Hellas Transalp Forum

προβλημα με συναγερμο sos!!

marfour · 17495

Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 18:59:07 μμ
Καλησπέρα παιδιά,

Έχω μία ΤΑ 650 και έχει συναγερμό PATROL , τον τύπο δεν τον θυμάμαι νομίζω ξεκινα HS κάτι. Ενω μου δούλευε κανονικά , σήμερα
κάποια στιγμή που πήγα να τον βάλω , μου κράταγε το αριστερό φλάς (πίσω και μπρός) μόνιμα ανοιχτο. Πιο συγκεκριμένα , γενικά όταν μπαίνει ο συναγερμός σου δίνει σήμα ανοιγοκλείνοτας τρείς φορές τα φλάς , όταν βγαίνει δύο. Τώρα όταν πάω να τον βάλω , στό τρίτο ανοιγόκλεισμα μου κρατάει το ένα φλάς ανοιχτό ενώ ο συναγερμός έχει μπεί κανονικά (το λαμπάκι του συναγερμού αναβοσβήνει) . Ξέρετε τι μπορεί να φταίει? Μπορώ να κάτι κάτι προσωρινά?

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 19:44:55 μμ
Αν ο συναγερμός σου είναι αυτός



1) Τότε στις οδηγίες του αναφέρει οτι πατώντας το μπουτόν ''C'' του χειριστηρίου είτε ο διακόπτης της μοτό είναι σε θέση ΟΝ η OFF απεμπλέκεται η λειτουργία ALARM, και ακούγεται ενα μπίπ.
Αυτό στην περίπτωση που εχει μλοκάρει το σύστημα αυτό.

2) Ο συναγερμός εκτός απο το μόνιμα αναμένο φλάς λειτουργεί κανονικά? Δλδ μετά απο τον αρχικό χρόνο αν τον ''ενοχλήσεις'' κτυπάει?

3) Γράφεις οτι σου κρατάει το ενα φλάς ανοικτό. Απο τον συναγερμό φεύγουν δύο καλώδια για τα φλάς, ενα ΚΑΦΕ και ένα ΚΑΦΕ/ΑΣΠΡΟ , αυτό σημαίνει οτι αν βρείς πιό καλώδιο πάει στην πλευρά που εχεις πρόβλημα απλά το κόβεις και ετσι εχεις ειδοποίηση μονο απο την άλλη πλευρά.

4) Ασχετο αλλά ο διακόπτης των φλάς δουλεύει κανονικά?


Απο τα όσα γράφεις πιθανόν να εχει πρόβλημα ο συναγερμός στην έξοδο πρός τα φλάς.
Ομως μην ανησυχείς απο οτι βλέπω εχει ισόβια εγγύηση.
Αν θές σου στέλνω το βιβλίο του στο ιμέιλ σου.
« Last Edit: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 19:47:47 μμ by Stoneman »



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #2 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 20:46:36 μμ
Αν ο συναγερμός σου είναι αυτός



1) Τότε στις οδηγίες του αναφέρει οτι πατώντας το μπουτόν ''C'' του χειριστηρίου είτε ο διακόπτης της μοτό είναι σε θέση ΟΝ η OFF απεμπλέκεται η λειτουργία ALARM, και ακούγεται ενα μπίπ.
Αυτό στην περίπτωση που εχει μλοκάρει το σύστημα αυτό.

2) Ο συναγερμός εκτός απο το μόνιμα αναμένο φλάς λειτουργεί κανονικά? Δλδ μετά απο τον αρχικό χρόνο αν τον ''ενοχλήσεις'' κτυπάει?

3) Γράφεις οτι σου κρατάει το ενα φλάς ανοικτό. Απο τον συναγερμό φεύγουν δύο καλώδια για τα φλάς, ενα ΚΑΦΕ και ένα ΚΑΦΕ/ΑΣΠΡΟ , αυτό σημαίνει οτι αν βρείς πιό καλώδιο πάει στην πλευρά που εχεις πρόβλημα απλά το κόβεις και ετσι εχεις ειδοποίηση μονο απο την άλλη πλευρά.

4) Ασχετο αλλά ο διακόπτης των φλάς δουλεύει κανονικά?


Απο τα όσα γράφεις πιθανόν να εχει πρόβλημα ο συναγερμός στην έξοδο πρός τα φλάς.
Ομως μην ανησυχείς απο οτι βλέπω εχει ισόβια εγγύηση.
Αν θές σου στέλνω το βιβλίο του στο ιμέιλ σου.

