Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 362427

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #450 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 19:24:53 μμ
αυριο λεω να βαλω την μπαταρια μου σε φορτιση απο τον φορτιστη που εχω απο το lidl.προηγουμενως θα δοκιμασω να βαλω μπρος στα ψιλοκρυα που εχουν πεσει.η μηχανη εχει να δουλεψει πανω απο 15 μεες.δεν ειχα καποιο προβλημα αλλα ενιωθα οτι δεν ηταν στα καλυτερα της.

η ερωτηση τωρα.
γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #451 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2012, 23:18:15 μμ
γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?

Καλο της κανει.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #452 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 00:09:02 πμ
Καλο της κανει.

ναι έτσι ξέρω και γω,

καθώς οι πλήρεις αποφορτίσεις είναι αυτές που της κάνουν κακό, συνεπώς ότι κάνει κανείς για να τις αποφύγει καλό είναι


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #453 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 10:42:35 πμ
αυριο λεω να βαλω την μπαταρια μου σε φορτιση απο τον φορτιστη που εχω απο το lidl.......

η ερωτηση τωρα.
γενικα κανει καλο να φορτιζουμε την μπαταρια μας πριν φτασει στα τελευταια της?


Και καλά θα κάνεις ...

Απάντηση:  Αν ο φορτιστής ''πέσει'' σε mode συντήρησης, μακάρι να το κάνει γρήγορα που σημαίνει οτι εχει ζωή ακόμα, αστον μόνιμα επάνω.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #454 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 10:59:49 πμ
Xτες μετρησα την μπαταρια και μου εδειξε 13,08V
Μιλαμε για την μαμα Yasa που κοντευει 6μιση χρονια ζωης
Τελικα δεν την φορτισα αφου εδειξε να ειναι πληρως φορτισμενη



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #455 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 18:03:32 μμ
Είχες κάνει βόλτα πρίν? αν ναι, τότε φυσιολογικό, αν όχι τσέκαρε το πολύμετρό σου.
.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #456 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2012, 20:11:56 μμ
Είχες κάνει βόλτα πρίν? αν ναι, τότε φυσιολογικό, αν όχι τσέκαρε το πολύμετρό σου.
.
Χμμμ...Πολλα ειναι ε?
Μιας και δουλευε αρκετη ωρα πριν θα μετρησω ξανα να εχει μεινει σβηστη μερικες ωρες



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #457 on: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 09:16:01 πμ
Χοντρικά η μπαταρία εκτός απο την φυσιολογική γήρανση που χάνει σταδιακά το φορτίο της μέχρι που κάποια στιγμή είναι πλέον αχρηστη αφού δεν ικανοποιεί τις απιτήσεις μας και πάει για ανακύκλωση, εχει και δύο ασθένειες.
      Η μια είναι το να βραχυκυκλώσει κάποιος πόλος, αυτή είναι και η πιό χειροπιαστή βλάβη αφού πρώτον το στοιχείο αυτό στην διάρκεια της φόρτισης βράζει και στεγνώνει απο υγρά και φαίνεται χαρακτηριστικά, και οταν την μετράμε δίνει χαμηλότερη τάση, δλδ αν κάθε στοιχείο δίνει 2.1V*6=12.6V συνολικά, αν χάσουμε το ενα πάμε στα 10V με τη μία. Βλάβη που βγάζει μάτι και την αλλάζουμε με τη μία.
      Η δεύτερη είναι να εχει ''κόψει'' πόλο δλδ ενα στοιχείο με το διπλανό του να πάψει να είναι συνδεδεμένο με το 100%. Δλδ να παρουσιάζει μια μικρή η μεγάλη αντίσταση μκε το διπλανό του στοιχείο. Αυτό σημαίνει και με βάση το νόμο του ΩΗΜ οτι οταν ζητάμε χαμηλό ρεύμα = μικρή αντίσταση  πχ ενα πολύμετρο η τα λαμπάκια των οργάνων να εχουμε τάση κανονικά και με τον κινητηρα σβηστό η τάση μας είναι 12.5-6V και μας ξεγελάει. Οταν όμως ζητήσουμε ρεύμα για την μίζα η αντίσταση αυτή γίνεται τεράστια και καταναλώνει όλο το φορτίο εκεί οπότε? απλά η μίζα δεν γυρνάει και να σβήνουν όλα.
     Αρα αν η μπαταρία σου είναι απλά γερασμένη και δεν είναι μέσα στις προηγούμενες περιπτώσεις κάποια στιγμή θα την αλλάξεις επειδή δεν θα σε ικανοποιεί η απόδωσή της.
Οσο για την τάση της ενα πρωινό θα πρέπει να μετρήσεις 12.5V  + - κάτι δέκατα.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #458 on: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 11:06:01 πμ
επαναληψη μητηρ πασης μαθησεως....
μπραβο stoneman  :eusa_clap:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #459 on: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 15:32:57 μμ
Τι να κάνεις? ... η ανάγκη, που να βάλλω τον Κωστή τώρα να διαβάζει 19 σελίδες? :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #460 on: Τρίτη 20 Νοέμβριος 2012, 19:13:15 μμ
Τι να κάνεις? ... η ανάγκη, που να βάλλω τον Κωστή τώρα να διαβάζει 19 σελίδες? :2hysterical:
Φχαριστωωωω! Ειναι και κουρασμενα τα ματακια μου... :P

