Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 362398

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #375 on: Τρίτη 29 Μάρτιος 2011, 14:17:38 μμ
Για την ίδια όχι (πρέπει να ψάξεις).
Αν θες (πρόχειρη) φθηνή εναλλακτική με €40, δες πχ. την YTZ14S (GEL) εδώ (μάρκα YUSUBA!)
Και ο Θεός βοηθός!

Επίσης υπάρχει και σε Varta YTZ14S (πιο φθηνή από Yuasa).
« Last Edit: Τρίτη 29 Μάρτιος 2011, 14:29:35 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #377 on: Τρίτη 29 Μάρτιος 2011, 14:29:57 μμ
Μισή τιμή! Μόνο που είναι ανάποδα οι πόλοι (αν η φωτό είναι σωστή) για αυτό και ανέφερα πριν τη διάταξη των πόλων για να σε προλάβω.

Η αυθεντική είναι αυτή:
(€121,23): http://www.e-moto.gr/gr/details.asp?ProductID=1722
(€111.90): http://www.motopissaris.gr/full_product.php?prod_id=31500MCRD02
(δες και τί μεταφορικά έχει ο καθένας)

ΥΓ: Βλέποντας τα χαρακτηριστικά της YTZ12S, οι διαφορές είναι μικρές με την YTZ14S.
Έχει τις ίδιες διαστάσεις, ίδια σχεδόν χωρητικότητα (11ΑΗ), αλλά λίγο μικρότερο CCA (210A).
Αλλά από ότι είδα είναι ακριβότερη.
« Last Edit: Τρίτη 29 Μάρτιος 2011, 15:45:39 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline indietronic

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 48
  • μες στην τρέλα
Reply #378 on: Τρίτη 29 Μάρτιος 2011, 15:56:56 μμ
χίλια ευχαριστώ!



Offline cuckoos

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1495
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Reply #379 on: Παρασκευή 22 Απρίλιος 2011, 20:19:47 μμ
1) Χωρίς να βάλεις μπροστά τον κινητήρα μέτρησε την τάση στα άκρα της, Πρέπει να είναι >12.2V.  Αν είναι <11.5 τότε φταίει η μπαταρία. Έλεγξε πρώτα τα υγρά της.

2) Βάλε μπροστά τον κινητήρα και ξαναμέτρησε την τάση στα άκρα της. Πρέπει να είναι 13.5V - 14.5V. Αν δεν είναι, φταίει ο ανορθωτής. Άναψε τα φώτα και δες πάλι την τάση. Δεν πρέπει να πέσει κάτω από 13V.






Chris απόψε μέτρησα τη μπαταρία, με αναμμένη μηχανή στο ρελαντί και μου έδειξε 12,45. Τη μάρσαρα μέχρι 4-5 χιλ. στροφές, και ανέβηκε στα 12,5-12,6. Άναψα φώτα στο ρελαντί και έπεσε στο 12, τη μάρσαρα και ανέβηκε στο 12,2. Το συμπέρασμα? Βλάβη στον ανορθωτή?


ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑΣΕ ΜΙΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΛΥΚΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ Σ’ΑΓΑΠΟΥΝ


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #380 on: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2011, 16:46:02 μμ
Το συμπέρασμα? Βλάβη στον ανορθωτή?

Πάντως μπαταρία δεν είναι. Κατι συμβαίνει στο σύστημα φόρτισης.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #381 on: Σάββατο 09 Ιούλιος 2011, 15:43:06 μμ
Λοιπον, με χτυπησε και μενα ο δαιμονας της μπαταριας και θελω τα φωτα σας μηπως και ειναι τιποτ'αλλο. Η μαμισια μπαταρια βαστηξε ακριβως 6 χρονια και αντκατασταθηκε απο φτηνη GK τον Μαρτη 2008 δηλ. περιπου 3.5 χρονια πριν. Τους τελευταιους δυο μηνες διαπιστωσα οτι η μηχανη ηθελε περισοτερο μιζαρισμα για να παρει μπροστα οταν την αφηνα για 2-3 μερες. Αυτη τη φορα την αφησα σχεδον 20 μερες χωρις να μπει μπροστα και σημερα το πρωι διαπιστωσα τα εξης.