Stoneman σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.


1)Δεν εχω πλήκτρο "c" στο χειριστήριο.
2)Λειτουργεί κανονικά ο συναγερμός.
4)Κοίτα στην περίπτωση αυτή το αριστερό ότι και να κάνω μένει ανοιχτό.Το δεξί δουλευεί.Δηλαδή σκέψου ότι το αριστερό είναι μόνιμα ανοιχτό και δεξί αναβοσβήνει.Επίσης ήθελα να πω και για τον διακόπτη ALARM.όταν τον σηκώσω απλά μου ανάβει μόνιμα και το δεξί (μόνιμα).


Εδώ και αρκετή ώρα παίζω με τον συναγερμό για να καταλάβω πως ακριβώς συμπεριφέρεται.Παρατήρησα ότι το πρόβλημα το παρουσιάζει μία φορά στο κούμπωμα του συναγερμού και άλλη φορά στο ξεκούμπωμα (ότι θέλει κάνει) . Κανα δύο φορές σαν να ξεμπλόκαρε , μετά πάλι τα ίδια και μετά πάλι ξεμπλόκαρε. Τώρα το έχω αφήσει γιατι δείχνει ότι συνήλθε.
Γενικώς επειδή έχω θέμα με το συναγερμό (έχω γράψει και σε άλλο θέμα για το πρόβλημα που έχω όταν βγάζω τα φλάς) , μάλλον θα το πάω στην αντιπροσωπεία.






Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 21:16:43 μμ
4)Κοίτα στην περίπτωση αυτή το αριστερό ότι και να κάνω μένει ανοιχτό.Το δεξί δουλευεί.Δηλαδή σκέψου ότι το αριστερό είναι μόνιμα ανοιχτό και δεξί αναβοσβήνει.Επίσης ήθελα να πω και για τον διακόπτη ALARM.όταν τον σηκώσω απλά μου ανάβει μόνιμα και το δεξί (μόνιμα).

Kάτι ακόμα, τα φλάς λειτουργούν κανονικά οταν δεν ενεργοποιείς-απενεργοποιείς το συναγερμό, και οταν τον ενεργοποιείς-απενεργοποιείς το δεξί αναβοσβήνει και το αριστερό μένει μόνιμα ανοιχτό?

Διακόπτη αλάρμ? τι μοντέλο είναι η ΤΑ? 2006? Εχει δλδ αλάρμ?

Γενικώς επειδή έχω θέμα με το συναγερμό (έχω γράψει και σε άλλο θέμα για το πρόβλημα που έχω όταν βγάζω τα φλάς) , μάλλον θα το πάω στην αντιπροσωπεία.

Πριν τον πας στην αντιπροσωπεία, τουλάχιστον βρές τον συναγερμό και αποσύνδεσε τα καλώδια που τον συνδέουν με τα φλάς. Να είσαι σίγουρος οτι φταίει αυτός.



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #4 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 21:54:48 μμ
Kάτι ακόμα, τα φλάς λειτουργούν κανονικά οταν δεν ενεργοποιείς-απενεργοποιείς το συναγερμό, και οταν τον ενεργοποιείς-απενεργοποιείς το δεξί αναβοσβήνει και το αριστερό μένει μόνιμα ανοιχτό?

Ακριβώς , λειτουργούν κανονικά

Διακόπτη αλάρμ? τι μοντέλο είναι η ΤΑ? 2006? Εχει δλδ αλάρμ?

2004 . Ναί έχω!

[/quote]


Θα δοκιμάσω αύριο να τον αποσυνδέσω!



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #5 on: Δευτέρα 29 Οκτώβριος 2012, 22:52:12 μμ
φιλε μου εχω και γω πατρολ, γενικα ειναι πολυ καλος συναγερμος παρολο που καποιες φορες κολλαει. Δεν νομιζω να ειναι κατι σοβαρο, παιξε λιγο με τα φλας , ανοιγοκλεισε τα αριστερα-δεξια, σβηστα, ανοιξε κλεισε το κεντρικο διακοπτη και θα επανελθει. Εγω ετσι κανω και επανερχεται, δεν ειναι κατι σοβαρο και γινεται σχετικα σπανια.



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #6 on: Πέμπτη 01 Νοέμβριος 2012, 20:54:36 μμ
Μου τα ξανάκανε σήμερα γ@@ την τρέλα μου!Φίλε leftlane όταν εννοείς τον κεντρικό διακόπτη τι εννοείς ? Τα ALARM?



