;) ;) ;)Γιαυτο σε αγαπαω.....!!
Το ειδικό βάρος του Varadero είναι τόσο μεγάλο που όποιοι μνηστήρες του θρόνου του γεννήθηκαν και εκπαιδεύτηκαν με σκοπό να του κλέψουν τον τίτλο, κατάφεραν απλά να το απειλήσουν επιδερμικά
Δηλαδή παλεύουν όλοι να φτιάξουν μηχανάκι "on-off" 260 κιλών και δεν τα καταφέρνουν, ε;
:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Δηλαδή παλεύουν όλοι να φτιάξουν μηχανάκι "on-off" 260 κιλών και δεν τα καταφέρνουν, ε;
Ο βασιλιάς ζει!Ντιντρίκο μου ...... (http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020118.gif)
Ο βασιλιάς της κατηγορίας των on........
Ας αγοράσουν κανένα χρυσόψαρο γιατί οταν πλένουν τα BMW απο ότι ακούω το μπροστινό φανάρι γίνεται ενυδρείο μετά το πλύσιμο.
;) ;) ;)Γιαυτο σε αγαπαω.....!!
Και εγώ.......... ;D ;D ;D
Κοντός ψαλμός....... Αλήθεια ρε Αντρέα γιατί τότε η HONDA, το νέο μοντέλο που θα βγάλει θα είναι αντιγραφή του BMW και όχι του ίδου του βαρκαντέρο;
ΕΕΕΕΕΕ!!!!! ;D ;D ;D
Κοντός ψαλμός....... Αλήθεια ρε Αντρέα γιατί τότε η HONDA, το νέο μοντέλο που θα βγάλει θα είναι αντιγραφή του BMW και όχι του ίδου του βαρκαντέρο;Μα το vara δεν σταματάει να βγαίνει.Θα βγαίνει μέχρι και το 2013 και ας βγει το crossκάτι 1200cc v4.
ΕΕΕΕΕΕ!!!!! ;D ;D ;D
http://a1.l3-images.myspacecdn.com/images02/133/c3d8035e550a42fa87d2757d6deb6ad0/l.jpgείναι τιμή μας να μας συνδυάζεις με τον ELVIS ενώ το δικό σου όταν παλιώνει το λες Κολοκοτρώνη ;)
"O Βασιλιάς Ζει" αλλά ...μήπως δεν θα έπρεπε;
Μα το vara δεν σταματάει να βγαίνει.Θα βγαίνει μέχρι και το 2013 και ας βγει το crossκάτι 1200cc v4.
Δεν πάει χώμα λέτε.Το διαψεύδουν ο Χατζ, ο Σώτος, ο Λεόν και αρκετοί άλλοι που έχουν χέρια για χώμα. Έμενα δεν με ενδιαφέρει το χώμα(κόψιμο με έπιασε για να πάω;;; :2hysterical:)αλλά το ταξίδι φορτωμένο με 160-170χλμ/ω και βα μην κουνιέται φίλο.
Παύλο εσένα;;;;;κουνάει,σε φυσάει,είναι πιο οικονομικό, και πόσα χιλιόμετρα κάνει δρόμο και πόσα χώμα;;;;
Ο μόνος που έχει άποψη για το θέμα είναι ο Σωτήρης που είχε 2 vara και μετά λοξοδρόμησε ;D
Σώτο κάνε μια παρουσίαση για 2 μηχανάκια
Και μην ξεχνάμε το ένα έχει 11500e και το άλλο 2vara ;)
Μα το vara δεν σταματάει να βγαίνει.Θα βγαίνει μέχρι και το 2013 και ας βγει το crossκάτι 1200cc v4.
Δεν πάει χώμα λέτε.Το διαψεύδουν ο Χατζ, ο Σώτος, ο Λεόν και αρκετοί άλλοι που έχουν χέρια για χώμα. Έμενα δεν με ενδιαφέρει το χώμα(κόψιμο με έπιασε για να πάω;;; :2hysterical:)αλλά το ταξίδι φορτωμένο με 160-170χλμ/ω και βα μην κουνιέται φίλο.
Ρε τι γίνετε…..κάνετε τι κάνετε το μυαλό το έχετε να συγκρίνετε τις μηχανές σας με τα BMW, δεν βαρεθήκατε ?Δεν τα συγκρίνει κανείς με τα BMW. Εσείς που τα έχετε τρώγεστε.
Μήπως θέλετε να παραδεχτούμε ότι τα Honda είναι καλύτερα για να ηρεμήστε ? 8)
Τι με έκαμνες πλέον! Δεν έμεινες ούτε μία φορά με τη Χάιδω ακόμα. Έτσι να σε βγάλουνε μια φωτό να την ποστάρουνε βρε αδεφέ μου, να πάρουνε τα πάνω τους. Αλήθεια ρε Σώτο όταν είχε μείνει με το Βάρα, φωτό σε βγάλανε; Γιατί δεν την είδα πουθενά ανεβασμένη...ούτε 1000χλμ δεν έκανε ο άνθρωπος ακόμα που να μείνει στο γκαράζ;;;
Τι σε καμνω κουκλε ?Γράψε μας όμως ρε φίλε και δυο λόγια. Πως είναι στο ταξίδι αέρα, άνεση, κουνήματα από αέρα, κατανάλωση,συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα, ζέστη στα πόδια, άνεση στην πόλη.