Ανοιγοντας τον διακοπτη, χανοτανε οι ενδειξεις του ρολογιου και δεν αναβε κανενα φωτακι. Βαζοντας τη μηχανη μπροστα εχοντας την μπαταρια του αυτοκινητου συνδεδεμενη, ολα καλα. Αποσυνδεοντας τη μπαταρια του αυτοκινητου η μηχανη ρεταρε, πεφτανε οι στροφες και δεν δουλευε σωστα. Εβγαλα λοιπον τη μπαταρια να τη φορτισω με Oxford Oximiser που εχω, περιμενοντας να δω καποια απο τα λαμπακια του oximiser που μετρανε τη φορτιση σβηστα λογω χαμηλης τασης. Παρ'ολα αυτα ητανε ολα αναμενα, με το τελευταιο "πρασινο" λαμπακι να αναβει ισα-ισα. Μετρωντας με το πολυμετρο, βλεπω ταση μπαταριας 13.1V ενω αυτη του αυτοκινητου δειχνει 14.44V με σβηστη τη μηχανη.

Ειναι δυνατον σχετικα μικρη πτωση τασης στα 13.1V να δημιουργει τετοιο προβλημα που η μηχανη να ειναι νεκρη μολις ανοιξει ο διακοπτης? Τι λενε οι ειδικοι? Η παιζει κατι αλλο? Η μπαταρια τωρα φορτιζει και θα δω τι παιζει οταν φορτισει πληρως αλλα θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με την πανω ερωτηση αν ειναι δυνατον..


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #382 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 13:33:29 μμ
Ειναι δυνατον σχετικα μικρη πτωση τασης στα 13.1V να δημιουργει τετοιο προβλημα που η μηχανη να ειναι νεκρη μολις ανοιξει ο διακοπτης? Τι λενε οι ειδικοι? Η παιζει κατι αλλο? Η μπαταρια τωρα φορτιζει και θα δω τι παιζει οταν φορτισει πληρως αλλα θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με την πανω ερωτηση αν ειναι δυνατον..

Φορτιζοντας την μπαταρια για σχεδον 10 ωρες ανεβασε την ταση στα 13.85V αλλα μολις αποσυνδεθηκε ο φορτιστης η ταση επεσε σιγα-σιγα κατω απο 13.3V που σημαινει οτι η μπαταρια τα εχει παιξει - ωρα για καινουργια μπαταρια λοιπον. Παραξενευτηκα γιατι τετοιο παιξιμο μπαταριας που δεν δινει σχεδον καθολου ρευμα ενω εχει ταση δεν μου ειχε συμβει ποτε, συνηθως γυρνανε τουλαχιστο αργα τη μιζα. Αλλα ψαχνοντας το τεραστιο αυτο νημα βρηκα το ποστ http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1956.msg152092.html#msg152092 στο οποιο ο samniotis περιγραφει ακριβως τα ιδια συμπτωματα - και μαλλον τα ελυσε με καινουργια μπαταρια.

Εδω στην Αγγλια βρηκα την original GS Yuasa YTZ12S απο Honda dealers μονο 68 λιρες ή 77 ευρω, οποτε θα μπει πανω. Και στο μελλον θα αποφυγω φτηνιαρικες απω-ανατολιτικες οπως η GK την οποια ειχα πληρωσει 40 ευρω αν θυμαμαι καλα.

Με την ευκαιρια να πω η μαμισια μπαταρια στο VFR ετοιμαζεται να κλεισει 7 χρονια (σε ενα μηνα), οποτε ισως ειναι καλο να αλλαχτει και αυτη προληπτικα..


" the PouroDuro spirit "


Transalpinos

  • Guest
Reply #383 on: Κυριακή 10 Ιούλιος 2011, 13:41:07 μμ
Στα ίδια χρήματα βγαίνει.

για 2 μπαταρίες GK 2 x 3.5 χρόνια = 7 χρόνια και τιμή 2x40 =80 €

Γνήσια 6 χρόνια και τιμή 77 €

Υ.Γ. Εμένα η γνήσια άντεξε λιγότερο απο 4 χρόνια (με συναγερμό META).



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #384 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 13:21:57 μμ
Στα ίδια χρήματα βγαίνει.