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #7 on: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2012, 16:06:37 μμ
Αν ο συναγερμός σου είναι αυτός



1) Τότε στις οδηγίες του αναφέρει οτι πατώντας το μπουτόν ''C'' του χειριστηρίου είτε ο διακόπτης της μοτό είναι σε θέση ΟΝ η OFF απεμπλέκεται η λειτουργία ALARM, και ακούγεται ενα μπίπ.
Αυτό στην περίπτωση που εχει μλοκάρει το σύστημα αυτό.

2) Ο συναγερμός εκτός απο το μόνιμα αναμένο φλάς λειτουργεί κανονικά? Δλδ μετά απο τον αρχικό χρόνο αν τον ''ενοχλήσεις'' κτυπάει?

3) Γράφεις οτι σου κρατάει το ενα φλάς ανοικτό. Απο τον συναγερμό φεύγουν δύο καλώδια για τα φλάς, ενα ΚΑΦΕ και ένα ΚΑΦΕ/ΑΣΠΡΟ , αυτό σημαίνει οτι αν βρείς πιό καλώδιο πάει στην πλευρά που εχεις πρόβλημα απλά το κόβεις και ετσι εχεις ειδοποίηση μονο απο την άλλη πλευρά.

4) Ασχετο αλλά ο διακόπτης των φλάς δουλεύει κανονικά?


Απο τα όσα γράφεις πιθανόν να εχει πρόβλημα ο συναγερμός στην έξοδο πρός τα φλάς.
Ομως μην ανησυχείς απο οτι βλέπω εχει ισόβια εγγύηση.
Αν θές σου στέλνω το βιβλίο του στο ιμέιλ σου.


Αν μπορείς να μου στείλειες το εγχειρίδιο θα το εκτιμούσα.



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #8 on: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2012, 16:08:26 μμ
Παιδιά καλησπέρα ,

Σήμερα που είχα χρόνο έλησα τη μηχανή να δω τι παίζει με το συναγερμό και μου το κάνει. Παρεπιπτόντος τον HPS 544 της PATROL έχω.
Λοιπόν , παρατήρησα ότι τα φλάς οδηγούνται μέσω δύο ξεχωριστών ρελέ (ένα για το αριστερό , ένα για το δεξί). Τα ρελέ παίρνουν την ίδια εντολή μέσω
ενός τρανζίστορ. Μιάς και έχω παλμογράφο παρατηρούσα την εντολή και είδα ότι δίνεται σωστά ανα 1sec. Αρα λοιπόν δέν είναι θέμα μικροεπεξεργαστή. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι το πρόβλημα είναι στο μηχανισμό του αριστερού ρελέ.Δηλαδή ενώ παίρνει την εντολή , μία κουμπώνει μία δέν κουμπώνει.

Άρα θα πάω να πάω να πάρω έαν 12v ρελέ , θα το κολλήσω και θα σας πω αν όντος ήταν αυτό.

Ασχετο ! Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η μαύρη φίσα του συναγερμού δέν πρέπει να παίζει καθόλου (δεν έχω το εγχειρίδιο να δώ τι καλώδια είναι) γιατί και χωρίς αυτή ο συναγερμός παίζει . Βέβαια η μηχανή παίρνει μπροστά ακόμα και ας βαράει ο συναγερμός , άρα φαντάζομαι ότι στη φίσα αυτή πρέπει να είναι και η γέφυρα της μίζας η οποία πρέπει να είναι εκτός λογικά (δέν την έχει συνδέσει ο ηλεκτρολόγος) . Αν κάνω λάθος ας το επιβεβαιώσει κάποιος.






Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Σάββατο 03 Νοέμβριος 2012, 18:47:39 μμ
(δεν έχω το εγχειρίδιο να δώ τι καλώδια είναι)

Τώρα το εχεις ...



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #10 on: Κυριακή 04 Νοέμβριος 2012, 15:04:44 μμ
Μου τα ξανάκανε σήμερα γ@@ την τρέλα μου!Φίλε leftlane όταν εννοείς τον κεντρικό διακόπτη τι εννοείς ? Τα ALARM?
κεντρικο διακοπτη εννοω το κλειδι. Γενικα οπως σου ειπα παιξτο λιγο, αναψε/σβησε φλας και κλειδι.



Offline marfour

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 17
Reply #11 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2012, 10:11:59 πμ

Άρα θα πάω να πάω να πάρω έαν 12v ρελέ , θα το κολλήσω και θα σας πω αν όντος ήταν αυτό.


