Hellas Transalp Forum

ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ - ΤΑΚΑΚΙΑ

Hasodikis · 58712

Offline rebeval500

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #25 on: Πέμπτη 26 Ιούνιος 2014, 15:22:25 μμ
Δηλαδη για δισκοπλακες προτεινετε μονο γνησιες??? Ειναι παντως λιγο τσιμπημενες....εγω πρεπει να αλλαξω οπωσδηποτε γιατι κανει ασημετρο φαγωμα στο τακακι και σαν να μην εφτανε αυτο σε ενα αποτομα φρεναρισμα περαν  οτι πρεπει καποια να ειναι στραβη μου κλειδωνει το τιμονι και κοκκαλωνει επιτοπου.....κατι σε aftermarket σε καλη ποιοτητα αλλα και τιμη τι προτείνετε περαν απο γνησιες????
« Last Edit: Πέμπτη 26 Ιούνιος 2014, 15:24:35 μμ by rebeval500 »


Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #26 on: Πέμπτη 26 Ιούνιος 2014, 15:26:10 μμ
είτε γνήσιες είτε επώνυμες - δοκιμασμένες ιμιτασιόν
Καλή ποιότητα σε άφτερμάρκετ δες Braking βγαίνει νομίζω στα 90 ευρώ η μπροστά και γύρω στα 70 η πίσω




Offline rebeval500

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #27 on: Πέμπτη 26 Ιούνιος 2014, 15:28:49 μμ
είτε γνήσιες είτε επώνυμες - δοκιμασμένες ιμιτασιόν
Καλή ποιότητα σε άφτερμάρκετ δες Braking βγαίνει νομίζω στα 90 ευρώ η μπροστά και γύρω στα 70 η πίσω
αμα ειναι για τοσο τοτε καλυτερα να παω σε γνησιες....εμεις σαν μελη εχουμε εκπτωση στα αναλωσιμα???


Θελω να ΖΗΣΩ!!!!!


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #28 on: Τετάρτη 02 Ιούλιος 2014, 17:58:50 μμ
Άμα χρησιμοποιεις γνησια τακακια και γνησιες δισκοπλακες θα ξανααλλαξεις δισκοπλακες σε 150.000 χλμ... Μακαρι να χαμε και καλο αντιπροσωπο αλλα τι να κανουμε εχουμε μπλεξει... Εκπτωση εχουν τα μελη του τρανσαλπ κλαμπ που πληρωνουν ετησια συνδρομη οχι τα μελη του φορουμ


XL650V


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #29 on: Τετάρτη 02 Ιούλιος 2014, 22:13:32 μμ
Το θέμα είναι ότι κανένας (πλέον) δεν σκέφτεται έτσι... άκου 150.000 χιλιόμετρα... με έξι λίτρα στα 100 μέσο όρο και τη το λίτρο στα 1,7 € θες γύρω στις 15.000 ευρώ μόνο για τα καύσιμα αυτών των 150.000 χιλιομέτρων. Ποιος σήμερα υπολογίζει με τέτοιο εύρος κόστους και χρόνου; Ποιος είναι σε θέση να ξέρει ότι θα μπορεί να διαθέσει αυτά τα χρήματα τα επόμενα χρόνια; Ελάχιστοι ή κανείς. Οπότε ποιος ο λόγος να πάει να πάρει δισκόπλακα που εγγυημένα θα του βγάλει 150.000? Το πιθανότερο είναι ότι πολύ πριν τα μισά θα την έχει δώσει τη μηχανή.