για 2 μπαταρίες GK 2 x 3.5 χρόνια = 7 χρόνια και τιμή 2x40 =80 €

Γνήσια 6 χρόνια και τιμή 77 €

Ναι, σωστο. Απλα προτιμω μια μπαταρια για μεγαλυτερο διαστημα συν το γεγονος οτι ο τροπος που με αφησε η (κινεζικη?) GK δεν μου αρεσε καθολου. Οταν ταπαιξε η μαμισια γυρναγε αργα τη μιζα και οταν το μηχανακι πηρε μπροστα με jumper leads απο αλλο οχημα, πηγαινε κανονικα. Εδω υποψιαζομαι οτι καποιο στοιχειο εχει βραχυκυκλωσει..

Υ.Γ. Εμένα η γνήσια άντεξε λιγότερο απο 4 χρόνια (με συναγερμό META).

Αποφευγω πια το συναγερμο σαν διαολος το λιβανι  ;D Ειχα βαλει αρχικα στο ΤΑ (spyball) και μετα απο καποια προβληματα ξηλωθηκε και πεταχτηκε. Δεν ειναι τυχαιο που στο VFR που δεν ειχα ποτε συναγερμο η μαμισια μπαταρια εχει βαστησει 7 χρονια (!) και δεν δειχνει ακομη σημεια "κοπωσεως"  :)


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #385 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 16:15:28 μμ
.... Μετρωντας με το πολυμετρο, βλεπω ταση μπαταριας 13.1V ενω αυτη του αυτοκινητου δειχνει 14.44V με σβηστη τη μηχανη.
Μετράς σωστά?

Και λίγη θεωρία:

1. Η μπαταρία του αυτοκινητου δειχνει 14.44V με σβηστη τη μηχανη γιατί σίγουρα  είχες τον κινητήρα ανοιχτό πριν λίγο και δεν πρόλαβε να ''πιάσει'' την ονομαστική της τάση που είναι τα 12.6Volts. Η τάση της μπαταρίας είναι 2.1Volts ανά στοιχείο, καινούργια η σε καλή κατάσταση, δλδ 12.6Volts με τον κινητήρα κλειστό η χωρίς φορτιστή, και χωρίς φορτία.
Απο σχετικές μετρήσεις που εχώ κάνει, η μπαταρία μου [Yuasa] μετά απο 3 χρόνια παρουσιάζει 37mA διαρροή, σε φόρτιση, δλδ όσο και να την φορτίζω τελικά παραμένει και την διαρρέει ενα αντίστροφο ρεύμα στα 37mA, σε αυτό προσθέτω τις καταναλώσεις που εχει η ΤΑ με το διακόπτη κλειστό [ρολόι] και μαζί με τον συναγερμό πάμε στα 47mA. Αρα ο συναγερμός δεν την επιβαρύνει σχεδόν καθόλου. Φαντάσου οτι αν μπαταρία μου είναι 12ΑΗ δλδ μπορεί να δώσει 12000mA σε μια ώρα πριν μηδενίσει την τάση της, τα 50mA που εχει τώρα δεν την απασχολούν και θα χρειαστουν 12000/50 ωρες μέχρι να ξεφωρτίσει πλήρως !!!!
2. Η μπαταρία πεθαίνει απο τρείς αιτίες α] οταν η εσωτερική της διαρροή αυξηθεί, λόγω του ότι τα κατάλοιπα της ηλεκτρόλυσης κατακάθονται στον πυθμένα του δοχείου της και την βραχυκυκλώνουν σαν αποτέλεσμα της ηλικίας της και β] απο κομμένο στοιχείο που οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος, δεν εχει σχέση με την ηλικία της και απλά το στοιχείο αυτό λειτουργεί σαν μια μεγάλη εσωτερική αντίσταση, οπότε η μπαταρία μας δίνει ''εικονικά'' τάση ικανοποιητική, η λίγο χαμηλή, δίνοντάς μας ελπίδες οτι θα την φορτίσουμε, αλλα το ρεύμα φόρτισης πέφτει [λόγω της  μεγάλης εσωτερικής αντίστασης, χωρίς να  εχουμε φόρτιση, και η μπαταρία αδυνατεί να δώσει φορτίο [ισχύ], η τάση της πέφτει σε κάθε [ακόμα και μικρή] απαίτηση ρεύματος και γ] απο βραχυκυκλωμένο στοιχείο, η πιό εύκολη περίπτωση γιατί ανάλογα με τον αριθμό των στοιχείων αφαιρούμε 2.1Volts και με μια απλά μέτρηση καταλαναίνουμε οτι ''την χάσαμε'' !!!!

