Hellas Transalp Forum

Αγορα τα 650 η cb500x ???

Merenda · 16551

Offline Merenda

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
on: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 14:24:04 μμ
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σκέφτομαι να δω για το  cb 500x τι λέτε αξίζει η μπα... το  θέλω για καθημερινή μετακίνηση κ κανένα ταξιδάκι... η να δω για το ΤΑ650 
επειδή το cb είναι μονοκυλινδρο δεν ξέρω συμπεριφορές και τετια.. όλες οι πληροφορίες δεκτές.. τώρα θα  μου πείτε τι συγκρίνω τεχνολογία 15 χρόνον άλλα τι να κάνουμε   ;D ευχαριστώ για τον χρόνο σας . :eusa_clap:



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1 on: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 15:12:16 μμ
Καλησπερα,
αν υπαρχει το σεβαστο ποσο που απαιτειται για τη διαφορα ,εννοειται το cb500x.
Μιλαμε μερα με νυχτα και δεν ειναι 15τα χρονια της διαφορας των 2 μοντελων ...





Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 15:56:32 μμ
Υγρόψυκτος 4-χρονος, 2-κύλινδρος είναι  ο κινητήρας του CB, απλά αυτός είναι εν σειρά κ η 650 τον έχει σε ''V'' διάταξη.

Οπως ειπε κ ο συμφορουμίτης πρίν , σαφώς αν υπάρχει το μπικικίνι πάρε το CB, υπερέχει τουλάχιστον σε φρένα λόγω ABS κ οικονομία λόγω ψεκασμού.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #3 on: Κυριακή 10 Δεκέμβριος 2017, 17:23:17 μμ
Χάσμα γενεών.... δεν νομίζω  πως υπάρχει σύγκριση, εκτός κιι αν έχεις αρκετά χωμάτινες βλέψεις...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #4 on: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 10:58:35 πμ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Honda XL650T Transalp

Κινητήρας – 2κ, 6 βαλβ., Υ/Ψ
Χωρητικότητα – 647 κ. εκ.
Ισχύς – 55 ίπποι/ 7.500 σ.α.λ.
Ροπή – 5,6 kgm/ 5.500 σ.α.λ.
Φρένα (εμπρός, πίσω) – 2Δ 256 χιλ., Δ 240 χιλ.
Μήκος x Πλάτος – 2.260 x 920
Ύψος σέλας – 843
Μεταξόνιο – 1.505
Βάρος – 191 κιλά (μάλλον άδειο)
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ (το συμπλήρωσα)

Τεχνικά χαρακτηριστικά: Honda CB500X

Κινητήρας    Υγρόψυκτος με 2 κυλίνδρους σε σειρά
Κυβισμός    471 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς    48PS (35 kW) / 8500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή    43 Nm / 7000 σ.α.λ.
Ταχύτητες    6
Τροφοδοσία    Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Βάρος    196 κιλά
Φρένα    Ε: Δίσκος wave 320 χιλ. (ABS)
Π: Δίσκος wave 240 χιλ. (ABS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)    2.095 x 830 x 1.360 χιλ. (χαμηλή ζελατίνα) 2.095 x 830 x 1.390 χιλ. (ψηλή ζελατίνα)
Ύψος σέλας    810 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος    170 χιλ.
Ρεζερβουάρ    17.5 λίτρα
Ανάρτηση    Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Π: Μονάδα Pro link
Ελαστικά    Ε: 120/70ZR - 17M/C
Π: 160/60ZR - 17M/C
*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)

Από εκεί κι έπειτα είναι τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτό και πόσα διαθέτεις.
Το CB είναι πολύ πιό ήπιο και πιό ασφάλτινο. Εμένα μου φαίνεται και πολύ ελαφρύτερο σαν αίσθηση. Το ΤΑ είναι διαχρονικό και μπορεί να σε πάει όπου εσύ αντέχεις.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Merenda

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #5 on: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 13:13:56 μμ
Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια όταν ενωεις το ΤΑ σε πάει όπου αντέχεις ... ενώ το cb δεν σε πάει η κάπως πιο καλό το ΤΑ για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 13:41:52 μμ
... ενώ το cb δεν σε πάει η κάπως πιο καλό το ΤΑ για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 

Το θέμα δεν είναι η απόσταση, αλλά το αν το ταξίδι θα συμπεριλαμβάνει και χώμα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 08:59:40 πμ
Εχω την εντύπωση οτι πάς να πάρεις λάθος μηχανάκι  ?

Αμα έχεις βλέψεις για μεγάλα ταξίδια δίχως χώμα , κ οταν λέμε χώμα δεν εννοούμε πατημένο χωματόδρομο, θα πάρεις στρητάδικο μηχανάκι αλλά  όχι σγουφτό .

Ενα μηχανακι που να έχει τα 160χλμ/ω ανετα κ με καλή προστασία απο αέρα, καλά φρένα κλπ

Η 650 έχει τα κόκκινα στο στροφόμετρο στις 8.500στρ/λ εκεί χοντρικά ''βγάζει '' 170χλμ σκασμένη, τσιμπάει λάδι, κ καταπίνει βυτία απο καύσιμο.