Offline Gaffer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #30 on: Πέμπτη 03 Ιούλιος 2014, 19:14:25 μμ
Καλησπερα!
Προχθες περασα ΚΤΕΟ το 700αρι μου μοντελο 08' με ΑΒS.
Η μετρηση στο μπροστινο φρενο ειχε αποδοση 80%.
Γενικα με το μπροστινο μου ειμαι σχετικα ευχαριστημενος εχοντας τακακια και δισκοπλακες της Honda.Θα ηθελα βεβαια να ειχα κ πιο αμεση αποκριση στον φρεναρισμα.
Στο πισω φρενο εχω γενικα προβλημα.
Οταν αγορασα τη μηχανη πριν 1 χρονο κ κατι, η δισκοπλακα ειχε πολλες αυλακωσεις και το φρενο δεν επιανε σχεδον καθολου!
Στο σερβις που της εκανα εβαλα τακακια της honda αλλα απο ΤΑ650 γιατι αν θυμαμαι καλα ο μαστορας μου ειχε πει οτι για το 700αρι πηγαιναν πολυ ακριβα κ δεν τα εβαλα  :P .Με την αλλαγη των υγρων κ την εξαερωση που εκανε,μετα το στρωσιμο ειδα μια καλυτερη συμπεριφορα αλλα παλι δεν ημουν ευχαριστημενος για να εχω ενα δυνατο πισω φρενο.
Προχθες λοιπον η μετρηση στο ΚΤΕΟ εδειξε αποδοση 42,47% και απ'οτι μου ειπαν περασε οριακα.
Μαλιστα το συμπληρωσανε κ στις ελλειψεις ως "Διακυμανση δυναμεων πεδησης στον οπισθιο τροχο μεγαλυτερη του 10% και μεχρι 20%"
Μου συνεστησαν να τριψω λιγο τα τακακια αλλα δε νομιζω οτι θα μου λυσει το προβλημα.
Σκεφτομαι λοιπον το εξης...γινεται η δισκοπλακα να παει για τροχισμα ωστε να εξαλειφθουν οι αυλακωσεις κ το δοντι που εχει?Δεν εχω μετρησει βεβαια ποσο εχει φθαρει.Μιας και εχω ABS πρεπει να βαλω συγκεκριμενα τυπου τακακια?Εαν παω για αλλαγη δισκοπλακας να βαλω μια αφτερμαρκετ?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #31 on: Πέμπτη 03 Ιούλιος 2014, 22:29:32 μμ
Το ίδιο μου είπαν και εμένα στο ΚΤΕΟ.
Εχω πίσω γνήσια δισκόπλακα και οργανικά τακάκια της EBC.

Ομως μου αρέσει ο τρόπος που φρενάρει πίσω, φρενάρει προοδευτικά κ μαλακά κ αυτό είναι καλό δεν με τρομάζει, αν το πατήσω κάπως δυνατά μπλοκάρει ακόμα και σε δικάβαλο.

Τα τακάκια που άλλαξες έχουν κάποια χιλιόμετρα ωστε να έχουν πατήσει στην δισκόπλακα καλά? δλδ έχουν πάρει την μορφή της? Αν όχι τότε δικαιολογημένα να μην έχουν απόδωση.

Για το τρόχισμα, πιστεύω οτι αν μια δισκόπλακα είναι καινουργια και την χάραξαν τα τακάκια τότε τορνίρεται (το έχω κάνει στο αυτ/το, πιστεύω οτι γίνεται κ στις μοτό) τρώγοντας όμως κάποιο ποσοστό μετάλου κ μειώνοντας την ζωή της.
Αν όμως είναι σχετικά παλιά με το να την κατεβάσεις τορνίροντάς την ισως  βγει εκτός ορίων κ είναι για πέταμα.

Αυτό με το ABS και τα τακάκια θα στο πουν καλύτερα σε ενα εξουσιοδοτημένο , αν στο πουν , γιατί συνήθως οι συμβουλές τους έχουν σαν βαση την κονόμα τους.