Ειναι δυνατον σχετικα μικρη πτωση τασης στα 13.1V να δημιουργει τετοιο προβλημα που η μηχανη να ειναι νεκρη μολις ανοιξει ο διακοπτης?
Παραξενευτηκα γιατι τετοιο παιξιμο μπαταριας που δεν δινει σχεδον καθολου ρευμα ενω εχει ταση δεν μου ειχε συμβει ποτε,

Σαν κομμένο στοιχείο μου φαίνεται .....

Με την ευκαιρια να πω η μαμισια μπαταρια στο VFR ετοιμαζεται να κλεισει 7 χρονια (σε ενα μηνα), οποτε ισως ειναι καλο να αλλαχτει και αυτη προληπτικα..

Τοποθετώντας ενα μικρό Αμπερόμετρο σε σειρά με τον φορτιστή σου θα ελέγχεις το ρεύμα φόρτισης και θα έχεις πάντα μια πολύ καλύτερη αποψη για την όλη διαδικασία, ακολουθώντας αυτό : Αh/10=Ρεύμα φόρτισης  για 10 ώρες [12Ah = 10 ώρες φόρτισης στα 1.2A] ,  αν μετά απο 10 ώρες το ρευμα φόρτισης παραμένει σταθερό σε μια ανησυχητική τιμή , τότε η ζωή της είναι λίγη ...

Αποφευγω πια το συναγερμο σαν διαολος το λιβανι 

Υπερβάλλεις, εκτός και αν εχει βλάβη ο συναγερμός. Θυμίσου όλα λύνονται με ενα Αμπερόμετρο, μέτρα με το πολύμετρό σου το ρεύμα που τραβάει ο συναγερμός, θα εκπλαγείς το πόσο μικρό είναι ....
« Last Edit: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 16:19:55 μμ by Stoneman »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #386 on: Δευτέρα 11 Ιούλιος 2011, 23:29:14 μμ
Μετράς σωστά?

Και λίγη θεωρία:

1. Η μπαταρία του αυτοκινητου δειχνει 14.44V με σβηστη τη μηχανη γιατί σίγουρα  είχες τον κινητήρα ανοιχτό πριν λίγο και δεν πρόλαβε να ''πιάσει'' την ονομαστική της τάση που είναι τα 12.6Volts. Η τάση της μπαταρίας είναι 2.1Volts ανά στοιχείο, καινούργια η σε καλή κατάσταση, δλδ 12.6Volts με τον κινητήρα κλειστό η χωρίς φορτιστή, και χωρίς φορτία.

Νικο εχεις απολυτο δικιο, ξαναμετρωντας αποψε ειδα 12.45V που ειναι κοντα στα 12.6 που αναφερεις.

2. Η μπαταρία πεθαίνει απο τρείς αιτίες α] οταν η εσωτερική της διαρροή αυξηθεί, λόγω του ότι τα κατάλοιπα της ηλεκτρόλυσης κατακάθονται στον πυθμένα του δοχείου της και την βραχυκυκλώνουν σαν αποτέλεσμα της ηλικίας της και β] απο κομμένο στοιχείο που οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος, δεν εχει σχέση με την ηλικία της και απλά το στοιχείο αυτό λειτουργεί σαν μια μεγάλη εσωτερική αντίσταση, οπότε η μπαταρία μας δίνει ''εικονικά'' τάση ικανοποιητική, η λίγο χαμηλή, δίνοντάς μας ελπίδες οτι θα την φορτίσουμε, αλλα το ρεύμα φόρτισης πέφτει [λόγω της  μεγάλης εσωτερικής αντίστασης, χωρίς να  εχουμε φόρτιση, και η μπαταρία αδυνατεί να δώσει φορτίο [ισχύ], η τάση της πέφτει σε κάθε [ακόμα και μικρή] απαίτηση ρεύματος και γ] απο βραχυκυκλωμένο στοιχείο, η πιό εύκολη περίπτωση γιατί ανάλογα με τον αριθμό των στοιχείων αφαιρούμε 2.1Volts και με μια απλά μέτρηση καταλαβαίνουμε οτι ''την χάσαμε'' !!!!

Σαν κομμένο στοιχείο μου φαίνεται .....