Ενα μηχανάκι με τα κόκκινα στις 11.500 ταξιδεύει στα 160χλμ/ω στις 8000στρ/λ κ στο μέσον των στροφών του.

Εκεί έχει κ δύναμη να κάνεις μια προσπέραση γρήγορα κ με ασφάλεια κ καίει λιγότερο ειδικά αν έχει ψεκασμό.
Ενώ επειδη η ζωή του είναι η ασφαλτος έχει πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά .


Γνωμη μου πάντα....



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #8 on: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 11:58:25 πμ
Να πάρουμε τα πράγματα ένα-ένα.
Και τα δύο ταξιδεύουν το ίδιο και με πάνω κάτω ίδια ταχύτητα. Κανένα δεν φημίζεται για τις μεγάλες του τελικές.
Η διαφορά είναι στην κατανάλωση αλλά και στην άνεση. Το ΤΑ "θέλει περισσότερο φαΐ" αλλά είναι κάπως πιό άνετο (γνώμη μου).
Το ΤΑ πάει και σε άσφαλτο και σε χώμα (ζόρικο χώμα) καλά. Το CB υστερεί στο χώμα και δεν εννοώ έναν καλοστρωμένο χωματόδρομο αλλά έναν ζόρικο.
Το CB είναι τεχνολογικά πολύ πιό νέο σε σχέση με το ΤΑ.
Γενικά, δες τι ακριβώς χρήση θέλεις να κάνεις στην μηχανή κι ανάλογα ψάχνεις. Έγραψες αρχικά για καθημερινή χρήση και κανένα ταξιδάκι.
Προσωπικά, για καθημερινή χρήση θα έλεγα cb. Πολύ οικονομικό κι ελαφρύτερο σαν αίσθηση.
Για ταξίδια. Βαρβάτα ταξίδια ή μετακινήσεις μέχρι 500 km ας πούμε. Εκεί θέλει λίγη ανάλυση.
Πάνω σ' αυτό είπαν κι άλλοι φίλοι αρκετά.



Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #9 on: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 17:55:16 μμ
Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια ... 

Όπως ήδη σου είπαν,αν τα ταξίδια δεν περιλαμβάνουν χωμάτινες διαδρομές,  και εφόσον μιλάς για ΤΑ650...  δεν έχεις πρόβλημα για μεταχειρισμένο.

CBf600 injection + CABS  >2008.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #10 on: Τρίτη 12 Δεκέμβριος 2017, 18:03:31 μμ
CBf600 injection + CABS  >2008.

Και θα 'χεις και τον Στόουνμαν να σου λύνει όλες τις απορίες.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #11 on: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 01:20:56 πμ
Βγαινει και σε "αγρια" εκδοση , χα χα χα



ειλικρινα, τι σχεση εχει το παλιο cb με το νέο και χρησιμοποιει η honda το ιδιο κωδικο για τελειως διαφορετικό μηχανακι ήθελα να ξερα...

υ.γ.  το  νεο σκατοφάναρο-σημα κατατεθεν της honda σε όλα τα μεταλλαγμενα ζομπι ψηλο-στρηταδικα
« Last Edit: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 01:23:24 πμ by leftlane »



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #12 on: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 11:56:45 πμ
Οι αμερικανοι ειναι τρελαμενοι μ'αυτο το μηχανακι λογω μικρου σχετικα βαρους/μεγεθους και εχουν κανει / κανουν διαφορες adventure μοντες. Η εκδοση με τους ακτινωτους τροχους ειναι επισημη απο τη Χονδα? Και ο μπροστινος ειναι 19αρης ή 17αρης οπως στο στανταρ μοντελο με τις χυτες χαντες?


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #13 on: Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 12:00:48 μμ
Οι αμερικανοι ειναι τρελαμενοι μ'αυτο το μηχανακι λογω μικρου σχετικα βαρους/μεγεθους και εχουν κανει / κανουν διαφορες adventure μοντες. Η εκδοση με τους ακτινωτους τροχους ειναι επισημη απο τη Χονδα? Και ο μπροστινος ειναι 19αρης ή 17αρης οπως στο στανταρ μοντελο με τις χυτες χαντες?

Αν θυμάμαι καλά, μόντα. Που την είδα; Που αλλού, στο ADV.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Merenda

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #14 on: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 15:07:44 μμ
sas euxaristw gia tis apantiseis .... :)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #15 on: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 17:53:42 μμ
Βγαινει και σε "αγρια" εκδοση , χα χα χα



ειλικρινα, τι σχεση εχει το παλιο cb με το νέο και χρησιμοποιει η honda το ιδιο κωδικο για τελειως διαφορετικό μηχανακι ήθελα να ξερα...

υ.γ.  το  νεο σκατοφάναρο-σημα κατατεθεν της honda σε όλα τα μεταλλαγμενα ζομπι ψηλο-στρηταδικα

παίζει αυτό το μηχανάκι for real ?


