Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με την ποιότητα πλαστικών σε ΤΑ700 '08

mitsakos · 36795

Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #50 on: Κυριακή 06 Μάρτιος 2011, 16:12:39 μμ
Τελικα τα εβαψα και υσηχασα  :D και ειναι η μηχανη σαν καινουρια.


NC700X


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #51 on: Κυριακή 06 Μάρτιος 2011, 21:01:19 μμ
Αν έχεις καμιά φωτό ΠΡΙΝ - ΜΕΤΑ θα σε ευγνωμονούσαμε...



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #52 on: Κυριακή 06 Μάρτιος 2011, 21:19:13 μμ
Αν πάλι δεν έχεις βάλε μία από φαντάρος .... 8)












ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #53 on: Δευτέρα 07 Μάρτιος 2011, 05:09:32 πμ
Τελικα τι φωτο θελετε  ??? ???  Πριν , μετα ή απο φανταρος πριν 20 χρονια  :goofy: :goofy: .

Θα ψαξω να δω αν υπαρχει απο παλια  και θα τις ανεβασω , απο τριτη βεβαια γιατι αυριο εχει νηστεια  ;D


NC700X


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #54 on: Τρίτη 08 Μάρτιος 2011, 21:15:27 μμ
Δεν βρηκα παλιες φωτο αλλα ειναι οπως αυτες που ανεβασε ο Sotos της μηχανης του αδερφου του , στη σελιδα 1 και λιγο χειροτερα ηταν η δικια μου γιατι το πλαστικο κατω απο το φαναρι εκτος απο ξεθωριασμα ειχε ξεφλουδισει επισης  :(.
Η μηχανη λυθηκε απο μενα και μιλαμε ξεγυμνωθηκε τελειως  , βαφτηκαν ολα τα πλαστικα . Μου βγηκε η πιστη , στην αρχη ηθελα να τα παρατησω , αλλα τελικα το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο .
[imghttp://

Uploaded with ImageShack.us][/img]




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us




NC700X


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #55 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2011, 01:18:38 πμ
Μπράβο!
Εξαιρετική δουλειά!!!



Offline postman

  • i love my moto
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 409
  • Κωστας Παπαδοπουλος
Reply #56 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2011, 01:48:25 πμ
ευγε καλα εκανες το αξιζε το εγχειρημα σου :eusa_clap: :eusa_clap:




Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #57 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2011, 18:55:28 μμ
Με τα γραφικά (λογοτυπο Transalp κλπ.) τί έκανες; Εβαλες άλλα;



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #58 on: Παρασκευή 11 Μάρτιος 2011, 20:05:41 μμ
Με τα γραφικά (λογοτυπο Transalp κλπ.) τί έκανες; Εβαλες άλλα;
Δεν εχει καπου γραφικα στα μαυρα πλαστικα απο οσο θυμαμαι , παρα μονο το αναφλυφο transalp στο δεξι καπακι της μπαταριας , το οποιο φυσικα παρεμεινε εκει.


NC700X


Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #59 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 09:14:48 πμ
Συμφωνώ αλλά τα παλιά Trasanlp δεν είχαν άβαφα - ματ πλαστικά. Ηταν όλα βαμμένα και βερνικωμένα.



Μέχρι και οι χούφτες είχαν βερνίκι.




Την συγκεκριμενη του '87 την ειδα σημερα σε λευκη στην ομόνοια ... ΚΟΥΚΛΑ !




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #60 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 09:16:37 πμ
Ρε παιδιά συγνώμη λίγο για το off topic αλλα που μπορώ να βρω πλαστικά για ΤΑ του ΄92 ; Έχουν σπάσει οι βάσεις , 1 απο τις 3 δηλαδη σε 2 πλαστικα μερη και τα εχω με ταινεια ...




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #61 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 16:07:48 μμ
ουτε το transalp 650 εχει ματ πλαστικα!Εκτος απο τις χουφτες.Αλλα αυτο δε σημαινει και κατι...