Ακριβως, ειμαι πια σιγουρος γι'αυτο. Απλα δεν μου ειχε ξανασυμβει και "βραχυκυκλωσα"  :), τα πρωτα 5 λεπτα εψαχνα να βρω μηπως ταχει παιξει ο διακοπτης..

Υπερβάλλεις, εκτός και αν εχει βλάβη ο συναγερμός. Θυμίσου όλα λύνονται με ενα Αμπερόμετρο, μέτρα με το πολύμετρό σου το ρεύμα που τραβάει ο συναγερμός, θα εκπλαγείς το πόσο μικρό είναι ....

Δεν ειναι τοσο το ρευμα, αν και αυτο ειναι ενα θεμα οπως αφηνω τη μηχανη καποιες φορες για δυο μηνες, αλλα ο γεγονος οτι πολλοι συναγερμοι βγαζουν βλαβες και αφηνουν τον αναβατη συξυλο  :o Ο spyball που ειχα ταπαιξε σε καποια φαση και η μηνανη δεν επαιρνε μπροστα. Οταν καταφερα να τη βαλω μετα απο πολλα "παρακαλια" για να γυρισω σπιτι, αναβανε τα φλας  και χτυπαγε ο συναγερμος. Ο τυπος της αγγλικης ΕΛΠΑ που ηρθε την αλλη μερα και τον ξηλωσε (εχω για το αυτοκινητο και πιανει και τη μηχανη) μου ειπε οτι ειχε απειρες περιπτωσεις με συναγερνους misbehaving και συνιστα αμεσο ξυλωμα... Και ειναι και το γεγονος οτι σπανια περαστικοι ενεργοποιουνται λογω συναγερμου που χτυπαει σε καποιο οχημα.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #387 on: Τρίτη 12 Ιούλιος 2011, 10:52:10 πμ
Και κάτι ακόμα, [δεν θυμάμαι την ακριβή ορολογία της μέτρησης] , υπάρχει και μια ακόμα ένδειξη που αναγράφεται στα χαρακτηριστικά της μπαταρίας και αφορά το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δώσει σε περίπτωση μηδενικού φορτίου [βλ. βραχυκύκλωμα] αυτό δείχνει την εσωτερική ποιότητά της κατα κάποιον τρόπο, και το οτι , κατ' εμέ, θα πεθάνει σιγά σιγά και δεν θα σε αφήσει με την απορία ενα κρύο πρωινό. Σε αυτό η Yuasa παίρνει άριστα. Εχω δει σε ανάλογη μπαταρία ιδιου τύπου την μισή τιμή σε Ρεύμα βραχυκυκλώματος.



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #388 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2011, 22:49:18 μμ
Καλησπέρα σας κύριοι,
Μια ερώτησης: δεν είναι καλύτερη η YTZ14S από την YTZ12S για το ΤΑ650.


. . .


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #389 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2011, 22:54:25 μμ
Καλησπέρα σας κύριοι,
Μια ερώτησης: δεν είναι καλύτερη η YTZ14S από την YTZ12S για το ΤΑ650.

δεν χωραει παληκαρι μου ομως. περνα απο το μαγαζι να στις δειξω.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #390 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 07:21:40 πμ
Δεν είναι για μένα, αλλά ο άμεσα ενδιαφερόμενος βρήκε μία ΥΤΖ14S η οποία είναι σε όλες τις διαστάσεις ίδια παρά μόνο μισό πόντο (περίπου) πιο ψηλή. Οπότε λογικά θα χωράει!


. . .


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #391 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 08:51:02 πμ
Δεν είναι για μένα, αλλά ο άμεσα ενδιαφερόμενος βρήκε μία ΥΤΖ14S η οποία είναι σε όλες τις διαστάσεις ίδια παρά μόνο μισό πόντο (περίπου) πιο ψηλή. Οπότε λογικά θα χωράει!
δεν θα χωραει!
ελα να  την δοκιμασουμε για πλακα να δεις. εδω YTZ12S ειχα φερει μια μαρκα και την εκανε δυο χλστ πιο ψηλη ο π@π@ρ@ς ο κατασκευαστης και δεν χωρουσε.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #392 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 15:19:02 μμ
Γιώργη η μπαταρία χώρεσε μια χαρά!
Και με το λάστιχο που έχει για να πατήσει μέσα!
Μια χαρά!


. . .