Λοιπόν παίδες , πήρα το ρελέ το κόλλησα και όλα οκ.Άργησα γιατί δέν μπορούσα να το βρώ στην αγορά γιατι είναι automotive relay και το πήρα απο έξω.
Έτσι για την ιστορία αν καποιανού του παρουσιάσει παρόμιο πρόβλημα και έχει το ίδιο μοντέλο συναγερμού , παίρνει το παρακάτω relay http://www.fujitsu.com/downloads/MICRO/fcai/relays/fbr51_wf.pdf.

Προσοχή είναι συγκεκριμένων διαστάσεων (δοκίμασα διάφορα που είχα και δέν εκαναν) και έχει μεγάλη επαφή (δεν ξέρω τι την θέλει τόσο μεγάλη) 25Α.
Το κόστος γύρω στα 3ευρώ.



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #12 on: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 20:53:23 μμ
παιδια εγω δεν ξερω καν τι συναγερμο εχω... καλο ε?? ??? ???οταν τον βαζω ανβοσβηνει το κοκκινο λαμπακι για ενα λεπτο περιπου και μετα σβηνει.για να τον απενεργοποιησω πρεπει να χτυπησω το καθισμα,κανει ενα μπιπ μπιπ παρατεταμενο κ μετα τον απενεργοποιω.επισης για να βαρεσει κανονικα πρεπει οσο αναβοσβηνει το λαμπακι να κουνησω τη μηχανη.τοτε βαραει.τι γινεται???επισης οταν βαλω το κλειδι στη μιζα στη θεση ον παλι κανει ενα μπιπ μπιπ παρατεταμενο κ μετα τον βγαζω.κατι δεν παει καλα.εχει ενα κοντρολ περιπου οσο ενα κουτακι σπιρτα κ πιο λεπτο με να κοκκινο κ ενα μαυρο στρογγυλα κουμπια.μακαρι να ξερα τι συμβαινει.. ??? ??? ???επισης οταν χτυπαει ουτε φλας αναβουν τιποτα.το λαμπακι δεν πρεπει να αναβοσβηνει συνεχως οταν τον ενεργοποιω???γιατι σε ενα λεπτο σβηνει??ΤΑ 650 '01 αν εχετε τιποτα υποψη βοηθηστε...ευχαριστω πολυ!!! :moped: :moped:
« Last Edit: Τρίτη 27 Νοέμβριος 2012, 20:59:58 μμ by apostolis1978 »


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 09:57:16 πμ
Απο όσα περιγράφεις δεν βγαίνει ακρη, με το συμπάθειο.
Το λαμπάκι λογικά (οχι όμως απαραίτητα) πρέπει για 10δεύτερα να αναβοσβήνει γρήγορα και μετά για κάποιες ώρες πιό αργά, ενώ αργότερα σβήνει για λόγους οικονομίας φορτίου της μπαταρίας.
Αυτό πάλι το μαγικό με το κάθισμα το κάνεις εμπειρικά? η σου είπανε να το κάνεις?
Βγαλε τη  σέλα και ρίξε μια ματιά στον συναγερμό, η στο χώρο κάτω απο την σέλα θα είναι τοποθετημένος η ανάμεσα στο σίδερο που πιάνει η κλειδαριά της σέλας και το πίσω φανάρι.

.... κ μετα τον βγαζω.

Πώς? χτυπώντας την σέλα, η απο το κοντρόλ?



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #14 on: Τετάρτη 28 Νοέμβριος 2012, 16:17:11 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: ;D
Απο όσα περιγράφεις δεν βγαίνει ακρη, με το συμπάθειο.
Το λαμπάκι λογικά (οχι όμως απαραίτητα) πρέπει για 10δεύτερα να αναβοσβήνει γρήγορα και μετά για κάποιες ώρες πιό αργά, ενώ αργότερα σβήνει για λόγους οικονομίας φορτίου της μπαταρίας.
Αυτό πάλι το μαγικό με το κάθισμα το κάνεις εμπειρικά? η σου είπανε να το κάνεις?
Βγαλε τη  σέλα και ρίξε μια ματιά στον συναγερμό, η στο χώρο κάτω απο την σέλα θα είναι τοποθετημένος η ανάμεσα στο σίδερο που πιάνει η κλειδαριά της σέλας και το πίσω φανάρι.