Μια χαρα παντως την γυρναει την μιζα ακομα η μπαταρια Απλα ειπα δεν μπορει,  μετα απο 6μιση χρονια θα την θελει μια φορτιση

Και γιατι να μετρησω το πρωι γιατρε?

Παντως Νικολα κοιταξα ξανα το οριτζιναλ μανουαλ και λεει οτι αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V τοτε ειναι πληρως φορτισμενη Τι συμβαινει αν η μηχανη δουλευε πριν την μετρηση? Γιατι δεν ειναι αξιοπιστη η μετρηση?
Αντε ρε να μαθαινουμε και τιποτα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #461 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2012, 16:47:33 μμ
Η μπαταρία σε μια μοτό/αυτ/το παίζει καθαρά επικουρικό ρόλο οσο χρόνο λειτουργεί ο κινητήρας και χρησιμεύει βασικά για την εκκίνησή του.
Δλδ αφού εκκινήσει ο κινητήρας το όλλο ηλεκτρικό κύκλωμα τροφοδοτείται απο το σύστημα παροχής πηνία/ανορθωτή, και απλά η μπαταρία παρέχει ισχύ οταν δεν επαρκεί το σύστημα λόγω φορτίου η χαμηλών στροφών.

Επίσης το ηλεκτρικό σύστημα μετά την εκκίνηση φορτίζει την μπαταρία, δίνοντας μια τάση απο 13.5 εως 14.50V μέγιστη τάση, τάση που φυσικά εξαρτάται απο το φορτίο (ημέρα/νύχτα, φωτισμός, προβολείς, θερμαινόμενα γκρίπ κλπ) και απο τις στροφές του κινητήρα.

Αν λοιπόν μετρήσουμε τάση μετά απο μια μικρή βόλτα , η εστω μετά απο ολιγόλεπτη λειτουργία του κινητήρα δίχως μεγαλα φορτία , η τάση αυτή θα είναι πολύ υψηλότερη απο τα 12.6V της μπαταρίας. Θα είναι βέβαια φθίνουσα και μετά απο ενα εύλογο χρονικό διάστημα (ισως και πάνω απο μισή ωρα ανάλογα με την κατάστασή της) θα φτάσει τα 12.6V.

Μια μέτρηση τάσης που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ενα πρωινό , αφού η μοπαταρία εχει ''ηρεμήσει'' αλλά εχει και τροφοδοτήσει τον συναγερμό μας, αν έχουμε.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #462 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 11:33:45 πμ
εχω χαθει ρε παιδια με το ψαξιμο, δε βγαζω ακρη.....παω να παρω μια μαρκας BS κλειστου τυπου με 35€ να τελειωνω γιατι χθες το βραδακι με την ψυχρα ζοριστηκε η μιζα...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #463 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 20:04:21 μμ
Γιατί χάθηκες?

Η ΤΑ650 εχει MF μπαταρία, αρα βασικά ψάχνεις για μια τέτοια.

Απο εκεί και πέρα είναι απλά θέμα τσέπης και εμπιστοσύνης σε κάποια μάρκα/πωλητή, και φυσικά γραπτής εγγύησης τουλάχιστον ενός ετους.

Οσο για τιμές?  http://www.kiriazisbatteries.gr/full_product.php?prod_id=1296047810
http://www.automotobatteries.gr/yuasa-ytz12s-bs-gel-12v-11ah-210cca.html
οτι θέλουνε ζητάνε.
Εγώ θα αγόραζα αυτήν:    http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-maintenance-free-ytz12s-bs.html

Και οταν λές ζορίστηκε? εχεις δοκιμάσει να την φορτίσεις? Κυκλοφορείς συχνά? ποσα χρόνια εχεις την ιδια μπαταρία?




