Ο υδραυλικός συμπλέκτης - μετατρπέας ροπής όμως βοηθά πολύ εκτός δρόμου.
Έτσι είναι!!! Και στο μπροστοκίνητο αυτόματο που έχω σε κάτι βρεγμένες ανηφόρες που απλά ...δεν μπορείς να ξεκινήσεις, βοηθάει πολύ!
Όσο για καταναλώσεις στα "μικρά", έχω κάνει το ίδιο ταξίδι με ίδιους ρυθμούς οδήγησης τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο με Jimny(το παλιό, όχι το facelift με τον νέο κινητήρα!) και με Terios 1,3 (το νέο, το φαρδύ). Στο θέμα άσφαλτος και με ταχύτητες 120-140 (...τελικές!!!) το Jimny έκαψε 9,7 λτ/100 χλμ, ενώ το Terios στα ...12,6 λτ/100 χλμ! Στο βουνό, (Ζήρεια - Χελμός), το Jimny με πάρα πολύ παιχνίδι, (Πισοκίνητο
, τετρακίνητο, με κοντά , ...με όλα) έφτασε τα 10,8 λτ/ 100 χλμ. Το Terios με πολύ ...ξενέρωμα (πήγανε μόνο στις φλαταδούρες, στα δύσκολα του έλειπαν τα κοντά, ενώ ...πάντοτε στο χώμα του έλειπε ο ...κινητήρας) έφτασε τα 13,1 λτ/ 100 χλμ.
Όσο για το Niva, είναι πολύ άξιο. Σήμερα όμως, θέλεις και λίγα φρου-φρου που θα σε κάνουν να νιώθεις πιο άνετα.