Είναι και κούκλα
Αλλα εχει και καποια "θεματακια" με τα οποια πρεπει να συμβιβαστει καποιος
-Παρα πολοι κραδασμοι που ενω σε επαρχιακο δικτυο και στους χωματοδρομους δεν ενοχλουν (το αντιθετο μαλιστα!
) σε πορεια σε εθνικη οδο κανουν τα σφραγισματα στα δοντια να φευγουν!
-Ακομα και αν αντεχει το κορμι αυτου που το οδηγαει στον αυτοκινητοδρομο δεν πρεπει να το πηγαινει για μεγαλο χρονικο διαστημα με σταθερα χλμ/ωρα και κοντα στην τελικη του (...καλα μικρο το κακο!)
-Το συγκεκριμενο μοντελο με τους δυο δισκους μπροστα εχει τετοιο κυριλε βαψιμο στα πλαστικα του (χρωμα με μεταλο) που ειναι κριμα να γδαρθουν Πραγμα φυσικα αντιθετο με το τι μπορει να κανει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα -αν κρινω απο το αδελφακι του,το enduro LC4- στο χωμα!
-Δεν μπορει να τοποθετηθει ψηλο φτερο αφου τοτε το σωληνακι των φρενων που παει απο την μια δαγκανα στην αλλη θα βρισκεται εκτεθειμενο (διορθωνεται με σχετικα μικρο κοστος)
-Το ρεζερβουαρ ειναι αρκετα εκτεθιμενο σε πιθανη πτωση και ενω δεν τρυπαει ευκολα μιας και ειναι πλαστικο σιγουρα θα φθαρει σε ενδεχομενη πτωση
-Ζηταει αλλαγη λαδιων αρκετα συχνα καθε 2500-3000 χλμ, και η διαδικασια δεν ειναι η συνηθησμενη που ξερουμε αφου υπαρχουν τρεις βιδες αποστραγγισης του λαδιου (δυο στο καρτερ και μια στο πλαισιο) και απαιτειται και οπωσδηποτε εξαερωση Η κακη ή η μη εξαερωση καθως και η αμελεια (του ευκολου) ελεγχου του ελατηριου μιας βαλβιδας που ελεγχει την ροη του λαδιου πιθανον να ειναι και η αιτια που τα LC4 βγαλαν το ονομα του ζημιαρικου
-Ο κινητηρας ειναι αρκετα θορυβωδης και οσοι εχουν συνηθησει στην γλυκια λειτουργια των γιαπωνεζικων νομιζουν οτι καποιος εχει ριξει μεσα χαλικια
-Στην κινηση στην πολη οσο κινειται ο οδηγος ειναι μες την τρελη χαρα Οταν ομως τα πραγματα γινουν στριμοκωλα τοτε το μικρο (ρυθμιζομενο!) κοψιμο του τιμονιου, το μεγαλο υψος και η θερμοκρασια που θα ανεβασει θα του θυμισουν την επομενη να παρει το παπι για να παει Κυψελη-Παγκρατι! (αυτος βεβαια και την αλλη μερα θα προτιμησει παλι το αυστριακο γκρααααου!)
-Παρ' ολα τα κορυφαια περιφεριακα του η αξια μεταπωληση του (αν και οταν πουληθει) ειναι πολυ χαμηλη Ουσιαστικα η αγορατου σημαινει γαμος!
Αυτα ειναι τα μειον που θυμαμαι Σιγα τα μειον δηλαδη μπροστα σ' εκεινο της φημης δηλαδη του αναξιοπιστου που κυνηγα ολη την γκαμα της εταιρειας Κατι το οποιο ισως να εχει βαση ισως και οχι Το LC4 (μοντ '99 Αυτο με τα τουρκικα ρουλεμαν) που ειχα το εδωσα μετα απο 7 χρονια και 65000 χλμ χωρις ΚΑΝΕΝΑ σημαντικο προβλημα (η επισκευη στο γιαπωνεζικο micuni και κατι τσιμουχες,ντιζες και λοιπα νομιζω δεν θεωρουνται προβληματα)
Περασαν δε 5 χρονια με το τιμιο ΤΑ μου και εχω αρχισει πλεον να γλυκοκοιταζω ξανα σε κατι πιο αντρικο
Δεν ξερω....
Να δοκιμασω την τυχη μου για δευτερη φορα?
'Η θα λενε καποιοι μετα στα συνεργεια δειχνοντας με:
Kαλως τον
Τον
Μαλακα!