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #16 on: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 21:57:53 μμ
Να πω και εγώ τη μαλακία μου. Το μηχανάκι είναι πολύ καλό για  φτηνό οικονομικό μηχανάκι για μετακινήσεις εντός πόλης και γύρω  και κοντά της. Στα 6 με 7 χιλιάρικα και με μικρή κατανάλωση δικύλινδρο μηχανάκι και χόντα καλά είναι. Και ως εκεί.

Το όλον 48 ίππους βγάζει για 195 κιλά γεμάτο. Δηλαδή τα άλογα του KLR 650 στο βάρος του F 650 GS. Αυτό σημαίνει ψοφίμι στα ελληνικά.
Έχει παπάρια διαδρομές αναρτήσεων και 17ηδες τροχούς. Δηλαδή ΔΕΝ πάει στο χώμα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στριτ.

Το "κακό" μοντέλο που βάλατε έχει έτοιμο κιτ εταιρείας -όχι χόντα- που ξεκινάει από 1500 ευρώ και ανεβαίνει. Δηλαδή πάλι ψόφιο και βαρύ αλλά με πιο off στήσιμο. Αλλά τιμή στα 8000. Στα λεφτά αυτά παίρνεις άλλες και άλλες μηχανές.

Το τρανσάλπ είναι ξεπερασμάνο καθότι καίει έναν σκασμό σε σύγκριση με τα σημερινά μηχανάκια με EFI και είναι μέτριο σε φρένα -abs- και αναρτήσεις ΑΛΛΑ χώμα πάει μια χαρά. Και ταξίδι θα πηγαίνει σίγουρα καλύτερα από αυτό καθότι έχει όγκο να σε καλύψει και ζελατίνα να βάλεις και πόδια να καλύπτονται και όλα. Το cbx ότι και να κάνει για ταξίδι δεν...


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #17 on: Πέμπτη 14 Δεκέμβριος 2017, 22:39:03 μμ
σωστος ο Airhead, συμφωνω και προσυπογραφω  ;D



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 22:03:55 μμ
Το cbx ότι και να κάνει για ταξίδι δεν...

Εξαρτάται απο το ταξίδι . Αλλά ο Μερέντας εγραψε:

Επειδή έχω  βλέψεις για μεγάλα ταξίδια ....
 ..... για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. 

Εδώ μιλάμε για μεγάαααααααλα ταξιδια ,  βγαίνουν με 500 κυβικά ? η πάμε για 1000+?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #19 on: Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 22:41:35 μμ
Μια χαρα βγαινουν ,ΑΛΛΑ μονοκαβαλος ,αλλιως θα ψοφησεις.



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #20 on: Τρίτη 20 Μάρτιος 2018, 13:58:19 μμ
Να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη.Οσον αφορα τα ταξιδια μεγααααααααλαααα η μικρα.Δεν ειναι θεμα μηχανης αλλα ατομου.Εχουν φυγει με 250αρια σκουτερ και εχουν γυρισει την Ευρωπη και με 1200αρες δεν εχουν περασει ουτε διοδια Κορινθου.Υπαρχει και μια αφηγηση ενος τυπου που πηγε Αλικαρνασο με παπακι 125.Οσον αφορα ταξιδια με 160, θεωρω πως ειναι υπερβολικοτατο.Μιση βλακεια να γινει δε θα μεινει τποτα ορθιο.Ταξιδι σημαινει και απολαυση του ταξιδιου.Αν πηγαινεις με 200 με την τσιτα που θα εχεις τοτε οχι δε θα το χαρεις αλλα θα φτασεις και χωμα απο κουραση!
Τωρα οσον αφορα για την καταναλωση της τρανσαλπ επειδη την εχω το πιο πολυ που εχω δει ειναι 5 λιτρα στα 100.Συνηθως ειμαι στα 4.5 Θεωρειται πολυ αυτο? Η 500αρα την εχει φιλος ειναι σχεδον στο λιτρο παρακατω βεβαια.
Οσον αφορα ποια θα διαλεξεις πρεπει να ανεβεις και στις 2 να δεις ποια σου αρεσει πιο πολυ! Εμενα με βολεψε τοτε η τρανσαλπ.Και μετα απο 2 χρονια μαζι της και 30.000χλμ μπορω να πω δε την αλλαζω με τιποτα.Εχω παει παντου.Απο λασποδρομους βουνισιους και ταξιδια ασφαλτινα μεχρι καθημερινη χρηση και σουπερ μαρκετ.Ανεβα,κανε μια βολτα και οτι σου καθεται καλυτερα.Και μετα θα δεθεις.

Τωρα ειδα η τελευταια απαντηση ηταν μηνες πισω!!Αρα θα εχεις ηδη αποφασισει.Καλοταξιδη να ειναι παντα ορθιος με υγεια να την χαρεις.
« Last Edit: Τρίτη 20 Μάρτιος 2018, 13:59:54 μμ by george p »