Πώς? χτυπώντας την σέλα, η απο το κοντρόλ?
αναβοσβηνει οπως λες γρηγορα για 10 δευτερα,μετα αναβοσβηνει αργα μονο για 1 με 2 λεπτα.μετα σβηνει τελειως.για να τον απενεργοποιησω πρεπει να κουνησω τη μηχανη η τελος παντων να χτυπησω τη σελα.ομως οταν κανω αυτο δεν χτυπαει κανονικα... να ουρλιαζει δηλαδη κανει ενα συνεχομενο μπιπ μπιπ κ τοτε παταω το μαυρο κουμπι στο κοντρολ κ βγαινει.ο συναγερμος ειναι ακριβως κατω απο τη σελα,στο βαθουλωμα που κανει μπροστα μπροστα.ειναι ενα μαυρο κουτι με μια υποδοχη για κλειδι.δεν γραφει τιποτα.ειναι πιασμενος γερα,ουτε να το βγαλω δεν εχει περιθωριο.δεν ξερω ρε παιδια τι να πω... συγνωμη αν τα λεω καπως μπακαλιστικα αλλα δεν εχω κ εμπειρια απο μηχανες κ συναγερμους μηχανων.ευχαριστω παντως για το χρονο μαλλον πρεπει να το δει ειδικος.κ παλι ευχαριστω  :eusa_clap: :eusa_clap: ;D


xlv 650


Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #15 on: Δευτέρα 18 Μάρτιος 2013, 18:34:01 μμ
καλησπέρα παιδια.Βρηκα μια ακρη.ο συναγερμος γραφει επανω piranha cs58A.τι ειναι αυτος??ουτε που τον ξερω.σε συνεχεια των παρακατω...


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Δευτέρα 18 Μάρτιος 2013, 20:19:22 μμ
Και ο δικός μου που είναι ΜΕΤΑ κάνει περίπου το ίδιο.
Στην αρχή το led αναβοσβήνει γρήγορα μετα αργά και μετα κατι ώρες σβήνει.
Οταν όμως σβήσει δεν κλείνει απο το χειριστήριο. Πρέπει να βαλω το κλειδί στον διακόπτη να το στρέψω ωστε να αναψουν τα ενδεικτικά και τοτε ακούγονται 5 μπίπ με διαφορετικό ηχο απο αυτόν της ενεργοποίησης/απενεργοποίησης.
Οσο διαρκούν τα 5 αυτά μπίπ πρέπει να πατήσω το χειριστήριο για να τον επενεργοποιήσω.

Σε περίπτωση που βρώ το μανουαλ του συναγερμού σου τι θές απο αυτό?



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #17 on: Δευτέρα 18 Μάρτιος 2013, 21:34:47 μμ
Και ο δικός μου που είναι ΜΕΤΑ κάνει περίπου το ίδιο.
Στην αρχή το led αναβοσβήνει γρήγορα μετα αργά και μετα κατι ώρες σβήνει.
Οταν όμως σβήσει δεν κλείνει απο το χειριστήριο. Πρέπει να βαλω το κλειδί στον διακόπτη να το στρέψω ωστε να αναψουν τα ενδεικτικά και τοτε ακούγονται 5 μπίπ με διαφορετικό ηχο απο αυτόν της ενεργοποίησης/απενεργοποίησης.
Οσο διαρκούν τα 5 αυτά μπίπ πρέπει να πατήσω το χειριστήριο για να τον επενεργοποιήσω.

Σε περίπτωση που βρώ το μανουαλ του συναγερμού σου τι θές απο αυτό?
καταρχην ευχαριστω για το χρονο.οταν χτυπησει ο συναγερμος δεν πρεπει να αναβουν τα φλας?βασικα δεν ξερω τιποτα γι αυτον τον συναγερμο.εχτες ανοιξα τη σελα κ τον ειδα πιο καλα.οταν τον ακουμησα με το χερι εκανε ενα μπιπ.τελος παντων δεν ξερω γιατι.εχει μια υποδοχη για κλειδι.τι κλειδι μπαινει κ τι κανει... εχει μπαταρια δεν εχει?πολλες φορες καθομαι πανω στην μηχανη κδεν χτυπαει.δεν επρεπε να χτυπησει?μονο οταν βαλω το κλειδι στην μηχανη  κανει αυτα τα μπιπ που λες.παταω το κουμπι κ απενεργοποιειται


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 08:50:17 πμ
Eνα ενα ....

οταν χτυπησει ο συναγερμος δεν πρεπει να αναβουν τα φλας?