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #393 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 15:47:16 μμ
Εχει δίκιο ο Γιώργος, σε εμένα η κανονική της Yuasa ερχεται ισα-ισα.
Προσπαθώντας να στερεώσω μια τριπλή στεγανή ασφαλειοθήκη στο κουτί της μπαταρίας ...









 ... το μόλις 1-2 χιλιοστών καφάλι της βίδας δεν αφηνε την μπαταρία να κάτσει σωστά αν δεν αφαιρούσα το λάστιχο που πατάει επάνω. Ετσι αναγκάστηκα να βάλω φρεζατη χωνευτή βίδα για να μπεί και το λάστιχο. Το κουτί προς τα μέσα εχει μικρότερο υψος απο οτι φαινεται.
Τι να πείς, ισως και οι διαστασεις απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη να διαφερουν. :2dizzy:
« Last Edit: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 15:49:01 μμ by Stoneman »



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #394 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 16:29:57 μμ
Γιώργη η μπαταρία χώρεσε μια χαρά!
Και με το λάστιχο που έχει για να πατήσει μέσα!
Μια χαρά!

Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #395 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2011, 17:35:59 μμ
Εχει δίκιο ο Γιώργος, σε εμένα η κανονική της Yuasa ερχεται ισα-ισα.
Προσπαθώντας να στερεώσω μια τριπλή στεγανή ασφαλειοθήκη στο κουτί της μπαταρίας ...









 ... το μόλις 1-2 χιλιοστών καφάλι της βίδας δεν αφηνε την μπαταρία να κάτσει σωστά αν δεν αφαιρούσα το λάστιχο που πατάει επάνω. Ετσι αναγκάστηκα να βάλω φρεζατη χωνευτή βίδα για να μπεί και το λάστιχο. Το κουτί προς τα μέσα εχει μικρότερο υψος απο οτι φαινεται.
Τι να πείς, ισως και οι διαστασεις απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη να διαφερουν. :2dizzy:

Και βέβαια η συγκεκριμένη στην οποία αναφέρομαι δεν ειναι yuasa...
Μια Κινέζικη είναι!


. . .


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #396 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 13:28:32 μμ
Μάλλον πάω για αλλαγή μπαταρίας......

Τώρα τελευταία κάθε φορά που πατάω την μίζα μηδενίζει ο μερικός χιλιομετρητής και το ρολόι στην οθόνη του καντράν.....


Τι λέτε;



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #397 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 14:10:44 μμ
σιιγουρα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Transalpinos

  • Guest
Reply #398 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 14:41:47 μμ
Μάλλον πάω για αλλαγή μπαταρίας......

Τώρα τελευταία κάθε φορά που πατάω την μίζα μηδενίζει ο μερικός χιλιομετρητής και το ρολόι στην οθόνη του καντράν.....
Τι λέτε;

Ή φταίει η ανεπαρκής φόρτιση ή τα έχει φάει τα ψωμιά της. Δοκίμασες να τη φορτίσεις ΚΑΛΑ. Δοκίμασε μια (και περισσότερες) φόρτιση και αν δεις ότι δεν ανταποκρίνεται αλλαξέ τη.
(η φόρτιση με την καθημερινή αστική μετακίνηση δεν είναι ικανή να φορτίσει πλήρως και σωστά μια άδεια ή μισογεμάτη μπαταρία).

Υ.Γ. Η δική μου (με GEL), εκεί που έλεγα ότι τα "τιναξε" πέρυσι με τα κρύα καθώς δεν χρησιμοποιώ συχνά τη μηχανή μετά απο μερικές καλές φορτίσεις και ένα εύλογο διάστημα στη συντήρηση του ηλεκτρονικού φορτιστή (ο οποίος για ένα διάστημα την έβγαζε ότι θέλει σύντομα αλλαγή) τώρα είναι ζωντανή και κρατάει φορτίο (και ο φορτιστής τη δείχνει σαν πράσινη -υγιή-). Ελπίζω να βγάλω και το φετεινό χειμώνα έτσι.
Αν δεν έχεις φορτιστή, μπορώ να σε εξυπηρετήσω να δοκιμάσεις τι ψάρια πιάνεις.
 



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #399 on: Τετάρτη 02 Νοέμβριος 2011, 14:57:03 μμ
Τι λέτε;
Μεγιά την μπαταρία.... :eusa_clap:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?