Παρασκευή 24 Ιανουάριος 2020, 01:04:25 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Εξάτμιση MIVV για ΤΑ650  (Αναγνώστηκε 10087 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 00:21:36 πμ »

Εχω βαλει εξάτμιση MIVV στο ΤΑ μου απο την περασμένη άνοιξη, είχα ρωτήσει παλιότερα σ'αυτο το νήμα: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1996. Ο κύριος λόγος που την έβαλα ήτανε η αύξηση της απόδοσης (έχω επίσης φίλτρο K&N απο τα 20Κ χμ), το μικρότερο βάρος, το look και όχι η μείωση της ζέστης ή ο ήχος. Επειδή πολλοί κατα καιρούς ζητάνε πληροφορίες, παραθέτω τις εντυπώσεις μου και κάποια στοιχεία για καλύτερη τοποθέτηση και απόδοση, συνοδευόμενα απο μερικές φωτογραφίες.

Κατ'αρχήν διάλεξα την MIVV λογω εμφάνισης και απόδοσης σύμφωνα μ'αυτά που είχα ακούσει. Πήρα την carbon επειδή ταιριάζει με το ασημί ΤΑ μου, αν είχα μαυρο ίσως είχα πάρει titanium. Οταν την πηρα εγω έκανε 380 ευρώ, τώρα κάνει 430 (και η titanium 440).

Ερχεται με πριτσινωμένο σιγαστήρα με σχετικά μικρή τρύπα για να περνάει τις προδιαγραφές θορύβου. Ετσι πριν ακόμα τη βάλω έβγαλα το πριτσίνι με τρυπάνι και στερέωσα τον σιγαστήρα με ανοξείδωτη βίδα/παξιμάδι ώστε να μπορεί να βγαίνει. Ο θόρυβος με το σιγαστήρα είναι ελάχιστα λιγότερος απο τη μαμίσια, αλλα είναι ωραίος, πιο σπορτίβικος σε τόνο, και μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τις πιστονιές του δικύλινδρου V κινητήρα.

Απο απόδοση παίρνει αρκετά χαμηλά και λίγο ψηλά. Θυμάμαι την επόμενη που την πέρασα, φεύγοντας απο την Αθήνα είπα να ανοίξω το μηχανάκι τέρμα μετα τον Σείριο. Ενω συνήθως έβλεπα με το ζόρι 175χμω, το μηχανάκι ανέβηκε μέχρι τα 185χμω με την πέμπτη “σπασμένη”. Να πω επίσης ότι χωρίς τον σιγαστήρα αυξάνονται οι κραδασμοί, μειώνεται η ροπή χαμηλά σε βαθμό που το μηχανάκι θέλει μεγαλύτερο συμπλεξάρισμα για να ξεκινήσει και έχει πρόβλημα σε δύσκολα ανηφορικά χωμάτινα κομμάτια. Επίσης στις μεσαίες κάνει τρύπες. Δέν ξέρω αν αυτά φτιάχνονται με σετάρισμα καρμπυρατέρ σε δυναμόμετρο αλλά δεν συνιστώ το βγάλσιμο.

Παραθέτω δυο φωτογραφίες, επίσης η εξάτμιση φαίνεται απο άλλη γωνία εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4794.msg86018#msg86018
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 00:24:54 πμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 00:28:25 πμ »

Μερικά στοιχεία για την τοποθέτηση. Η Mivv δεν δίνει παξιμάδια με ασφάλεια για την στερέωση της εξατμισης στην μεταλλική πλάκα (δέστε πρώτη φωτογραφία), οπότε εγώ πήρα απο το εμπόριο όταν την έβαλα (μηδαμινό κόστος και αξίζει τον κόπο για σιγουριά). Επίσης μετα τις πρώτες βόλτες μου φάνηκε οτι η εξάτμιση είχε περισσότερους κραδασμούς, ιδίως χωρίς τον σιγαστήρα. Ετσι πήρα ένα λαστιχένιο δαχτυλίδι το οποίο έκοψα στη μέση και το έβαλα απο της δυο μεριές τις βίδας που πιάνει στο πλαίσιο, αντι για τις μεταλικές ροδέλες που δίνει η Mivv (δέστε δεύτερη φωτογραφία). Χρειάστηκε βέβαια και ένα πρόσθετο παξιμάδι απο την άλλη μεριά. Job done, οι κραδασμοί μειωθήκανε παρα πολύ.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 00:35:51 πμ »