Φυσιολογικά ναι, αλλά υπάρχει περίπτωση α)να μην τα εχουν συνδέσει, β) να μην διαθετει ο συναγερμός αυτή την λειτουργια και γ) να εχει βλάβη

βασικα δεν ξερω τιποτα γι αυτον τον συναγερμο.

Εχω κατεβασει δύο μάνουαλ, αλλά είναι στα Γαλλικά και Ιταλικά και προσπαθώ να τα μεταφράσω. Είναι και ασχημα σκαναρισμένα και δεν φαίνεται καθαρά το ηλεκτρικό διάγραμμα, υπομονή.

εχτες ανοιξα τη σελα κ τον ειδα πιο καλα.οταν τον ακουμησα με το χερι εκανε ενα μπιπ.

Ισως εχει κάπου κομμένη επαφή, σε καλώδιο η βίσμα

τελος παντων δεν ξερω γιατι.εχει μια υποδοχη για κλειδι.τι κλειδι μπαινει κ τι κανει...

Σε συναγερμούς με εσωτερικό μπαταρία (αυτοτροφοδοτούμενος) οταν πχ πάς για ενα σέρβις και πρέπει να αφαιρέσεις την μπαταρία της μηχανής , και επειδή ο συναγερμός ελέγχει την τάση της για να αντιληφθεί την κακόβουλη αποσύνδεσή της (δλδ αν κάποιος κόψει τον πόλο της μπαταρίας ωστε να καταργήσει τον συναγερμό και να την κλέψει), τότε στο σέρβις κλείνεις τον συναγερμό με το κλειδί.
Το ίδιο κάνεις και αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία, η αν πέσει η μπαταρία σου και αρχίσει να βαραει ο συναγερμός επειδή νομίζει οτι κάποιος την εβγαλε, η ακόμα και αν σου μπλοκάρει απο βλάβη με το κλειδί τον αφαιρείς και συνεχίζεις, επειδή συνήθως το κλειδί εκτός του οτι τον απενεργοποιεί , επανασυνδέει και οτι ο συναγερμός εχευ αποσυνδέσει πχ την μίζα.

εχει μπαταρια δεν εχει?

Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα μετα τα όσα σου εγραψα παραπάνω.
Απλά βγάλε τον (-) αρνητiκό πόλο της μπαταρίας και αν εχει μπαταρία (που δεν τα εχει παίξει με τον καιρό) θα αρχίσει να βαράει.

πολλες φορες καθομαι πανω στην μηχανη κ δεν χτυπαει.δεν επρεπε να χτυπησει?

Εξαρτάται , είναι σίγουρα οπλισμένος? Τον εχεις αφήσει για 30'' μετα την ενεργοποίηση να κάνει έλεγχο?
Επίσης πολλές φορές μου εχει τύχει συναγερμός να μπλοκάρει απο εναν χαλασμένο αισθητήρα, πχ ενα μπουτόν που ελέγχει την αφαίρεση της σέλας αν μπλοκάρει τον τρελαίνει.

μονο οταν βαλω το κλειδι στην μηχανη  κανει αυτα τα μπιπ που λες.παταω το κουμπι κ απενεργοποιειται

Ναι αυτό είναι σωστό.


Ανάμενε μηπως βγάλω ακρη απο τα μάνουαλ.
Εχεις δυνατότητα να ελέγξεις η εστω να δείς τα χρώματα των καλωδίων που βγαίνουν απο την φίσα του δίχως να κάνεις ζημιά?
« Last Edit: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 08:52:20 πμ by Stoneman »



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #19 on: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 15:53:19 μμ
Eνα ενα ....

Φυσιολογικά ναι, αλλά υπάρχει περίπτωση α)να μην τα εχουν συνδέσει, β) να μην διαθετει ο συναγερμός αυτή την λειτουργια και γ) να εχει βλάβη

Εχω κατεβασει δύο μάνουαλ, αλλά είναι στα Γαλλικά και Ιταλικά και προσπαθώ να τα μεταφράσω. Είναι και ασχημα σκαναρισμένα και δεν φαίνεται καθαρά το ηλεκτρικό διάγραμμα, υπομονή.