Προσωπικά θα έκανα μια βόλτα με ένα ίδιο μηχανάκι ωστε να συγκρίνω αποδωση στα φρενα, και θα χρησιμοποιούσα γνήσια ανταλλακτικά λόγω ABS.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #32 on: Παρασκευή 04 Ιούλιος 2014, 12:14:06 μμ
Καλησπερα!
Προχθες περασα ΚΤΕΟ το 700αρι μου μοντελο 08' με ΑΒS.
Η μετρηση στο μπροστινο φρενο ειχε αποδοση 80%.
Γενικα με το μπροστινο μου ειμαι σχετικα ευχαριστημενος εχοντας τακακια και δισκοπλακες της Honda.Θα ηθελα βεβαια να ειχα κ πιο αμεση αποκριση στον φρεναρισμα.
Στο πισω φρενο εχω γενικα προβλημα.
Οταν αγορασα τη μηχανη πριν 1 χρονο κ κατι, η δισκοπλακα ειχε πολλες αυλακωσεις και το φρενο δεν επιανε σχεδον καθολου!
Στο σερβις που της εκανα εβαλα τακακια της honda αλλα απο ΤΑ650 γιατι αν θυμαμαι καλα ο μαστορας μου ειχε πει οτι για το 700αρι πηγαιναν πολυ ακριβα κ δεν τα εβαλα  :P .Με την αλλαγη των υγρων κ την εξαερωση που εκανε,μετα το στρωσιμο ειδα μια καλυτερη συμπεριφορα αλλα παλι δεν ημουν ευχαριστημενος για να εχω ενα δυνατο πισω φρενο.
Προχθες λοιπον η μετρηση στο ΚΤΕΟ εδειξε αποδοση 42,47% και απ'οτι μου ειπαν περασε οριακα.
Μαλιστα το συμπληρωσανε κ στις ελλειψεις ως "Διακυμανση δυναμεων πεδησης στον οπισθιο τροχο μεγαλυτερη του 10% και μεχρι 20%"
Μου συνεστησαν να τριψω λιγο τα τακακια αλλα δε νομιζω οτι θα μου λυσει το προβλημα.
Σκεφτομαι λοιπον το εξης...γινεται η δισκοπλακα να παει για τροχισμα ωστε να εξαλειφθουν οι αυλακωσεις κ το δοντι που εχει?Δεν εχω μετρησει βεβαια ποσο εχει φθαρει.Μιας και εχω ABS πρεπει να βαλω συγκεκριμενα τυπου τακακια?Εαν παω για αλλαγη δισκοπλακας να βαλω μια αφτερμαρκετ?

άρχισε απο τα βασικά, εξαέρωση, έλεγχος CBS κλπ .
Το τρόχισμα της δισκόπλακας δεν μου φαίνεται καλή λύση, αφενός γιατί δε βλέπω το νόημα όταν το ίδιο πράγμα κάνει σταδιακά και το τακάκι, αφετέρου μπαίνεις σε άγνωστα νερά.
Μήπως έχει πέσει κανα λάδι πάνω ?


Offline etf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 62
Reply #33 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 12:56:54 μμ
Καλησπέρα παίδες μιας και μιλάτε για φρένα μια ερώτηση.

Μετά από 55000 χλμ με το ΤΑ700 με έπιασαν οι τσιγκουνιές μου και είπα να βάλω άλλα τακάκια πίσω γιατί τα μαμά μου βγάζουν από 5000-6000 το πολύ με οδήγηση μόνο μέσα στην ΑΘήνα συν ότι είναι ακριβά.Παρήγγειλα λοιπόν κάτι Galfer 20Ε αλλά παρατήρησα το εξής.Τα μαμά έχουν ένα χώρισμα στην πάστα (δηλαδή χωρίζεται η πάστα σε δύο ανομοιγενή μερη) ενώ σε αυτά που πήρα είναι ενιαία η πάστα?Τι παίζει?Επίσης δεν παρήγγειλα μαλακωδώς  :goofy: οργανικά.Παρήγγειλα ημιμεταλικά.Για να δούμε....



Offline xelli

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 55
Reply #34 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 13:20:59 μμ
την γραμμή αυτή τα τακάκια την έχουν για να αποβάλουν από εκεί τα νερά και τις βρομιές την ώρα του φρεναρίσματος. αν έχεις τρύπες στο δίσκο δεν είναι πρόβλημα αυτό. στρώσιμο αρκετά χιλιόμετρα να πατήσουν καλά στο δίσκο και καλοφάγωτα.