Αφου είχα την εξάτμιση για μήνες, πέρασα τον περασμένο Σεπτεμβρη απο τον αντιπρόσωπο για κάτι άλλο και μου έδειξε πιο ανοιχτή τάπα με 20 ευρώ. Φυσικά και την πήρα και ο θόρυβος και η απόδοση με ενθουσιάσανε: το μηχανάκι πήρε κι’άλλο χαμηλά και στις μεσαίες και ο θόρυβος έγινε λίγο περισσότερος απο της μαμάς, με τον ωραίο σπορτίβικο τόνο ακόμα πιο τονισμένο. Παραθέτω μια φωτογραφία απο πίσω με την πιο ανοιχτή τάπα.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 00:37:27 πμ »

Εδω παραθέτω δυο φωτογραφίες όπου φαίνονται οι δύο σιγαστήρες και οι διαφορές τους. Γενικά, είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί της απο πλευράς απόδοσης/βάρους/ήχου και σαν bonus εξαφανίστηκε και η ζέστη.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Venumis (Mike)
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 832



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 05:49:30 πμ »

Μπράβο πολύ καλή και αναλυτική η όλη παρουσίαση που έχεις κάνει.. Σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς.. Κ εγώ κάποια στιγμή σκέφτομαι να αλλάξω εξάτμιση και να βάλω mivv .

Δεν κατάλαβα που έβγαλες τα πριτσίνια και έβαλες τις βίδες , γιατί απο τις φωτογραφίες παντού πριτσίνια είδα !
Καταγράφηκε

Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !
Γιάννης Σταυρουλάκης
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4154


by Jstavrou


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 11:41:24 πμ »

Πολύ 

Λεπτομερής και αναλυτική και φυσικά και εικονογραφημένη η περιγραφή σου.

Αν έχεις λίγο ακόμα χρόνο, για να τα έχουμε ολοκληρωμένα σε αυτό το νήμα πες μας όποτε μπορείς τις διαφορές ή/και τα υπέρ και τα κατά μίας carbon εξάτμισης και μίας τιτανίου.
Η διαφορά στο βάρος σε σχέση με τη μαμίσια, πόση είναι?

Ευχαριστούμε.
Καταγράφηκε

There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 18:52:54 μμ »

Δεν κατάλαβα που έβγαλες τα πριτσίνια και έβαλες τις βίδες , γιατί απο τις φωτογραφίες παντού πριτσίνια είδα!

Εβγαλα μόνο ένα πριτσίνι, αυτο που κρατάει τον σιγαστήρα ώστε να μπορεί να μπαινοβγαίνει. Αν προσέξεις τη φωτογραφία mivv2 (την πρώτη), φαινεται το κεφάλι της ανοξείδωτης σταυρόβιδας που έβαλα στο κάτω μέρος του σωλήνα εξαγωγής, μετα το τελικό (δίπλα στη μεταλλική βάση γιά τους σάκκους). Επισης αν δεις τη φωτογραφία mivv5, φαίνεται το ανοξείδωτο παξιμάδι που κρατάει τον σιγαστήρα στη θέση του (το κεφάλι της βίδας αποκάτω δεν φαίνεται λόγω της γωνίας που πάρθηκε η φωτογραφία).


Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2008, 19:03:50 μμ »

Αν έχεις λίγο ακόμα χρόνο, για να τα έχουμε ολοκληρωμένα σε αυτό το νήμα πες μας όποτε μπορείς τις διαφορές ή/και τα υπέρ και τα κατά μίας carbon εξάτμισης και μίας τιτανίου.
Η διαφορά στο βάρος σε σχέση με τη μαμίσια, πόση είναι?