κοντα 350χιλιαδες χιλιομετρα εκανα με honda (transalp και δυο vara) και εμεινα στον δρόμο μονο μια φορά (πηνιο vara)
Μπορω να πω κακια κουβεντα ? Παντου μας πηγαν !
Οχι δεν μπορω...
Απλά, θα πω οτι καλή η παντριά και η αμοιβαια πίστη στην μια και μεγαλη αγαπη... αλλα η γκόμενα ειναι που θα σε ξεσηκωσει παλι ! διαφωνει κανεις ?
Ας την λένε και Χαιδω!
ούτε 1000χλμ δεν έκανε ο άνθρωπος ακόμα που να μείνει στο γκαράζ;;;
Γράψε μας όμως ρε φίλε και δυο λόγια. Πως είναι στο ταξίδι αέρα, άνεση, κουνήματα από αέρα, κατανάλωση,συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα, ζέστη στα πόδια, άνεση στην πόλη.
Γιατί και να σου γράψει θα τα πιστέψεις;Βεβαίως!!! Είναι ο μόνος που έχει την απόλυτη άποψη ενώ εσύ που όσο θυμάμαι δεν είχες ποτέ HONDA δεν έχεις άποψη.
.......ενώ εσύ που όσο θυμάμαι δεν είχες ποτέ HONDA δεν έχεις άποψη.Πως δεν είχε .
Πως δεν είχε .:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Είχε ΑΧ ...........................κούλα. :finger2:
Βεβαίως!!! Είναι ο μόνος που έχει την απόλυτη άποψη ενώ εσύ που όσο θυμάμαι δεν είχες ποτέ HONDA δεν έχεις άποψη.
ούτε 1000χλμ δεν έκανε ο άνθρωπος ακόμα που να μείνει στο γκαράζ;;;
Γράψε μας όμως ρε φίλε και δυο λόγια. Πως είναι στο ταξίδι αέρα, άνεση, κουνήματα από αέρα, κατανάλωση,συμπεριφορά στα πολλά χιλιόμετρα, ζέστη στα πόδια, άνεση στην πόλη.
Δεν περνάς όμως Σώτο μου και απαρατήρητος...
10m μπόι εσύ και άλλα τόσα η Χάιδω σου..... ;) ;) ;)
Εμένα μου τα είπες πες τα και στους άλλους που μας έχουν ζαλίσει τα φρύδια(11350e με 24000e περίπου).
χα χα χα ρε Αντυ...
Μου αρεσει που ρωτας τα περισσοτερα απο αυτα που σου εχω ηδη πει οτι το Βαρα ειναι καλυτερο... !
Μετα και από το ποστ του Διονυση πιο πανω ομως, θα σου πω μονο αυτό: επιτέλους με κοιτανε ΟΛΕΣ οι γκόμενες οταν παρκάρω σε καφετερια, και το οτι πρεπει να ειναι γυαλισμενη ειναι ψεμα !
:2hysterical:
Εσυ με ειπες παρεισακτο παραπανω ή μου φανηκε? :2hysterical:
http://www.bmwmoto.gr/forum/archive/index.php/t-6719.html
Διαβάστε και κρίνετε μόνοι σας ....
Εμένα μου τα είπες πες τα και στους άλλους που μας έχουν ζαλίσει τα φρύδια(11350e με 24000e περίπου).
Αν και με πρόλαβε ο Λεόν. Σκάει μύτη ο δίμετρος παιδαράς με την μηχανή θα ασχολούνται :-* :-* :-*
NAI
παρείσακτος adventitious πως το λένε, ζιζάνια ;D
επίθ α / θ / ουδ παρείσακτος, παρείσακτη, παρείσακτο [pa'risaktos, pa'risakti, pa'risakto] ;D
που δεν ανήκει/ουν εκεί που βρίσκεται/ντε intrus/-use ;D
Αφήστε μας ρε και εμείς να χαρούμε λίγο με τον Βασιλιά μας.............. ;D
εγω δεν ανηκω εδω που βρισκομαι ?
σε λιγο θα μου πεις οτι βρωμανε και τα ψαρια μου! :2hysterical:
Πλακα κανεις ρε Αντυ ?
και η Bugati εχει 300.000 και στις λακουβες ειναι κουτσουρο σε σχεση με το Kia του θειου μου!
GSforum
BMW Hellas
GSHellas
BMWForum
Forumgs
ForumBmw
Forum1200
Ξέρω εγώ έχετε και πολλά...... :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :goofy:
Εμένα μου τα είπες πες τα και στους άλλους που μας έχουν ζαλίσει τα φρύδια (11350e με 24000e περίπου).
Μήπως υπερβάλεις όμως λίγο στις τιμές....?
BMW 1200GS 14.500 Euro
Honda Varadero 10.850 Euro
Έβαλα τις εκδόσεις χωρίς ABS.
To 1200 GS Adventure κοστίζει 16,250 Εuro, αλλά δεν έχει πεδίο σύγκρισης με το Vara. Ο επιπλέον εξοπλισμός και τα χαρακτηριστικά που προσφέρει η έκδοση Adventure δεν προσφέρονται ούτε προαιρετικά στο Varadero. Το απλό GS 1200 είναι ο ανταγωνιστής του.
εγω δηλαδη τωρα περασα στην άλλη πλευρά ?
