλο παρά σοβαρoύτσικος enduro μπορεί να χαρακτηριστεί απο τους γνώστες του θέματος. 

Και όπως είπες και εσύ νωρίτερα το βάρος είναι ανελαστική παράμετρος για αυτή τη χρήση.
« Last Edit: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 09:43:07 πμ by Transalpinos »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #41 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 13:26:38 μμ
Αν μιλάς για το μεγάλο αδερφάκι, προχώρα το. Απλά όπως λέει κι ο Κώστας θέλει ποοοοοολύ ευαίσθητο καρπό...είναι πολλά τα αλόγατα  ;D
Μπααα!
Για εναν κυλινδρο μιλαω!



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #42 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 13:46:55 μμ
Με 300€ αλλάζεις όλα τα ελατήρια και λάδια με πιο σφιχτά και τελειώνει εκεί το όποιο πρόβλημα ενδοτικότητας ενώ έχεις και τηλεπροφόρτιση. (Υπάρχει και το Dakar).
Φιλε Transalpine αν και υποψιαζομαι οτι διαβαζεις στα κρυφα  ;D εδω σε πιανω αδιαβαστο! Πιο σφιχτα ελλατηρια βαζουμε μονο αν δικαιολογειται απο το βαρος μας Αντιστοιχα αν ανηκουμε στην κατηγορια φτερου μπορει να χρειαζομαστε ακομα και μαλακοτερα απο αυτα που συνηθως φορανε τα γιαπωνεζακια στις μηχανες μας!
Δυστιχως στα απλα τηλεσκοπικα πηρουνια σαν αυτο που φοραει το GS650  (και το Dakar) και φυσικα και ολα τα ΤΑ η αποσβεση επαναφορας δεν διαχωριζεται απο την αποσβεση συμπιεσης Η αλλαγη λαδιου και ισως και των ελατηριων μπορει να βελτιωνει θεαματικα τον σουμιε που καποτε λεγοταν αναρτηση δεν την μετατρεπει ομως τοσο πολυ ωστε να καταπινει τα "παντα"! Οπως κανει ενα ολοκληρο WP πηρουνι και ενα ολοκληρο WP αμορτισερ Μετατροπη  "συνηθησμενη" στα GS650 Dakar που σιγουρα ομως δεν κοστιζει 300 γιουρια



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #43 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 14:39:02 μμ
Με 300€ αλλάζεις όλα τα ελατήρια και λάδια με πιο σφιχτά και τελειώνει εκεί το όποιο πρόβλημα ενδοτικότητας ενώ έχεις και τηλεπροφόρτιση. (Υπάρχει και το Dakar).

Απεφυγα να απαντησω αλλα ο φιλος konkost με καλυψε πιο πανω. Αν και εχω οδηγησει στο χωμα μονο το απλο GS, απ'οτι εχω ακουσει διαβασει το προβλημα του πηρουνιου ισχυει και στο Dakar. Και δεν ειναι προβλημα ενδοτικοτητας δηλ. πολυ μαλακο αλλα ειναι ξερο κι'αποτομο (και το ιδιο ισχυει σε ενα βαθμο και για το πισω). Βαζοντας 15αρι λαδι στο πηρουνι βελτιωσε λιγο τη συμπεριφορα αλλα οχι σε βαθμο να το παει κανεις σοβαρα στο χωμα. Σε εντουραδες που πηγαιναμε μαζι, και αλλαζαμε μηχανακια αρκετες φορες, το ΤΑ πηγαινε καλυτερα. Γι'αυτο και πολλοι που τα εχουν βαζουν αναρτησεις WP μπρος-πισω αλλα τοτε το κοστος ανεβαινει αρκετα..

Παντως τελικα - παντα κατα τη γνωμη μου - ολα τα μεσαια on-off ειναι μαλλον βαρια για σοβαρη εντουροχρηση απο κοινους θνητους..
« Last Edit: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 14:43:59 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #44 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 15:04:25 μμ
Φιλε Transalpine αν και υποψιαζομαι οτι διαβαζεις στα κρυφα  ;D εδω σε πιανω αδιαβαστο!

Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα το αστείο σου.
Και επανέρχομαι οτι εγώ κατάλαβα ότι η συζήτηση γίνεται για μια μεσαίας κατηγορίας μηχανή ον-οφ (που ταξιδεύει καλά, είναι φθηνή, σχετικά καινούργια και ελαφρυά) που να μπορεί να πάει με καλύτερες αξιώσεις στο χώμα έτσι όπως έθεσε στην αρχή του νήματος ο XLGeorge. Ποιος μίλησε για το "εργαλείο που καταπίνει τα πάντα"? Άλλες μηχανές είναι για αυτό το ρόλο όπως έχετε συζητήσει πιο πάνω.