Offline etf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 62
Reply #35 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 13:32:47 μμ
Να σαι καλά φίλε....Λογικό ακούγεται.Επίσης μιας που σε βρήκα.
Για μπροστά after market τακάκια συνήθως οι εταιρείες έχουν τον ίδιο κωδικό για το αριστερά ζευγάρι  και το δεξιά.
Ο Σαρακάκης έχει άλλο κωδικό για την αριστερή δαγκάνα άλλο για τη δεξιά.Εχω το ABS.Μήπως παίζει κάτι με τα έμβολα ,γιατί το δικό μου έχει 3 αντί για δύο.
????



Offline xelli

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 55
Reply #36 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 17:23:47 μμ
με τούς κωδικούς δεν έχω καμία σχέση γιατί πάντα αγόραζα άφτερ. Αλλά η χόντα δεν φτιάχνει ούτε δαγκάνες ούτε τακάκια. οι δαγκάνες είναι ίδιες και οι δύο γιατί να παίρνουν άλλα τακάκια? το ΑΒΣ δεν έχει σχέση με τα τακάκια αλλά μόνο με το δίσκο που είναι σαν γρανάζι στο κέντρο του τροχού τον εγκέφαλο και την τρόμπα που αλλάζει την πίεση στα υγρά που πάνε στις δαγκάνες.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #37 on: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 17:49:00 μμ
Να σαι καλά φίλε....Λογικό ακούγεται.Επίσης μιας που σε βρήκα.
Για μπροστά after market τακάκια συνήθως οι εταιρείες έχουν τον ίδιο κωδικό για το αριστερά ζευγάρι  και το δεξιά.
Ο Σαρακάκης έχει άλλο κωδικό για την αριστερή δαγκάνα άλλο για τη δεξιά.Εχω το ABS.Μήπως παίζει κάτι με τα έμβολα ,γιατί το δικό μου έχει 3 αντί για δύο.
????

Το τριτο εμβολο ειναι απο το πισω φρενο, δεν εχει να κανει με τα τακακια. Δηλαδή όταν πατάς το πίσω φρένο, να πατιέται σε ένα ποσοστό ΚΑΙ το μπροστινό, το λεγόμενο CBS - Combined Braking System (σύστημα συνδυασμένης πέδησης).
Τα τακάκια κατά τα άλλα είναι ίδια. Γενικώς ΔΕΝ είναι ασυνήθιστο αξεσουάρ-ανταλλακτικά ολόιδια τελείως να έχουν διαφορετικό κωδικό μόνο και μόνο επειδή μπαίνουν σε διαφορετικά σημεία.
« Last Edit: Τρίτη 08 Ιούλιος 2014, 20:30:15 μμ by Goikoetxea »




Offline Gaffer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #38 on: Τετάρτη 09 Ιούλιος 2014, 13:38:27 μμ
Κωστα οχι δεν ειχε πεσει τιποτα πανω.
Την ιδια αποδοση εχουν πολυ καιρο τωρα.
Η αληθεια ειναι δεν ξερω κατα ποσο εχουν πατησει τα τακακια στην επιφανεια της ανωμαλης δισκοπλακας μου  :P
Πρεπει να τα βγαλω να τα δω.Σιγουρα ομως δεν εχει την ιδια ανωμαλια πριν βαλω νεα τακακια.

Σημερα περασα απο το brake shop στην Καλιροης.Ο τυπος που το ειδε μου ειπε οτι η δισκοπλακα μου ειναι σχετικα οκ.
Μου συνεστησε να το αφησω ετσι μεχρι να πατησουν τελειως τα τακακια μιας κ δεν ξεραμε τι σοι παστα φοραει...αλλιως να πηγαινα για αλλαγη.
38 ευρω με το κοστος τοποθετησης.

Σε διαφορετικη περιπτωση που ηθελα να αλλαξω δισκοπλακα υπηρχε μια προσφορα της braking μαζι με τακακια στα 95 ευρω.