Ώπα, αυτές είναι τιμές καταλόγου χωρίς τίποτα. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στην αγορά. Από από 16Κ και adv από ~20K με το φθηνότερο πακέτο αξεσουάρ
Μήπως υπερβάλεις όμως λίγο στις τιμές....?κάπου πιο πάνω έγραψα για διαφορά 5500e. Ε!!! κάνε την 4000e. ξέρει τι κάνω με αυτά στο vara;;;;
BMW 1200GS 14.500 Euro
Honda Varadero 10.850 Euro
Έβαλα τις εκδόσεις χωρίς ABS.
To 1200 GS Adventure κοστίζει 16,250 Εuro, αλλά δεν έχει πεδίο σύγκρισης με το Vara. Ο επιπλέον εξοπλισμός και τα χαρακτηριστικά που προσφέρει η έκδοση Adventure δεν προσφέρονται ούτε προαιρετικά στο Varadero. Το απλό GS 1200 είναι ο ανταγωνιστής του.
Και μιας και αμφισβητήτε η αξιοπιστία της HONDA δείτε την κατηγορία των μεσαίων on-off (στα 650 cc).
Την δεκαετία του 90 βγήκαν στην παραγωγή:
HONDA TRANSALP 600
BMW F650GS
SUZUKI BMW F650GS
Aprilia Pegaso 650
YAMAXA XT 600
Δεν θυμάμαι άλλα
Από αυτά όλα πόσα έχουν μείνει και κυκλοφορούν;;;;; Τα Τ/Α τα AFRICA και τα ΧΤ όλα τα άλλα έχουν πεταχτεί Wink
Αν έχει μείνει κανένα θα πουλιέται για 500e και δώρο μια ΠΙΠΑ MAGIC LIFE :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
κάπου πιο πάνω έγραψα για διαφορά 5500e.
Αυτό δεν είναι απάντηση αλλά υπεκφυγή.
Κάποιες εταιρείες έχουν περίεργες τάσεις. Αλλάζουν μοντέλα, βάζουν abs, εξελίσσουν νέους κινητήρες... παλαβά πράματα! Η χόντα και η Γιαμάχα..συνέπεια. Το ίδιο πράμα, ξανά -μανά. Το ανεβάζουν 50 κυβικά τη φορά, βάζουν κάνα δίσκο έξτρα και από εδώ παν κιάλλοι. Και άμα το μπουχτήσεις του αλλάζουν όνομα και κατηγορία. Κάνουν το ΝΧ, Dominator, μετά FMX και δώσε στοκ στο λαό! Α! άμα κάτι είναι πραγματικά καλό όμως -όπως Africa- απλώς του σταματάνε την παραγωγή! Γιατί; Μα γιατί ποιός θα αγόραζε Βάρα αν πουλάγανε στα ίδια σχεδόν φράγκα καινούργιες Africa; Και με Abs/cbs;
Ντιντρίκο μου ...... (http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020118.gif)Πόσο δίκιο είχες :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Αγόρι μου εσύ που ξύπνησες τους γρουσούζηδες πάλι.
Αυτό δεν είναι απάντηση αλλά υπεκφυγή.
δεν είπα πόσα μοντέλα βγήκαν μετά αλλά από αυτά πόσα ζουν. Στο θέμα μας λοιπόν.
Είναι οι τιμές που περιλαμβάνουν τη μοτοσυκλέτα με τα απαραίτητα. Αν εσύ δηλαδή γουστάρεις να έχεις θερμαινόμενα χερούλια, βαλίτσες αλουμινίου και ηλεκτρονικές αναρτήσεις θα τις ενσωματώσεις στη βασική τιμη...?
Στη βασική έκδοση έχουν περίπου τα ίδια πράγματα. Τι λείπει δηλαδή απο το BMW, η αλυσίδα?????
Υ.Γ. και τι extra εξοπλισμό έχει να προσφέρει η Honda στο Vara?
Υ.Γ.2 Τα πάντα υπάρχουν στην αγορά.
Έχετε πολύ πλάκα εδώ μέσα….. 8)
Μια λέξη θα μπορούσε να ταιριάξει, ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ.
Θα επιμείνω. 1500 ευρώ είναι μόνο το ABS. GS χωρίς ABS δεν έρχεται στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Από κει και πέρα υπάρχουν 3 πακέτα εξοπλισμού - αξεσουάρ. Διαλέγεις και παίρνεις. Δεν κυκλοφορεί στην αντιπροσωπεία μηχανάκι χωρίς έστω το βασικό πακέτο εξοπλισμού ABS - Trip και κάτι ακόμα που δεν θυμάμαι.
Αν βρεθείς κοντά σε κάποια αντιπροσωπεία κάνε τον κόπο να ρωτήσεις. Πόσο έχει το φθηνότερο που μπορώ να αγοράσω. Θα εκπλαγείς :goofy: :goofy:
Οπως τα λεει ο Σαββας ειναι. Οτι θες παραγγελνεις, απλα δεν ειναι ετοιμοπαραδοτο.
δλδ σοβαρα τωρα τιθεται θεμα για την αξιοπιστια των HONDA?ας παρουσιασει καποιος ενα μοντελο(οποιουδήποτε αλλου εργοστασιου) που να εχει την αντοχη των ΤΑ ,ΑΤ και VARA!...
δλδ σοβαρα τωρα τιθεται θεμα για την αξιοπιστια των HONDA?ας παρουσιασει καποιος ενα μοντελο(οποιουδήποτε αλλου εργοστασιου) που να εχει την αντοχη των ΤΑ ,ΑΤ και VARA!...
