Ο λόγος συμπίεσης είναι σημαντικός παράγοντας Χρήστο, όπως πολύ σωστά αναφέρεις, αλλά όχι ο μοναδικος. Και ναι, έχεις δίκιο ότι στο τρανσαλπ η 100άρα είναι μάλλον περιττή. Σε μεγαλύτερων επιδόσεων κινητήρες, ακόμη κι αν είχαν την ίδια συμπίεση με το τρανσαλπ, το πράγμα αλλάζει. Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο όπως ιπποδύναμη, σύστημα ψύξης, σύστημα τροφοδοσίας, στροφές κινητήρα.
Αν ήμουν ο Ζάχος, για παράδειγμα, θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά τι βάζω στο ST. Είμαι όμως ο Μιχαήλ Ιωάννου Πάγκαλος και μετά από 3-4 μήνες δοκιμές στην πράξη με το δικό μου μηχανάκι, με τις δικές μου ανάγκες και με τη δική μου χρήση, κατέληξα ότι η χρήση 100άρας δεν μου προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ, απεναντίας μου αφαιρεί μερικά ευρώ παραπάνω ανά γέμισμα.