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #464 on: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2012, 23:13:01 μμ
εχω χαθει ρε παιδια με το ψαξιμο, δε βγαζω ακρη.....παω να παρω μια μαρκας BS κλειστου τυπου με 35€ να τελειωνω γιατι χθες το βραδακι με την ψυχρα ζοριστηκε η μιζα...

Και από δω επίσης. Έχει αρκετά. 

http://www.gr-kiros.gr/2010/moto.php


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #465 on: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2012, 20:14:22 μμ
Stoneman ξεχνας φιλε μου... ;D ειχα θεμα σε αλλο τοπικ. Η μπαταρια ηταν αδυναμη απο τον Ιανουαριο , καποιες φορες εβαζα μπρος με καλωδια αλλα ενω ημουν ετοιμος να την αλλαξω παρατηρησα οτι τις ζεστες, σχετικα, μερες γυρνουσε πιο ευκολα η μιζα. Την μετρησα, την φορτισα και ειδα οτι με εβγαζε ακομη. Τωρα που ψυχρανε ο καιρος , ειδικα καποια κρυα πρωινα εδω στο Σαλονικα, αρχισε παλι να ζοριζεται, η μιζα γυρνουσε με δυσκολια.
Αφου οπως σας ανεφερα το εψαξα και "χαθηκα" καπως αφου συμπερασμα για καλη μπαταρια σε καλη τιμη δεν εβγαλα, χτυπησα αυτη τελικα με 30 ευρωπουλα παρακαλω... ;)


η συσκευασια με ξεχωριστα μπουκαλακια υγρων με τα οποια γεμιζεται η μπαταρια προσεκτικα (αφηνοντας να καθησει καλα το υγρο) και φορτιστηκε αργα απο τον εμπορο με 0,25Amph  :)
Η μπαταρια ειναι ακριβως ιδια με αυτη που ειχα με την διαφορα οτι αυτος ο τυπος τωρα ερχεται ετσι ωστε να παραδιδεται "φρεσκια" . Οι εμποροι που την παρειχαν μου ειπαν οτι με αυτο τον τροπο θα διαρκει σιγουρα περισσοτερο απο αυτες που ερχοντουσαν ετοιμες/σφραγισμενες και οι οποιες μπορει να ηταν στο ραφι/αποθηκη καποιο σημαντικο διαστημα...
Την τοποθετησα σημερα και ειναι σπιρτο η μηχανη!  :) Ειναι ωραιο να πατας τη μιζα και να ζωντανευει αμεσως το μοτόρι !!!

Θα δειξει παντως.
« Last Edit: Σάββατο 24 Νοέμβριος 2012, 20:16:39 μμ by leftlane »



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #466 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 09:50:12 πμ
Μπαταρία είναι.
Οι μπαταρίες ανοιχτού τύπου, είναι λιγότερο αποδοτικές απο τις κλειστού τύπου και έχουν ανάγκη τακτικού ελέγχου των υγρών. Επίσης λόγω κατασκευής και επειδή συχνά πέφτει η στάθμη και δεν το έχουμε καταλάβει για ένα εύλογο διάστημα, είναι πιο επιρεπείς στο να χαλάνε.
Όμως έχουν πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ανάκαμψης σε σχέση με τις μπαταρίες κλειστού τύπου. Γέμισε τη με υγρά και βάλτη για φόρτιση με έναν καλό φορτιστή (κατα προτίμηση ηλεκτρονικό με λειτουργίες recovery και αυτόματη διακοπή φόρτισης). Μπορεί και να της δώσεις έτσι νέα ζωή, αλλιώς αμα δεν πιάσει, πας για μπαταρία.
Μια και έπεσε στο μάτι μου να διευκρηνίσω εδώ κάτι, σε μπαταρία  (ανοικτού τύπου) ηλεκτρολύτη βάζουμε μόνο την πρώτη φορά, ποτέ δεν συπληρωνουμε ηλεκτρολύτη,μόνο υγρά μπαταριας (φλας όπως το ξέρουν πολλοί), αν κατα λάθος μπει ηλεκτρολύτης αντί για καλό θα την καταστρέψουμε, μην το θεωρείτε αυτονόητο γιατί πολλοι το έχουν κάνει............(όχι εγώ) ....... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: ;) ;) ;)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #467 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 13:03:59 μμ
κατι που θελω να ρωτησω.