Τι περιμένετε να απαντήσει ? το varadero και μετά κάποιοι έξυπνοι θα του πούν καλά πήγες και πέρες το BMW ? Εσεις τι θα απαντούσατε ?
Η αλήθεια κατά την γνώμη μου είναι οτι πήγε σε κάτι διαφορετικό η κάτι καλύτερο.
Το Varadero ή το GS1200; Πιο σε ευχαριστεί περισσότερο σε άσφαλτο και χώμα;
Σας εχω πει κατα καιρους οτι θα ηθελα καλυτερη καλυψη απο τον αερα και λιγοτερες στροφες στον κινητηρα στα μεγαλα ασφαλτινα, αλλα μιλαω για το ADV. Το απλο δεν ειναι το ιδιο.
Αυτό ήταν, ζητήσαμε μία και πήραμε δύο γνώμες. Ευχαριστούμε παίδες :eusa_clap: :eusa_clap:Τώρα τα είπαμε καλά. "Για την χρήση που θέλω" αυτό λέω από την αρχή ότι για 11350e είμαι ο βασιλιά της ασφάλτου στα on-off και ο χειρότερος στο χώμα αλλά ερασιτεχνικά που το κάνω με ικανοποιεί.
Πάνω από 140-150 δεν ταξιδεύω σχεδόν ποτέ, άρα λαμβάνοντας υπ' όψιν και τις 2 γνώμες, αν πούλαγα το ΚΤΜ θα έπαιρνα GS, είναι φανερά καλύτερο για τη χρήση που θέλω.
Αν και καλύτερο στην άσφαλτο και με διαφορά ήταν το caponord...
Στην ηλικία των τρυφερών 21 ετών, όντας φοιτητής στην ιατρική στην Αθήνα, έστρωσα κώλο (πιο πολύ και από τις πανελλήνιες!) για να δώσω εξετάσεις για μια υποτροφία η οποία σου έδινε στο χέρι τότε 700 χιλιάρικα. Με αυτά σκόπευα να πάρω την πρώτη μου μοτοσικλέτα, ένα από τα όνειρα της τότε ζωής μου.
Είχα βάλει στο μάτι το Honda ΑΧ-1 διότι τα περιοδικά το έβγαζαν «βασιλιά» στην κατηγορία του, είχα γυρίσει και τη Σαντορίνη τρικάβαλος με ένα νοικιάρικο (300+χλμ σε 3 μέρες, που τα βρήκα και τά ‘κανα;;;) και τεσπα μου φαινόταν η πιο καλή αγορά με «αντικειμενικά» κριτήρια. Έλα όμως που διάβασα ένα τεστ του Πολίτη στο Μοτό για το Enfield Bullet 500 και κάτι έκανε κλικ μέσα μου (το μοναδικό τεστ που έχω διαβάσει χωρίς μετρήσεις και νούμερα!). Πήγα και το οδήγησα: κάτι έκανε ΜΠΑTAMΠOYM μέσα μου. Την ερωτεύτηκα από τα πρώτα μέτρα! Όλα μου φαίνονταν τέλεια : ο μονοκύλινδρος ήχος του, η αρχοντική θέση οδήγησης, η ροπάκλα από τις 100 σαλ, η τιμόνα του, τα χρώμιά του, το γεισάκι του φαναριού, το ότι έπαιρνε τις στροφές φέτα, το ότι πήγαινε χώμα, το ότι με χάζευαν οι γκόμενες κλπ κλπ. Έσκασα 1.180.000 δραχμές (υπερβολικό ποσό για μηχανή με τεχνολογία του ’48 και ανύπαρκτο R&D) και απόκτησα τη μοναδική μηχανή που έχω αγοράσει καινούρια.
Καθόλου δεν πτοήθηκα τους 3 πρώτους μήνες που με άφησε 15 φορές. Τελικά άλλαξα μπαταρία, ανορθωτή, πολλαπλασιαστή και δε θυμάμαι τι άλλο και το πράμα έστρωσε . Το δούλεμα που έτρωγα από τους διάφορους «ειδήμονες» ούτε που ίδρωνε τ’ αυτιά μου, από δω παν κι άλλοι. Ήμουν ευτυχισμένος. Ήμουν βασιλιάς!
Διότι η μηχανή αυτή αποδείχτηκε ότι ήταν αυτό ακριβώς που ήθελα: μου ικανοποιούσε ΑΠΟΛΥΤΑ την πρωτόγονη επιθυμία για ένα δίτροχο με κινητήρα εσωτερικής καύσης (που να βρυχάται, να λαδώνει, να θέλει να του βάλεις χέρι για ρύθμιση βαλβίδων κλπ, σχολείο ολόκληρο βασικής μηχανολογίας), με έμαθε να στρίβω στην άσφαλτο, με πήγαινε στους χωματόδρομους χωρίς να με φοβίζει, με έμαθε πως το ταξίδι δεν είναι οι εθνικές αλλά το επαρχιακό δίκτυο (αλώνισα χωμάτινα και ασφάλτινα χιλιόμετρα από Άγραφα μέχρι Κρήτη), με έκανε να θέλω να κόβω βόλτες στην καλοκαιρινή νύχτα της Αθήνας… Με έμαθε με λίγα λόγια την πεμπτουσία του μοτοσικλετιμού και μέσα από αυτήν μου έδειξε την κατεύθυνση που έπρεπε να ακολουθήσω: τα ταξιδιάρικα on-off.
