Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Honda XL650T Transalp
Κινητήρας – 2κ, 6 βαλβ., Υ/Ψ
Χωρητικότητα – 647 κ. εκ.
Ισχύς – 55 ίπποι/ 7.500 σ.α.λ.
Ροπή – 5,6 kgm/ 5.500 σ.α.λ.
Φρένα (εμπρός, πίσω) – 2Δ 256 χιλ., Δ 240 χιλ.
Μήκος x Πλάτος – 2.260 x 920
Ύψος σέλας – 843
Μεταξόνιο – 1.505
Βάρος – 191 κιλά (μάλλον άδειο)
Τροφοδοσία Καρμπυρατέρ (το συμπλήρωσα)
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Honda CB500X
Κινητήρας Υγρόψυκτος με 2 κυλίνδρους σε σειρά
Κυβισμός 471 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 48PS (35 kW) / 8500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 43 Nm / 7000 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Βάρος 196 κιλά
Φρένα Ε: Δίσκος wave 320 χιλ. (ABS)
Π: Δίσκος wave 240 χιλ. (ABS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.095 x 830 x 1.360 χιλ. (χαμηλή ζελατίνα) 2.095 x 830 x 1.390 χιλ. (ψηλή ζελατίνα)
Ύψος σέλας 810 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 170 χιλ.
Ρεζερβουάρ 17.5 λίτρα
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Π: Μονάδα Pro link
Ελαστικά Ε: 120/70ZR - 17M/C
Π: 160/60ZR - 17M/C
*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
Από εκεί κι έπειτα είναι τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με αυτό και πόσα διαθέτεις.
Το CB είναι πολύ πιό ήπιο και πιό ασφάλτινο. Εμένα μου φαίνεται και πολύ ελαφρύτερο σαν αίσθηση. Το ΤΑ είναι διαχρονικό και μπορεί να σε πάει όπου εσύ αντέχεις.