Τι σχέση έχουν τώρα τα ρυθμιζόμενα WP και όλα τα άλλα σε αυτή την κουβέντα? (άσε που δεν είναι μόνο θέμα βάρους αλλά λάθος κουβέντα πας να ανοίξεις εδω. Να σε δω όμως να κάνεις αλματάκι με το ΤΑ και μετά ξαναμιλάμε για αναρτήσεις.)
Απλά μια αλλαγή ελατηρίων με μη-γραμμικά WP και τα κατάλληλα λάδια μπορούν να βελτιώσουν θεαματικά την κατάσταση με λογικότατο κόστος αν κάποιος δεν τα βρίσκει του γούστου του.

Τι μου λέτε τώρα ότι το  GS έχει χάλια αναρτήσεις και ότι το μαστόδοντο ΤΑ δεν είναι αντίστοιχα για κλάμματα? Ή ότι το υψηλού επιπέδου trail enduro που λέτε ότι κάνετε, δεν γίνεται με τις άλλες μηχανές καλά (όλες κάπως σκάρτες τις βγάλατε) αλλά γίνεται με το ΤΑ? Προφανώς μιλάμε για άλλο πράγμα. 
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με αυτά. Μάλλον κουβέντα για την κουβέντα θέλετε να κάνετε.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #45 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 18:21:20 μμ
Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα το αστείο σου.
Και επανέρχομαι οτι εγώ κατάλαβα ότι η συζήτηση γίνεται για μια μεσαίας κατηγορίας μηχανή ον-οφ (που ταξιδεύει καλά, είναι φθηνή, σχετικά καινούργια και ελαφρυά) που να μπορεί να πάει με καλύτερες αξιώσεις στο χώμα έτσι όπως έθεσε στην αρχή του νήματος ο XLGeorge. Ποιος μίλησε για το "εργαλείο που καταπίνει τα πάντα"? Άλλες μηχανές είναι για αυτό το ρόλο όπως έχετε συζητήσει πιο πάνω.

Τι σχέση έχουν τώρα τα ρυθμιζόμενα WP και όλα τα άλλα σε αυτή την κουβέντα? (άσε που δεν είναι μόνο θέμα βάρους αλλά λάθος κουβέντα πας να ανοίξεις εδω. Να σε δω όμως να κάνεις αλματάκι με το ΤΑ και μετά ξαναμιλάμε για αναρτήσεις.)
Απλά μια αλλαγή ελατηρίων με μη-γραμμικά WP και τα κατάλληλα λάδια μπορούν να βελτιώσουν θεαματικά την κατάσταση με λογικότατο κόστος αν κάποιος δεν τα βρίσκει του γούστου του.

Τι μου λέτε τώρα ότι το  GS έχει χάλια αναρτήσεις και ότι το μαστόδοντο ΤΑ δεν είναι αντίστοιχα για κλάμματα? Ή ότι το υψηλού επιπέδου trail enduro που λέτε ότι κάνετε, δεν γίνεται με τις άλλες μηχανές καλά (όλες κάπως σκάρτες τις βγάλατε) αλλά γίνεται με το ΤΑ? Προφανώς μιλάμε για άλλο πράγμα. 
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με αυτά. Μάλλον κουβέντα για την κουβέντα θέλετε να κάνετε.
Σχετικα με το αστειο μου εχεις ενα δικιο! Εξηγω λοιπον γιατι μαλλον στραβα το πηρες οτι με τον τροπο αυτο ηθελα να πω πως -αν κρινω και απο αλλα ποστ σου- θεωρω οτι ανηκεις στην κατηγορια εκεινων των συμφορουμιτων που διαβαζουν και κανα τεχνικο αρθρο που και που!
Εκτος βεβαια αν "στραβωσες" επειδη εγραψα οτι σε πιανω αδιαβαστο Οποτε...
Απο κει και περα εγω ποτε δεν ισχυριστηκα οτι το ΤΑ ειναι χωματινο μηχανακι ουτε οτι οι αναρτησεις του δεν ειναι για κλαματα οταν ο ρυθμος θα ανεβει πανω απο αυτον της απλης χωματινης διελευσης Το αντιθετο μαλιστα! http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,13156.0.html Και φυσικα εγω δεν εχω γραψει ή εχω πει σε καποιον οτι κανω υψηλου επιπεδου trail enduro Ισως ουτε καν χαμηλου δεν κανω!
Το οτι εγω απορριπτω τα ον οφ που κυκλοφορουν σημερα δεν σημαινει οτι τα βγαζω και σκαρτα Σημαινει οτι για καποιους (διαφορετικους συνηθως) λογους καποια απο αυτα δεν καλυπτουν  καποιες βασικες μου οδηγικες απαιτησεις και καποια αλλα η χρηση και η συντηρηση τους απαιτουν χρηματα που δεν μου περισσευουν Τοσο απλα!
Περι αναρτησεων τωρα:Πραγματικα δεν εχω καμια ορεξη να ανοιξω κουβεντα περι σκληροτητας ελατηριων, αριθμο σπειρων,αποσταση μεταξυ αυτων των σπειρων, sag, προφορτηση κλπ κλπ Οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα με το πληκτρολογιο δεν τα παω καλα και τις περισσοτερες φορες βαριεμαι τα σεντονια στο γραψιμο Ομως φιλε μου δεξου οτι η σκληροτητα των ελατηριων πρεπει παντα να ειναι αναλογη του συνολικου βαρους Αλλο βεβαια τι κανουμε οι περισσοτεροι απο μας
Και επειδη στο δικο μου ΤΑ υπαρχει πισω ολοκληρο αμορτισερ της WP ενω μπροστα προοδευτικα WP ελατηρια με αντιστοιχα μεγαλυτερο sae λαδι εχω αποψη κατα ποσο μεταμορφωνεται μια μοτοσυκλετα ή οχι βαζοντας περισσοτερο ή λιγοτερο βαθια το χερι στην τσεπη  Η αναφορα μου στα απλα συμβατικα πηρουνια ειχε την εννοια οτι καμια σχεση δεν εχουν αυτα στον τροπο λειτουργειας τους με αυτα  -usd ή συμβατικα,ειτε δεχονται ρυθμισεις ειτε οχι- του τυπου φυσιγγιου