Το 1999 αποφοιτώντας απέκτησα ένα ΤΑ του 96, τρίτο χέρι. Στην αρχή είχα ενδοιασμούς, μου φαινόταν πολύ «αποστειρωμένο» το στυλ. Ευτυχώς δεν με πτόησαν και την αγόρασα. Μετά τους πρώτους μήνες παραμιλούσα: άνεση, ταξιδιωτικές δυνατότητες σε κάθε δρόμο, ευκολία στην οδήγηση εντός και εκτός πόλης… Μου άνοιξε νέους ορίζοντες, και μάλιστα μακρινούς: από το Αραράτ μέχρι την Ισλανδία με πήγε αυτή η μηχανή. Μάλιστα την ημέρα που ξεκίνησα (μόνος) να πάω στην Ισλανδία, σαν τραγική ειρωνία, η μηχανή με άφησε έξω από το Κιάτο: κόλλησε το ρελέ της μίζας και κατά συνέπεια μου έκαψε τον ανορθωτή. Γύρισα πίσω, άλλαξα τα σχετικά και ξανάφυγα την άλλη μέρα γιατί έπρεπε να προλάβω το πλοίο στη Δανία που έφευγε μόνο κάθε Σάββατο. Ακούτε οι Χοντάκηδες; Με άφησε! Και τι έγινε; την ξανάφτιαξα κι έφυγα. Θα κάτσω να σκάσω; Όποιος δεν αποφασίζει να πάει ταξίδι γιατί θεωρεί και καλά αναξιόπιστη τη μηχανή του μάλλον τ’ αρχίδια του είναι αναξιόπιστα. Μη ψάχνει δικαιολογίες!
Έτσι που λέτε με το ΤΑ, τα χρόνια που το κράτησα ήμουν ευτυχισμένος. Ήμουν βασιλιάς!
Με τα χρόνια το Τρανσαλπάκι άρχισε να μου φαίνεται αργούλι, ελαστικούλι και άλλα τέτοια. Είχα φάει κόλλημα και με το χώμα (είχα πάρει εν τω μεταξύ κι ένα ΚΤΜ EXC 400 3ο χέρι που με έμαθε να οδηγώ σωστά εκτός δρόμου), τρωγόμουν για εξέλιξη. Μετά από πολύ σκέψη αγόρασα ένα ΚΤΜ 950 adv 2005 (2ο χέρι αυτό ;) ). Μου λέγανε οι γνωστοί τύποι ότι είναι ζημιάρικα, ότι είναι έτσι, ότι είναι αλλιώς κλπ κλπ Όταν ανέβηκα μια καρα-ανηφόρα σαθρά κοτρώνια δικάβαλος χωρίς να το σκεφτώ, τα ξέχασα όλα. Εκστασιάστηκα: ακλόνητο πλαίσιο, κορυφαίες αναρτήσεις, απόσταση από το έδαφος, γκάζι-κλωτσιά, τέλειος ήχος, ψιλόλιγνη και αθλητική και όχι σαν κινητή σιφονιέρα, στο χώμα εκτελούσε ό,τι εμπόδιο βρισκόταν στο δρόμο της με χαρακτηριστική άνεση και ΑΠΟΛΑΥΣΗ (φτάνει να ξέρεις βέβαια, ε) είτε μονό είτε δικάβαλη. Αυτό είναι ( για μένα) το αληθινό On-Off: να σε διασκεδάζει και στην άσφαλτο και στο χώμα. Είτε κάνεις 10 είτε 100χλμ χώμα σε μια μέρα η κούραση είναι μηδαμινή. Την έχω τρία χρόνια τώρα, ούτε ζημιά δεν έχει βγάλει. Και ξέρετε κάτι; Και να βγάλει χέστηκα, η μηχανή αυτή μου προσφέρει τόσα όποτε την καβαλάω που… χαλάλι της! Είμαι ευτυχισμένος. Είμαι βασιλιάς!
Καταλάβατε που το πάω. Το θέμα είναι να αισθάνεστε βασιλιάδες γιατί έχετε επιλέξει μια μηχανή που ικανοποιεί τέλεια τις δικές σας πρωταρχικές ανάγκες, με μια μοναδική συνταγή. Όχι τις ανάγκες των άλλων. Αν περιμένεις να αισθανθείς βασιλιάς γιατί αγόρασες το υποτιθέμενο «βασιλιά» της κατηγορίας… άστο, κάνε ψυχοθεραπεία καλύτερα, είναι η πιο φτηνή διαχρονικά λύση και ίσως θα θεραπεύσει και συνοδές στυτικές ή άλλες δυσλειτουργίες.
For the record, το Enfield το έχω κρατήσει. Που και που μου κάνει την τιμή να με πάει τσάρκα και τότε νιώθω μέσα μου μία ολική επαναφορά των αρχέγονων μοτοσικλετιστικών «ρυθμίσεων». Και τα παιδιά μου, όταν με το καλό τα κάνω, πάνω στο Enfield Bullet 500 Deluxe θα μάθουν τι εστί μοτοσικλέτα. Γιατί περιτυλίγματα υπάρχουν πολλά, η ουσία όμως είναι μία... ;)
Τα σέβη μου σε όλους τους βασιλιάδες.
