Καλησπερα!
Προχθες περασα ΚΤΕΟ το 700αρι μου μοντελο 08' με ΑΒS.
Η μετρηση στο μπροστινο φρενο ειχε αποδοση 80%.
Γενικα με το μπροστινο μου ειμαι σχετικα ευχαριστημενος εχοντας τακακια και δισκοπλακες της Honda.Θα ηθελα βεβαια να ειχα κ πιο αμεση αποκριση στον φρεναρισμα.
Στο πισω φρενο εχω γενικα προβλημα.
Οταν αγορασα τη μηχανη πριν 1 χρονο κ κατι, η δισκοπλακα ειχε πολλες αυλακωσεις και το φρενο δεν επιανε σχεδον καθολου!
Στο σερβις που της εκανα εβαλα τακακια της honda αλλα απο ΤΑ650 γιατι αν θυμαμαι καλα ο μαστορας μου ειχε πει οτι για το 700αρι πηγαιναν πολυ ακριβα κ δεν τα εβαλα
.Με την αλλαγη των υγρων κ την εξαερωση που εκανε,μετα το στρωσιμο ειδα μια καλυτερη συμπεριφορα αλλα παλι δεν ημουν ευχαριστημενος για να εχω ενα δυνατο πισω φρενο.
Προχθες λοιπον η μετρηση στο ΚΤΕΟ εδειξε αποδοση 42,47% και απ'οτι μου ειπαν περασε οριακα.
Μαλιστα το συμπληρωσανε κ στις ελλειψεις ως "Διακυμανση δυναμεων πεδησης στον οπισθιο τροχο μεγαλυτερη του 10% και μεχρι 20%"
Μου συνεστησαν να τριψω λιγο τα τακακια αλλα δε νομιζω οτι θα μου λυσει το προβλημα.
Σκεφτομαι λοιπον το εξης...γινεται η δισκοπλακα να παει για τροχισμα ωστε να εξαλειφθουν οι αυλακωσεις κ το δοντι που εχει?Δεν εχω μετρησει βεβαια ποσο εχει φθαρει.Μιας και εχω ABS πρεπει να βαλω συγκεκριμενα τυπου τακακια?Εαν παω για αλλαγη δισκοπλακας να βαλω μια αφτερμαρκετ?