Ισως εχει κάπου κομμένη επαφή, σε καλώδιο η βίσμα

Σε συναγερμούς με εσωτερικό μπαταρία (αυτοτροφοδοτούμενος) οταν πχ πάς για ενα σέρβις και πρέπει να αφαιρέσεις την μπαταρία της μηχανής , και επειδή ο συναγερμός ελέγχει την τάση της για να αντιληφθεί την κακόβουλη αποσύνδεσή της (δλδ αν κάποιος κόψει τον πόλο της μπαταρίας ωστε να καταργήσει τον συναγερμό και να την κλέψει), τότε στο σέρβις κλείνεις τον συναγερμό με το κλειδί.
Το ίδιο κάνεις και αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία, η αν πέσει η μπαταρία σου και αρχίσει να βαραει ο συναγερμός επειδή νομίζει οτι κάποιος την εβγαλε, η ακόμα και αν σου μπλοκάρει απο βλάβη με το κλειδί τον αφαιρείς και συνεχίζεις, επειδή συνήθως το κλειδί εκτός του οτι τον απενεργοποιεί , επανασυνδέει και οτι ο συναγερμός εχευ αποσυνδέσει πχ την μίζα.

Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα μετα τα όσα σου εγραψα παραπάνω.
Απλά βγάλε τον (-) αρνητiκό πόλο της μπαταρίας και αν εχει μπαταρία (που δεν τα εχει παίξει με τον καιρό) θα αρχίσει να βαράει.

Εξαρτάται , είναι σίγουρα οπλισμένος? Τον εχεις αφήσει για 30'' μετα την ενεργοποίηση να κάνει έλεγχο?
Επίσης πολλές φορές μου εχει τύχει συναγερμός να μπλοκάρει απο εναν χαλασμένο αισθητήρα, πχ ενα μπουτόν που ελέγχει την αφαίρεση της σέλας αν μπλοκάρει τον τρελαίνει.

Ναι αυτό είναι σωστό.


Ανάμενε μηπως βγάλω ακρη απο τα μάνουαλ.
Εχεις δυνατότητα να ελέγξεις η εστω να δείς τα χρώματα των καλωδίων που βγαίνουν απο την φίσα του δίχως να κάνεις ζημιά?
σ ευχαριστω παρα πολυ... δεν ξερω αν ειδες τις φωτο.εχει μια ενωση περιεργη λες να ειναι κατι κομενο εκει?θα κανω κ το τεστ με τον πολο.αλλαξα κ μπαταρια στο γενικο μεγαλο service που εκανα πριν κανα 5μηνο αλλα δεν ειδα διαφορα.κανει οτι εκανε κ πριν.εχει μια πλεξουδα με ταινιες θα δω κ θα σου πω πιο λεπτομερειακα.ευχαριστω για το χρονο.κ κατι αλο.. τι κλειδι ειναι αυτο?επρεπε να το εχω εγω?(ο συναγερμος τοποθετηθηκε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.)κ αν δεις την φωτο διπλα στην κλειδαρια εχει μια υποδοχη που δεν ξερω τι ειναι... αν δεν βγαλω ακρη μαλλον θα παω εδω στον πειραια σε εναν που βαζει συναγερμους κ ραδιοφωνα σε αυτοκινητα να δω μηπως βγαλω ακρη... σε παιδευω κ σενα... να σαι καλα για τη βοηθεια!! :eusa_clap: :eusa_clap:
« Last Edit: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 16:07:41 μμ by apostolis1978 »


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 20:30:14 μμ
... δεν ξερω αν ειδες τις φωτο.εχει μια ενωση περιεργη λες να ειναι κατι κομενο εκει?

εχει μια πλεξουδα με ταινιες θα δω κ θα σου πω πιο λεπτομερειακα.

Δεν μπορώ να ξερω σίγουρα, αυτό όμως που ξέρω είναι οτι στο σημείο αυτό που περνανε τα καλώδια του συναγερμού σου μπαίνει και το εμπρός συρταρωτό στήριγμα που κρατάει τη σέλα , αυτό είναι κακό γιατί τα πιέζει.
Στην φωτό παρακάτω δεν μ΄αρεσει το σημείο που είναι στον κόκκινιο κύκλο, ισως εκεί εχει κάτι κοπεί, ισως απλά εχουν πατηθεί η εχει τεντώσει η μονωτική απο την σέλα.
Το σημείο που μπαίνει η σέλα είναι σημειωμένο με μπλέ:



θα κανω κ το τεστ με τον πολο.αλλαξα κ μπαταρια στο γενικο μεγαλο service που εκανα πριν κανα 5μηνο αλλα δεν ειδα διαφορα.κανει οτι εκανε κ πριν.