Ο αυτοκράτορας :beer:
Καταλάβατε που το πάω. Το θέμα είναι να αισθάνεστε βασιλιάδες γιατί έχετε επιλέξει μια μηχανή που ικανοποιεί τέλεια τις δικές σας πρωταρχικές ανάγκες, με μια μοναδική συνταγή. Όχι τις ανάγκες των άλλων. Αν περιμένεις να αισθανθείς βασιλιάς γιατί αγόρασες το υποτιθέμενο «βασιλιά» της κατηγορίας… άστο, κάνε ψυχοθεραπεία καλύτερα, είναι η πιο φτηνή διαχρονικά λύση και ίσως θα θεραπεύσει και συνοδές στυτικές ή άλλες δυσλειτουργίες.
Γέμισε το μπουκάλι... έβαλε τον φελό ο Φώτης !
Αν και καλύτερο στην άσφαλτο και με διαφορά ήταν το caponord...απλά δεν ξέρεις αν θα φτάσεις εκεί που πας.
Εγω το επαναφέρω ..... Βασιλιάς είναι τo Caponord :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:Εγώ το πιστεύω και χωρίς γέλια αλλά αν είναι να πάω κάπου με 5 ανορθωτές και 8 πολλαπλασιαστές θα χρειαστώ και τρέιλερ.
Εγώ το πιστεύω και χωρίς γέλια αλλά αν είναι να πάω κάπου με 5 ανορθωτές και 8 πολλαπλασιαστές θα χρειαστώ και τρέιλερ.
παρτε καμια ανασα γιατι σε λιγο μπαινει και ο Thandim στο φορουμ!
Εγώ το πιστεύω και χωρίς γέλια αλλά αν είναι να πάω κάπου με 5 ανορθωτές και 8 πολλαπλασιαστές θα χρειαστώ και τρέιλερ.
Και για πιο πανω, όπως τα λεει ο Λουρος είναι.
Τακη (oenas) δεν εχεις πιασει το πνευμα σε αυτο το ποστ.
Αλλα πιο πνευμα λεω... το τελευταιο δυωρο μας την λες σε ολα να νηματα... κατι σε βασανιζει σημερα μαλλον...
"Το νησι" που μου αρεσει εμενα ειναι για γυναικουλες, εδω που κανουμε πλακα μεταξυ μας ειμαστε κομπλεξικοι, ο ταξιδευτης μας που χει 300 χιλιαρικα χιλιομετρα με το εργαλειο του του το λες μαουνα ... και άλλα...
Κουλ νταουν μαι φρεντ.
Για τους Hondaκιδες είναι προδότης, έτριβαν τα μάτια τους όταν τον είδαν να την παίρνει για τεστ και μάλιστα μαζί με την Μαργαρίτα για δεύτερη γνώμη…. :goofy:Εκτός από ρουφιάνος είσαι και ψεύτης.
Δεν πρόλαβα να κατέβω για κατούρημα στην εκδρομή, και μέχρι να γυρίσω τι να δω….τον Andy καβάλα την καλή μου και δρόμο, ήθελε να δει τα χάλια της μου είπε σε αυτές τις διαδρομές….και να με θάψει μετά…. :2hysterical:
Έχω και ντοκουμέντα….μην την ανεβάσεις μου είπε…θα με φάνε… :2hysterical:
(http://i400.photobucket.com/albums/pp84/APOLON_11/ANDY.jpg)
Πάει και αυτός... Καβάλησε BMW και έχασε τα μυαλά του... παραμιλάει...:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Ή φυλάγεται από τη Μαργαρίτα και το ΙΚΕΑ τηγάνι της, έτσι και της πει να πάρει 1200 GSA! :2hysterical:
Εγώ δεν θέλω να μιλήσω γιατί θα με πείτε προκατειλημμένο…. :-XΓιάννη το έχω πει πολλές φορές. Το βάρος του που με γ@μ@ει στο μποτιλιάρισμα και σε στροφιλίκι με ταχύτητα 40χιλ/ω και κάτω το ίδιο βάρος είναι που στην εθνική έχει δεν έχει αέρα με 140-160 με κάνει να ταξιδεύω παίζοντας το μπεγλέρι μου
Επειδή δεν έχω σκοπό να αρχίσω το γράψιμο και το θάψιμο για μια μηχανή που δεν μπορείς να την κατηγορήσεις εύκολα, ένα θα πω μόνο.
Αυτοί που το είπαν βαρκαντέρο είχαν δίκιο.
Και έχω πλήρη άποψη και σωστή κρίση με οδηγική εμπειρία γιατί εκεί αλλάξαμε και με τον Αντρέα και με τον Ευτύχη που πήρα το Tiger και είδα τεράστιες διαφορές σε πολλά…
Την επόμενη φορά που θα ξαναδώ τον Γιάννη θα το δοκιμάσω και στην εθνική αν και εκεί το vara είναι βασιλιάς...αλλά μόνο εκεί.
Άλλα μας έλεγες Ντριντρίκο και τώρα τ' αλλάζεις. Δε σε βλέπω να βγάζεις το καλοκαίρι με το Βαρα :2hysterical: :2hysterical:
Λοιπόν οι εντυπώσεις μου.
Σε ένα πολύ κλειστό κομμάτι που οδήγησα το gs διαπίστωσα ότι το μηχανάκι είναι κλάσης ανώτερο από πολλά που έχω οδηγήσει στο θέμα αναρτήσεων και κέντρο βάρους. Έστριβα με την ιδέα και μόνο ενώ σπάνια κατέβαζα γιατί βοηθούσε το διαφορικό. Τα φρένα του μου άρεσαν πολύ το μπροστινό ενώ το πίσω που το δούλευα στις στροφές είναι σκέτη απογοήτευση(έμπαινε εύκολα το ABS).