Προς το παρον θα τα αφησω ως εχουν και οταν ειναι για αλλαγη θα κοιταξω να βαλω αφτερμαρκετ κ οχι της honda μιας κ εχω ανωμαλη δισκοπλακα  :P




Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #39 on: Σάββατο 12 Ιούλιος 2014, 10:15:08 πμ
Για να μην ανοίγω νέο θέμα.

Στα μπροστά φρένα τρώγονται τα τακάκια παράταιρα στις δύο δαγκάνες. Στην μία έχουν τελειώσει  ενώ στην δεξιά είναι σχεδόν στην μέση. Υποψιάζομαι ότι είναι λόγω κακής επαναφοράς και όχι λόγω ανισομερούς  π'ιεσης. Αρκεί ένας καλός καθαρισμός όπως περιγράφει εδώ ο konkost http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19256.0.html, ή πρέπει να αλλαχτούν και τσιμούχες στα έμβολα για σωστή δουλειά (διαρροή δεν υπάρχει).

Έχω αγοράσει καινούργιες δισκόπλακες επειδή όμως δεν βρήκα ακόμα χρόνο να τις περάσω, άλλαξα το τελειωμένο ζευγάρι τακάκια με ένα που είχα από παλαιότερα. 'Ετσι τώρα έχει δυο ζευγάρια μέχρι την μέση, όμως το δεξί είναι μαμά και το αριστερό after. Έκανα μαλακία;



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #40 on: Σάββατο 12 Ιούλιος 2014, 10:53:03 πμ
Ως προσωρινή λύση, δεν νομίζω πως πειράζει. Βέβαια καλό είναι και στα 4 τακάκια να είναι ίδια η πάστα για να έχεις όμοιο αποτέλεσμα τριβής...
Σαν πρώτη δουλειά βγάλε τις δαγκάνες και πολύ προσεκτικά καθάρισε τα κυλινδράκια απο ξένες ουσίες. Μπορεί το πρόβλημα επαναφοράς (που γράφεις) να οφείλεται σε ακαθαρσίες που μένουν κολλημένες και έχουν γίνει μπετόν αρμε. Προσεκτικά με το σκληρο μέρος ενός scotchbrite βγάλε τις όποιες βρωμιές.
Κεντρικό σταντ έχεις? Σήκωσε τοπ μπροστινό και δες μετά απο φρενάρισμα γυρνάει ελεύθερα ο τροχός ή μπλοκάρει?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #41 on: Σάββατο 12 Ιούλιος 2014, 16:34:28 μμ

Στο σερβις που της εκανα εβαλα τακακια της honda αλλα απο ΤΑ650 γιατι αν θυμαμαι καλα ο μαστορας μου ειχε πει οτι για το 700αρι πηγαιναν πολυ ακριβα κ δεν τα εβαλα 

Δεν παίζει αυτό που λες.
Το 650 δεν φοράει ίδια τακάκια με το 700.
Το 700 όμως φοράει ίδια με του XLV1000 αλλά και του SH300 (ίδιο πλακάκι, άλλη πάστα).
Οπότε, κάτι δεν πάει καλά...


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #42 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 13:21:14 μμ
Για να μην ανοίγω νέο θέμα.

Στα μπροστά φρένα τρώγονται τα τακάκια παράταιρα στις δύο δαγκάνες. Στην μία έχουν τελειώσει  ενώ στην δεξιά είναι σχεδόν στην μέση. Υποψιάζομαι ότι είναι λόγω κακής επαναφοράς και όχι λόγω ανισομερούς  π'ιεσης. Αρκεί ένας καλός καθαρισμός όπως περιγράφει εδώ ο konkost http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19256.0.html, ή πρέπει να αλλαχτούν και τσιμούχες στα έμβολα για σωστή δουλειά (διαρροή δεν υπάρχει).

