Hellas Transalp Forum

Φίλτρο αέρα Κ&Ν

louros · 68170

thanasisvr

  • Guest
Reply #25 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 21:47:29 μμ
Να ρωτήσω κάτι... Αν η μηχανή είναι στη εγγύηση και βάλω μόνος το KN, τι γίνεται  στο επόμενο service? Θα δεχθούν να μην αλλάξουν το φίλτρο ή θα μαλώνουμε?



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #26 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 22:16:42 μμ
Να ρωτήσω κάτι... Αν η μηχανή είναι στη εγγύηση και βάλω μόνος το KN, τι γίνεται  στο επόμενο service? Θα δεχθούν να μην αλλάξουν το φίλτρο ή θα μαλώνουμε?

Καλύτερα μην βάλεις ακόμα... άμα τύχεις σε λαλάκα μπορεί να στην "πει"...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #27 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 22:32:49 μμ
Γιατί δεν ρωτάς εκεί που πρόκειται να το πάς για σέρβις?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #28 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 09:16:07 πμ
  Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θα το βάλεις μόνος σου! Αυτό ακυρώνει την εγγύηση. Οποιαδήποτε εργασία πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό (όχι εξουσιοδοτημένο, άλλο το ένα και άλλο το άλλο). Θα ζητήσεις από το μηχανικό να το βάλει αυτός. ΑΝ το Κ&Ν (ή οποιδήποτε άλλο ανταλλκτικό) είναι προϊόν πιστοποιημένης εταιρείας δεν έχει δικαίωμα να σου πει "μα και μου". Δεν είσαι υποχρεωμένος να βάζεις μαμίσια. Και η εγγύηση ισχύει κανονικά.
 


  Αυτά τουλάχιστον λέει ο νόμος. Τώρα, επειδή είμαστε στην Ελλάδα, αν πέσεις σε κανένα λαλάκα άντε τρέχα γύρευε να του αποδείξεις τι λέει η νομοθεσία.
  Γνωρίζω δύο περιστατικά που χρειάστηκε να κινηθούν δικαστικώς. Δικαιώθηκαν βέβαια, αλλά τι να το κάνεις?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #29 on: Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 11:05:20 πμ

Μιας και σε λίγο θα έρθει η ώρα για αλλαγή φίλτρου αέρα υπάρχει καμία ιδέα για το αν είστε υπέρ του γνήσιου φίλτρου η ενός Κ&Ν ?

Και σε τι είναι καλύτερο το Κ&Ν από το μαμά ?? Αν είναι…




Υ.Γ.   Αν το έχετε ποστάρει παλαιότερα sorry, απλά γράψτε το link.
 


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #30 on: Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 11:08:02 πμ
Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο, αλλά σίγουρα είναι φθηνότερο!
Το βάζεις μια φορά και απο κει και πέρα απλά το καθαρίζεις ...δεν το αντικαθιστάς.
Στις δύο αλλαγές δηλαδή που θα έκανες είσαι ήδη κερδισμένος!
απο κει και πέρα απλά προστίθενται κερδισμένα €. ;)



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #31 on: Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 11:20:27 πμ
« Last Edit: Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 11:21:59 πμ by Leon »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #32 on: Τρίτη 23 Ιούνιος 2009, 12:10:05 μμ
Έχω πάνω απο 10.000km να κάνω αλλαγή φίλτρου αέρα. Πριν 5-7.000km το έκανα ένα απλό καθαρισμό (φύσημα και χτύπημα να φύγει η σκόνη) αν  και δεν είχε τίποτε πάνω.

Κάθε πότε κάνουμε αλλαγή; Να κάνω τώρα μιας και θα αλλάξω λάδια;

Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ K&N να δοκιμάσω στη Θεσσαλονίκη; Έχω transalp 600 του 98 μοντέλο.

ευχαριστώ



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #33 on: Τρίτη 23 Ιούνιος 2009, 13:10:59 μμ
Έχω πάνω απο 10.000km να κάνω αλλαγή φίλτρου αέρα. Πριν 5-7.000km το έκανα ένα απλό καθαρισμό (φύσημα και χτύπημα να φύγει η σκόνη) αν  και δεν είχε τίποτε πάνω.

Κάθε πότε κάνουμε αλλαγή; Να κάνω τώρα μιας και θα αλλάξω λάδια;

Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ K&N να δοκιμάσω στη Θεσσαλονίκη; Έχω transalp 600 του 98 μοντέλο.