προχτες εβγαλα την μπαταρια για να την φορτισω προληπτικα.
η μπαταρια μου λοιπον ειναι μια superMF YTZ12S η οποια γραφει πανω της καπου HONDA,πραγμα που με κανει να πιστευω οτι ειναι αυτη που ειχε απο το εργοστασιο ή ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει την ιδια.
περσυ τον χειμωνα με τα κρυα,αν ειχε 4-5 μερες να παρει μπρος,δεν επαιρνε με τιποτα μετα.την πηγα σε ενα βενζιναδικο,μου την φορτισε και ολα καλα απο τοτε. τωρα καθως πλησιαζει ο καιρος που παλι θα παιρνει μπρος μια φορα στις 10 μερες,ειπα να την φορτισω για να βγαλει τον χειμωνα ας πουμε. την βαζω στον φορτιστη και σε λιγοτερο απο 30 δευτερολεπτα μου δειχνει οτι ειναι φορτισμενη.δεν χρειαζεται δλδ.
αν πουμε οτι ειναι η μαμισια,ειναι δυνατον να κρατα τοσο πολυ? 11 χρονια τωρα.
αν πουμε οτι αλαχθηκε με ιδια ακριβως,μετα απο την φορτιση περσυ τον χειμωνα ακομα ειναι τοσο καλη? μηπως κατι συμβαινει?




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #468 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:14:22 μμ

προχτες εβγαλα την μπαταρια για να την φορτισω προληπτικα.
η μπαταρια μου λοιπον ειναι μια superMF YTZ12S η οποια γραφει πανω της καπου HONDA,πραγμα που με κανει να πιστευω οτι ειναι αυτη που ειχε απο το εργοστασιο ή ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει την ιδια.

Δεν εχω δεί γνήσια και δεν ξέρω πως είναι η τι γράφει.

περσυ τον χειμωνα με τα κρυα,αν ειχε 4-5 μερες να παρει μπρος,δεν επαιρνε με τιποτα μετα.την πηγα σε ενα βενζιναδικο,μου την φορτισε και ολα καλα απο τοτε.

Κακό αυτό για την μπαταρία, η κατι παίζει με το μηχανάκι, πχ διαρροή.
Και οταν λέμε δεν επαιρνε με τπτ ? ουτε μίζα?

τωρα καθως πλησιαζει ο καιρος που παλι θα παιρνει μπρος μια φορα στις 10 μερες,ειπα να την φορτισω για να βγαλει τον χειμωνα ας πουμε. την βαζω στον φορτιστη και σε λιγοτερο απο 30 δευτερολεπτα μου δειχνει οτι ειναι φορτισμενη.δεν χρειαζεται δλδ.

και αυτό κακό, εκτός και αν την βάζεις στο φορτιστή μετα απο μια μεγάαααααλη βόλτα.

αν πουμε οτι ειναι η μαμισια,ειναι δυνατον να κρατα τοσο πολυ? 11 χρονια τωρα.
αν πουμε οτι αλαχθηκε με ιδια ακριβως,μετα απο την φορτιση περσυ τον χειμωνα ακομα ειναι τοσο καλη? μηπως κατι συμβαινει?

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

... μηπως κατι συμβαινει?
Σίγουρα. Τάση τουλάχιστον μπορεις να μετρήσεις? Με την μπαταρία πάνω στην μηχανή, χωρίς και με λειτουργία κινητήρα.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #469 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:17:25 μμ
Δεν εχω δεί γνήσια και δεν ξέρω πως είναι η τι γράφει.
Η δικια μου παντως που ειναι η γνησια δεν γραφει πανω honda



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #470 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:23:19 μμ
Honda δεν γράφει αλλά σίγουρα γράφει Yuasa Made in Japan...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #471 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:34:32 μμ
Xτες μετρησα την μπαταρια και μου εδειξε 13,08V
Μιλαμε για την μαμα Yasa που κοντευει 6μιση χρονια ζωης
Τελικα δεν την φορτισα αφου εδειξε να ειναι πληρως φορτισμενη

Μια χαρα παντως την γυρναει την μιζα ακομα η μπαταρια Απλα ειπα δεν μπορει,  μετα απο 6μιση χρονια θα την θελει μια φορτιση

Και γιατι να μετρησω το πρωι γιατρε?

