Hellas Transalp Forum

XR 125

Ζορπας · 4730

Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 10:42:35 πμ
Καλημαρα παιδες

Εδω και καιρο μου ανειξε η ορεξη για χωματακι, και επειδι με το 700ρι μονο σε βατους χωματοδρομους πηγαινω, λεω να παρω κανενα μεταχειρισμενο μικρο εντουρακι.

Το θεμα ειναι οτι στη Κυπρο ειναι μικρη η αγορα, και βρισκω μονο ορισμενα XR 125 2005 και μετα και παλαιοτερα XLR δεκαετιας 80..

Το XR 125 φαινεται πολυ καλο αν και ειναι λιγο μικρο και οχι πολυ δυνατο, και επειδη μενω στο κεντρο του νησιου θα χρειαζομαι τουλαχιστον ενα 45λεπτο δρομο μεχρι να βγω σε καλο χωματοδρομο.

Εψαξα στο φορουμ και δεν βρηκα παρομοιο νημα, θα εκτιμουσα πολυ γνωμες και εμπειριες και επισης θα μπορουσα να αγορασω και απο Ελλαδα αν ξερετε καποια ιστοσελιδα με αγγελιες

ευχαριστω


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline b-Angel

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 81
  • Και το τρικυκλο ωραιο ηταν!!
Reply #1 on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 11:01:44 πμ
Νομιζω πως το xr παραειναι αδυναμο γενικα,μοτερ με 11 αλογακια,ταμπουρο πισω.Το γουστο σου θα το κανεις δεν αντιλεγω αλλα ισως να βαρεθεις πολυυυ γρηγορα,κανε μια ερευνα σε car.gr η auto moto.gr



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 11:20:35 πμ
Τα τελευταία XR 125 έχουν 19άρη τροχό μπροστά, όπως το 700 σου, δηλαδή δεν πολυκάνουν για χώμα. Αν θέλεις ντε και καλά Honda, από 200 cc και πάνω. Τα xlr του 80 δεν είναι κακή λύση αν δεν χρειάζονται γενική επισκευή. Δες το XLR του XLGeorge στην εντουράδα Πελοποννήσου. Στην Ελλάδα πάντως πολύ δύσκολα βρίσκονται και δεν έχουν ανταλλακτικά.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
Reply #3 on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 11:25:55 πμ
Με το XR μια χαρά θα πας χώμα αλλά μόνο για ποοοοοολυ χαλαρή βόλτα. Το έχει η γυναίκα μου και το γνωρίζω πολύ καλά, είναι τρομερά αδύναμο, ξέχασέ το καλύτερα.



Παύλος Καρούμπης


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #4 on: Τρίτη 30 Νοέμβριος 2010, 11:29:45 πμ
Ευχαριστω παιδες για τις απαντησεις
Το XLR του XLGeorge το ειδα στο νημα, πολυ καλο, αλλα θα δυσκολευομαι πολυ σε ανταλακτικα.

Δεν ψαχνω απαραιτητα Χοντα, και ναι ισως 200 και πανω να ειναι καλυτερη επιλογη


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #5 on: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 12:18:05 μμ
Το XR125 εχει λαθος ονομα, θα επρεπε να λεγεται XL125, και ειναι πολυ αδυναμο/ακαταλληλο για χωμα.

Το ΤΑ700 ειναι μια χαρα για βολτιτσες (και πολυ παραπανω) στο χωμα, απλα χρειαζεται "ντεμι" λαστιχα. Εγω στη θεση σου (και στη θεση πολλων με ΤΑ) θα φοραγα Metzeler Sahara αντι για τα διαφορα στρηταδικα λαστιχα που φοραει η πλειοψηφια, θα εβαζα καγκελα (αν δεν εχεις), θα μαθαινα να ρυθμιζω το αμορτισερ (χρειαζεται για χωματα) και θα πηγαινα χωματινες βολτες με το ΤΑ. Εξ'αλλου, γι'αυτον το λογο αγοραζει κανεις πραγματικο on-off οπως το ΤΑ.

Επειδη εχω και ΤΑ και 250αρι, σε διαβεβαιω οτι με το ΤΑ μπορω να παω και να περασω σχεδον οπου και με το 250αρι.

Καλες εντουραδιτσες  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #6 on: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 12:36:39 μμ
Θα συμφωνήσω με την άποψη του Γιώργου........


Μην το φοβάσαι το 700 στο χώμα, με τα λεφτά που θα διαθέσεις για να αποκτήσεις και να συντηρήσεις μια 2η μοτοσυκλέτα
προτιμότερο είναι να εξοικειωθείς και να στήσεις το δικό σου μηχανάκι.