Άρπαζε εύκολα από χαμηλά αλλά έχω την αίσθηση ότι το vara είναι πιο νευρικό.
Επίσης μου άρεσε και το τιμόνι που είναι πιο φαρδύ.
Δεν μου άρεσαν:
η θέση οδήγησης που δεν είναι τόσο όρθια όπως το vara
Τα πόδια έκαναν πιο μεγάλη γωνία λόγο του boxer με αποτέλεσμα να με πονέσει το χτυπημένο μου γόνατο με μόνο 20 λεπτά οδήγηση ενώ με το vara 3 μέρες δεν κατάλαβα τίποτα.
το διαφορικό στο κλείσιμό του γκαζιού σε τίναζε απότομα.(πταίσμα σε αυτά που προσφέρει αν δεν σπάει ;D)
και το γνωστό τίναγμα δεξιά του κινητήρα.
Αυτά που δεν μου άρεσαν αν τα συνηθίσεις δεν τρέχει τίποτα.
Το μηχανάκι είναι πολύ εύκολο στην οδήγηση και ξεκούραστο γενικά σε στροφιλίκη και κακό οδόστρωμα.
Την επόμενη φορά που θα ξαναδώ τον Γιάννη θα το δοκιμάσω και στην εθνική αν και εκεί το vara είναι βασιλιάς...αλλά μόνο εκεί.
Α ρε Αντρίκο, έπρεπε να πάρεις τον τίγρη να ξεχάσεις και το όνομα σου στις στροφές !!!!
Μην του ανάβεις φωτιές γιατί έχει που έχει μπερδευτεί, αν πάρει και άλλο Ευρωπαϊκό εργαλείο και μάλιστα από τα καλά και το κάνει βόλτα βλέπω να ανοίγει θέμα με «το θάψιμο του βασιλιά» !! :2hysterical: :2hysterical:
(http://i400.photobucket.com/albums/pp84/APOLON_11/ANDY.jpg)
Αντυ... αστο!
δε σου παει.
Δες το tiger!
Το VARADERO σου πίσω είδες πως σε κοιτάει με τις μαλακίες που κάνεις ?
-Καλά είναι να μη καταντήσω ποτέ σαν μερικούς πρώην κατόχους HONDA.
Προσπαθώντας να πείσουν τους εαυτούς τους οτι καλά έκαναν και άλλαξαν μάρκα και μη βλέποντας κάτι θετικό πέρα απ τα περισσότερα κυβικά που έχουν πιά ,κατηγορούν μέχρι και τους καθρέπτες και διαπιστώνουν προβλήματα οπου δεν υπήρχαν καν.
Εντάξει και γω άφησα το ΤΑ αλλά δεν το κατηγορώ ως αδύναμο επειδή καβαλάω χίλια. :wave:
-Καλά είναι να μη καταντήσω ποτέ σαν μερικούς πρώην κατόχους HONDA.
Προσπαθώντας να πείσουν τους εαυτούς τους οτι καλά έκαναν και άλλαξαν μάρκα και μη βλέποντας κάτι θετικό πέρα απ τα περισσότερα κυβικά που έχουν πιά ,κατηγορούν μέχρι και τους καθρέπτες και διαπιστώνουν προβλήματα οπου δεν υπήρχαν καν.
Εντάξει και γω άφησα το ΤΑ αλλά δεν το κατηγορώ ως αδύναμο επειδή καβαλάω χίλια.
Και γιατί δηλαδή όταν αλλάζεται μηχανή πάτε για μεγαλήτερη ενώ όταν αλλάζεται γυναίκα θέλετε μικρότερη :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Το άλλο μεγάλο ερώτημα είναι ότι αλλάζεται μηχανές και κατηγορία λες και είναι πουκάμισα.
Τι είναι τα κυβικά στραγάλια :-\ :-\ Και γιατί δηλαδή όταν αλλάζεται μηχανή πάτε για μεγαλήτερη ενώ όταν αλλάζεται γυναίκα θέλετε μικρότερη :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Είναι πολύ απλο βρε Ριτά μου!!!!
Size does matters :goofy: :goofy: :goofy:
Είναι πολύ απλο βρε Ριτά μου!!!!
Size does matters :goofy: :goofy: :goofy:
Αυτό το γνωρίζω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ :goofy: :goofy: :goofy:
Μόνο που κυκλοφορεί και η φήμη ότι η μεγάλη μηχανή/αυτοκίνητο αναπληρωνει ...... την μικρή πολυτέλεια :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
Αυτό το γνωρίζω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ :goofy: :goofy: :goofy:
Μόνο που κυκλοφορεί και η φήμη ότι η μεγάλη μηχανή/αυτοκίνητο αναπληρωνει ...... την μικρή πολυτέλεια :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
Πουτ@να Μέρκελ φωτιές που μας άναψες, γ@μώ τη Βαυαρία σου :2hysterical:αυτό ξαναπές το. :2hysterical:
Άλλα μας έλεγες Ντριντρίκο και τώρα τ' αλλάζεις. Δε σε βλέπω να βγάζεις το καλοκαίρι με το Βαρα :2hysterical: :2hysterical:αν έλεγα άλλα δεν θα είχα πάρει σκούτερ. Μάλλον θα το βγάλει από ότι φαίνεται γιατί σήμερα οτυ έβαλα καινούρια "παπά".