Βγάλε δαγκάνες, βγαλε τακάκια, βάλε στην θέση τους τα πιο τελειωμένα τακάκια ωστε να βγεί εξω οσο το δυνατόν περισσότερο το έμβολο.
Με μια οδοντόβουρτσα και υγρό φρένων καθαρίζεις τα έμβολα περιμετρικά.
Τα περιστρέφεις με προσοχή για να  τα καθαρίσεις περιμετρικά. Υπάρχει ειδικό εργαλείο σαν ανάποδη πένσα με ελαστικά ακρα για αυτή τη δουλειά. Αλλά και με μια πένσα αν την βάλεις μέσα στο ποτήρι που σχηματίζει το έμβολο (ποτε απο την εξωτερική επιφάνεια) και ανοίγοντάς την το περιστρέφεις εύκολα αργά αργά.
Ξέπλένεις με αφθονο νεράκι.

Αφαιρείς τις Νο 21 βίδες στο παρακάτω σχέδιοκαι διαιρείς την δαγκάνα σε δύο μέρη :



Ετσι αμφανίζονται οι δύο ''γλίστρες'' η Νο10 , και η άλλη που βρίσκεται στην μέση της βάσης Νο 15/20.
Αφαιρείς και το Νο 13 με ηρεμες κινήσεις ωστε να μην σχιστεί.
Καθαρίζεις καλά τις γλίστρες και τις φωλιές /οδηγούς τους απο παλια γρασσα κ βρώμα.
Γρασσάρεις με ειδικό σιλικονούχο γράσσο καταλληλο για δαγκάνες ( Silicone Brake Grease) που αντεχει σε θερμοκρασίες και δεν απλώνει.
Και ξανα συναρμολογείς.
Ετσι θα το σκεφτεί καλά πρίν να ξανακολήσει  :2hysterical:

Τα λέμε ...
« Last Edit: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 13:23:40 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #43 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 14:38:39 μμ
Βγάλε δαγκάνες, βγαλε τακάκια, βάλε στην θέση τους τα πιο τελειωμένα τακάκια ωστε να βγεί εξω οσο το δυνατόν περισσότερο το έμβολο.
Με μια οδοντόβουρτσα και υγρό φρένων καθαρίζεις τα έμβολα περιμετρικά.Δεν χρειαζεται να βγουν τα εμβολα οσο πιο εξω γινεται Αρκει να βγουν τοσο οσο να αρχισει να φαινεται το καθαρο τους μερος Αυτο δηλαδη που βρισκοταν μεσα στην δαγκανα
Τα περιστρέφεις με προσοχή για να  τα καθαρίσεις περιμετρικά. Υπάρχει ειδικό εργαλείο σαν ανάποδη πένσα με ελαστικά ακρα για αυτή τη δουλειά. Και που το βρισκουμε αυτο ρε ψακτηροβιτς? Εστω πως το αναζητανε μηπως?  :goofy: Αλλά και με μια πένσα αν την βάλεις μέσα στο ποτήρι που σχηματίζει το έμβολο (ποτε απο την εξωτερική επιφάνεια) και ανοίγοντάς την το περιστρέφεις εύκολα αργά αργά.Καλα μην περνεις και ορκο για το ευκολα με απλη πενσα
Ξέπλένεις με αφθονο νεράκι.

Αφαιρείς τις Νο 21 βίδες στο παρακάτω σχέδιοκαι διαιρείς την δαγκάνα σε δύο μέρη :



Ετσι αμφανίζονται οι δύο ''γλίστρες'' η Νο10 , και η άλλη που βρίσκεται στην μέση της βάσης Νο 15/20.
Αφαιρείς και το Νο 13 με ηρεμες κινήσεις ωστε να μην σχιστεί.
Καθαρίζεις καλά τις γλίστρες και τις φωλιές /οδηγούς τους απο παλια γρασσα κ βρώμα.
Γρασσάρεις με ειδικό σιλικονούχο γράσσο καταλληλο για δαγκάνες ( Silicone Brake Grease) που αντεχει σε θερμοκρασίες και δεν απλώνει.
Και ξανα συναρμολογείς.
Ετσι θα το σκεφτεί καλά πρίν να ξανακολήσει  :2hysterical: Και επισης μην περνεις ορκο και γι αυτο  :2hysterical:

Τα λέμε ...