Γεια σου Γιάννη. Το carbon είναι νομίζω ελάχιστα πιο ελαφρό και δεν κάνει εύκολα σημάδια απο μικρο-χτυπήματα. Επισης θελει λιγότερη φροντίδα για να δείχνει ωραίο (απλα ξεσκόνισμα). Απο την άλλη, αν χτυπηθεί πιο δυνατά είναι πιο ευαίσθητο απο το τιτάνιο, κάτι που με απασχολεί στις άγριες εντουράδες. Μπορεί μάλιστα να φύγει το carbon απο τα πριτσίνια που το πιάνουν μπρος και πίσω  Shocked Το τιτάνιο τα αντίθετα, και για πολλούς δείχνει πιο ωραίο, ιδίως σε μαύρα μηχανάκια. Εμένα μου άρεσε πολυ το MIVV carbon look και πάει ωραία με το ασημί ΤΑ μου, όπως ξαναείπα.

Δεν ζύγισα τις δυο εξατμίσεις καθως δεν είχα εύκαιρη ζυγαριά, αλλά η carbon MIVV είναι ΠΟΛΥ ελαφρότερη απο τη μαμίσια, ισως λίγο πάνω απο το μισό βάρος (όσο θυμάμαι που τις πήρα στο χέρι).

Cheers  Grin
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 14:55:50 μμ »

Κάτι άλλο: τα τελευταία μοντέλα της MIVV έχουνε ένα ταμπελάκι με το σήμα της MIVV με κίτρινα γράμματα. Αυτό το είχε και η δική μου εξάτμιση αλλά ήτανε κολλημένο και το έβγαλα (και καθάρισα τα υπολείματα της κόλλας με οινόπνευμα). Οι τελευταίες παρτίδες εξατμίσεων που είναι και ακριβότερες το έχουν πριτσινωμένο, οπότε δεν βγαίνει. Να πω επίσης ότι οι σχετικές φωτογραφίες στο site της MIVV είναι παλιές.

Δέστε επίσης και το κέρδος με τον στάνταρ σιγαστήρα εδώ: http://www.mivv.it/risorse/6/171/310/GRAFICO_HONDA_XLV_TRANSALP_650_001.pdf . Με το μεγαλύτερο σιγαστήρα φαίνεται να παίρνει περισσότερο παντού και ιδίως στις μεσαίες (υποκειμενικά πάντα).
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 15:42:14 μμ »

Είναι υπό συζήτηση Γιώργο το πόσο αξιόπιστες είναι αυτές οι μετρήσεις που παραθέτουν τέτοιες εταιρίες. Και μόνο 40 ίππους δυναμομετρημένο το 650? Το ίδιο μοντέλο από ελληνικά περιοδικά είχε 45.

ΥΓ: το δικό μου ΤΑ600/93 πριν λίγα χρόνια δυναμομετρήθηκε στα 44.1
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
petecj
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 46

Pleasures remain, so does the pain...


« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 20:58:39 μμ »

Ψάχνω αυτό τον καιρό να αλλάξω εξάτμιση. Κοίταζω για mivv στο ebay. Την carbon την βρήκα 300 (+35 € έξοδα αποστολής) και την Τιτανίου 210 (+35 € έξοδα αποστολής), μιλώντας πάντα για την οβαλ. Πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με τις τιμές που έδωσες. Για του λόγου το αληθές:

http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=transalp+mivv&_nd1=See-All-Categories

400 € έχει αυτή:



Α ρε Ελλαδάρα!!!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 21:53:51 μμ »

Ψάχνω αυτό τον καιρό να αλλάξω εξάτμιση. Κοίταζω για mivv στο ebay. Την carbon την βρήκα 300 (+35 € έξοδα αποστολής) και την Τιτανίου 210 (+35 € έξοδα αποστολής), μιλώντας πάντα για την οβαλ. Πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με τις τιμές που έδωσες. Για του λόγου το αληθές:

http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=transalp+mivv&_nd1=See-All-Categories

Εγω μίλησα για τιμές αντιπροσωπείας στη Ελλάδα και για τις οβαλ εξατμίσεις, οχι αυτές με το περίεργο καινούργιο σχήμα οι οποίες δεν μου αρέσουν καθόλου. Για την ακρίβεια, στο link που έστειλες η τιτανίου κάνει 300 € και η carbon 285 €, 210+ € κάνουν οι "inox". Να πω επίσης οτι απο τις φωτογραφίες τουλάχιστο, η carbon φαίνεται οτι είναι μιας γενιάς πριν την δικιά μου και δεν έχει το ίδιο ωραίο look. You pays your money, όπως λέμε κι' εδώ...