Δεν εννοούσα μπαταρία για το μηχανάκι αλλά την μπαταρία που εχει ενσωματωμένη μέσα στο κουτί του ο συναγερμός.
Ναι να κάνεις το τεστ με τον πόλο να δεις αν εχει μπαταρία ο συναγερμόε, ισως όμως να εχει αλλά να τα εχει παιξει και να μην κάνει τπτ.

Δες εδώ:



Διάβασε εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19435.0.html

τι κλειδι ειναι αυτο?επρεπε να το εχω εγω?(ο συναγερμος τοποθετηθηκε απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.)κ αν δεις την φωτο διπλα στην κλειδαρια εχει μια υποδοχη που δεν ξερω τι ειναι...

Το κλειδί αυτό χρειάζεται, σου εξήγησα πρίν τι κάνει, αλλά και να μην το εχεις πουλάνε στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών διακόπτες με κλειδί , δες εδώ  http://www.markidis.gr/index.php?cPath=31_487_261   οπότε το αλλάζεις και εχεις κλειδιά.

Οσο για την υποδοχή που λές οτι υπάρχει δίπλα στο κλειδί δεν είναι υποδοχή , εκεί μπαίνει κατσαβίδι και ρυθμίζεις την ευαισθησια του συναγερμού ωστε να μην είναι ουτε ''αναίσθητος'' ουτε '' υπερευαίσθητος '' και χτυπάει με το παραμικρό. Αυτή η ρύθμιση γίνεται μια φορά απο εννοείται ατομο απου ξέρει τι κάνει και δεν την ξαναπειράζουμε αν δεν εχουμε κάποιο πρόβλημα.

αν δεν βγαλω ακρη μαλλον θα παω εδω στον πειραια σε εναν που βαζει συναγερμους κ ραδιοφωνα σε αυτοκινητα να δω μηπως βγαλω ακρη..

Υπομονή ....



Offline apostolis1978

  • tolisionikos
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 205
Reply #21 on: Τρίτη 19 Μάρτιος 2013, 23:16:06 μμ
Δεν μπορώ να ξερω σίγουρα, αυτό όμως που ξέρω είναι οτι στο σημείο αυτό που περνανε τα καλώδια του συναγερμού σου μπαίνει και το εμπρός συρταρωτό στήριγμα που κρατάει τη σέλα , αυτό είναι κακό γιατί τα πιέζει.
Στην φωτό παρακάτω δεν μ΄αρεσει το σημείο που είναι στον κόκκινιο κύκλο, ισως εκεί εχει κάτι κοπεί, ισως απλά εχουν πατηθεί η εχει τεντώσει η μονωτική απο την σέλα.
Το σημείο που μπαίνει η σέλα είναι σημειωμένο με μπλέ:



Δεν εννοούσα μπαταρία για το μηχανάκι αλλά την μπαταρία που εχει ενσωματωμένη μέσα στο κουτί του ο συναγερμός.
Ναι να κάνεις το τεστ με τον πόλο να δεις αν εχει μπαταρία ο συναγερμόε, ισως όμως να εχει αλλά να τα εχει παιξει και να μην κάνει τπτ.

Δες εδώ:



Διάβασε εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19435.0.html

Το κλειδί αυτό χρειάζεται, σου εξήγησα πρίν τι κάνει, αλλά και να μην το εχεις πουλάνε στα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών διακόπτες με κλειδί , δες εδώ  http://www.markidis.gr/index.php?cPath=31_487_261   οπότε το αλλάζεις και εχεις κλειδιά.

Οσο για την υποδοχή που λές οτι υπάρχει δίπλα στο κλειδί δεν είναι υποδοχή , εκεί μπαίνει κατσαβίδι και ρυθμίζεις την ευαισθησια του συναγερμού ωστε να μην είναι ουτε ''αναίσθητος'' ουτε '' υπερευαίσθητος '' και χτυπάει με το παραμικρό. Αυτή η ρύθμιση γίνεται μια φορά απο εννοείται ατομο απου ξέρει τι κάνει και δεν την ξαναπειράζουμε αν δεν εχουμε κάποιο πρόβλημα.

Υπομονή ....
χιλια ευχαριστω!!!!!!!πιστευω να βρω ακρη,θα ασχοληθω λεπτομερεστερα με το θεμα,με βοηθησες πολυ.


xlv 650


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Πέμπτη 21 Μάρτιος 2013, 12:30:48 μμ
Οκ αναμένω αποτελέσματα, και χρώματα καλωδίων.