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #44 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 14:57:09 μμ
Και που το βρισκουμε αυτο ρε ψακτηροβιτς? Εστω πως το αναζητανε μηπως? 

Και το όνομα αυτού  Piston Detaching Tool



Το αναφερει σαν Detaching = Αποσύνδεση, δλδ αφαίρεση /λύσιμο, αλλά κάνει κ για περιστροφή.
Δεν ξέρω στα Γκρικ πώς το ονομάζουν, εγώ μάλλον περιγράφοντας τι το θέλω θα το ζητούσα.
« Last Edit: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 15:06:04 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #45 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 15:00:47 μμ
Και το όνομα αυτού  Piston Detaching Tool


:eusa_clap: :eusa_clap:



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #46 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 15:47:30 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Το ειδικό εργαλείο έχει 30€, οπότε νομίζω οτι με το εργαλείο πατέντα του konkost  (μυτοτσίμπιδο + λάστιχο) πρέπει έστω και δύσκολα να κάνεις δουλειά. Για πένσα δεν το συζητώ προσπάθησα αλλά δεν άκουγε.
Απορία. Γυρνώντας τα δεν έχει κίνδυνο να τσακίσει κάποιο τσιμουχάκι και να αρχίσει τις διαρροές; μήπως πρέπει κάποιος να έχει προμηθευτεί καλού κακού ένα σετ επισκευής;
Επειδή έλυσα τις δαγκάνες με αφορμή την αλλαγή στα τακάκια, για να τις διαιρέσεις και για να γρασάρεις τους πίρους ολίσθησης δεν χρειάζεται να λύσεις καμιά βίδα.
Αυτό που διαπίστωσα προσπαθώντας λίγο με ένα πανί να καθαρίσω τα χοντρά είναι ότι έχει μαζευτεί τόση μακα που έχει γίνει σχεδόν ένα σώμα με τα έμβολα (τα δικά μου με πρόχειρο καθάρισμα είναι χειρότερα απο την φωτό του κώστα όταν ήταν ακαθάριστα) και δεν ξέρω πόσο εύκολα και αν θα φεύγει.
Μέχρι τα 55 χλδ όλες οι αλλαγές είχαν γίνει απο τον προηγούμενο σε εξουσιοδοτημένα, δεν θα έπρεπε να είχαν κάνει μια στο τόσο ένα πρόχειρο καθάρισμα; Λέω εγώ.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #47 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 20:54:35 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Το ειδικό εργαλείο έχει 30€, οπότε νομίζω οτι με το εργαλείο πατέντα του konkost  (μυτοτσίμπιδο + λάστιχο) πρέπει έστω και δύσκολα να κάνεις δουλειά. Για πένσα δεν το συζητώ προσπάθησα αλλά δεν άκουγε.
Απορία. Γυρνώντας τα δεν έχει κίνδυνο να τσακίσει κάποιο τσιμουχάκι και να αρχίσει τις διαρροές; μήπως πρέπει κάποιος να έχει προμηθευτεί καλού κακού ένα σετ επισκευής;
Επειδή έλυσα τις δαγκάνες με αφορμή την αλλαγή στα τακάκια, για να τις διαιρέσεις και για να γρασάρεις τους πίρους ολίσθησης δεν χρειάζεται να λύσεις καμιά βίδα.
Αυτό που διαπίστωσα προσπαθώντας λίγο με ένα πανί να καθαρίσω τα χοντρά είναι ότι έχει μαζευτεί τόση μακα που έχει γίνει σχεδόν ένα σώμα με τα έμβολα (τα δικά μου με πρόχειρο καθάρισμα είναι χειρότερα απο την φωτό του κώστα όταν ήταν ακαθάριστα) και δεν ξέρω πόσο εύκολα και αν θα φεύγει.
Μέχρι τα 55 χλδ όλες οι αλλαγές είχαν γίνει απο τον προηγούμενο σε εξουσιοδοτημένα, δεν θα έπρεπε να είχαν κάνει μια στο τόσο ένα πρόχειρο καθάρισμα; Λέω εγώ.