Οσο για την τελευταια σου φραση δηλωνω ευθαρσως πως ναι εγω τουλαχιστον σ'αυτο το νημα κουβεντα για την κουβεντα κανω! Υπο την εννοια οτι εφοσον πραγματι αυτη η κουβεντα οπως γραφεις και συ "γίνεται για μια μεσαίας κατηγορίας μηχανή ον-οφ (που ταξιδεύει καλά, είναι φθηνή, σχετικά καινούργια και ελαφρυά) που να μπορεί να πάει με καλύτερες αξιώσεις στο χώμα" τοτε περιεχει στοιχεια ειτε υποκειμενικα ειτε αμεσα εξαρτωμενα απο τις εκαστοτε πραγματικες σηνθηκες Μια τετοια ουσιαστικη κουβεντα νομιζω οτι δεν θα μπορουσε να γινει με λογικα επιχειρηματα παρα μονο μεταξυ ανθρωπων που γνωριζει ο ενας τις οδηγικες συνηθειες και δυνατοτητες του αλλου! Γιατι πχ εχουν βρεθει πολλες φορες παρεα στο βουνο



Transalpinos

  • Guest
Reply #46 on: Τρίτη 05 Ιούλιος 2011, 18:48:24 μμ
Εγώ αυτά τα θέματα τα έχω λύσει έχοντας το ΤΑ για το λόγο που το πήρα δηλαδή εκδρομές - ταξίδια παντός εδάφους και ένα RMZ 250 '08 για να λυσάω εκεί που πρέπει.

Υ.Γ. Δεν στράβωσα για κάτι, απλά δεν σε κατάλαβα.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #47 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 07:36:11 πμ
Εγώ αυτά τα θέματα τα έχω λύσει έχοντας το ΤΑ για το λόγο που το πήρα δηλαδή εκδρομές - ταξίδια παντός εδάφους και ένα RMZ 250 '08 για να λυσάω εκεί που πρέπει.

Υ.Γ. Δεν στράβωσα για κάτι, απλά δεν σε κατάλαβα.
Πολλοι παντως δεν  εχουν την δυνατοτητα να εχουν δυο τρεις μοτοσυκλετες στην κατοχη τους
Ασε που σε οποιους αρεσουν τα χωματινα ταξιδια μια μοτοσυκλετα τυπου  RMZ δεν βολευει καθολου Καλη ειναι για λυσσα αλλα εχεις περιορισμενο πεδιο δρασης



Transalpinos

  • Guest
Reply #48 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 07:46:31 πμ
Μα πρότεινα σε κάποιον να πάρει RMZ? (Άσε που για εκδρομικές καταστάσεις είπαμε έχω ΤΑ).
Εγώ έβαλα απλά μια ακόμα πρόταση στην ανάλογη κουβέντα, το GS650. Νομίζω ξέρω να ακολουθώ την αρχή της αναλογικότητας στις συζητήσεις μου.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #49 on: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 08:25:02 πμ
Μα πρότεινα σε κάποιον να πάρει RMZ? (Άσε που για εκδρομικές καταστάσεις είπαμε έχω ΤΑ).
Quote
Ασε που σε οποιους αρεσουν τα χωματινα ταξιδια μια μοτοσυκλετα τυπου  RMZ δεν βολευει καθολου
Οχι ρε φιλε δεν το προτεινες Αλλα ουτε και γω ειπα κατι τετοιο!! Διαβαζε σε παρακαλω με περισσοτερη προσοχη αυτα που γραφω

Οσο για τις εκδρομικες καταστασεις ακριβως εκει ειναι το θεμα! Το ΤΑ (αλλα και το gs -και οχι μονο αυτο-που προτεινες) αν το ζορισεις γουσταροντας λιγη διασκεδαση τοτε πιθανοτατα θα σε προδωσει