ευχαριστώ


Μοτο Νεws Λεωφ Καραμανλ 22 (Εγνατία), νομίζω έχει.

Σχετικά με το ΚΝ, στο 600 είναι φθηνό, αν δεν κάνω λάθος, και υπάρχει και η πατέντα του Χρήστου De Ze.



ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #34 on: Τρίτη 23 Ιούνιος 2009, 14:48:16 μμ
Έχω πάνω απο 10.000km να κάνω αλλαγή φίλτρου αέρα. Πριν 5-7.000km το έκανα ένα απλό καθαρισμό (φύσημα και χτύπημα να φύγει η σκόνη) αν  και δεν είχε τίποτε πάνω.

Κάθε πότε κάνουμε αλλαγή; Να κάνω τώρα μιας και θα αλλάξω λάδια;

Ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ K&N να δοκιμάσω στη Θεσσαλονίκη; Έχω transalp 600 του 98 μοντέλο.

ευχαριστώ

Όποτε λεει το SM κανουμε αλλαγη σε ολα.... εκτος και αν κινεισαι σε περιεργες συνθηκες (ετσι κι αλλιως το λεει και αυτο το sm).
Λαδια στα 10k, νωρις δεν ειναι;;




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #35 on: Παρασκευή 07 Μάιος 2010, 21:47:03 μμ
Απο τα αναγραφομενα εχουμε δυο λυσεις, Κ/Ν με αλλαγη εξατμισης[οχι απαραίτητα]  και τις ανάλογες ρυθμισεις στα καρμπς και η ''φλου'' δηλαδη  αλλαγη φιλτρου και τελος.
     Η πρωτη λυση κοστιζει μεν, αλλα και εκμεταλευεται τις δυνατοτητες του φιλτρου για ενα καλυτερο ''σεταρισμα'' και την οποια αυξηση της ιπποδυναμης κλπ,κλπ...
     Η δευτερη λυση μας δινει ενα πιο ''ελευθερο'' φιλτρο και την δυνατοτητα του σαν καθαριζομενο.
Η δευτερη αυτη ιδιοτητα μας δινει την δυνατοτητα  αντικατάστασης[καθαρισμου] του φιλτρου μετα απο μια π.χ. χωματινη διαδρομη σε λιγοτερα χλμ χωρις να σκεφτόμαστε το κόστος αντικαταστασης.
     Επειδη το Κ/Ν κοστιζει 70ευρω + ενα σετ καθαρισμου 15 ευρω, και το γνησιο στα 50 ευρω.Δεν τιθεται θεμα οικονομιας καθώς το τι γλυτώνουμε ειναι σχετικο με την χρηση που κάνει ο καθένας αλλά και απο τις συνθηκες οδήγησης.
     Αρα τελικα τι προσφερει το Κ/Ν σε σχεση με το γνησιο? Και τι αλλαγες εχετε παρατηρήσει στο θεμα της καταναλωσης?
   
   
    Και κάτι ακομα επειδη την εχω λυσει εδω και 6 μηνες και τωρα αρχιζει η διαδικασια συναρμολογησης ... πια ειναι η πανω μερια του φιλτρου?



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #36 on: Παρασκευή 07 Μάιος 2010, 22:11:27 μμ

Aυτη με το λογοτυπο KN ειναι η πάνω μεριά (που μαζευει τη σκονη).

Η εσωτερική ή κάτω (απο τη μερια των καρμπς) είναι αυτή:


Δεν νομιζω να μπαίνει ανάποδα πάντως...




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #37 on: Παρασκευή 07 Μάιος 2010, 22:20:47 μμ
Ορθιο παντως σιγουρα δεν μπαινει  :2hysterical:
Εσυ ειδες καποια βελτιωση με την αλλαγη?
Ευχαριστω πολυ, νασαι καλα



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #38 on: Παρασκευή 07 Μάιος 2010, 22:41:59 μμ
Οταν πήρα τη μηχανή (μτχ) είχε γνήσιο φιλτρο honda και ήταν σε αθλια κατάσταση (σπασμένο)...
Εβαλα κατευθείαν ΚΝ. Ετσι δεν μπορώ να κανω σύγκριση με το εργοστασιακό.
Δεν εβαλα ΚΝ για τις επιδόσεις. Το έβαλα για πρακτικούς λόγους.
Με την κατανάλωση μια χαρά τα πάω. Δεν εχω πειράξει καρμπς (τα εχει ρυθμισει ο μαστορας στο σερβις) δεν εχω αλλάξει εξάτμιση.
Ορθιο παντως σιγουρα δεν μπαινει  :2hysterical:
"Το στεγνωμα με φυσικό τροπο" γραφουν οι οδηγίες... ;D




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 17:52:02 μμ
Δεν εχω πειράξει καρμπς (τα εχει ρυθμισει ο μαστορας στο σερβις)

Οταν λες  ''ρυθμισει'' εννοεις οτι του ειπες οτι αλλαξες φιλτρο με Κ/Ν και αλλαξε τις ρυθμισεις  για αυτο το λογο?