Το 650 μου το είχα ευχαριστηθεί πραγματικά, πόσο μάλλον το 700 που έχει καλύτερα φρένα και είναι περισσότερο μαζεμένο.






"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #7 on: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 12:43:32 μμ
Το XR125 εχει λαθος ονομα, θα επρεπε να λεγεται XL125, και ειναι πολυ αδυναμο/ακαταλληλο για χωμα.

Το ΤΑ700 ειναι μια χαρα για βολτιτσες (και πολυ παραπανω) στο χωμα, απλα χρειαζεται "ντεμι" λαστιχα. Εγω στη θεση σου (και στη θεση πολλων με ΤΑ) θα φοραγα Metzeler Sahara αντι για τα διαφορα στρηταδικα λαστιχα που φοραει η πλειοψηφια, θα εβαζα καγκελα (αν δεν εχεις), θα μαθαινα να ρυθμιζω το αμορτισερ (χρειαζεται για χωματα) και θα πηγαινα χωματινες βολτες με το ΤΑ. Εξ'αλλου, γι'αυτον το λογο αγοραζει κανεις πραγματικο on-off οπως το ΤΑ.

Επειδη εχω και ΤΑ και 250αρι, σε διαβεβαιω οτι με το ΤΑ μπορω να παω και να περασω σχεδον οπου και με το 250αρι.

Καλες εντουραδιτσες  :)

Ελα Γιωργο συμφωνω σε αυτα που λες, και ναι το 700ρι το βαζω σε χωμα συνεχεια, απλα υπαρχουν ορισμενοι χωματοδρομοι στους οποιος απλα δεν παει. Για παραδειγμα προχθες βρηκα μια φανταστικη διαδρομη 15 χιλ απο ενα χωριο στο αλλο, με μικρες ανηφορες και κατηφορες και το 700ρι με εβγαζε  αν και οχι ευκολα. Λιγο πριν φτασω στο τελος της διαδρομης υπηρχε μια πολυ μεγαλη ανηφορα γεματη πετρες, στενη, και με γκρεμμο και στο τελος της ητανε στροφη αποτομη. Μιλαμε πηγα μεχρι τη μιση και κρατημα μηδεν, μολις και δεν επεσα. Σταματησα και με χιλια ζορια και ιδρωτα καταφερα να γυρισω τη μηχανη και να παω πισω παλι, χανοντας πολλη ωρα. Και αν εισαι και μονος σε πιανουν οι φοβοι αν πεσεις τι γινεται, αν δεν σηκωνεται, κλπ

Δεν λεω οτι τα Τρανσαλπ γενικα δεν πανε χωμα, απλα δεν το διασκεδαζουν το χωμα, αυτο ειναι, και δεν βγαζουν δυσκολα σημεια. Το μεγαλο βαρος ειναι μειονεκτημα και δεν πιστευω οτι το ενδιαμεσο λαστιχο κανει τα πραγματα πολυ ευκολοτερα.

Απλα ψαχνω ενα ελαφρυ εντουρακι, για μονο χωματινες αναζητησεις, να μπαινεις στο βουνο και να εισαι σιγουρος.

Καλοβλεπω το XR 250 και το KLX 250 στα οποια μπαινει και πινακιδα.


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


savvas

  • Guest
Reply #8 on: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 13:14:20 μμ
Και εγώ θα συμφωνήσω ότι στα 125cc με απόδοση για χώμα και λογική τιμή δεν θα βρεις τίποτα της προκοπής. Πρέπει να κοιτάξεις στο 250cc και σε καμία περίπτωση δεν θα σου συνιστούσα να πάρεις πολυυύ παλιά μηχανή δεκαετίας 80. Αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα σου βγάλει προβλήματα και τότε θα ψάχνεις ανταλλακτικά που δεν θα βρίσκεις εύκολα.

Η δική μου πρόταση είναι Suzuki DR 250 (π.χ. πέριξ του 1998) που είναι καλό και αξιόπιστο και θα το βρεις σε καλή τιμή.

Θα συμφωνήσω ότι καλή, χρυσή η ΤΑ, αλλά υπάρχει όριο στις ταρζανιές. Προσεκτικά περνάς (σχεδόν) παντού αλλά ΔΕΝ είναι δυνατό με 215+ κιλά να θες να κάνεις enduro. Απλά δεν γίνεται. Άλλο το on-off και άλλο το Enduro (χαλαρό, δεν φαντάζομαι ότι θες να βάλεις φωτιάς στα βουνά και τις ρεματιές)

Εναλλακτικά DR 350 πιο παλιό αλλά έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστο (και είναι και φθηνό).

