mitsakos · 36795
Με τα γραφικά (λογοτυπο Transalp κλπ.) τί έκανες; Εβαλες άλλα;
Συμφωνώ αλλά τα παλιά Trasanlp δεν είχαν άβαφα - ματ πλαστικά. Ηταν όλα βαμμένα και βερνικωμένα.Μέχρι και οι χούφτες είχαν βερνίκι.