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #40 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 20:40:58 μμ

Οταν λες  ''ρυθμισει'' εννοεις οτι του ειπες οτι αλλαξες φιλτρο με Κ/Ν και αλλαξε τις ρυθμισεις  για αυτο το λογο?

ΟΧΙ
Την ειχα παει για ρυθμισμα/συγχρονισμό καρμπιρατέρ, γιατι δεν δούλεβε καλα, γενικότερα.
Την είχε λιγο παρατημενη ο προηγούμενος ιδιοκτητης.
Δεν ξερω τι ακριβώς εκανε ο μαστορας. Μετα δουλεβε πολυ καλύτερα.




Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #41 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 20:48:19 μμ
Δεν ξερω τι ακριβώς εκανε ο μαστορας. Μετα δουλεβε πολυ καλύτερα.
Οχι τελεια?
Αρυθμια ειχε στο ρελαντι η μπερδευε γενικοτερα?


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #42 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 21:01:35 μμ
Τελικα για να βγει ακρη, χρειαζομαστε καποιον που να εβαλε Κ/Ν και να μην πειραξε τιποτα αλλο για να μας πει αποψεις, και αν παρατηρησε αλλαγη σε θεματα καταναλωσης [βασικο]  συμπεριφορας του κινητηρα, θορυβου , κλπ



tranten

  • Guest
Reply #43 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 21:10:59 μμ
Τελικα για να βγει ακρη, χρειαζομαστε καποιον που να εβαλε Κ/Ν και να μην πειραξε τιποτα αλλο για να μας πει αποψεις, και αν παρατηρησε αλλαγη σε θεματα καταναλωσης [βασικο]  συμπεριφορας του κινητηρα, θορυβου , κλπ

σε 1 μηνα θα εχω στοιχεια καθοτι ετοιμαζω τοποθετηση τετοιου φιλτρου...



Offline omega

  • Σιγα μην ειμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1024
Reply #44 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 21:14:21 μμ
σε 1 μηνα θα εχω στοιχεια καθοτι ετοιμαζω τοποθετηση τετοιου φιλτρου...
Με εξατμιση η ανευ Γιωργο?


Πέτα... ψηλά... μακριά... κι... ελεύθερα...


tranten

  • Guest
Reply #45 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 23:20:01 μμ
Με εξατμιση η ανευ Γιωργο?

με,αυτη εχει ηδη τοποθετηθει.



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #46 on: Κυριακή 09 Μάιος 2010, 23:22:39 μμ
Οχι τελεια?
Αρυθμια ειχε στο ρελαντι η μπερδευε γενικοτερα?

Τελεια?
Μοντέλο του 2001 ειναι....
Ποσο τελεια να δουλευει μετα απο 9 χρονια ???
Μια χαρα δουλευει για τα χρονια της, κατα την δικη μου αποψη. Και ρελαντί καλο εχει και στα ψηλα μια χαρα δουλεύει.
Απο καταναλωση, εχω δει και 310χλμ με ενα γεμισμα, προσφατα.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #47 on: Δευτέρα 10 Μάιος 2010, 16:09:33 μμ
Πρίν το φωτ/κο ράλλυ έβαλα ΚΝ στο Τ.Α.
Δε μπορώ να μιλήσω γιά θεαματικές αλλάγές στη συμπεριφορά του.
Λίίίγο περισσότερο τράβηγμα από χαμηλά ανεπαίσθητο όμως .
Σίγουρα όμως βελτιώθηκε η κατανάλωση και το τσέκαρα γιά 1000 χλμ ταξιδιού.
Τελικά αξίζει τον κόπο νομίζω και η αποσβεσή του γίνεται αρκετά γρήγορα.

Καποιος αλλος? Ο μαστρο λουρος εχει βαλει ,με θετικα σχολια οπως βλεπετε ,αλλα δεν διευκρινιζει με  ρυθμισεις η οχι...