Αν λοιπόν μετρήσουμε τάση μετά απο μια μικρή βόλτα , η εστω μετά απο ολιγόλεπτη λειτουργία του κινητήρα δίχως μεγαλα φορτία , η τάση αυτή θα είναι πολύ υψηλότερη απο τα 12.6V της μπαταρίας. Θα είναι βέβαια φθίνουσα και μετά απο ενα εύλογο χρονικό διάστημα (ισως και πάνω απο μισή ωρα ανάλογα με την κατάστασή της) θα φτάσει τα 12.6V.

Μια μέτρηση τάσης που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα είναι ενα πρωινό , αφού η μοπαταρία εχει ''ηρεμήσει'' αλλά εχει και τροφοδοτήσει τον συναγερμό μας, αν έχουμε.

Μετρησα ξανα την μπαταρια μετα την υποδειξη σου και αφου ειχε μεινει η μηχανη πολλες ωρες αχρησιμοποιητη Εδειξε 12,8κατι V  Aρα χαιρει ακρας υγειας ακομα και μετα απο 6,5 χρονια Κατι βεβαια που υποψιαζομουν αφου ακομα γυρναει την μιζα ζωηρα Την εβαλα ομως παρ'ολα αυτα στον φορτιστη ο οποιος μετα απο κανα λεπτο εδειξε οτι ειναι πλήρως φορτισμενη

Το οριτζιναλ τουλαχιστον μανουαλ γιατι ομως λεει οτι αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V τοτε ειναι πληρως φορτισμενη? Και γιατι δεν αναφερει τιποτε σχετικα με το να μην γινει η μετρηση ενω το μοτερ εχει δουλεψει πριν?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #472 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 17:51:00 μμ
Κώστα το κάθε στοιχείο της μπαταρίας σε κατασταση ηρεμίας δίνει 2.1 Volts max.
Αρα 2.1*6=12.6 . Εκεί είσαι οκ.
Αλλά αφού περνάει το τεστ της μίζας οτι και να λέμε εχει ζωή ακόμα.
Αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V? πότε? με τον κινητήρα σε λειτουργία? Πού το λέει αυτό? για δώσε σελίδα/κεφάλαιο.
Αν εχεις φορτιστή/συντηρητή που μετα την φόρτιση περνάει σε λειτουργία συντήρησης , και τον εχεις επάνω μόνιμα (στην 12V παροχή, αν δισθέτεις) θα ζήσει ακομα περισσότερο.

Για να καταλάβεις η μπαταρία του αυτ/του μου με ενα τέτοιο φορτιστή ιδιοκατασκευή κράτησε 8.5 χρόνια.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #473 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 18:27:56 μμ
Κώστα το κάθε στοιχείο της μπαταρίας σε κατασταση ηρεμίας δίνει 2.1 Volts max.
Αρα 2.1*6=12.6 . Εκεί είσαι οκ.
Αρα εγω γιατι ειδα 12,8κατι?  Παιζει να να υπαρχει προβλημα?
Αλλά αφού περνάει το τεστ της μίζας οτι και να λέμε εχει ζωή ακόμα.
Αν η ενδειξη ειναι 13-13,5V? πότε? με τον κινητήρα σε λειτουργία? Πού το λέει αυτό? για δώσε σελίδα/κεφάλαιο.

Αν εχεις φορτιστή/συντηρητή που μετα την φόρτιση περνάει σε λειτουργία συντήρησης , και τον εχεις επάνω μόνιμα (στην 12V παροχή, αν δισθέτεις) θα ζήσει ακομα περισσότερο.
Την μηχανη την χρησιμοποιω καθημερινα Χειμωνα καλοκαιρι Με ηλιο και βροχη Οποτε δεν μου χρειαζεται ο συντηρητης!
Για να καταλάβεις η μπαταρία του αυτ/του μου με ενα τέτοιο φορτιστή ιδιοκατασκευή κράτησε 8.5 χρόνια.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #474 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 21:27:31 μμ
Το βρήκα, αλλά δεν αναφέρει κάτω απο ποιές συνθήκες κάνει την μετρηση.
Τα 12,3 V τα κρίνει σαν αφόρτιστη. Πάντως αν μια μπαταρία δείξει κάτω απο 12,5 εκτός μοτό η  είναι αφόρτιστη καιρό η είναι τελειωμένη.
Πληροφοριακά:
Στην 16.8 σελίδα κάτω κάτω μετράει μέγιστη επιτρεπόμενη διαρροή.
Στην 16.7 σελίδα κάτω κάτω ελέγχει τον ανορθωτή.

Βασικό και το να εχουμε ενα πολύμετρο της προκοπής, αλλιώς να μην μιλάμε για ,5 η ,6 .....