Ή XR 250 Που μπορείς να το βρεις με πιο πολλά άλογα (παίζει και η έκδοση XR205R) αλλά και πιο ακριβό.

(το KLX δεν θα σου το συνιστούσα, δεν νομίζω οτι θα το ευχαριστηθείς)


Πάντως αν κατάλαβα καλά το σκοπό που το θέλεις, θα ψήφιζα DR.

Καλό ψάξιμο
« Last Edit: Παρασκευή 03 Δεκέμβριος 2010, 13:33:33 μμ by savvas »



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #9 on: Δευτέρα 06 Δεκέμβριος 2010, 09:04:16 πμ
Και εγώ θα συμφωνήσω ότι στα 125cc με απόδοση για χώμα και λογική τιμή δεν θα βρεις τίποτα της προκοπής. Πρέπει να κοιτάξεις στο 250cc και σε καμία περίπτωση δεν θα σου συνιστούσα να πάρεις πολυυύ παλιά μηχανή δεκαετίας 80. Αναπόφευκτα κάποια στιγμή θα σου βγάλει προβλήματα και τότε θα ψάχνεις ανταλλακτικά που δεν θα βρίσκεις εύκολα.

Η δική μου πρόταση είναι Suzuki DR 250 (π.χ. πέριξ του 1998) που είναι καλό και αξιόπιστο και θα το βρεις σε καλή τιμή.

Θα συμφωνήσω ότι καλή, χρυσή η ΤΑ, αλλά υπάρχει όριο στις ταρζανιές. Προσεκτικά περνάς (σχεδόν) παντού αλλά ΔΕΝ είναι δυνατό με 215+ κιλά να θες να κάνεις enduro. Απλά δεν γίνεται. Άλλο το on-off και άλλο το Enduro (χαλαρό, δεν φαντάζομαι ότι θες να βάλεις φωτιάς στα βουνά και τις ρεματιές)

Εναλλακτικά DR 350 πιο παλιό αλλά έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αξιόπιστο (και είναι και φθηνό).

Ή XR 250 Που μπορείς να το βρεις με πιο πολλά άλογα (παίζει και η έκδοση XR205R) αλλά και πιο ακριβό.

(το KLX δεν θα σου το συνιστούσα, δεν νομίζω οτι θα το ευχαριστηθείς)


Πάντως αν κατάλαβα καλά το σκοπό που το θέλεις, θα ψήφιζα DR.

Καλό ψάξιμο

Σαββα, ευχαριστω για τις προτασεις, το ψαξιμο αρχιζει  ;)


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline xr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
Reply #10 on: Παρασκευή 25 Μάιος 2012, 09:22:04 πμ
Καλημέρα, η αλήθεια ειναι οτι με το 125αρακι μου δεν πολυταιριαζω εδω,
οκ, ειμαστε ...συγγενεις λογω εταιριας αλλα... ειμαι ο ...φτωχος συγγενης...  :redface:
Οπως και να εχει, μιας και υπαρχει σαν θεμα αμα θελετε μπορω να το κραταω ζωντανο
με κανενα ποστ κατα καιρους... ρωτατε και ελευθερα αν μπορω να βοηθησω σε αποριες...
π.χ. ειναι οικονομικο (δε πας πουθενα με αυτο, καθεσαι σπιτι και κανεις ...οικονομια!... χαχαχαχ!!...)
Ασε που στο τελος και ελεω κρισης μπορει να πεισω κανεναν σας να κανουμε τραμπα  :eusa_whistle:

δε νομιζω οτι εχω κατι να εκθειασω στο μηχανακι, απλα με εξυπηρετει και δεν μπορω και να παρω μεγαλυτερο...
Το ωραιο της ιστοριας ειναι οτι ξεκινωντας την ...περιφημη αναζητηση μου για το βιβλιο - οδηγο της Κρητης,
εκανα εγγραφη εδω, με καλοδεχτήκατε, ...γλυκαθηκα... γραφτηκα και στο mybike.gr (χρηστης aspg)
μετα ειδα ποσοι ανθρωποι ασχολουνται και ναι,... ειναι ωραια να μοιραζεσαι κοινα παθη με ομοϊδεατες...

...απλα αμα δωσετε πουθενα ραντεβου να ενημερωνετε να φευγω μια δυο μερες νωριτερα
....για να ειμαι στην ωρα μου στα ραντεβου!... ::)
« Last Edit: Παρασκευή 25 Μάιος 2012, 11:38:22 πμ by xr »


Όλα είναι τόσο πολύ μακρυά και τόσο πολύ κοντά ταυτόχρονα...