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #48 on: Δευτέρα 10 Μάιος 2010, 19:24:01 μμ
Η δίκη μου ΤΑ φοράει και ΚΝ και εξάτμιση ΜYVΙ
Δεν μπορώ να διαπιστώσω αλλαγές, καθότι έτσι την είχα αγοράσει.
Ο προηγούμενος που την είχε. μου είπε ότι κέρδισε δύναμη στις χαμηλές στροφές. Αλλά χάνει λίγο στις υψηλές.

Όσον αφορά την κατανάλωση. Θεωρητικά έχεις πιο μικρή.
(Πραγματική οικονομία όμως, κάνεις με ήπια οδήγηση. )

Πάντως σε κάθε περίπτωση, πιστεύω, ότι το ΚΝ αξίζει τα λεφτά του.
Η εξάτμιση ίσως είναι ακριβή, για αυτα που προσφέρει..


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #49 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 00:11:37 πμ
δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει αυτο που θα πω και συγνωμη που θα το πω εχοντας κατα νου την λειτουργια ενος κινητηρα αυτοκινητου αλλα δεν νομιζω οτι εχει μεγαλη διαφορα απο την μηχανη,αλλωστε κινητηρες εσωτερικης καυσης ειναι και οι δυο.
μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση πως οσοι εβαλαν ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι(για το K&N μιλαμε εδω) ειδαν διαφορα προς το καλυτερο στις χαμηλες στροφες.
ως γνωστον ενα τετοιο φιλτρο ουσιαστικα επιτρεπει μεγαλυτερη ποσοτητα αερα να παει στον κυλινδρο.με δεδομενο λοιπον οτι η βενζινη κατα την καυση της προσφερει λιπαντικες ιδιοτητες,στις υψηλες στροφες,οι κατασκευαστες αδιαφορουν για την στοιχειομετρια 14,7 προς 1 (αναλογια αερα καυσιμου) που ειναι το ιδανικο και εχουν ρυθμισει τους εγκεφαλους να στελνουν περισσοτερη βενζινη ωστε να αποφυγουν τις υψηλες θερμοκρασιες στον χωρο καυσης,για αυτο και οι προγραματιστες εγκεφαλων(συνηθως παραλληλων εγκαφαλων aftermarket) κοβουν βενζινες ψηλα ωστε να πλησιασουν οσο ασφαλεστερα γινεται το ιδανικο 14,7 προς 1 για καλυτερη αποδωση.ενα ελευθερο φιλτρο  λοιπον,κατα καποιο τροπο δινει αυτο το πλεονεκτημα επιτρεποντας μεγαλυτερη ποσοτητα αερα ωστε να αραιωσει το μιγμα και να εχουμε καλυτερη αποδοση.
θελω να πω λοιπον πως ειναι πιο φυσιολογικο(?) ενα τετοιο φιλτρο να αποδιδει καλυτερα στις πολλες στροφες παρα στις χαμηλες.
επειδη στο αυτοκινητο μου ειχα κανει δυναμομετρησεις με εργοστασιακο φιλτρο,με φιλτρο K&Ν και χωρις καθολου φιλτρο ειχαμε βγαλει το παρακατω αποτελεσματα
στις χαμηλες στροφες ειχαμε μεγαλυτερη ιπποδυναμη με το εργοστασιακο φιλτρο  (περιορισμενη παροχη αερα)
στις μεσσαιες με το ελευθερο φιλτρο
και στις ψηλες χωρις καθολου φιλτρο.
οι διαφορες ξεπερνουσαν το ενα αλογο απο το καλυτερο στο χειροτερο σε ενα αυτοκινητο με εργοστασιακη ιπποδυναμη μολις 68 ιππων.
το ελευθερο φιλτρο λοιπον ειναι κατι αναμεσα στο εργοστασιακο και χωρις καθολου φιλτρο.ας πουμε δλδ μια μικρη βελτωση αναλογα τις συνθηκες.
για αυτο οταν τρεχαμε στις αφιδνες ειχα το εργοστασιακο φιλτρο συνηθως(οσο το ειχα ακομα) καθως η πιστα δεν ευννοει για να σηκωσει στροφες το δικο μου τουλαχιστον αυτοκινητο ενω στα   μεγαρα εβγαζα εντελως το φιλτρο αφου ο κινητηρας σπανια επεφτε κατω απο τις 4500 σαλ.
βεβαια επειδη εδω εχουμε καρμπιρατερ ισως να ισχυουν αλλα πραγματα αλλα τουλαχιστον για τους ψεκαστους,νομιζω οτι ισχυει οτι και στα αυτοκινητα.