Αντρικο βάλε και εσύ τώρα Transalp Gs Forum στην υπογράφα σου και βουρ για Μπέμπα ;)Αυτή είναι η καψούρα μου καθότι και καγκουρε'ι'σον τύπος τα κάνει όλα και ....δεν συμφέρει ;D
όσο για τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες...
Όσο για την τροφή που έδωσες 2 βδομαδούλες πες μας πως το έκανες και κατά λάθος .... :o
Kαλά άμα πάρεις αυτό βλέπω να σε τρώει... ο καναπές. Από την κρεβατομουρμούρα ούτε απ' έξω δεν θα περνάς από την κρεβατοκάμαρα. :2hysterical:Γιατί ρε συ;;;;δεν την νοιάζει αρκεί να έρχεται κοντά και απ΄ότι βλέπω μια χαρά κάθεται ο πίσω.
Γιατί ρε συ;;;;δεν την νοιάζει αρκεί να έρχεται κοντά και απ΄ότι βλέπω μια χαρά κάθεται ο πίσω.Που το είδες ότι κάθεται ο πίσω >:( >:( στην μπαγκαζιέρα :banghead: :banghead: :banghead:
Που το είδες ότι κάθεται ο πίσω >:( >:( στην μπαγκαζιέρα :banghead: :banghead: :banghead:Αυτή είναι και 2 μέτρα. Μια χαρά θα κάθεσαι μικρή μου σαρδέλα :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Αυτή είναι και 2 μέτρα. Μια χαρά θα κάθεσαι μικρή μου σαρδέλα :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Πριν λίγο:ωχωχωχωχχωχω
-"ναι για σας",
-Γεια σας!
-"απο το συνεργειο ταδε σας παιρνουμε, ο κυριος ταδε ?"
-(ωχ) ναι, ο ιδιος ?
- "θελαμε να μαθουμε αν ειστε ικανοποιημενος απο την επισκεψη σας που κανατε την ταδε ημερομηνια στο συνεργειο μας για την ταδε μοτοσικλετα, η αν εχετε καποιο παραπονο με την εργασία, το αποτελεσμα, τους ανθρωπους μας, την διαδικασια..."
ωχωχωχωχχωχω
σε μάθανε;;;;
με το προηγούμενο δεν σε ήξερε κανένας :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Κανένα varadero δεν έχει δείκτη βενζίνας.
Τελος, τα 400km με κανονικο οδηγημα ειναι πραγματικοτης η ανηκουν στη σφαιρα της φαντασιας με 25 λιτρα ρεζερβουαρ? Γιατι αν ισχυει αυτο η καταναλωση ειναι οντως στα 6.25lt/100km περιπου? Αυτες ειναι με injection και εχουν και δειχτη βενζινης ετσι ?Ασφαλειες που κυμαινονται ?
το 1ο και το 2ο δεν το έχω ακούσει ποτέ.
Ας πούμε και μερικά προβληματάκια - θεματάκια που υπάρχουν στο προηγούμενο μοντέλο
1. Ενα θεματάκι με το ψυγείο (ξέσφιχτα κολάρα που σιάζουν εαν τα θυμίσεις στο συνεργείο). Κάμποσοι αντιμετώπισαν τέτοιο θέμα, εγώ πάλι όχι..
2. Μπαταρία....ξαφνικές πτώσεις κα.... δεν έχω διαπιστώσει απόσα γράφονται για συγκεκριμένο τύπο ή θέμα με τα ρεύματα και νομίζω σχετίζεται με όσα φορτώνουν πάνω στη μηχανή. Ετυχε και σε μένα από ξεχασμένα ανοικτά θερμενόμενα...
3. Το κυριότερο πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει κάμποσοι είναι με το hiss και την καλωδίωσή του...Δεν μου έτυχε (φοτυ-φτου μακρυά από μας)
4. Κάποια οργανάκια του λείπουν, όπως ο βεντζινοδείκτης και το βολτόμετρο (αλλά μαθαίνεις να ζεις και χωρίς αυτά)
5. Η ανάρτησή του είναι λιγάκι προς την άνεση...αλλά το μηχανάκι δεν στοχεύει ούτως ή άλλως στον σπορ αναβάτη. Με ένα σετάκι μπρος - πίσω ελλατήρια... σιάζει
στο είχα πει. ;) ;) ;)
Αν είναι 2007 πραγματικό τότε η τιμή είναι ξεφτίλα γιατί κάτω από 7000e όσο και αν πεινάει δεν πουλιούνται.
6500e δίνουν οι μαντράδες χωρίς ανταλλαγή.
Οπότε κάτι βρομάει.
στο είχα πει. ;) ;) ;)
Eσυ καλα εκανες και μου τα ειπες αλλα εγω οσο ζω ελπιζω !! :2hysterical: Το μονο θετικο της υποθεσης ειναι πως εκανα μια βολτα στον Πειραια και εκτιμησα ακομα περισσοτερο την ΤΑ μου .... :goofy:Την επόμενη που θα έρθεις Πειραιά κερνάω καφέ ;)
Την επόμενη που θα έρθεις Πειραιά κερνάω καφέ ;)
Απλά κτύπα ένα τηλέφωνο
:2cool: Ναι αμε!! Ισως με διαφωτισεις και περισσοτερο στις Varadero !! ;D