Δεν ξέρω πάντως αν η MIVV αποφάσισε να καταργήσει τις οβάλ γι'αυτό το καινούργιο σχήμα, εξ'ου και οι φτηνές εξατμίσεις στο ebay. Ελπίζω όχι.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
pissaman
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 927



« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 22:07:59 μμ »

Ψάχνω αυτό τον καιρό να αλλάξω εξάτμιση. Κοίταζω για mivv στο ebay. Την carbon την βρήκα 300 (+35 € έξοδα αποστολής) και την Τιτανίου 210 (+35 € έξοδα αποστολής), μιλώντας πάντα για την οβαλ. Πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με τις τιμές που έδωσες. Για του λόγου το αληθές:

http://shop.ebay.it/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=transalp+mivv&_nd1=See-All-Categories

400 € έχει αυτή:


Α ρε Ελλαδάρα!!!
Στο λινκ που έβαλες, αυτή η εξάτμιση έχει 440 + 35 = 475€
Αυτή την εξάτμιση την παίρνουμε 460€.
Άρα το ebay δεν είναι το πιο φτηνό πάντα...
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 22:17:03 μμ από pissaman » Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα 10 Νοέμβριος 2008, 22:14:14 μμ »

Είναι υπό συζήτηση Γιώργο το πόσο αξιόπιστες είναι αυτές οι μετρήσεις που παραθέτουν τέτοιες εταιρίες. Και μόνο 40 ίππους δυναμομετρημένο το 650? Το ίδιο μοντέλο από ελληνικά περιοδικά είχε 45.

ΥΓ: το δικό μου ΤΑ600/93 πριν λίγα χρόνια δυναμομετρήθηκε στα 44.1

Ναι Χρήστο, έχεις δίκιο, δεν είχα προσέξει ότι η καμπύλη της ιπποδύναμης έχει μέγιστη τιμή 40 ίππους - σε όλες τις δυναμομετρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό το ΤΑ650 2000-2005 έχει βγάλει 45 ίππους και τα μοντέλα 2006-2007 (αυτά με τα ανάγλυφα γράμματα) 47 ίππους. Απο την άλλη βέβαια, οι διαφορές που είδα εγώ είναι παρόμοιες με τις διαφορές των δυο καμπύλων, αρκετή διαφορά χαμηλά (μέχρι τις 4500-4800 στροφές) και λίγη ψηλά (μετά τις 6500 στροφές), με τον στανταρ σιγαστήρα. Η καμπύλη που δίνει η MIVV πρέπει να ειδωθεί ενδεικτικά, χωρίς έμφαση στις απόλυτες τιμές.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
petecj
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 46

Pleasures remain, so does the pain...


« Απάντηση #14 στις: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2008, 10:10:58 πμ »

carbon oval με 285€

http://cgi.ebay.it/Terminale-mivv-Carbonio-Honda-XLV-650-Transalp-05_W0QQitemZ180302042961QQcmdZViewItem?hash=item180302042961&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A758|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Τιτανίου oval με 213€

http://cgi.ebay.it/TERMINALE-MIVV-OVAL-INOX-HONDA-XLV-650-TRANSALP-05_W0QQitemZ360102915626QQcmdZViewItem?hash=item360102915626&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A758|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Ίσως να αλάζει η διαθεσιμότητα πολύ γρήγορα. Πάντως χθες είχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ τιτανίου με 210€.

XLGeorge κι εγώ για τις οβαλ συζητούσα πριν. Μια σύγκριση έκανα, πως 400€ κάνουν οι άλλες με το περίεργο σχήμα.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 2281


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #15 στις: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2008, 14:26:31 μμ »


Οπως είπα και στην προηγούμενη απάντησή μου, οι εξατμίσεις με τέτοιες χαμηλές τιμές όπως αυτή που λές ειναι απο ανοξείδωτο ατσάλι - stainless steel και ΟΧΙ τιτάνιο.

Να πω επίσης οτι με κάποιο ψάξιμο σε μαγαζιά που κάνουν έκπτωση μπορεί να βρει κανείς τιμή με έκπτωση 70-80 € σε σχέση με την τιμή καταλόγου. Αν υπολογίσει κανείς και τα μεταφορικά του ebay, οι τιμές δεν είναι και τόσο διαφορετικές και βλέπει κανείς τι παίρνει κλπ.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!