Το ειδικο εργαλειο πραγματι στοιχιζει πολλα οποτε τρωει Χ και απο μενα Η πατεντα που εκανα με το μυτοτσιμπιδο δεν το εκανε και το πιο βολικο εργαλειο αλλα καααααποια στιγμη θα την βελτιωσω
Γυρνωντας τα εμβολα δεν κινδυνευουν οι τσιμουχες Καθαρισμα μονο με πανι δεν προκειτε ποτε να κανεις Θελει πιο δραστικα μεσα Υγρο φρενων, WD40, πολυ ψιλο συρματακι κουζινας (αυτο οχι στα εμβολα ετσι?), κλπ  Το σιγυρο παντως ειναι οτι με καποιο τροπο και με πολυ ισως κοπο θα καθαρισουν Μπορει να μην γινουν σαν καινουρια αλλα θα καθαρισουν
Δεν νομιζω οτι υπαρχει συνεργειο που του πας το μηχανακι για αλλαγη τακακιων και καθαριζει καλα και τα εμβολα Ειναι χρονοβορα διαδικασια και ως γνωστον ειδικα για τον επαγγελματια ο χρονος ειναι χρημα Αλλιως θα επρεπε να σε χρεωσει αναλογα και τοτε εσυ/εμεις θα φευγαμε τρεχοντας για τον επομενο Αυτον με την "φιλικη" τιμη



Offline Gaffer

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #48 on: Δευτέρα 14 Ιούλιος 2014, 23:00:40 μμ
Δεν παίζει αυτό που λες.
Το 650 δεν φοράει ίδια τακάκια με το 700.
Το 700 όμως φοράει ίδια με του XLV1000 αλλά και του SH300 (ίδιο πλακάκι, άλλη πάστα).
Οπότε, κάτι δεν πάει καλά...

Προχθες ειχα την ευκαιρια να βγαλω τα τακακια (μιας κ αλλαξα αλυσιδογραναζα  :goofy: ) και να τα τριψω λιγο με γυαλοχαρτο.
Οχι οτι ειδα διαφορα βεβαια,στην αρχη δεν πιανανε καθολου  :P τωρα εχουν ξαναπατησει λιγο.
Τελικα μετα απο λιγο ψαξιμο αφου ειδα τι φοραγε,μου εχει βαλει ο μαστορας τα γνησια του 700ιου με ΑΒS.

Μαλλον ειχε μπερδευτει κι αυτος στην αρχη κ μου ελεγε αλλα.
Οποτε με τον καιρο πιστευω οτι θα στρωσουνε μιας κ η δισκοπλακα εχει αρχισει κ ερχεται στα ισια της απλα δεν πατανε 100% τα τακακια πανω της.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #49 on: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 11:49:44 πμ
Ανακινω αυτο το θεμα να ρωτησω για μπροστινες δισκοπλακες. Αυτες στο ΤΑ του Νησιου που χρησιμοποιω για καθημερινο commuting εχουν πια 2.5mm παχος μετα απο 48Κ χμ (κατα τη Χονδα αρχικο παχος 4mm, service limit 3.5mm, το οποιο το θεωρω υπερβολικα συντηρητικο οπως γραφτηκε και παραπανω) αλλα το θεμα ειναι οτι εχουν κανει ασχημες γραμμωσεις και καταναλωνουν τα τακακια σχετικα γρηγορα. Οι δισκοπλακες του ΤΑ που εχω στην Ελλαδα εχουν παχος 2.9mm αλλα χωρις γραμμωσεις μετα απο 157Κ χμ καθως το μηχανακι εχει κανει ελαχιστο commuting.

Οι μαμα δισκοπλακες εχουν €95 η μια, τι υπαρχει σε αποδεκτη ποιοτητα και καλυτερη τιμη? Η τιμη πρεπει να μην περνα τα €45-50, αλλιως αξιζει να κανει καποιος την υπερβαση και να παρει τις μαμα Nissin. Παλτακη, οι JT ποσο κανουν?

Any information welcome  :)


" the PouroDuro spirit "